Skocz do zawartości

RoGaz50

  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O RoGaz50

  • Urodziny 06.09.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorlice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam ponownie! Tym razem z podziękowaniem Dziękuję serdecznie P. Marcinie za priorytetowe i express'owe potraktowanie mojego zamówienia. Towar OK i cena super - ale żeby dostawa ze Szczecina pod Słowacką granicę dotarła w dobę - to naprawdę jestem pozytywnie zaskoczony. Jeszcze raz serdecznie dziękuje i pozdrawiam! R. Gazda
  2. Witam! Jestem w pilnej potrzebie: 1. Przegub zewnętrzny - SPIDAN (oryginał) - 1 szt 2. Osłona przegubu - SPIDAN (oryginał) kompletna (smar, śruba, zaciski zabezp. - 2 szt do Passat Variant 2001 silnik AVF, skrzynia 6 - ELN Nr VIN: WVWZZZ3BZ1E166310 Proszę o podanie ceny i nr konta do przelewu. Czekam niecierpliwie i pozdrawiam serdecznie.
  3. Witam! W logach wszystko OK, oprócz: 1. zaniżonej temperatury silnika - albo niedogrzany albo termostat nie trzyma 2. turbo troszkę "faluje" ale to drobiazg a nie jakiś problem - brakuje tylko odrobinę do ideału . Na razie nie ruszać tylko trzeba porządnie "przegonić" parę razy auto i wtedy sprawdzić grupę 011. Wg mnie jest OK oprócz temperatury.
  4. Witam! Lać paliwo i jeździć - nie szukać sobie problemów. Wg logów nic złego się nie dzieje. Od czasu do czasu - "dmuchnąć" mocniej turbo tzn przeciągnąć autko po obrotach i będzie OK! Pozdrawiam
  5. Witam! Taka sytuacja to zawsze wg mnie loteria. Nawet nie głęboka woda potrafi narobić kłopotów. Mój przypadek z zeszłego roku po ulewie: 1. Rozlewisko na osiedlu o długości 50 m - głębokość około 20 - 25 cm 2. Bardzo powolny przejazd Efekty zauważone po 3 dniach: 1. Zalane wewnątrz wodą przez otwory odpowietrzające oba przednie halogeny - konieczny demontaż i suszenie 2. Szwankujący wiatrak klimy - okazało się że "coś podziało się" z opornicą - konieczność wymiany! 3. Padł czujnik temperatury ten z przodu na dole chłodnicy. A wystarczyło poczekać chwilę - bo po 15 min nie było śladu po burzowej kałuży. Pozdrawiam
  6. Witam! Wybacz Kolego - to nic osobistego ale jak czytam niektóre wpisy Forumowiczów to ręce opadają. Co wg Ciebie mamy rozumieć pod pojęciem "Wydaję mi się"? Tzn pali więcej czy nie. W jakich warunkach? Trasa - jazda miejska - czy tryb mieszany - ile w przybliżeniu?? Odnośnie tego "enigmatycznego" spalania to na początek przestawiłbym kąt synchronizacji wałka rozrządu na 0 (zero) i obserwował poziom spalania. U Ciebie ten kąt jest wg mnie trochę za wczesny. Tu sprawa będzie trudniejsza bo tego typu wibracje diagnozuje się trudno a jednoznaczne przyczyny są trudne w lokalizacji i może być ich wiele. Wg mnie nie widzę tu raczej przyczyn wynikających bezpośrednio z pracy silnika - parametry OK. Szukałbym w sferze mechanicznej. Jak już wziąłeś się za poduszki to szkoda, że nie wymieniałeś ich parami (kompletami). Niestety tutaj jednoznacznie nikt Ci nie zasugeruje przyczyny. Ewentualnie jak już nic nie znajdziesz w sferze napędu (poduszki, dwumasa, wydech itd), to mógłbyś zajrzeć pod pokrywę zaworów - jak wyglądają "szklanki" i krzywki wałka rozrządu. Jak nie masz doświadczenia to skonsultuj to z dobrym mechanikiem bo często te drgania połączone z buczeniem są efektem zużycia wałka lub szklanek.
  7. Cześć! A wymieniłeś też O-ring uszczelniający na nowy na tym kolanku? Jeśli nie to trzeba wymienić ale mimo wszystko wg mnie to kolanko nie może się tak krzywo układać w zaworze EGR. Przyczyna może leżeć w złym ułożeniu (mocowaniu) dalszej części dolotu - tzn tej plastikowej rury i powoduje ona taki efekt. Dokładnie to obejrzyj bo nie może tak być. Ja jesienią robiłem w swoim aucie kompleksowy przegląd dolotu (czyszczenie dolotu, EGR, kolektora, wymiana O-ringów uszczelniających) bo też zaczynało syczeć i wina leżała po stronie tych gumowych uszczelniaczy ale nie miałem problemu z takim Krzywym ułożeniem się dolotu względem EGR. Przyczyna u Ciebie mus być prozaiczna i musisz ją zanależć i skorygować. Pozdrawiam
  8. Ja od kilku lat używam takiego prostownika http://moto.allegro.pl/mikroprocesorowy-prostownik-12v-t-charge-18-telwin-i2871526822.html Pełna satysfakcja - nie żałuję zakupu. Firma ta (TELWIN) specjalizuje się między innymi w produkcji spawarek elektrycznych.
  9. Podtrzymuje co napisałem wcześniej i zgadzam się całkowicie z Piotrem jeśli nie akceptujesz zawyżonego spalania. Przetestujesz sobie spalanie na seryjnym programie i podejmiesz decyzję. Jak lubisz mieć "sportowe odejście" to możesz zwrócić się do dobrego tunera żeby zrobił porządny soft - no ale wiesz jak to jest: w życiu nie ma nic za darmo. Nara
  10. Może trochę sprecyzujesz! Kiedy dymi? Na postoju, w trakcie przyspieszania czy w trakcie jazdy - na zimnym czy gorącym silniku. Jaki jest kolor tych spalin? Czarne, szare, białe czy niebieskie. Niestety takie są w skrócie możliwości dymienia i różne ich przyczyny nie tylko te widoczne w logach, a Ty chcesz od nas żeby ktoś powróżył. Na logi na razie nie patrzyłem.
  11. Rzadko zaglądam na Forum bo z czasem krucho. Sądziłem, że ktoś wcześniej zdiagnozuje Twoje logi ale jakoś cisza więc króciutko moje uwagi: 1. Pompki mają BIP-y na granicy ale korekcje w miarę dobre. Nic bym nie ruszał skoro nic nie drga, nie szarpie, nie przycina. 2. W logach 011 z dn 28.11. widać, że turbina trochę późno "wstaje". 011BS z 29.11 - trochę słabo steruje ciśnieniem. W sumie może to wskazywać na niewielką nieszczelnośc (może EGR, może dolot lub vacum - trudno jednoznacznie określić) ewentualnie jakieś niewielkie niedomaganie w układzie sterowania turbiną. Może to potwierdzać ostatni log 011 dynamiczny zrobiony na 4-tym biegu gdy silnik wolniej wchodzi na obroty, turbina nadąża zupełnie przyzwoicie z ciśnieniem. Dlatego piszę powyżej o jakimś ewentualnym minimalnym niedomaganiu. 3. Synchronizacja wałka rozrządu - OK! 4. Temperatura silnika OK 5. Co do "programu" to szkoda że nie masz jego wyników z hamowni (moc KM +moment Nm) - wg mnie taki sobie trochę za bardzo "podlany" paliwem. Jak na seryjne turbo - to trochę dostaje ale tragedii jeszcze niema. Jakie, ile, trasa, miasto - nic nie piszesz. Tu nikt nie wróży. Co do spalania to pojęcie względne. Zależy od bardzo wielu czynników - także od stylu jazdy jaki uprawiasz. Generalnie wg mnie (i logów) to nic złego z autem się nie dzieje. Może inni Koledzy coś w logach jeszcze wypatrzą i napiszą Nara
  12. Na "zimnym" test G2/G62 jest OK. Żeby być pewnym na 100% musisz taki sam test zrobić na gorącym (dogrzanym) silniku.
  13. Swój problem "wrzuciłeś" na Forum 18 listopada. 4-ech Forumowiczów starało Ci się pomóc tzn. zasugerowało co trzeba na początek zrobić. Absolutnie nie twierdzę, że moje sugestie to 100%-we lekarstwo na problemy z Twoim autem ale akurat kilka mankamentów miałeś ewidentnych. Natomiast Ty przez 6 dni prowadziłeś polemikę na temat wskazań temperatury i zasadności wymiany termostatu. Kąta synchronizacji nie poprawiłeś, brak kompletu logów - to mamy z fusów wróżyć? po regulacjach miałeś opisać wrażenia z jazdy próbnej - tzn wg mnie nie ma co komentować to nikt nie komentuje.
  14. Po tych logach na temat programu i ewentualnych problemów o których piszesz nie da się nic powiedzieć! Na Forum masz opisane co trzeba zrobić i jak by wykonać pełną procedurę diagnostyczną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności