Skocz do zawartości

kaka020397

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaka020397

  • Urodziny 30.12.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warmińsko-mazurskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dopiero teraz spróbowałem wymienić te podkładki, ale okazuje się że uszkodzony jest cały przewód możecie mi podać nr z ETKI bo z tego co się orientuję to tylko ASO. Dokładnie chodzi o przewód odpływowy turbiny silnik AVB rocznik 2001. Może ktoś ma na zbyciu taki przewód ?
  2. cieknie z przewodu od spływu oleju z turbiny dokładnie w miejscu jego mocowania do chyba miski olejowej
  3. witam, potrzebuje nr przewodu metalowego olejowego do turbosprężarki silnik 1,9 TDI AVB rocznik 2001, ewentualnie nr uszczelki jeśli taka występuję przy łączeniu tego przewodu z silnikiem (nie od strony sprężarki)
  4. witam, mi natomiast delikatnie cieknie olej z tego przewodu ale w miejscu mocowania do silnika (nie do turbiny), czy tam też nie ma żadnej podkładki uszczelniającej ?
  5. A jak sprawdzić czy napinacz pracuję ? nacisnąć na rolkę z góry ?
  6. Proszę o radę w sprawie napinacza paska wielorowkowego. Otóż wymieniłem cały kompletny napinacz podczas wymiany rozrządu.(na pewno dobrej firmy bo kosztował 450 zł) Przejechałem około 35 tys km i zaczęły się jakby "świerki" o okolic napinacza , gdy nacisnę śrubokrętem z góry na łeb śruby od rolki napinającej to dźwięki znikają , czy jest to zużycie tylko rolki czy trzeba wymienić kompletny napinacz ?
  7. Witam, jaka cena za napinacz paska wielorowkowego (komplet) do VW Passat 1,9 TDI 101 km , silnik AVB + jaki koszt przesyłki ?
  8. Jakiej marki masz pasek rozrządu ?, bo ja mam ten sam problem , walczyłem z tym rok czasu ale dałem sobie spokój. Wymieniłem cały kompletny rozrząd , wszystkie części tzw górna półka , pasek Gatesa. Po przejechaniu ok. 500 km zaczęło coś popiskiwać z okolic rozrządu. Okazało się że to pasek rozrządu bo gdy prysnąłem na niego WD 40, pisk ucichł do czasu przejechania kolejnych ok 500 km (aż wysechł pasek), dałem sobie już z tym spokój przejechałem z tym już ok 25000 km, oczywiście sprawdzam co jakiś czas pasek i wszystko jest w porządku. Zawsze gdy rano odpalę słychać popiskiwanie , gdy się nagrzeje trochę się zmniejsza ale słychać takie jakby regularne tarcie. Pytałem kiedyś na naszym i innych forach o ten przypadek i okazało się że paski rozrządu GATESA mają takie włąściwości i mogą popiskiwać , następny mój pasek to będzie Contitecha
  9. Słuchając rady jednego z kolegów zajrzałem do przewodów i wnętrza zamontowanego w moim passacie separatora par oleju od Lublina i co tam znalazłem - był prawie cały zapchany ciemną mazią, jeszcze trochę a zatkał by się całkowicie (żałuję teraz że nie zrobiłem fotki) . Jednym z powodów i zapewne najważniejszym było to że od około miesiąca nie robię dalszych tras tylko praca - dom po mieście (mam 4 km do pracy), przy takich warunkach nie ma szans żeby samochód osiągnął temperaturę eksploatacyjną , co najwyżej 50 stopni C , ponadto odpływ z separatora miałem umieszczony do pojemnika plastikowego umieszczonego za kratką z prawej strony pod zderzakiem, ujemne temperatury też zrobiły swoje i zawartość w przewodzie jak i w tym pojemniku zamarzły i maź ta nie miała gdzie spływać , zbierając się w separatorze. Nie mam pomysłu gdzie umieścić ten zbiorniczek na olej z separatora żeby przewody nie zamarzły bo w przedziale silnikowym nie ma zbytnio miejsca i myślę że na okres zimowy (dla tych oczywiście co jeżdżą mało i z niedogrzanym autem) warto usunąć separator i umieścić samą plastikową butelkę pod przewód z przewód z odmy. A tak z ciekawości dla znajomych temat co by się stało gdyby ten separator zapchał się całkowicie i nie puszczał par oleju z pokrywy zaworów ?
  10. a separator masz z Lublina jak pamiętam tak ?, co ile km oprózniasz ten zbiorniczek separatora czy może samo spływa do innego zbiorniczka
  11. I jak ? ile tego oleju zebrało ci się w butelce ? , czy czuć w kabinie smród par olejowych ?, sam stoję przed dylematem od czego zacząć butelka czy może odrazu separator np od Lublina . Do czego przymocowałeś butelkę ?
  12. miałem to samo przegub możesz mieć dobry (chyba że stukał wcześniej) u mnie przegub wysunął się podczas jazdy po nierównościach a powodem było to że nie założono mi pierścienia segera przy wymianie osłony przegubu ...
  13. No ciekawy pomysł z tym bidonem czym przykleiłeś ten boczny króciec ? A tak na marginesie dużo oleju miałeś wcześniej w dolocie ? , bo u mnie się trochę zebrało i nie wiem czy to juz turbinka czy też zabrać się za odmę ?
  14. witam Ostatnio zauważyłem że pod moim paskiem znajduje się plamka oleju (od strony intercolera). Po zdjęciu osłony i rury od intercolera wyleciało mi nawet sporo tego oleju. Nie odczułem jednak żeby moje auto było słabsze albo kopciło dymem, również nie zauważyłem jakiegoś diametralnie zużycia oleju , a turbina była regenerowana w związku z zapieczonymi kierowniczkami w autoryzowanym serwisie turbin i przejechałem z nią jakieś 2000 km. Mam pytanie czy gdyby turbina puszczała olej to po zdjęciu tej rury która łączy turbinę z interculerem (od strony turbiny) też stałby tam olej, bo u mnie z tej strony było sucho. Nie wiem może olej ten znajdował się w intercolerze wcześniej przed regeneracja turbiny i dopiero ściekł z intercolera albo turbina kaput. Nadmieniam ze EGR mam założony nowy na którym auto przeleciało jakieś 20000 km , ale on nie jest zaolejony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności