Jump to content

KaVo

  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About KaVo

  • Birthday 04/20/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świnoujście

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Wydaje mi sie że jest wszystko ok wstawię jednak żeby mieć pewność. Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 0 0 0 0 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 4 4 4 4 6 4 4 4 6 4 4 4 6 4 4 6 6 4 6 4 6 4 6 4 0 6 6 6 0 6 6 6 0 6 6 6 0 6 6 6 0 6 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
  2. A czy coś można wywnioskować z logów zrobionych podczas uruchamiania silnika ? podczas gdy silnik nierówno pracuje. Bo mam zrobione logi grupy : 011 , 018 , 023 . i w grupie 018 na początku wartości są większe od 0 .
  3. No i udało się zrobić nowe logi i prosił bym o analizę po lekkich korektach dawki - zostala ona zmniejszona przez co moc powinna isc teraz bardziej z turbiny. Zobaczcie również na inne parametry , jak one wypadają : Bassic Settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113312.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113313.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113314.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113315.html Statyczne : Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113316.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113317.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113318.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113319.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113320.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113321.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113322.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113323.html Dynamiczne : Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113324.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113325.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113326.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113327.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113328.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113329.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113330.html
  4. zrobiłem nowe logi, kąt poprawiłem mam nadzieje że tak może być chociaż przy takim ustawieniu obroty bardziej falują niż jak kąt był za duży no i co odpalania na zimnym z rana to trochę sie poprawiło ale nadal nie równo pracuję jakby nie na wszystkie gary więc może jednak pompowtryskiwacz walnięty Statyczne : Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113213.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113214.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113215.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113216.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113217.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113218.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113219.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113220.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113221.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113222.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113223.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113224.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113225.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113226.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113227.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113228.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113229.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adek891_113230.html
  5. no i sprawa z mechanikiem skończyła się tak że stwierdził że przytarty jest pompowtryskiwacz i że kąt nie może mieć wpływu na odpalanie rano bo nie ma możliwości żeby źle ustawili pomimo że na vagu pokazywało inaczej no i finał będzie taki że sam spróbuje ustawić to synchro
  6. pojechałem dziś do mechanika który robił mi rozrząd (ponoć jest dobry i zajmuje się tylko samochodami z grupy vag) noawione i mówię że synchro źle ustawione i prawdopodobnie przez to ciężej rano odpala i nie równo pracuje. na co mechanik do mnie że nie możliwe żeby źle ustawione bo mają specjalne przyrządy itd i to musi być coś innego, więc pokazuję mu wydrukowane logi 004 grupy gdzie widać jak się kąt rozjeżdża ale i tak mówi że to nie możliwe i zaczyna kombinować że lekko dwumasa stuka i że może to choć nie wiem co ma to wspólnego z synchro, no to jeszcze mówi że jak ciężko odpala to może pompa wtryskowa ale mówię mu nadal że ten kąt jest zły i skończyło sie na tym że auto zostało i zobaczą jak rano odpala na zimnym, a pytanie mam takie czy może być jakaś inna przyczyna tak rozjeżdżającego się kąta bo już nie wiem jak gadać z tym mechanikiem a nie będę wymieniać po kolei części bo to bez sensu więc proszę o jakieś wskazówki
  7. No dzięki , jutro jak pisalem podjade do mechanika i zobaczymy co powie, poinformuje o przebiegu korekty. i postaram sie zrobić logi.
  8. jutro podade do mechanika z logiem i niech ustawia , a jak reszta wypada ?
  9. Zrobie nowe logi po lekkiej korekcie kąta wtrysku , termostat dzis wymieniłem. i wrzucę lepszej jakości
  10. Proszę o przeanalizowanie logów silnika 1,9 TDI (AWX) a problem był taki ze na mrozie ledwo ciężko odpalał i nie równo pracował przez chwile pomimo nowych świec i na luzie obroty lekko skakały . Na tą chwile jest po wymianie rozrządu . Statyczne : 000- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423360_000.jpg.html 001- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423363_001.jpg.html 003- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423371_003.jpg.html 004- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423372_004.jpg.html 007- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423373_007.jpg.html 013- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423374_013.jpg.html 018- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423377_018.jpg.html 023- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423381_023.jpg.html BS: 000- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423382_bs000.jpg.html 003- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423383_bs003.jpg.html 011- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423384_bs011.jpg.html Dynamiczne: 000- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423385 ... 0.jpg.html 001- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423386 ... 1.jpg.html 003- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423387 ... 3.jpg.html 004- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423388 ... 4.jpg.html 008- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423389 ... 8.jpg.html 010- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423390 ... 0.jpg.html 011- http://www.fotoszok.pl/show.php/1423398 ... 1.jpg.html
  11. Z wypowiedzi rozumiem ze przepływką mam się nie przejmować . jutro wymieniam termostat i postaram się w najbliższym czasie zrobić logi przy odpowiedniej temperaturze.
  12. zorbilem trase ok 2000 średnia na trasie wyszła 4,8-4,9 l/ 100 km wiec nie zaywazyłem żeby jakoś spalanie było większe.
  13. Proszę o analizę logów silnik 1,9 TDI (AFN) jak wypada mój silnik wegług waszej opinii. Mam do wymiany termostat to wiem i jutro biore się za wymiane. poniżej logi Basic Settings , Statyczne , Dynamiczne: Basic Settings : 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84f66e3f9847af58.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c270a6b8a53532bb.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d626c78c89131d1c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4911eba767019899.html Statyczne : 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/81c99e83207bac36.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d56642481a9902f4.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/87242fa2ace916f0.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/530966628967223f.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d861008ac159d02d.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99dffa53f1f75197.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1729e808c46ad99a.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c664329df3d8e194.html Dynamiczne : 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a3f7470905d63adc.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/def96ff97cd3b48c.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/20b73cbc01caa70f.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6499614dc343ce3d.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f22afa7e46ed1b64.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/942c8da99a1ac6d5.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eb2daef2a96f6d70.html
  14. KaVo

    Ranking anten do CB

    Posiadam Sirio ML-145 i jest ok mogę polecić.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy