kaka020397
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kaka020397
- Urodziny 30.12.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warmińsko-mazurskie
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
-
Dopiero teraz spróbowałem wymienić te podkładki, ale okazuje się że uszkodzony jest cały przewód możecie mi podać nr z ETKI bo z tego co się orientuję to tylko ASO. Dokładnie chodzi o przewód odpływowy turbiny silnik AVB rocznik 2001. Może ktoś ma na zbyciu taki przewód ?
-
cieknie z przewodu od spływu oleju z turbiny dokładnie w miejscu jego mocowania do chyba miski olejowej
-
witam, potrzebuje nr przewodu metalowego olejowego do turbosprężarki silnik 1,9 TDI AVB rocznik 2001, ewentualnie nr uszczelki jeśli taka występuję przy łączeniu tego przewodu z silnikiem (nie od strony sprężarki)
-
witam, mi natomiast delikatnie cieknie olej z tego przewodu ale w miejscu mocowania do silnika (nie do turbiny), czy tam też nie ma żadnej podkładki uszczelniającej ?
-
A jak sprawdzić czy napinacz pracuję ? nacisnąć na rolkę z góry ?
-
Proszę o radę w sprawie napinacza paska wielorowkowego. Otóż wymieniłem cały kompletny napinacz podczas wymiany rozrządu.(na pewno dobrej firmy bo kosztował 450 zł) Przejechałem około 35 tys km i zaczęły się jakby "świerki" o okolic napinacza , gdy nacisnę śrubokrętem z góry na łeb śruby od rolki napinającej to dźwięki znikają , czy jest to zużycie tylko rolki czy trzeba wymienić kompletny napinacz ?
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
kaka020397 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam, jaka cena za napinacz paska wielorowkowego (komplet) do VW Passat 1,9 TDI 101 km , silnik AVB + jaki koszt przesyłki ? -
Piski, szumy, drgająca rolka napinacza - co jeszcze ?!
kaka020397 odpowiedział Andrew72 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jakiej marki masz pasek rozrządu ?, bo ja mam ten sam problem , walczyłem z tym rok czasu ale dałem sobie spokój. Wymieniłem cały kompletny rozrząd , wszystkie części tzw górna półka , pasek Gatesa. Po przejechaniu ok. 500 km zaczęło coś popiskiwać z okolic rozrządu. Okazało się że to pasek rozrządu bo gdy prysnąłem na niego WD 40, pisk ucichł do czasu przejechania kolejnych ok 500 km (aż wysechł pasek), dałem sobie już z tym spokój przejechałem z tym już ok 25000 km, oczywiście sprawdzam co jakiś czas pasek i wszystko jest w porządku. Zawsze gdy rano odpalę słychać popiskiwanie , gdy się nagrzeje trochę się zmniejsza ale słychać takie jakby regularne tarcie. Pytałem kiedyś na naszym i innych forach o ten przypadek i okazało się że paski rozrządu GATESA mają takie włąściwości i mogą popiskiwać , następny mój pasek to będzie Contitecha -
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
kaka020397 odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Słuchając rady jednego z kolegów zajrzałem do przewodów i wnętrza zamontowanego w moim passacie separatora par oleju od Lublina i co tam znalazłem - był prawie cały zapchany ciemną mazią, jeszcze trochę a zatkał by się całkowicie (żałuję teraz że nie zrobiłem fotki) . Jednym z powodów i zapewne najważniejszym było to że od około miesiąca nie robię dalszych tras tylko praca - dom po mieście (mam 4 km do pracy), przy takich warunkach nie ma szans żeby samochód osiągnął temperaturę eksploatacyjną , co najwyżej 50 stopni C , ponadto odpływ z separatora miałem umieszczony do pojemnika plastikowego umieszczonego za kratką z prawej strony pod zderzakiem, ujemne temperatury też zrobiły swoje i zawartość w przewodzie jak i w tym pojemniku zamarzły i maź ta nie miała gdzie spływać , zbierając się w separatorze. Nie mam pomysłu gdzie umieścić ten zbiorniczek na olej z separatora żeby przewody nie zamarzły bo w przedziale silnikowym nie ma zbytnio miejsca i myślę że na okres zimowy (dla tych oczywiście co jeżdżą mało i z niedogrzanym autem) warto usunąć separator i umieścić samą plastikową butelkę pod przewód z przewód z odmy. A tak z ciekawości dla znajomych temat co by się stało gdyby ten separator zapchał się całkowicie i nie puszczał par oleju z pokrywy zaworów ? -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
kaka020397 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
proszę o sprawdzenie VIN WVWZZZ3BZ1E162842 z góry dziękuję -
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
kaka020397 odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
a separator masz z Lublina jak pamiętam tak ?, co ile km oprózniasz ten zbiorniczek separatora czy może samo spływa do innego zbiorniczka -
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
kaka020397 odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
I jak ? ile tego oleju zebrało ci się w butelce ? , czy czuć w kabinie smród par olejowych ?, sam stoję przed dylematem od czego zacząć butelka czy może odrazu separator np od Lublina . Do czego przymocowałeś butelkę ? -
miałem to samo przegub możesz mieć dobry (chyba że stukał wcześniej) u mnie przegub wysunął się podczas jazdy po nierównościach a powodem było to że nie założono mi pierścienia segera przy wymianie osłony przegubu ...
-
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
kaka020397 odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No ciekawy pomysł z tym bidonem czym przykleiłeś ten boczny króciec ? A tak na marginesie dużo oleju miałeś wcześniej w dolocie ? , bo u mnie się trochę zebrało i nie wiem czy to juz turbinka czy też zabrać się za odmę ? -
witam Ostatnio zauważyłem że pod moim paskiem znajduje się plamka oleju (od strony intercolera). Po zdjęciu osłony i rury od intercolera wyleciało mi nawet sporo tego oleju. Nie odczułem jednak żeby moje auto było słabsze albo kopciło dymem, również nie zauważyłem jakiegoś diametralnie zużycia oleju , a turbina była regenerowana w związku z zapieczonymi kierowniczkami w autoryzowanym serwisie turbin i przejechałem z nią jakieś 2000 km. Mam pytanie czy gdyby turbina puszczała olej to po zdjęciu tej rury która łączy turbinę z interculerem (od strony turbiny) też stałby tam olej, bo u mnie z tej strony było sucho. Nie wiem może olej ten znajdował się w intercolerze wcześniej przed regeneracja turbiny i dopiero ściekł z intercolera albo turbina kaput. Nadmieniam ze EGR mam założony nowy na którym auto przeleciało jakieś 20000 km , ale on nie jest zaolejony.