Skocz do zawartości

jendral

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jendral

  • Urodziny 16.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ŚląskChorzów

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam .Nie wiem dokładnie jak to wyglada w B3 I B4 ale wiem ,że w B5 mozna wyłączyc poduszke pasażera przez VAG-a:) zerknij tu http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10625&highlight=air+bag
  2. Witam.Może taki temat juz był ale nie mogę znaleśc konkretnej odpowiedzi na moje pytanie.Do czego służy czerwona dioda w drzwiach kierowcy i z czym ona jest powiazana?I co moze byc powodem że czasami swieci a czasami nie?
  3. Dzisiaj zalałem N75ponownie WD40,zobacze co sie bedzie działo,narazie "0" poprawy ale dam mu czasu!!! Wydaje mi się że czyszczenie N75 to tylko doraźna pomoc!!!Trzeba będzie szarpnąć się na NOWY.
  4. Jednak chyba czeka mnie kupno nowego N 75 .Radość była Przedwczesna ,po dwóch dniach normalnej jazdy znowu przechodzi w TRYB AWARYJNY
  5. Dzisiejsze testowanie również pomyślne Panowie jeszcze raz dziekuje za pomoc
  6. Poprostu weszłem do 011 naciskam Basic Settings i i wyskakuje informacja SORRY....!!! Ale teraz mam chyba dobrą wiadomość,WD 40 którym wczoraj czyściłem mój N75 potrzebował czasu(na dokładna penetracje i czyszczenie),bo gdy wracałem wczoraj w nocy z pracy mojej BRYCE sie odmieniło-szła jak burza!! Kręciłem passka na każdym biegu i NIC(zero trybu awaryjnego),mam nadzieje że to nie chwilowe!!!Dzisiaj go jeszcze przetestuje!!!
  7. kenhor-jeśli chodzi o te błędy to mógłbym podać jedynie ten drugi bo ten pierwszy wystąpił tylko raz i nie zapisałem go przed skasowaniem!a przewaznie występuje ten 00575(za kazdym razem jak przechodzi w tryb awaryjny)i to samo sie tyczy notlaufu(za kazdym razem.Raz mi tez wystąpoił błąd przepływomierza(zwarcie do masy)ale też nie pamiętam nr błedu bo kolega skasował.Teraz co do grupy 011 to nie da rady zrobicna luzie,nie moge wejść w Basic Seting!!!.Ale patrząc od góry sterowanie kierowniczek działe prawidłowo!!! N-75 wyczyściłem dzis WD-40 i nic dalej przechodzi w T.A.I co ciekwe jadąc na 3-ce i pedał w podłodze,3200obr przechodzi w Tr.Aw. a jadąc delikatnie 1-2-3-4-5 to leci spokojnie 160 i sie nie przełącza (ale nie zawsze).I dlaczego tak sie dzieje???????? [/b]
  8. Czy może mi jeszcze ktoś powiedzieć ,czy z tych danych i wykresów widać co z moją turbiną i kirowniczkami??????
  9. Takie komunikaty błędów otrzymuję w moim passacie: 01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Co do temperatury to niestety nie udało mi się uzyskać pow. 75C przy tych warunkach atm. Poniżej wykresy oraz dane z programu VAG-COM dla grup: 003, 008, 010, 011 Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0 1533 555 545 55,8 0,39 1617 850 695 4,8 0,78 1701 850 825 4,8 1,17 1806 850 935 4,8 1,56 1911 850 1005 4,8 1,95 1995 850 1065 4,8 2,34 2121 850 1095 4,8 2,73 2226 850 1105 4,8 3,12 2289 850 1140 4,8 3,51 2373 850 1135 4,8 3,9 2478 850 1115 4,8 4,29 2562 850 1135 4,8 4,69 2604 850 1100 4,8 5,08 2688 850 1105 4,8 5,47 2793 850 1090 4,8 5,86 2856 850 1075 4,8 6,25 2919 850 1075 4,8 6,64 3003 850 1065 4,8 7,03 3066 850 1060 4,8 7,42 3150 850 1040 4,8 7,81 3213 850 1035 4,8 8,2 3234 850 1015 4,8 8,59 3255 850 885 4,8 Group A: '008 Group B: Engine speed Inj qty Inj TIME ? ? ? TIME STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,38 1596 39,8 39 35 0,78 1680 45 39,6 39,4 1,17 1764 45,4 40 41,4 1,56 1848 45,2 41,2 42,2 1,95 1974 45 42 42,8 2,34 2037 44,8 42 43 2,73 2142 44,8 42 43 3,12 2247 44,6 42 43 3,51 2331 44,6 41,8 43,2 3,9 2394 44,4 41,6 43,6 4,29 2478 44,4 41,4 43,8 4,68 2562 44,4 41,4 44 5,07 2646 44,2 41,2 44 5,46 2730 44,2 41,2 44 5,85 2793 44,2 41 43,8 6,24 2877 44 41 43,6 6,63 2940 44 40,8 43,2 7,03 3003 44 40,8 43 7,42 3108 43,8 40,6 43 7,81 3129 43,8 40,6 43 8,2 3213 43,6 40,4 43 8,59 3234 43,6 40,4 43 Group A: '010 Group B: Mass Air Flow Barometric Pressure TIME ? TIME TIME STAMP mg/R mbar mbar % 0 570 989,4 1336,2 87,1 0,39 775 989,4 1489,2 100 0,78 865 989,4 1764,6 100 1,17 950 989,4 1978,8 100 1,56 1025 989,4 2172,6 100 1,95 1055 989,4 2335,8 100 2,34 1110 989,4 2448 100 2,73 1135 989,4 2509,2 100 3,12 1130 989,4 2539,8 100 3,51 1125 989,4 2539,8 100 3,9 1140 989,4 2550 100 4,29 1145 989,4 2560,2 100 4,68 1155 989,4 2560,2 100 5,08 1120 989,4 2560,2 100 5,47 1110 989,4 2560,2 100 5,86 1105 989,4 2560,2 100 6,25 1080 989,4 2560,2 100 6,64 1075 989,4 2560,2 100 7,03 1060 989,4 2560,2 100 7,42 1055 989,4 2560,2 100 7,81 1065 989,4 2560,2 100 8,2 1055 989,4 2560,2 100 8,59 1010 989,4 2560,2 100 Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar mbar % 0,52 1533 1754,4 1020 24,7 0,91 1554 1764,6 1203,6 27,5 1,3 1617 1795,2 1448,4 31,5 1,69 1701 1825,8 1744,2 50,6 2,09 1806 1866,6 1989 59,4 2,48 1890 1927,8 2193 65,7 2,87 1995 1948,2 2335,8 76,9 3,26 2079 1948,2 2427,6 84,9 3,65 2142 1948,2 2468,4 90 4,04 2247 1948,2 2488,8 94 4,43 2352 1948,2 2519,4 94,4 4,82 2415 1948,2 2539,8 94,4 5,21 2457 1948,2 2529,6 94,4 5,6 2562 1948,2 2539,8 94,4 5,99 2667 1948,2 2560,2 94,4 6,38 2730 1948,2 2560,2 94,4 6,77 2793 1948,2 2560,2 94,4 7,16 2856 1948,2 2560,2 94,4 7,55 2919 1948,2 2560,2 94,4 7,94 2982 1948,2 2560,2 94,4 8,33 3045 1948,2 2560,2 94,4 8,72 3129 1948,2 2560,2 94 9,11 3192 1948,2 2560,2 92,4 9,5 3192 1948,2 2529,6 92,4 9,9 3213 1948,2 2305,2 92,4
  10. Panowie udało mi sie zrobić LOGI,nie wiem czy dobrzemożna je zobaczyć TU http://rapidshare.com/files/72478614/VAG-LOG.rar.html
  11. Trochę wolnego czasu i z regulacja juz wszystko .Okazało sie że śruba do regulacji (góra-dół)stała w miejscu a plastikowa zębatka ,która jest na niej osadzona kręciła sie do okoła!Wystarczyło troszkę kleju"kropelka"i wszystko chodzi tak jak ma!Przy okazji wyciągnołem obydwa leflektory,rozebrałem,wymyłem i wypolerowałem klosze według opisu ,który znalazłem na forum!Efekt zadowalający!!!Potem wizyta w stacji diagnostycznej 15pln i ustawione tak jak powinno być!!!
  12. Witam.Jak czytałem juz w innych postach światła w paskach nie należa do najmocniejszych.Cały czas podczas jazdy wydawało mi się że lewa lampa świeci mi za nisko!Podjechałem wieczorem pod brame garażową celem sprawdzenia,no i miałem racje!!Próbowałem to wyregulować tymi dwoma srubami(ale nic z tego),Śruba się kręciła,plastikowa zębatek tez ale leflektor ani drgnie!!!I co dalej z tym fantem zrobić?Czy ma może ktoś jakis pomysł jak w bezpieczny sposób ustawic ten leflektor???!!!Czekam na porady.Z góry dzieki.
  13. Z podmiana tego N 75 będzie ciężko,bo nie mam od kogo!pozostanie mi chyba czyszczenie.A jeśli chodzi o przepływomierz,to czekam na pomiar opornosci przez kogoś i podanie wartości!ponieważ podczas pierwszego sprawdzania vagiem wyszło mi cos takiego(nie pamietam dokładnie) jak zwarcie do masy(przepływomierza).I to może miec związek z tym całym trybem awaryjnym
  14. Dzisiej mając trochę czasu postanowiłem zajżeć pod maske mojego passka i sprawdzić w pierwszej kolejności N 75.Zrobiłem wszystko dokładnie jak opisał kolega Marek w poście http://www.forum.vw-passat.pl/tematy33/niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm U mnie rezystancja N75 wynosi 16,4Ω a napięcie na wtyczce wynosi 12,8V.Więc według tego nie będzie to wina N75!! Czy możema ww jakiś sposób zmieżyć rezystancje pomiędzy stykami przepływomierza?i czuy można coś z tego wywnioskować?ja u siebie miezyłem i pomiędzy 2 a 3 stykiem i 2 a 4 była bardzo przyblizona ale między 2 a 5 była duza różnica!!! Kolejnoś od strony okna.Czy moze ktoś zmiezyć u siebie i podać mi wartości? Z góry dzieki.Czekam jeszcze na inne podpowiedzi.
  15. Zanim podpiołem maszyne pod kompa,to byłem u znajomego mechanika.Jego zdaniem turbina patrząc z zewnątrz powinna być jest sucha,cięgno pracuje prawidłowo w całym zakresie,jest podcisnienie,przewody są szczelne![/code]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności