Skocz do zawartości

benoos

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O benoos

  • Urodziny 11.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarocin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. ke? mam bujną wyobraźnię, ale tego nie ogarniam
  2. Na pewno nie montowali takich w T5. W T4 były 150KM, ale to i tak 2.5TDI, a nie 1.9TDI Co do tematu, raczej nie uwierzę, że "po znajomości" VW zrobiło dla tej firmy auta 155KM, oczywiście wchodzi w grę zmiana mapy jeszcze przez producenta, ale na pewno były by od tego papiery. Jeździłem A8 4.0 TDI zrobionym przez Audi na 320KM (patrz avatar ), mimo że w dowodzie było standardowo 270KM, to w każdym serwisie wiedzieli, że jest wirusik na więcej i były dokumenty potwierdzające ten fakt. Przecież Audi czy VW itd. daje gwarancję na samochód i nie może sobie pozwolić na nieudokumentowane przeróbki. Zauważcie, że właściciel cały czas twierdzi, że to nie jest gift, tylko tak zamówili z fabryki. Moim zdaniem nie ma takiej opcji żeby fabrycznie zrobili 155KM, silnik musiałby mieć inne oznaczenia. Pozostaje tylko opcja, że kupujący zażyczył sobie więcej kucyków, więc serwis oddał do zaprzyjaźnionego tunera, skasował worek pieniędzy od kupującego i podbił za to pieczątkę pod gwarancją - happy end
  3. Polski VAG 4.9 ma funkcję odczytu EEPROM silnika, pisałem o tym wcześniej, potem można rozkodować przebieg z odczytanej pamięci EDC, robiłem to kablem KKL ... ale jak ktoś chce na łatwiznę, że odrazu odczytać przebieg kablem KKL, to się nie da
  4. Myślę, że jak ktoś ma Passata, który dostał zaproszenie, to z pewnością wybierze się na Event. Organizatorzy starają się zebrać najlepiej zrobione auta w kraju, więc być tam swoim bolidem to wyróżnienie. Będą goście i prasa również z zagranicy, więc można się zaprezentować naprawdę na szeroką skalę. W zeszłym roku byli chłopaki z PVW i robili artykuły o imprezie i kilku ładnych autach... w tym roku mają też być. Zresztą wystarczy przejrzeć filmy i zdjęcia z poprzednich edycji Oczywiście nie staram się porównywać do ogólnopolskiego zlotu forum, który jest również nie lada gratką Po prostu jeśli komuś nie po drodze do Spały, to Żerków jest świetną alternatywą Przypominam, że bez zaproszeń nie można wjechać autem na teren imprezy, ale jak najbardziej można wejść jako zwiedzający.
  5. Wszystkie informacje znajdziecie na: http://www.wolfsgruppe.com/vagevent Impreza na najwyższym poziomie, najlepsze auta z grupy VAG w jednym miejscu! SERDECZNIE POLECAM !!!
  6. takie ciekawe elementy jak: - diody oświetlające tunel - diody w lusterkach zewn. - podświetlanie klamek wewn. - otwierane wlewu i klapy z guzików + blokada występują w każdym... natomiast: - el. fotele z pamięciami - el. składane lusterka zewn. - podgrzewana tylna kanapa - coming home - isofix - solardach - cargoflex - otwierany fotel pasażera - sterowanie fotelem pasażera w tylnego podłokietnika - podstopniki występują w bogatszych wersjach Skody Superb 3U (Elegance, Platinum, PRAHA, Edition 100), więc można wiele zaadoptować do Passata ... albo kupić Superba Pilota do bramy w zasłonce pierwszy raz widzę, fajna sprawa
  7. jeszcze jedna kwestia, jeśli powieziesz auto zarobkowo (usługa transportowa) to w Niemczech obowiązuje Cię czas pracy kierowców, czyli tacho lub książka kierowcy, nawet jak pojedziesz samym busem 3.5t DMC (zarobkowo) Jeśli nie chcesz mieć problemów to umowa kupna auta musi być na Ciebie, wtedy lecisz prywatnie - na własny użytek
  8. Gratuluję zakupu! Pochwal się = dawaj foty W czwartek znowu miałem Q7 do dyspozycji, a że sprzedałem Superba to Touareg też pojawił się na mojej liście zainteresowań. Twoim modelem nie jeździłem, poliftowym 3.0TDI na pneumatyce i felgach 20" miałem okazję, bardzo przyjemnie, lubię duże auta, jazda praktycznie ta sama co w Q7 pneumat na 19'. Wykończenie wnętrza na wysokim poziomie. Zawieszenie pneumatyczne obowiązkowe do SUVa, na standardowym prowadzi się o wiele gorzej. Ręce opadają jak się czyta teksty typu: "fajne, ale jak się zepsuje to duże koszty", dokładnie to samo co było/jest ze skrzyniami automatycznymi, ludzie powtarzają jakieś zasłyszane/wyczytane/wymyślone farmazony, robiąc z siebie bardziej zacofanych niż są w rzeczywistości. Z tym gazem to przelicz to na spokojnie czy na pewno się opłaca, nie tylko koszty przejechanych kilometrów. Z mojej strony mogę Ci powiedzieć, że nawet jakbym kiedyś zdecydował się na gazowanie dużego silnika, to na pewno nie kupiłbym już wcześniej zagazowanego. Moim zdaniem będzie to miało duży wpływ na późniejszą cenę odsprzedaży auta. Chyba, że Touareg ma u Ciebie dożywocie, to inna sprawa.
  9. u mnie okazało się, że jedna karta pojazdu się nie załapała, bo była ze stycznia 2004r, a do EU weszliśmy w maju 2004. Podsumowując, moja sprawa trwała ok. 3 miesiące krócej niż przez firmę z której korzystał kazio, a otrzymałem niecałe 200zł więcej, więc chyba warto samemu się pofatygować
  10. 130-140KM zrobisz bezpiecznie, jeśli to Ci wystarczy w Superbie II to możesz spokojnie brać. Jeśli umiesz użytkować i dbać o współczesnego Diesla to nie będziesz miał problemów. 2.0 TDI 170KM ma wyższą kulturę pracy, bo jest na CR. Też nie powinien stwarzać większych problemów przy prawidłowej eksploatacji.
  11. Spalanie zależne od kierownika Jeśli szukasz oszczędności to tylko 1.9 TDI
  12. Passata z początkowych lat produkcji bym sobie odpuścił, nawet z 1.9TDI. Superby miałem już dwa, więc mogę się wypowiedzieć (w piątek sprzedałem tego z podpisu). Ogólnie - bardzo pozytywne auto! Oprócz znaczka to wszystko jest w nim na + Silnik, zawias, skrzynia to sprawdzone technologie VW/Audi, nie ma się czego obawiać. Miejsca najwięcej w swojej klasie. Osobiście polecałbym najbogatsze wersje Elegance, Platinum, PRAHA (na pierwszy rzut oka poznasz po chromowanych listwach dookoła auta), jest ich o wiele mniej niż niższych wersji i przez to ceny też się lepiej trzymają. Obie miałem 1.9TDI 131KM i całkiem sympatycznie sobie z tym autkiem radziło, w automacie spalanie troszkę większe, ale za to wygoda o wiele wyższa. Jeśli chodzi o A6 z 2003-2004 to możesz się pokusić o szukanie modelowego rocznika 2004 i 2005 z silnikiem 2,5 TDI o oznaczeniach BAU (163KM) i BCZ (180KM), oba o normach euro3, ale za to trwałe i niezawodne, zlikwidowano wszystkie usterki z lat wcześniejszych, silniki nie do zajechania. Na ich bazie zbudowano nowe jednostki 2.7 i 3.0 TDI. Równie sprawne mechanicznie są BDG (163KM) i BDH (180KM), oba euro4, ale ich osprzęt nieraz sprawia problemy. BDG występuje też w Superbie. Wszystko o 2.5 TDI opisano bardzo ładnie na forum A6, polecam lekturę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności