Skocz do zawartości
Gość -uki-

[hamulce] Regeneracja zacisków tył.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dźwigienka wraca to tłoczek też musi....upewnij się jeszcze raz czy wszystko pod tłoczkiem jest dobrze złożone.

Ośka z gwintem nie powinna się obracać....wykręć tłoczek i sprawdź wtedy czy ośka z gwintem zachowuje się tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc okazało się, że pod uszczelką tłoczka było trochę starej gumy co powodowało, że uszczelka nadmiernie wystawała i tłoczek zatrzymywał się przy niej. Oczyszczenie i ponowne osadzenie rozwiązało problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat. U mnie sytuacja wygląda take że hamulce działają prawidłowo. Tylko ręczny nie działa. Nie porusza się dzwigienka od ręcznego. Zastanawiam się czy mogę tylko odkręcić to ucho od linki ręcznego i wszystko przeczyscić. Czy muszę rozbierać cały zacisk i wymieniać wszystkie uszczelnienia?

Pozdrawiama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ramie stoi, to nawet jeśli je rozruszasz będzie ciekło - prędzej czy później. Niestety nie pozostaje nic innego jak rozbiórka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mały odkop tematu, a ktoś z was robił regenerację tylnych zacisków hamulcowych w passacie b6 chodzi o wymianę mechanizmu który wypycha i cofa tłoczek bo u mnie obrobił się frez w silniczku i gniazdo w tym mechaniźmie

Edytowane przez pawelvw
temar już nie aktualny robota bardzo prosta i banalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.12.2022 o 13:23, pawelvw napisał:

mały odkop tematu, a ktoś z was robił regenerację tylnych zacisków hamulcowych w passacie b6 chodzi o wymianę mechanizmu który wypycha i cofa tłoczek bo u mnie obrobił się frez w silniczku i gniazdo w tym mechaniźmie

W B6 jeszcze nie robiłem, poprzedni właściciel naprawiał cały układ hamulcowy z tyłu i póki co mam spokój dłuższy czas ale w B5 robiłem regeneracje obu zacisków nowe gumki tłoczki i starczało na pół roku a pózniej znowu to samo i dopiero kupiłem nowe SKV i spokój był, aluminium tam już wżery miało i pewnie dlatego syf się dostawał i przycierało sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności