Mic15hal Zgłoś #861 Napisano 28 Stycznia 2014 wydaje mi się, że to w dalszym ciągu wina nieoryginalnego termostatu. mam podobne objawy co Ty i postanowiłem kupić kolejny termostat - prosto z aso. jutro jak przyjdzie to od razu go założę i dam znać, czy wreszcie są okolice 90*C na vagu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #862 Napisano 28 Stycznia 2014 (edytowane) może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ... w Dieslu to jest chyba coś około 700 st. podczas spalania, także powinno się nagrzewać do 90 ... Wiem że jak miałem paska przed liftem, na uczelnię mam jakieś 10 km, i zawsze było 90 stopni jak dojeżdżałem, a tutaj to kude pojadę na uczelnię i wrócę i jest 80 stopni... a ile termostat oryginalny kosztował ? z ciekawości, ja już drugi założyłem, i chyba odpuszczę... trzeba czekać na wiosnę, chyba że ktoś jeszcze ma jakiś pomysł... może jeszcze ten czujnik od temperatury się kończy ? Kiedyś mi się uszkodził w pasku przed liftem, to też była akcja termostat, a okazało się że to właśnie ten czujnik wariował Mic15hal widze że masz taki sam silnik jak ja, myślałeś może nad zawirusowaniem ? czy lepiej nie ? Edytowane 28 Stycznia 2014 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #863 Napisano 28 Stycznia 2014 czujnik temperatury wymieniałem kilka miesięcy temu i od tamtej pory jest z nim wszystko okay oczywiście że myślałem nad wirusem powiem więcej - skarbonka z napisem "wirus" już się zapełnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #864 Napisano 28 Stycznia 2014 może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ... w Dieslu to jest chyba coś około 700 st. podczas spalania, także powinno się nagrzewać do 90 ... Wiem że jak miałem paska przed liftem, na uczelnię mam jakieś 10 km, i zawsze było 90 stopni jak dojeżdżałem, a tutaj to kude pojadę na uczelnię i wrócę i jest 80 stopni... a ile termostat oryginalny kosztował ? z ciekawości, ja już drugi założyłem, i chyba odpuszczę... trzeba czekać na wiosnę, chyba że ktoś jeszcze ma jakiś pomysł... może jeszcze ten czujnik od temperatury się kończy ? Kiedyś mi się uszkodził w pasku przed liftem, to też była akcja termostat, a okazało się że to właśnie ten czujnik wariował Mic15hal widze że masz taki sam silnik jak ja, myślałeś może nad zawirusowaniem ? czy lepiej nie ? jezeli macie te silniki co w avatarze to nie macie te same ogolnie silnik AHH jest chyba najlepszy do wirusow:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #865 Napisano 28 Stycznia 2014 no już uaktualniłem dane wcześniej miałem właśnie 90 konnego zawirusowanego i micha się cieszyła niesamowicie jakby te 101 koni pompowtryski chodziły tak jak tamten passacik przed liftem to więcej mi do szczęścia nie trzeba Tylko tu sie zaraz dwumasy rozpadną, i nie wiadomo co jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #866 Napisano 29 Stycznia 2014 Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso): - kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa), - przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso, - 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął więc to by było na tyle w temacie zamienników podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #867 Napisano 29 Stycznia 2014 Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso): - kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa), - przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso, - 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął więc to by było na tyle w temacie zamienników podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie ok zgodze się z toba ale wiele zalezy od osoby ktora dobiera częsci 4264.87D wahler otwiera sie od 87 przynajmniej powinien. Ja osobiscie zakładałem verneta albo z aso i odpukać jeszcze nigdy nie miałem problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #868 Napisano 29 Stycznia 2014 z tego wynika ze przed zalozenie nowego termostatu najlepiej sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #869 Napisano 29 Stycznia 2014 Koledzy ja też walczyłem z ogrzewaniem w swoim ajm tak jak i kolega też ajm. Wniosek jest krótki ASO!!! Wyjaśnię dlaczego, kiedyś coś tam nie dogrzewał to zmieniłem termostat ale mało pomogło i usłyszałem opowieść o termostatach z ASO i pojechaliśmy z kolegą po 2 szt. i po wymianie poprawa znaczna. Puki się nie otworzy waż zamiast być letni jak był na zamiennikach to jest lodowaty puki się nie otworzy, oryginalny oring pasuje idealnie a nie jak te co są razem z zamiennikami które same wypadają jak się je montuję. Ale PD i tak długo się grzeją bo nie tylko mój jak się go nie depta to ma 70st a jak się zagrzeje do 90st i go się pozostawi na luzie to spada do 70st. Trzeba się postarać zimą żeby się termostat otworzył, zaznaczę ze dogrzewacz przy głowicy działa ale brakuje tego przy nagrzewnicy co montowali w FL. Więc nie ma co kupować tanich termostatów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golyl Zgłoś #870 Napisano 29 Stycznia 2014 może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ... Maja wieksza temp. dla tego masz chlodniczke paliwa:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #871 Napisano 30 Stycznia 2014 Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso): - kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa), - przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso, - 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął więc to by było na tyle w temacie zamienników podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie Michał powiedz mi ile ten termostat w ASO kosztował ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #872 Napisano 30 Stycznia 2014 Wg benepolu 102.98zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #873 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Widzę że z termostatami już jest podobnie jak z G62, link do pierwszej lepszej oferty z Chin: http://www.aliexpress.com/item/Vw-passat-b5-passat-engine-drive-link-thermostat-original/1285275197.html Tak więc kupowanie ori na allegro w super cenie to praktycznie 100% China. Edytowane 30 Stycznia 2014 przez GRZECHHH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #874 Napisano 30 Stycznia 2014 więc to by było na tyle w temacie zamienników podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso Hmm, ciekawe kto tak mówił? :hmm Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #875 Napisano 30 Stycznia 2014 Michał powiedz mi ile ten termostat w ASO kosztował ? 81zł i w tym wysyłka w aso skody z poznania, które oferuje się na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #876 Napisano 2 Lutego 2014 witam! termostat wymieniony i teraz po przejechaniu ok.10km stoi wskazówka na 90* ale mam pytanie, to chyba nie jest normalne że po przejechaniu ponad 20km płyn w zbiorniczku jest zimny? od wymiany termostatu zrobiłem ponad 100 km i na początku dolałem ok 0.7l płynu a teraz już nie dolewam bo jest stan. wiem jeszcze że układ w VW sam się odpowietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #877 Napisano 2 Lutego 2014 to normalne jest nie ma tam duzego przeplywu cieczy jak masz piec CO w domu to zbiornik wyrownawczy tez bedzie zimny:jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #878 Napisano 2 Lutego 2014 akurat mieszkam w bloku to nie sprawdzę teraz się spokojniejszy zrobiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golyl Zgłoś #879 Napisano 2 Lutego 2014 wiem jeszcze że układ w VW sam się odpowietrza. No wlasnie nie przy nagrzewnicy masz otworek przez ktory sie odpowietrza uklad znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #880 Napisano 2 Lutego 2014 No wlasnie nie przy nagrzewnicy masz otworek przez ktory sie odpowietrza uklad znajdziesz na forum. sprawny układ sam się odpowietrzy i tyle. Ta dziureczka jest po to jak już układ sam nie daje rady się odpowietrzyć to możesz śmiało tam pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach