Skocz do zawartości

niemrawy

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O niemrawy

  • Urodziny 24.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. A co można powiedzieć o tym Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 G Component: 1,8L R4/5V MOTR AT D01 Coding: 04031 Shop #: WSC 05314 Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 CP Component: AG4 Getriebe 01N 3816 Coding: 00090 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 A Component: CLIMATRONIC S 9.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 881 M Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V21 Coding: 04142 Shop #: WSC 00259 IMMO-IDENTNR: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 J Component: 0E Zentral-SG Komf.0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 Tylko Climatronic z silnikiem się zgadza w skrzyni mam "0000" czy to może powodować zła prace skrzyni?
  2. Witam od pewnego czasu nie mogę połączyć się z modułem komfortu (1 JO 959 799 J ) wcześniej było ok teraz wszystko padło nie działają szyby, lusterka,oświetlenie wnętrza,nie zamyka pilotem tylko mechanicznie centralny działa ale nie do końca nie zamyka mi klapy (kombi).Dywanik podniosłem było trochę pośniedziałych kabli styki obciołem polutowałem na nowo.Rozebrałem moduł na płytce drukowanej znalazłem zimny lut zalutowałem ( coś jak w zamku od drzwi) .Dodatkowo pojechałem na szrot podłączyłem 3 inne moduły z tym samym oznaczeniem brak komunikacji ze wszystkim.Więc mi ręce na glebe opadły.Komunikację mam z silnikiem,skrzynią (automat),ABS,Climatronic,Licznik,Immobilizer-pokazuje co to ale brak odczytu błędów tak jak by sie zawiesił po podłączeniu.Radio mam nie oryginalne ale wcześniej było dobrze komunikacja była i wszystko działało. Bezpieczniki dobre.
  3. I ja się podepnę z prośbą o schemat modułu Passat 3B 98,r z góry dziękuję [email protected] .Pozdrawiam
  4. Witam nawiązując do wypowiedzi fromyn 111 mam Passata z roku 98 z silnikiem benzynowym 1.8 bez turbo wraz ze skrzynią Automatyczną 4 biegi.Moja skrzynia wrzuca 4 bieg jadąc normalnie przy prędkości 58 km/h jak petarde wcisnę przy wyprzedzaniu to fakt 4 wrzuci przy 90 a u ciebie przy 70 km/h normalnie wrzuca?.Co do oleju po zdemontowaniu misy olejowej w skrzyni ma się dostęp do filtra co więcej misę trzeba odkręcić i wyczyścić z tego brudu co się w koło filtra magnetycznego na dnie zbiera i fakt drugi u siebie po odkręceniu korka w misie oleju mi nacieknie maksymalnie 0,5 litra tyle abym mógł misę odkręcić nie zalewając się przy tym olejem robiłem to pierwszy raz i trochę się zdziwiłem ze po odkręceniu korka tak mało oleju mi zleciało dobrze że powolij misę sciagałem trochę się zdziwiłem jak zobaczyłem że zostało tam 3 litry które mogłem mieć na głowie.Po wymianie nie należy od razy wyjeżdżać na drogę wsiadamy do auta i odpalamy na zaciagnietym ręcznym i nodze na hamulcu po kolei wrzucamy bieg i odczekujemy ok 10 sek po zejściu do 1 powtarzamy to w drugą stronę po tym dopiero możemy wyjechać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności