Skocz do zawartości

burn

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O burn

  • Urodziny 08.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. burn

    [B5] Lampy tylne

    Mam takie lampy tył - ideał stan, chętnie się zamienie na jakiś inny wzór. Trójmiasto
  2. Przewody ok. Błędy skasowane, ponownie się nie pojawiły a zrobiłem kilkanaście km. Na LPG nie ma problemów. Za to na benzynie zauważyłem że "strzela" pod silnikiem jak dodam gazu.
  3. Dziękuję, "Błędy z wtryskami mogą sygnalizować chwilową przerwę/utratę zasilania. Sprawdź przewody idące do wtrysków czy nie są uszkodzone ew. bezpieczniki." Sprawdzę.
  4. Witam, dawno mnie tu nie było. Pozdrawiam Temat jest skomplikowany, czytałem sporo i dużo czasu nad nim spędziłem 1.8 T AEB + LPG Passat B5 Silnik ciężko zapalał, wymieniłem czujnik temperatury wody chłodzącej. Teraz odpala ładnie, jednak... Na PB szarpie (na zimnym i na ciepłym silniku), dodam gazu i cały czas przerywa, na LPG płynnie przyspiesza i ładnie się rozpędza. Wymieniłem/sprawdziłem 1. Świece wymienione 2. Cewki sprawdzone 3. czujnik temperatury wody chłodzącej wymieniony 4. Pompa paliwa nowa 5. Filtr paliwa wymieniony 6. Filtr powietrza wymieniony Oto kody z Vaga - Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 5 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent Zastanawiające jest to że problemu nie ma gdy samochód jedzie na gazie, przełączam na benzynę i zaczyna szarpać... Wyczytałem że może być to wina Intercoolera (nie sprawdzałem tej opcji). Potrzebuję pomocy, byłem na razie u jednego mechanika i nic nie poradził...
  5. Witam Wiem że temat stary, ale problem nowy. Nie można odkręcić wkładki, gwint chyba zjechany. Istnieje jakaś inna metoda żeby ją odkręcić? Ktoś kiedyś chyba próbował ją regenerować i zniszczył gwint. Żadnym kluczem nie da rady. Myślałem o rozbieraniu całych drzwi ale czy to coś pomoże?
  6. Witam Czy zlot w Gdyni dzisiaj jest aktualny? Ktos się wybiera?
  7. ciekawy jestem od czego są te dwa otwory po lewej i prawej stronie u dołu...
  8. Ostatnio kupiłem zepsuty licznik od 3BG ANGLIKA, chodziło mi o same chrom ringi. Teraz nie jestem do końca pewny czy bedą pasować do mojego 3B. tutaj zdjęcie (chce tylko ringi od prędkościomierza i obrotomierza) http://allegro.pl/vw-passat-b5-ringi-chromowe-zegarow-i1695341573.html
  9. Dziwne, wydaje mi się że wogóle nie jest podawany sygnał żeby zamknąć drzwi. Za to jak przekręce kluczyk w stacyjce to słychać zamki. Otwierają się bez problemu. Z zamykaniem problem.
  10. Jak przekręce kluczyk w stacyjce to słychać jak by chciał otwierać zamek w tamtych drzwiach. Co to krańcówki? Możesz podpowiedzieć jak się do tego zabrać?
  11. U mnie znów problem wygląda następująco... Zaraz zamyka mi tylne drzwi z pilota a raz nie... Nie wiem czy to też wina tego modułu?
  12. Ile zapłaciłeś? Czeka mnie wycieczka do ASO nigdzie indziej tego nie dostane.
  13. Tym troche mnie wystraszyłeś... Pozostaje mi tylko nadzieja że to pojedynczy przypadek. (??)
  14. Dzięki za odpowiedz, mechanik powiedział że to uszczelka od chłodnicy oleju. Pokaże co kupiłem http://motoplatforma.com/index.php?p4247,uszczelka-chlodnicy-oleju-febi-18776-audi-seat-vw
  15. pewnie zależy też jaki to Bosch ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności