Skocz do zawartości
Gość tadek1.9

Dopasowanie nowego kluczyka - Kodowanie pilota

Rekomendowane odpowiedzi

Do Peter2906 moze faktycznie robie cos nie tak z tym kodowaniem na 2 klucze, mozesz dokladnie opisac metode? i czy ta metoda nie jest przypadkiem dla kluczykow "scyzoryk"? Pozdrawiam

Procedura ręcznego programowania pilota:

Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999

– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;

– włączyć zapłon;

– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;

– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;

– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

Nie ma znaczenia czy to scyzoryk czy nie.W poprzednim Passku z 98r.mialem kluczyk z wbudowanym pilotem (taki okragly) i bez problemu tak programowalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś bawił się w kupno używanego kluczyka i jego "dostosowanie" do swojego Pasia?

 

ja

koszt z nowym cryptotransponderem (IMMO) i grotem to około 100pln+ dorobienie grota chyba koło 40pln + programowanie (ja akurat miałem gratis)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HL0 1K0 959 753 G. Rozumiem że wyznacznikiem jest częstotliwość czyli 434 Mhz?

Ten kluczyk z numerem zaczynającym się na 1K0 nie zadziała tak jak powinien, a częstotliwość jest tylko częściowym wyznacznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jako ze nie znam się na tym całym wagu i z jego obsługą to boje się podejmować jakich kolwiek decyzji żeby jeszcze bardziej nie zepsuć dlatego proszę o poradę za która z góry dziękuje.

Zrób tak,

– włączyć zapłon;

– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk; zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;

– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;

– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

I nie podpinaj żadnego VAG-a.

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kluczyk czy pilot bo to 2 rozne sprawy.

pilot - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html

kluczyk - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_%28Cluster%29

do kodowania kluczyka jest potrzebny pin do immo a tego vag comem nie wydobedziesz z auta. potrzeba conajmniej vag tacho albo vag k+can

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]96292[/ATTACH]

 

a ten moduł bedzie działac z pilotem ??

 

Tak ten moduł ma sterowanie falami radiowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje spostrzezenie jest poparte praktyka. fakt ze zazwyczaj koduej tylko 1 pilota ale jest to w 99.9% drugi pilot do auta.

zawsze wpisuje 1 bo inne cyfry nie chcialy dac sie wpisac....

a kolejna sprawa to jesli wpisuje 1 i koduje nowego pilota (drugiegi) to stary powinien w takim razie wyleciec z pamieci (tak bym to rozumial) a nie wylatuje.

dlatego jest tez kanal 0 - wymazanie wszystkich pilotow. bo jak wpisujesz 1 to wprowadzasz auto w tryb kodowania. kodujesz ile chcesz ale max 4. kazdy kolejny pilot bedzie zapisany w miejsce 4tego, jednoczesnie wyrzucajac stary 4ty pilot. 1,2,3 zostaja nietkniete.

ross tech jest firma amerykanska i moze te ich moduly komfortu na 315 mhz dzialaja tak jak oni pisza. ale ja naprawde nie spotkalem sie z tym zeby sie wpisywalo calkowita liczbe pilotow.

nie jestem tez pewien teraz jak to jest w podpowiedziach vcds - trzeba by bylo zerkanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Próbuję od wczoraj zakodować kluczyk i coś mi to nie wychodzi. Ale od początku.

W starym pilocie ledwo żyje bateria, więc na wszelki wypadek chce zakodować drugi kluczyk. Nowy kluczyk działa ale w ograniczonym zakresie. W starym mogłem zamknąć/otworzyć szyby i otworzyć sam bagażnik. W nowym tego nie mogę zrobić. Otwieranie/ zamykanie drzwi działa w nowym kluczyku od samego początku ale nie działają szyby i bagażnik. Piszę nowy kluczyk ale to jest kluczyk zapasowy, który posiadam od momentu kupna Paska i od początku działa w ograniczonym zakresie. Macie jakieś pomysły?

Podam jeszcze instrukcję wg której postępowałem:

 

Kodowanie nowego pilota do samochodu nie musi odbywać się wcale w serwisie. Oto sposób jak zrobić to za darmo samemu w kilka minut.

 

1. Potrzebne elementy

 

Stary kluczyk

Nowy kluczyk

 

2. Ostrzeżenie!

 

Wykonujesz tą operację na własne ryzyko!

 

 

3. Czy operacja jest możliwa?

 

Aby przeprowadzić tę operację Twoje auto musi być wyposażone w centralny zamek sterowany z pilota.

 

4. Operacja

 

Włączyć zapłon starym kluczykiem.

Zamknąć zamek nowym kluczykiem pozostawiając stary kluczyk zamknięty w środku.

Nacisnąć dwa razy przycisku otwarcia na pilocie nowego kluczyka.

Odczekać kilka sekund.

Nacisnąć jeden raz przycisk otwarcia.

Kodowanie kluczyka powinno zostać potwierdzone sygnałem dźwiękowym.

Otworzyć samochód.

Wyłączyć zapłon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego:

 

"Przez klapę bagażnika też się da tak jak przez drzwi.Tylko musisz mieć dwa kluczyki.

 

– włożyć do klapy mechanicznie pasujący kluczyk;

– włączyć zapłon;

– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na klapie) i nacisnąć przycisk na kluczyku;

– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;

– czynność dopasowywania jest zakończona"

 

Spróbuj z przyciskiem zamykania na pilocie bo coś sobie przypominam że tak u siebie kodowałem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukasz: Twoja metoda tez nie przynosi efektu. Zacznijmy od tego ze zamykajac bagaznik z kluczyka zamyka sie tylko bagaznik a nie wszystkie zamki (mam kombi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz numery czesci na pilotach.

obstawiam ze stary to 1J0 959 753 DA lub AH a nowy bedzie mial oznaczenie 1K0 959 753 bez lub z G na koncu.

pilot albo jest albo nie jest zakodowany. nie ma czegos takiego ze kodujesz jakies funkcje a innych nie kodujesz.

po2 to pilot kotey juz byl wczesniej zakodowany do auta nie mozna zakodowac ponownie chyba ze uprzednio wyczysci sie pamiec pilotow diagnostycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapomnij a wrecz nie probuj bo wysadzisz procek i bedziesz mial nie lada problem

to nie a3 z 2001 albo passat z 2004

 

Moim zdaniem za nowe auto. Ja w moim pasku z 2002r odczytałem vag commanderem pin immo ale w twoim przypadku raczej nie da rady. Za nowa technologia;p Ale nie ma co się poddawać na starcie, poszukaj gdzieś na innych forach np. audi. A jeśli nie to zgłoś się do warsztatu, który tym się zajmuje ale coś mi się wydaje że nie da się dokodować nic, tylko wymiana immo i kluczyków.

 

Niby VAG TACHO obsluguje liczniki w VAGu do 2011 (http://www.opelinfo.com/) szkoda tylko ze kabel kosztuje 400 euro.

Mozecie polecic jakies inne kable ktorymi cos takiego wyciagne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy kablami (a w zasadzie ich klonami) ktore sa dostepne na allegro
szkoda tylko ze kabel kosztuje 400 euro.

zdecyduj czy mowimy o klonach czy drozszych narzedziach

a po2 to spojrz na liste aut ktore sa obslugiwane... a3 do 2005

vag tacho jakos nie jest wiodacym narzedziem na rynku dorabiania kluczy. w czasie b5 tek i golfow 4 to byla inna historia. teraz to abritus rzadzi. jest jeszcze kilka narzedzi ale ja mowie o ori nie o klonach. nawet klon abritusa kosztuje okolo 1000pln

ja po1 to bym bal sie podlaczyc jakimkolwiek klonem pod auto 2009 a po 2 to uwierz mi ze techologia poszla tak naprzod ze czasami nawet w opisie oryginalu pisza ze robi a nie robi.

stac Cie na takie auto to jedz do kluczykarza i Ci dorobi. nie szukaj oszczednosci w tym wypadku bo naprawde rachunek moze byc slony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisales ze z klonami jest lipa, wiec pomyslalem o czyms drozszym.

Co do VAG-TACHO to ja znalazlem tam taka informacje:

Support for VDO dashes for VW,Skoda,Seat from years 2009-2011 with NEC mcu and 24C32 or 24C64 eeprom

 

Akurat nie znam sie na tym temacie, wszystkie "poradniki" ktore znajduje opieraja sie o wyciaganie PINu za pomoca VAG-TACHO/CAN Commander.

 

W ostatecznosci pojade do ASO zakodowac ale chcialbym sprawdzic czy samemu da rade to ogarnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta informacje ktora zlnalazles to sie zgadzam. wiekszosc o ile nie wszystkie budziki va,seata i skody sa na procku nec-a natomiast a3 z tego co pamietam (z glowy) to albo siemens albo fujitsu

druga sprawa to taka ze potrzebujesz nie tylko pin ale tez CS do prekodowania pestki + cos czyms to prekodowanie zrobisz.

jesli kupisz klucz "gdzies" np u mnie lub na allegro z pusta pestka to aso tego nie zakoduje bo nie maja czym wyciagnac CS i czym prekodowac. oni zamawiaja klucze z fabryki i one przychodza juz prekodowane z CS i tylko taki klucz oni moga zakodowac.

wiec albo klucz z aso i kodowanie u nich albo klucz z "kads" i kodowanie u fachowca od kluczykow.

a tak na marginesie to bym prosil o uzupelnienie profilu .... bo nie wiem do kogo pisze i nawet jak bym chcial polecic fachowca to nie wiem z kad jestes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta :)

Passat B5 3B AKN, zachcialo mi sie wymienic baterie w kluczyku codziennie uzywanym (1), w drugim (2) baterie byly zuzyte. Z kluczyka (1) pzelozylem baterie do kluczyka (2), a do (1) wlozylem nowe... i stalo sie, zaden kluczyk nie dziala. Mega wqrw, bo nie raz rozbieralem pilota i bylo OK. Przypadkowo podjezdzam pod sklep, zamykam z kluczyka. Wracam i otwieram z kluczyka niechcacy naciskajac ktorys z przyciskow - zaskoczenie - alarm sie zalaczyl. No to jeszcze raz: otwieram mechanicznie z jednoczesnym nacisnieciem unlock, potem zamykam mechanicznie z jednoczesnym nacisnieciem lock - i tak ze 2 razy i dziala :) Mysle, sprawdze kluczyk od dawna niedzialajacy: otwarcie mechaniczne z jednoczesnym wcisnieciem unlock, potem zamkniecie mechaniczne z jednoczesnym wciesnieciem lock i... DZIALA :D

Mam dwa sprawne kluczyki, dodam ze to byly kluczyki fabryczne, z reszta jak kolega bor0wy wspominal :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W procedurze VAG tak licznie powielanej w internecie jest zasadniczy błąd. Nie dopasujecie nowego kluczyka do modułu komfortu, dopóki nie wykasujecie wszystkich już zaprogramowanych kluczy w module. Dopiero wówczas jak to zrobicie, sterownik zaakceptuje wartość 2,3 itd. I jeszcze jedno: podaje kluczyki jakie działają zamiennie z danym modułem komfortu:

HLO 1JO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!

 

 

HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number HLO 1J0 959 753 AG.

 

 

HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.

 

 

HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)

 

 

HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)

 

 

HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds HLO 1K0 959 753

 

 

HLO 1KO 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G

 

 

7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F

 

 

HLO 2EO 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only

Edytowane przez MikeDraven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odgrzeje kotleta :)

Passat B5 3B AKN, zachcialo mi sie wymienic baterie w kluczyku codziennie uzywanym (1), w drugim (2) baterie byly zuzyte. Z kluczyka (1) pzelozylem baterie do kluczyka (2), a do (1) wlozylem nowe... i stalo sie, zaden kluczyk nie dziala. Mega wqrw, bo nie raz rozbieralem pilota i bylo OK. Przypadkowo podjezdzam pod sklep, zamykam z kluczyka. Wracam i otwieram z kluczyka niechcacy naciskajac ktorys z przyciskow - zaskoczenie - alarm sie zalaczyl. No to jeszcze raz: otwieram mechanicznie z jednoczesnym nacisnieciem unlock, potem zamykam mechanicznie z jednoczesnym nacisnieciem lock - i tak ze 2 razy i dziala :) Mysle, sprawdze kluczyk od dawna niedzialajacy: otwarcie mechaniczne z jednoczesnym wcisnieciem unlock, potem zamkniecie mechaniczne z jednoczesnym wciesnieciem lock i... DZIALA :D

Mam dwa sprawne kluczyki, dodam ze to byly kluczyki fabryczne, z reszta jak kolega bor0wy wspominal :)

Pozdrawiam

 

No nie mozliwe, a tyle razy próbowalem po zmianie baterii zaprogramowac ten drugi kluczyk i nic. RObilem zgodnie z instrukcja, potem za pomoca VAGa próbowałem i lipa. A dopasowujac kluczyc miales drugi kluczyc w samochodzie z wlaczonym zaplonem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale i tak sa problemy z drugim pilotem, za szybko zjada baterie, wiec sobie go odpuscilem... A meczylem sie z dopasowaniem na rozne sposoby. W koncu sposób z instrukcji obslugi zadzialal. Wystarczylo wlozyc kluczyk do zamka i otwierajac mechanicznie wcisnac na ok. 1sek. unlock. Ale tylko z nowymi bateriami, ktore padaja w felernym pilocie po 2-3 dniach... W ciagu kilku godzin baterie zeszly z 3,28V do 2,80V...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie Fachowcy mam szybkie pytanie:

Passat B5 1.8 20 v ADR basis

Moduł komfortu 3B0 959 799 A

KOD 04097

WSC 05311

Zentral SG Komfort V41

Centralny zamek z domykaniem szyb dioda koło rygielka (jak będą jeszcze jakieś dane potrzebne to podam)

 

Czy mogę do tego modułu dopasować kluczyk z pilotem czy też pilot, czy muszę po prostu dokupić moduł z pilotem które opisane są na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności