Skocz do zawartości

archi4lo

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O archi4lo

  • Urodziny 05.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak jak pisze waldi, ja się zastanawiam czy to przypadkiem nie jest tak, że przy okazji wymiany uszczelki mechanik wymieni i odpowietrzy układ i przy okazji wymiany uszczelki zostaje wyeliminowane to bulgotanie.
  2. no dobrze ale w takim razie jak wytłumaczyć można to, że dosłownie po kilku minutach to bulgotanie ustaje? słychać tylko na zimnym silniku po kilku lub kilkunasto godzinnym postoju?
  3. U mnie dzięki pomocy kolegi bodzik ssanie powrocilo tak wiec brak ssania byl powodem wylaczenia drugiej sondy. Tak wiec jesli macie problem z druga sonda to polecam kolegę z forum
  4. Dziwne bo jezdze juz calkiem dlugo z tym i zadnych problemow nie ma
  5. Witam, u mnie problem bulgotania wystepuje tylko na zimnym silniku i bardziej zauwazalny jest przy niskich temperaturach. W trakcie jazdy już wszystko sie normuje i dzwieku nie ma. Ubywa mi troche płynu w prawdzie ale jest to efektem cieknącego reduktora od instalacji gazowej. Co powoduje takie bulgotanie na zimnym silniku?
  6. Witam, mam pytanie ponieważ dzisiaj nagle zaszalało mi radio. Zgasiłem auto poszedłem do sklepu i po chwili jak wróciłem i odpaliłem auto to miałem pomieszane ustawienia, zapisane stacje dalej były ale radio grało tylko w tylnej częsci auta bez basu itd. Ustawiłem od nowa i okej. Wróciłem do domu i zaparkowałem auto. Po pół godzinki musiałem wrócić i przestawić auto i okazało się, że albo po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka radio się nie wyłączało ale pokazywał się na chwile napis timer 2h. W końcu udało mi się po paru razach jak przekręciłem zapłon wyłączyć radio i nie pokazał się również ten napis. Wiecie może co jest grane? Dziwne bo nigdy nic takiego się nie robiło
  7. Dzisiaj odpalilem auto po 3dniowym postoju i cyrk...auto zaczelo nardzo drzec nierowno pracowac i po chwili zgaslo.odpalilem jeszcze raz, nadal nierowno pracowalo, po 5 minutach przelaczylo sie na gaz a drgania i nierowna praca ustala dopiero po 10 minutach. Teraz w ciągu dnia jak juz auto jest cieple moga odpalac jezdzic i wszystko jest w porzadku
  8. kolego bodzik sam napisałem przecież, że zniknięcie "ssania" było skutkiem wyłaczenia w sterowniku drugiej sondy więc wierze na 100% moje pytanie dotyczyło jednak tego czy aby powróciło ssanie trzeba ponawiać od nowa cały ten proces czy wystarczy coś przestawić? przyznam szczerze, że troche zaniedbałem temat bo sonde wyłaczyłem wiosną a auto musiałem na cały dzień zostawić u elektryka i dlatego olałem to bo auto potrzebuje codziennie i nie chciałem być znów cały dzień bez auta (znów bo auto było na zabiegu w sumie 2 razy przez cały dzień- za pierwszym razem nie udało się to elektrykowi). dlatego chciałem wiedzieć czy to w miare szybka sprawa czy od nowa wgrywanie innego softu. a elektryk pewnie sam nie wiedział, że nie będzie ssania po tym zabiegu
  9. Czujnik byl wymieniony i jak sie okazalo niepotrzebnie
  10. Witam, wiosną wyłączyłem u elektryka drugą sondę czego skutkiem było zaniknięcie tzw. ssania. Nie miałem czasu się tym zająć poza tym z początku nawet nie byłem świadom, że brak ssania jest efektem wyłączenia drugiej sondy. Jak wiadomo zbliża się zima i zastanawiam się czy nie będzie to miało ujemnego wpływu na pracę silnika bo czasami po odpaleniu na zimno auto jest mułowate przez parę sekund i nagle mu to przechodzi. A więc do rzeczy- żeby powróciło ssanie musi być od ponowiony od nowa proces wyłączenia tej sondy czy wystarczy jakoś prościej to przestawić?
  11. Witam, czy ktoś z Was posiada może w swoim pasku listwy chromowane wewnatrz auta? chodzi mi o listwy które wkleja się w ten rowek, który biegnie przez drzwi i deske. Na aukcji można kupić za 40zł komplet na taśme dwustronną. Myślę, że dodałoby to troche uroku wewnatrz auta
  12. Witam mam pytanie ponieważ u mnie w aucie ubywa płynu chłodniczego. Na 1700km ubyło w zbiorniku od miejsca w którym zbiornik jest łączony do poziomu minimum czyli jakies 8mm na poziomie. Poprzedni właściciel wymieniał pompe wody w tamtym roku ale ja po zakupie auta w styczniu robiłem rozrząd i też wymieniłem pompe ponieważ mimo wymiany przez poprzedniego właściciela pompa rownież ciekła...Pytam o pompe ponieważ nie widać u mnie zadnych wyciekow a jednak plynu ubywa, ale czy mozliwe jest żeby 3 pompa tez ciekla? Bo podejrzewam ,ze popsuc sie moze tylko sama z siebie a nie z jakis innych czynnikow. Wymieniałem tez przewody od instalacji gazowej z plynem chlodniczym ale to tez nic nie dalo
  13. przeczytałem ale nie zauważyłem by była odpowiedź na to co mnie interesuje- czyli czy konkretnie jest to jedna i ta sama kontrolka tylko potrafi zapalić się na 2 kolory, czerwony do niskiego ciśnienia oleju a pomarańczowy do niskiego poziomu oleju
  14. Witam, mam pytanie w jaki sposó pokazuje się informacja o niskim poziomie oleju? słyszałem wersje, ze kontrolka od cisnienia oleju, która jest czerwona zapali się na pomarańczowo jeśli będzie niski poziom oleju ale nie wiem ile w tym prawdy????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności