kaka020397 Zgłoś #181 Napisano 2 Czerwca 2010 I jak ? ile tego oleju zebrało ci się w butelce ? , czy czuć w kabinie smród par olejowych ?, sam stoję przed dylematem od czego zacząć butelka czy może odrazu separator np od Lublina . Do czego przymocowałeś butelkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #182 Napisano 2 Czerwca 2010 Ja też miałem butelkę więc mogę odpowiedzieć, 1. na postoju przy pracującym silniku czuć spaliny w kabinie 3. troszeczkę głośniejszy silnik (zauważalne po zdemontowaniu butelki po jakimś czasie) 3. w butelce zbiera się głównie woda i coś jak smar, około setki na 1tys. 4. butelka 0,33 plastikowa wisiała na wężu, nie było potrzeby jej mocować. Na separatorze, 1. nic nie czuć 2. cichszy w porównaniu do butelki 3. zbiera się to samo, 4. zamocowany opaską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaka020397 Zgłoś #183 Napisano 2 Czerwca 2010 a separator masz z Lublina jak pamiętam tak ?, co ile km oprózniasz ten zbiorniczek separatora czy może samo spływa do innego zbiorniczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #184 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Mam od Land Rovera ( praktycznie to samo), jako zbiorniczek mam przeźroczysty wąż o długości około 0,5 m i myślę że wystarczy mniej więcej na 4tys (nie sprawdzałem bo i tak opróżniam co 1 tys.). Mam zrobić zbiorniczek ale na razie nie mam weny. Zimą zbiera się zauważalnie więcej wody. Edytowane 2 Czerwca 2010 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #185 Napisano 23 Czerwca 2010 tak czytam i czytam o tych wyciekach i odmach... bo mi też gdzies olej sp... znika. i pytanie mam czy znajdę gdzies jakieś info na temat zasady działania owej "odmy" i jaki jest cel montowania butelek czy innych wynalazków, przecież co ma wylecieć z tego silnika to niech wyleci... a że bedzie brudny... jak musi to niech jest brudny. przynajmniej tak mi sie zdaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #186 Napisano 23 Czerwca 2010 i pytanie mam czy znajdę gdzies jakieś info na temat zasady działania owej "odmy" i jaki jest cel montowania butelek czy innych wynalazków, przecież co ma wylecieć z tego silnika to niech wyleci... a że bedzie brudny... jak musi to niech jest brudny. przynajmniej tak mi sie zdaje... W Twoim silniku jest troche inne rozwiązanie konstrukcyjne odmy, przeróbek dokonuja raczej właściciele TDI-PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #187 Napisano 24 Czerwca 2010 jak musi to niech jest brudny Właśnie o tym jest ten temat że nie musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #188 Napisano 24 Czerwca 2010 no ale nie musi ... bo sie komuś to wizualnie nie podoba, czy nie musi w sensie - to coś bardzo złego i zagrażającego silnikowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #189 Napisano 24 Czerwca 2010 no ale nie musi ... bo sie komuś to wizualnie nie podoba, czy nie musi w sensie - to coś bardzo złego i zagrażającego silnikowi. Bardziej sprawa estetyki, grozić w żaden sposób nie grozi silnikowi. Prędzej może zagrozić przeróbka odmy nieodpowiednio wykonana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #190 Napisano 24 Czerwca 2010 A ja ściągam pokrywę i kolega zabiera się za czyszczenie odmy i separatora. Zobaczmy czy pomoże i na ile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #191 Napisano 24 Czerwca 2010 A ja ściągam pokrywę i kolega zabiera się za czyszczenie odmy i separatora. duże miałeś ubytki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #192 Napisano 24 Czerwca 2010 Minimalne ale jestem estetą. Na początku wywaliło na oringu koło filtra paliwa. Wymieniłem oring to na górze IC się pojawiło. No w sumie z tym się liczyłem bo gdzie indzie by mogło. Także ściągam pokrywę wsio do czyszczenia i zobaczymy.; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #193 Napisano 24 Czerwca 2010 Daj znać jaki będzie efekt, nie pamiętam dokładnie w którym wątku ale jeden z kolegów jak czyścił pokrywe to wylot odmy całkowice się przytkał. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #194 Napisano 24 Czerwca 2010 No mam kolege z forum co oblatany w tych sprawach. Jak nie pomoże będę szukał innej pokrywy.Dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #195 Napisano 24 Czerwca 2010 Zamontowanie dodatkowej odmy i zaślepienie zaworu EGR to nie tylko estetyka ale i mniej nagaru na kierownicach turbosprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #196 Napisano 24 Czerwca 2010 Ja się o nagar nie boje bo jest systematycznie przepalany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
7Bears Zgłoś #197 Napisano 24 Czerwca 2010 Wyciek oleju. Po zdjęciu pokrywy silnika po lewej stronie od wlewu ojeju mam spory wyciek oleju. Czy to coś poważnego i pilnego do zrobienia? ... i co należy wymienić ? Proszę o pomoc. Pozdr 7Bears Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #198 Napisano 24 Czerwca 2010 Egr do czyszczenia albo wymiana na nowy. Poczytaj jest o tym mnóstwo na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #199 Napisano 24 Czerwca 2010 Wymieniać bez sensu bo usuwasz skutek, a nie przyczynę. Zapłacisz kupę grosza za sprawny EGR, a za chwilę i tak oring puści i będzie to samo. Wyczyść i ciesz się czystym przez jakiś czas, albo olej i zostaw jak jest, albo wyczyść i załóż któryś z patentów o których tu pisaliśmy i znacznie mniej silnik będzie się brudził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #200 Napisano 25 Czerwca 2010 Zamontowanie dodatkowej odmy i zaślepienie zaworu EGR to nie tylko estetyka ale i mniej nagaru na kierownicach turbosprężarki. zapodaj kolego fotki i po zaslepieniu egr niewywala ci błedów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach