Skocz do zawartości
Gość tadek1.9

Dopasowanie nowego kluczyka - Kodowanie pilota

Rekomendowane odpowiedzi

chudy_lis dzięki za wyczerpujące info duży plus dla Ciebie , zamówiłem z końcówka N koło piątku powinien być.Koniec z odmrażaczem w kieszeni:lol mam nadzieje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam do was pytanie. Kupiłem nową obudowę kluczyka od Sharana chyba ale nie idzie jej zaprogramować. Teraz po przeczytaniu całego tematu sprawdziłem te częstotliwości i na nowym jest 315 MHZ i domyślam się że nic z tego i będę musiał kupić jeszcze jeden komplet ale pasujący tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedewszytkim to czy kupiles obudowe czy calego pilota z plytka w srodku?

jak z plytka i rzeczywiscie jest ona na 315 mhz to do europejczyka nie zakodujesz na bank.

aczkolwiek mozliwe jest ze obudowa zostala zmieniona i na obudowie jest 315 a w srodku 433/434.

czestotliosc jest wazna ale najistotniejszy jest nr czesci pilota i czy auto obsluguje piloty.

wiec napisz od poczatku do konca co masz/miales, co kupiles i co chcesz osiagnac bo bez tych informacji to nie za bardzo wiadomo o czym rozmawiamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, kupiłem samą obudowę ponieważ moja stara obudowa była już zmęczona życiem. Od kupienia miałem dwa oryginalne scyzoryki i oba działały. Niestety nie sprawdziłem przed zmianą czy ten zapasowy jeszcze działał czy nie ale po przełożeniu wszystkiego ze starego do nowego czyli grotu, pestki i tej płytki + nowa bateria auto nie reaguje na otwieranie i zamykanie. Po wsadzeniu do stacyjki wszystko działa, nic nie świeci. Numer starego pilota to HLO 1J0 959 753 A a numer na nowej obudowie to 1JO 959 753 DJ. Tak jak pisałem wcześniej chce wsadzić bebechy do nowej obudowy i nie wiem czy to będzie miało sens cz szukać innej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem czego Ty tutaj nie rozumiesz.

jesli obudowa ma ten sam ksztalt i jest przystosowana do tego samego typu baterii to co moze nie dzialac?

myslisz ze inny napis na obudowie zmieni czestotliwosc pilota? bo tak wynika z Twoich wypowiedzi.

1J0 959 753 A dziala na 2 baterie 1620 z tego co pamietam czyli jak sa 2 baterie po 3v to pilot dziala na 6v.

jak nowa obudowe masz na 1 baterie 2032 na 3v to to nie zadziala.

wez wsadz do paska aku 6v i zobacz czy odpali........

 

kolejna sprawa to re-synchro pilota. walkowane kilka razy - poszukaj, na pewno znajdziesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, wyjaśniłem sobie to już jakiś czas temu :D byłem przekonany że to obudowa wysyła sygnał dopiero po ponownym rozebraniu pilota uświadomiłem sobie że pierdoły pisze:D Dzisiaj zakupie dobrą baterie i mam nadzieję ze zadziała :D taj czy siak dzięki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chudy_lis kluczyk odebrałem , dzisiaj była docinka , programowanie i wszystko działa!!!:jupi cała inwestycja 195zł (w kielni zostalo155zł)Dzieki wielki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam passata 131 km silnik AVF, auto pokradzieżowe ( kupione całe porozbierane- już poskładane). Złodzieje wywalili immobiliser a ja chciałbym go przywrócić i dopisać nowe klucze ( nowa stacyjka).

 

Zacząłem od przywrócenia immo, poczytałem epprom i poszło bez problemu - auto nie pali.

Wyciągnąłem kod PIN (licznik i sterownik silnika - wyszedł ten sam), i tu pierwsze zdziwienie trzy cyfry 537, robiłem to kilkadziesiąt razy w VW, i zawsze pin był 4cyfrowy.

Następnie przeszedłem do przypisana kluczy programem VCDS

[17] --> LOGOWANIE [11] kod pin ( w moim przypadku z dwoma zerami) 00537 --> ADAPTACJE [10] ---> kanał 21: 0 test, save, następnie planowaną ilość kluczy, test, save.

Auto nie przyjęło kodowania i nie pali.

Po wprowadzenie kodu pin lampa immo świeci cały czas ( po opuszczeniu zestawu wskaźników) ponownie zaczyna migać.

Kluczyki sprawdzone w bloku 022 i nadają się do kodowania.

Proszę o porady i sugestię jak rozwiązać problem:)

 

w załączniki eeprom i licznik:)

licznik passat.jpg

eeprom passat.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sie dzieje jak wpisales ten pin 00537 w vcds?

dostales komunikat o bledzie ze pin nieprawidlowy? czy "wyrzucilo" do ekranu glownego instruments tak jak powinno??

zalacz eep z ecu i z zegarow.

 

gwoli doprecyzowania - mowimy o passacie b5?

z tego co wiem to b6 nie mialo avf ale pytam dla pewnosci

Edytowane przez chudy_lis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikatu o błędzie nie było, vcds zachował się normalnie jakby przyjął pin. Nie moge wrzucic pliku .bin dlatego załączyłem prtsc lub moge wysłać na pw jak się da:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz co masz na kanale 024 w blokach pomiarowych. podaj wszystkie 4 wartosci

 

---------- Dodano o 19:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:21 ----------

 

i podaj tez kanal 23 jakie sa wartosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupa 23 ----0-----1-----0------6

grupa 24----0,0-----0,0------0,0------0,0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

Mam podobny problem byłem u nastu ekspertów i to samo vcds akceptuje pin jednak nie akceptuje nowego klucza.?oczywiscie sugestie rożne żadna konkretna. Jakieś sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 2006 2.0 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pojedz do takiego fachowca od kluczy ktorey bedzie wiedzial co to jest component security.

b6 ma juz immo na CS i najpier trzeba pre-kodowac pestke zeby moc ja zakodowac w aucie.

kazde auto ma inny CS. jak masz pestke "ze sloiczka" gdzie jest 100 takich pestek to nie da sie jej zakodowac.

podejrzewam ze u slabych fachowcow byles.

dowiem sie czy kumpel z torunia robi te auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pestka prekodowana. Zapłaciłem ponad 400 stowki dzwoniłem do Torunia gościu miał zrobic ale pózniej odbierał ojciec bo syn niby na wyjeździe był i tyle zrobił.polecił mi gościa który grzebał pół dnia i nic nie zdołał zrobic.

 

---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:36 ----------

 

W drugim passacie wogole nie moge zczytac pin nie chce sie łączyć raz odczytał ale nie właściwy uszkodzony kabel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej rury ktorej nie mozna odetkac...

b6 to nie b5. jest tam wiecej rzeczy do sprawdzenia. moze byc zwloka czasowa przy kodowaniu, moga byc lock time-y z jakiegos powodu. prekodowanie musi byc prawidlowe a czasami musi byc transponder "zamkniety". troche takie wrozenie z fusow bez auta.

w najgorszym wypadku mozna dodac transnponder bezposrednio do pamieci immo. opcj jest wiele.

watpie zeby byl az taki problem z autem zeby nie dalo sie tego zrobic. raczej problem jest z wiedza u fachowcow ktorych uzywales.

nie wiem ile jezdzisz po polsce ale mam dobrych kolegow ktorzy sa naprwde dobrymi fachowcami i na 99.9% dadza rade. masz do wyboru krakow lub starogard gddanski. napisz w jakich kierunkach sie poruszasz to postaram sie kogos znalezc z grona znajomych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje problem to " fachowcy" a raczej ich brak na mieście. Jeżdzę często w kierunku poznania do granicy czyli slubice zielona góra tamte rejony. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Od kilku dni jestem posiadaczem Passata B5 fl z 2001 roku.

Od sprzedającego otrzymałem 2 piloty z tym, że jeden z nich nie działa. Wymieniłem baterie jednak to nie to. Dioda na pilocie mruga. U mnie dodatkowym problemem jest to, że po włożeniu kluczyka w zamek mogę go przekręcić tylko w celu otworzenia zamka jednak nie przekręca się do pozycji zamkniętej. Czy jest możliwość zakodowania kluczyka bez przekręcania go w drzwiach do pozycji zamknięcia? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności