spanky Zgłoś #201 Napisano 27 Stycznia 2010 witam jestem tu nowy wymieniłem licznik i musiał bym zrobić korektę żeby się zgadzało z tym z sterownika passat b5 1997r 1.9 tdi 90km jak to pasek 97 rok to szanse na to ze w sterowniku jest zapisany przebieg równe są 0 ... takze nie ma co sie zgadzac i problem masz z glowy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemrawy Zgłoś #202 Napisano 11 Kwietnia 2010 btw. sprawdź czy kod serwisowy licznika WSC jest taki sam jak na pozostałych urządzeniach (silnik / moduł komfortu / klima). Jeśli będzie 0000 to już wiesz, że "a jednak" A co można powiedzieć o tym Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 G Component: 1,8L R4/5V MOTR AT D01 Coding: 04031 Shop #: WSC 05314 Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 CP Component: AG4 Getriebe 01N 3816 Coding: 00090 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 A Component: CLIMATRONIC S 9.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 881 M Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V21 Coding: 04142 Shop #: WSC 00259 IMMO-IDENTNR: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 J Component: 0E Zentral-SG Komf.0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 Tylko Climatronic z silnikiem się zgadza w skrzyni mam "0000" czy to może powodować zła prace skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #203 Napisano 12 Kwietnia 2010 Tylko Climatronic z silnikiem się zgadza w skrzyni mam "0000" czy to może powodować zła prace skrzyni? WSC nie jest odpowiedzialne praktycznie za nic praktycznego w pracy skrzyni, to jest tylko wpis informacyjny dający pogląd w którym z serwisów odbyło się kodowanie tego elementu. Nie ma to najmniejszego wpływu na pracę skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #204 Napisano 12 Kwietnia 2010 Jakby co, VCDS ma domyślnie ustawione WSC na 00000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #205 Napisano 12 Kwietnia 2010 Jakby co, VCDS ma domyślnie ustawione WSC na 00000 Do wersji 805, 908 ma w standardzie 00035. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #206 Napisano 14 Kwietnia 2010 Witam.Chcialbym zapytac ,dlaczego nie moge ostatnio odczytac przebiegu licznika ,ktorego wczesniej moglem odczytac.Posiadam hex can i kiedy kupilem kabelek bylo ok teraz wyskakuje jakis blad nie pamietam dokladnie co byl za blad. czy to jednorazowa funkcja czy cos jest nie tak?? Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #207 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam! teraz wyskakuje jakis blad nie pamietam dokladnie co byl za blad Na tak nieprecyzyjne pytanie nikt Ci nie odpowie - to jak wróżenie z fusów. Przyczyn może być wiele - od błędu ustawienia, sterowników, błędu z komunikacją po "uwalenie fejsa. czy to jednorazowa funkcja? Nie! Prawidlowo działający fejs i prawidlowa komunikacja z licznikiem zawsze powinna Ci pokazać aktualny przebieg z zegarów. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #208 Napisano 15 Kwietnia 2010 Posiadam hex can i kiedy kupilem kabelek bylo ok teraz wyskakuje jakis blad nie pamietam dokladnie co byl za blad. Napisz na PM, podeślij zrzut ekranowy tego błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benoos Zgłoś #209 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Wszyscy piszą, że nie da się kablem bez CAN, ja moim zwykłym KKL odczytałem eeprom silnika, z niego odczytałem przebieg. Problem w tym, że nie jest on dokładnie taki jak na liczniku, wyszedł mi wyższy o 7,5%, więc teoretycznie nie mieści się w zakładanym błędzie 5%... mam uwierzyć że ktoś cofnął +/- 10tys.km ? Jakoś to mało sensowne dla mnie EDIT: no chyba, że to źle wyliczyłem w 1.9TDI 2004r (model 2005) mam EDC15 czy 16? gdzie to sprawdzić? vag-com pokazuje mi tylko "EDC" Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez benoos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #210 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) ja moim zwykłym KKL odczytałem eeprom silnika Jakim softem? mam uwierzyć że ktoś cofnął +/- 10tys.km ? Jakoś to mało sensowne dla mnie W myśl tego co piszesz, jeśli KKLem "wspawasz" eprom z powrotem, to "obsługę" wskazań możesz zrobić "na zewnątrz". w 1.9TDI 2004r (model 2005) EDC16 Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benoos Zgłoś #211 Napisano 19 Kwietnia 2010 Jakim softem? Polski VAG 4.9, wszedłem w Silnik - Odczytaj EEPROM, odczytało, zapisałem na dysku, wrzuciłem to w Licznik V4.5, ale wybrałem EDC16 (jjacekkx mi powiedział, że mam już 16), więc to chyba zbieg okoliczności, że w ogóle wyświetliło podobny przebieg... ... ale chyba dobrze kombinuje? czy nie bardzo? W moim aucie nie będę nic zmieniał, mam na 100% oryginalny przebieg, ale to się może przydać w przyszłości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #212 Napisano 19 Kwietnia 2010 ja moim zwykłym KKL odczytałem eeprom silnika zapisałem na dysku, wrzuciłem to w Licznik V4.5 Widzisz, czyli Polskim VAGiem generalnie nie sprawdziłeś przebiegu, tylko Licznikiem 4.5, a to jak widać to taka subtelna różnica. ... ale chyba dobrze kombinuje? czy nie bardzo? Pomysł jak najbardziej ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #213 Napisano 20 Kwietnia 2010 jest jeszcze vag eeprom programmer ktorym tez chyba eprom sie odczyta. Nie bawilem sie tym. U mnie polski vag nie dziala, nie wiem czemu rwie mi polaczenie i go wywalilem. Dobrze ze w nim opcji write nie ma bo juz bys wlosy z glowy rwal:) A ten dlugo odczytywal ten eprom? Edc16 to pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #214 Napisano 20 Kwietnia 2010 jest jeszcze vag eeprom programmer ktorym tez chyba eprom sie odczyta Niestety, nie działa ten soft w wersji z KKLem. Sprawdzone empirycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benoos Zgłoś #215 Napisano 20 Kwietnia 2010 jest jeszcze vag eeprom programmer ale ten odczytuje pamięć z licznika, a nie z ECU mi Polski VAG działa bez problemu, kabelek na RS232 Edc16 to pompowtryski hehe, sipowitz, co mnie w błąd wprowadzasz Niestety' date=' nie działa ten soft w wersji z KKLem. Sprawdzone empirycznie.[/quote'] w Passacie B5 1.8 bez problemu odczytało i zapisało moim KKL sprawdzone empirycznie u mojego kolegi próbowałem dwa 1.9TD PD i nie odczytał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #216 Napisano 20 Kwietnia 2010 hehe, sipowitz, co mnie w błąd wprowadzasz Na śpiocha wczoraj pisałem, przepraszam... w Passacie B5 1.8 bez problemu odczytało i zapisało moim KKL sprawdzone empirycznie u mojego kolegi próbowałem dwa 1.9TD PD i nie odczytał Mówię o VAG Eprom Programer. Polski VAG pewnie dał radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kropeck Zgłoś #217 Napisano 20 Kwietnia 2010 Do wersji 805, 908 ma w standardzie 00035. Hmmmm .... mam u siebie zainstalowanych kilka versji VCDS'a i wszystkie z nich mają kod WSC 00000 (powoduje to tyle, że podczas kodowania nie zapisuje się informacja o warsztacie, który koduje). Ponadto warto dodać, że część nowoinstalowanych urządzeń brak kodu WSC traktuje jako błąd kodowania. Wystarczy wtedy wpisać 'z ręki' jakichś kod - jeśli klient akurat nie chce, żeby błąd się pokazywał, to wpisuję kod WSC taki, jaki jest na większości innych modułów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benoos Zgłoś #218 Napisano 20 Kwietnia 2010 Mówię o VAG Eprom Programer Ja też o nim mówię, wersja V1.3, Passata B5 odczytał i zapisał, kablem KKL RS232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #219 Napisano 20 Kwietnia 2010 mam u siebie zainstalowanych kilka versji VCDS'a Skoro kilka wersji, to pewnie ori, tak? wszystkie z nich mają kod WSC 00000 (powoduje to tyle, że podczas kodowania nie zapisuje się informacja o warsztacie, który koduje). Ponadto warto dodać, że część nowoinstalowanych urządzeń brak kodu WSC traktuje jako błąd kodowania. Wystarczy wtedy wpisać 'z ręki' jakichś kod Dokładnie tak jest, dlatego w klonach 908 (tych dobrze zrobionych, że tak powiem) WSC jest jako 00035. Co do reszty jestem zgodny. Ja też o nim mówię, wersja V1.3 Strasznie się przywiązałem do 1.8 i pewnie dlatego uznałem, że wcześniejsze też "nie gadają" przez KKL. No nic, człowiek uczy się przez całe życie... kablem KKL RS232 Na którym numerze COM, że tak zapytam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #220 Napisano 20 Kwietnia 2010 Hmmmm .... mam u siebie zainstalowanych kilka versji VCDS'a i wszystkie z nich mają kod WSC 00000 (powoduje to tyle, że podczas kodowania nie zapisuje się informacja o warsztacie, który koduje). Ponadto warto dodać, że część nowoinstalowanych urządzeń brak kodu WSC traktuje jako błąd kodowania. Wystarczy wtedy wpisać 'z ręki' jakichś kod - jeśli klient akurat nie chce, żeby błąd się pokazywał, to wpisuję kod WSC taki, jaki jest na większości innych modułów. :fajny hmmm, działam na VCDS pl i EN w wersji 908,2, kod WSC mam ustawiony domyślnie, tak jak przy instalce, czyli 00000, reszta też, troszkę sterowników już kodowałem i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby po tym wołało o błędzie kodowania (zwłaszcza przy WSC - to raczej nie ma nic do rzeczy ), zawsze zapisuje się kod WCS, który był poprzednio, ja nic w programie nie zmieniam. Myślę, że przy kodowaniu całkiem nowego sterownika wpisanie WSC może być przydatne, ale, żeby od razu wywalał błąd Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach