Skocz do zawartości

kropeck

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kropeck

  • Urodziny 01.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice [SK]

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Tak, ale masz skrzynię DSG. Jak masz inny bieg niż DRIVE lub REVERSE, to jest 'zaciągnięty' ręczny.
  2. Tak, bo niestety w zależności od sterownika inaczej wygląda działanie tego trybu (tak samo z resztą jak np. coming home). Jak u siebie w samochodzie miałem sterownik 21 bajtowy, to miałem tak samo jak Ty teraz, a coming home i leaving home działał po otworzeniu lub zamknięciu auta z pilota. Po zamontowaniu nowego, 30 bajtowego, tryb amerykański działa tak jak opisałem powyżej, a coming home działa poprzez pociągnięcie długich, a w niektórych sterownikach trzeba mieć włączony przełącznik świateł na '1'. Tak więc generalnie działania sterowników zależy od ich "generacji". Niemniej jednak w tym konkretnym poście chciałem pokazać koledze koblant, że to naturalne działanie i nie musi się niczym przejmować
  3. Witam, Pozwolę sobie odświeżyć temat. Otóż po pierwsze - w kwestii doświetlania zakrętów przy dziennych to jest błąd gdzieś w kodowaniu, bo generalnie poprawne zakodowanie (co robię w dowolnym, obsługującym tę funkcję aucie z grupy VAG) powoduje świecenie tylko lamp przeciwmgielnych (nie "HALOGENÓW", bo HALOGENY to rodzaj żarówek, a nie lamp) w trybie świateł dziennych bez świateł postojowych i z przodu i z tyłu. W trybie świateł dziennych jest wyłączona opcja świecenia świateł mijania i wtedy doświetlanie nie jest aktywne. Podejrzewam, że jeśli masz czujnik zmierzchu, to po prostu lampy się przełączają na mijania zamiast dziennych i wtedy normalnym jest działanie doświetlania. No chyba, że mówisz o "doświetlaniu" w kontekście ruchomych lamp w lampach mijania (że chodzą silniczki), ale i tak nie powinny się świecić żarówki w trybie dziennym. Historia na dłuższe tłumaczenie. Co do opcji z postojówkami, to jest to standardowe działanie w trybie kodowania amerykańskiego. Otóż (i teraz dla uproszczenia pominę tryb AUTO na włączniku świateł): 1. na włączniku '0' - świecą się światła dzienne, bez przednich i tylnych postojówek. Po zaciągnięciu ręcznego światła gasną. 2. na włączniku 'postojówki' - świecą się wciąż dzienne (mijania bądź przeciwmgielne w zależności od kodowania) bez żarówek świateł postojowych. Zaciągnięcie ręcznego wyłącza światła dzienne i uruchamia postojówki. 3. na włączniku '1' - działają lampy mijania + postojówki. Zaciągnięcie ręcznego nie wpływa na działanie świateł. Również dopiero wtedy działa doświetlanie zakrętów. Powyższe jest standardowym działaniem świateł przy kodowaniu amerykańskim i jeśli ktoś już z tego korzysta, to powinien się do tego przyzwyczaić :-) Nie da się tego przeskoczyć (taka charakterystyka sterownika centralnej elektroniki).
  4. Witam, działające z tymi nowymi radiami to na pewno poniższe: 1K0 907 530 AA 1K0 907 530 AD 7N0 907 530 1K0 907 530 S a ostatnio słyszałem od znajomego, że miał instalowany sterownik z końcówką "L" i niby wszystko gra. Być może lista tych sterowników jest dłuższa, ale te konkretne modele osobiście montowałem w autach i na 100% działają.
  5. Wg mnie to najpierw trzeba się podłączyć do komputera i sprawdzić jakie błędy siedzą w sterowniku. Bez tego ani rusz.
  6. Ach... takie buty... No to ja nie wiedziałem - mam oryginalny kabel
  7. A czy ktoś mi może powiedzieć od czego jest skrót "GRA" ??
  8. Problem leży po stronie współpracy kierownicy ze sterownikiem. W nowej kierownicy trzeba dorzucić pewnie odpowiednią taśmę do sterownika. Jak znajdę rozwiązanie, to podeślę linka - miałem podobny problem u kolegi w Octavia 2. I jeszcze jedno - co dokładnie zmieniłeś: 1. Kierownica zwykła na multifunkcję (czyli sterownik był ten sam, tak?) 2. Radio jest cały czas to samo? (wcześniej działało pokazywanie stanu radia na FIS'ie)?
  9. Ludzie .... ale kombinujecie ... czemu raz nie przeczytacie instrukcji VCDS'a/VAG'a: Select Engine-01 Advanced ID-1A Tam jest informacja o tym czy i ile razy był flashowany sterownik (czyli ile razy był wgrywany program) oraz ile razy skutecznie a ile błędnie.
  10. sipowitz, ciut późno, ale odpowiem :-) Interface mam oryginalny. Co do WSC 00035 nie wiedziałem, że taki jest przy klonach. jjacekkx, Standardowo jest w VCDS kod '00000' właśnie po to, żeby podczas zmian ten kod się nie zmieniał. Jeśli coś tam wpiszesz, to ten numer będzie nadpisywany podczas kodowania. Nie pamiętam, czy jest możliwość zmiany potem tego numeru na '00000'. Z resztą w instrukcji jest napisane :-)
  11. Otwierając ponownie wątek - tych procedur jest za dużo i dla każdego niemal auta inna. Oczywiście jest część wspólnych, ale testowanie na każdym może być dla niektórych ryzykowne, przez co powstanie mnóstwo kolejnych pytań :-) Ogólnie trenowane już było tworzenie takich manuali, ale to jest tzw. niekończąca się opowieść :-)
  12. Hmmmm .... mam u siebie zainstalowanych kilka versji VCDS'a i wszystkie z nich mają kod WSC 00000 (powoduje to tyle, że podczas kodowania nie zapisuje się informacja o warsztacie, który koduje). Ponadto warto dodać, że część nowoinstalowanych urządzeń brak kodu WSC traktuje jako błąd kodowania. Wystarczy wtedy wpisać 'z ręki' jakichś kod - jeśli klient akurat nie chce, żeby błąd się pokazywał, to wpisuję kod WSC taki, jaki jest na większości innych modułów.
  13. Wsady do kabli są dostępne na rosyjskich forach internetowych. Oczywiście wtedy tylko wersja EN oprogramowania.
  14. VCDS pokazuje podpowiedzi co i jak zakodować. W module komfortu liczba 2 dodana do odpowiedniej liczby w kodowaniu odpowiada za załączenie kontrolki pasów. I u Twojego kolegi zadziałało, ale jeśli Ty miałeś np. 15 i wpisałeś 18 to poza kontrolką pasów mogłeś nieświadomie uruchomić np. kontrolę hamulców (klocków). O ile pamiętam, to +4 odpowiada za czujnik ilości płynu w spryskiwaczu itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności