The_Saint Zgłoś #101 Napisano 18 Maja 2010 Miedź nie skoroduje Tobie, najwyżej z biegiem lat dostanie koloru, tak że nic nie musisz robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #102 Napisano 19 Maja 2010 Szkoda że dopiero teraz zobaczyłem ten opis, bo jest rewelacyjny, Remkowi należy się punkcik, a nawet kilka. Jedyne co bym zmienił, to nie stosował smary grafitowego (przegrywa z temperaturą i wilgocią). Polecam smar miedziany (NIE W SPRAY), mała tubka, kolor niebieski, koszt ok. 10-15 zł/tubkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #103 Napisano 19 Maja 2010 Poniewaz przy regeneracji zacisku musialem wymienic rowniez miedziany przewód hamulcowy i nowy nie jest zakonserwowany. Jakiego środka użyć aby go dobrze zakonserwować ? ? ? ? Fabryczne mają konserwację bo są stalowe. Z miedzią nie musisz nic robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #104 Napisano 19 Maja 2010 nie stosował smary grafitowego (przegrywa z temperaturą i wilgocią). Polecam smar miedziany No taki też miałem pod ręką, ale większość osób mówiła o grafitowym, i taki zastosowałem ... Miedziowym posmarowałem jedynie miejsca osadzenia klocków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #105 Napisano 19 Maja 2010 Polecam smar miedziany Ja zaciski zawsze składałem na smar silikonowy http://www.multibond.pl/produkty08-2.htm Nic złego się z nim nie dzieje. Mogę go śmiało polecić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #106 Napisano 1 Czerwca 2010 Witam. Mam takie pytanko do osób, które regenerowały zaciski. Kupiłem używane zaciski w super stanie i muszę zacząć przyzwyczajać się do używania ręcznego i tu moje pytanie- na którym ząbku powinien już dobrze trzymać ręczny? Ustawiłem tak, że mi łapie na 2-gim dobrze czy źle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #107 Napisano 1 Czerwca 2010 Lepiej ustaw go na trzeci. 2gi to trochę za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #108 Napisano 1 Czerwca 2010 tzn zaciągnąć mogę nawet i na 4 tylko że przy 2 już mocno łapie mogę śmiało ruszyć na wzniesieniu. Czyli trochę za mocno jest dobrze rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #109 Napisano 1 Czerwca 2010 Z tego co pamiętam, w książce napraw zalecali ustawić żeby zaczynało blokować na 3-4 ząbku. Ale możesz zostawić tak jak masz, tylko sprawdź czy tylne koła lekko się kręcą jak jest odpuszczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #110 Napisano 1 Czerwca 2010 tylko sprawdź czy tylne koła lekko się kręcą jak jest odpuszczony.__________________ pierwsze co zrobiłem po założeniu zacisków i regulacji recznego:) no ale może jednak poluzuje trochę... będę musiał podłokietnik wyrzucić niestety:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #111 Napisano 1 Czerwca 2010 2-gi ząbek jest bardzo dobry, tym bardziej że jak piszesz ręczny nie blokuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #112 Napisano 31 Sierpnia 2010 mam problem z ręcznym lewym moje pytanie ile kosztuje taka naprawa u mechanika tzw regeneracja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
villen Zgłoś #113 Napisano 31 Sierpnia 2010 Zależy od mechanika, ~50-70zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #114 Napisano 1 Września 2010 Tyle kosztuje regeneracja. Oczywiście plus robota, zależy czy sam wyciągniesz czy komuś zlecisz. Z tego co czytałem na forum, ludzie są bardzo zadowoleni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek415 Zgłoś #115 Napisano 4 Lutego 2011 widzę że dużo osób ma problem z skorodowanym ślimakiem przy oringu u mnie było tak że nawet po wymianie wszystkich uszczelek płyn dalej uciekał trochę pomyślałem co by z tym zrobić pojechałem do tokarza i zapytałem czy by nie dorobił by mi takiej części miałem przyjechać następnego dnia dorobił mi jak orginał z fabryki a dużo nie zapłaciłem a mam spokój na kilkadziesiąt lat z zaciskami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #116 Napisano 10 Marca 2011 Witam,mam pytanko do tych uzytkownkow ktorzy zakładali zaciski od golfa4 badz audi a3 bo po raz kolejny reczny przestał odbijac czy zzmieniajac zaciski na te golfa 4 jazma tez musze wymienic czy moga zostac stare,pytam bo mam w miare tanio zaciski do dostania,a z tych starych to juz niewiele da sie zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #117 Napisano 10 Marca 2011 Hej, Właśnie wymieniałem moje na golfa MKIV wieczorkiem wrzucę zdjęcia i skromny opisik. jarzma od gofra nie sa do niczego potrzebne, możesz ich nie kupować, do montażu zacisków potrzebne są ori jarzma z 35i Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #118 Napisano 10 Marca 2011 Andrzeju, będę wdzięczny za foty i w miarę możliwości szczegółowy opis, niebawem mam zamiar przerabiać ten temat.. Aha, mam jeszcze pytanko, co dokładnie Ci było potrzebne i jak spisują się nowe zaciski w porównaniu do starych?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #119 Napisano 10 Marca 2011 Hej, Temat zarzuce bez obawy napisze wszystko co potrzeba a nie jest tego wcale tak dużo Heble z tyłu żyleta, ręczny blokuje koła na suchym asfalcie więc bajka Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #120 Napisano 10 Marca 2011 napisze wszystko co potrzebaDawaj dawaj, interesuje mnie tylko jak zmajstrować wąż elastyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach