Skocz do zawartości

lukasz_osinski

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz_osinski

  • Urodziny 24.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kotuń

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. https://www.youtube.com/watch?v=S4eXaPqZhBw Ciekawy filmik Swoją drogą, ciekawe jak działa światło przeciwmgielne skoro stop to jeż dolne koła
  2. Jeden jest pęknięty ale drugi też jest podejrzewam nie lepszy. Zresztą elementy takie jak zawieszenie zawsze wymienia się parami. Tak przy okazji wymiana bardzo prosta, wystarczy standardowy zestaw kluczy i podnośnik:) Koszt jaki ja poniosłem 70zł za komplet, jakieś 2-3 godziny pracy + 2 piwka
  3. Jak coś będę się odzywał
  4. Dzięki za poradę No właśnie z tym łącznikiem ładnie się dopasowują listwy do siebie także będę działał Bez niego średnio będzie to wyglądało tak myślę Postaram się zrobić parę fotek w trakcie i po montażu i wrzucę dla kolejnych chętnych na dołożenie chromów;)
  5. No właśnie jednego tego jakby łącznika nie mam Muszę zadzwonić do kolesia od którego brałem, bo być może u niego gdzieś został. W aso sprawdzałem i nie występuje on jako część zamienna niestety, a dorobić raczej nie bardzo się uda;) Może ktoś ma takie coś na zbyciu ewentualnie? No i jeszcze została mi kwestia jednej szybki. Nie widziałem tego wcześniej a jedna z nich ma poszarpaną uszczelkę (z tej strony od drzwi tylnych). Przy zamkniętych drzwiach nie będzie tego widać, ale jak się otworzy to już raczej będzie się to rzucało w oczy więc też postaram się wymienić u sprzedawcy, żeby wszystko git wyglądało;) Spinki z tego co się dowiadywałem najdroższe są te na dole szybki i te na rogach (po ok 24zł/szt), te górne po 5zł także luz;) Masz na myśli tą czarną, mało wystającą listwę?
  6. Czyli na górze będą po 3 szt na stronę pewnie tych 3B5 853 910 A oprócz tego 1 szt 3B5 853 929 H (lewa strona), 1 szt 3B5 853 929 J (prawa) i po 1 szt na stronę 3B5 853 929 E. Tak jest wg ETKI;) Kurde trochę roboty jest widzę, ale efekt będzie;) Listwy są, szybki są, jeszcze spinki (klipsy) i montaż mam nadzieję A właśnie johny x Ty u siebie montowałeś chromy tak? Powiedz mi tą górną listwę da się założyć dopiero jak się wytnie tą trójkątną szybkę?
  7. Czyli to są zwykłe nity tak? Nie jakieś specjalne wymyślne spinki vw:) Wiem że w tylnych małych szybkach jeszcze są po 3 klipsy na stronę do montażu listwy, zamówiłem po 2 szt bo z tego co powiedzieli w ASO jeden z klipsów jest w ogóle niedostępny w Polsce. Ciekawe:)
  8. Witam. Udało mi się zakupić listwy przy szybach oryginalne chrom w dobrej cenie i mam pytanie. W jaki sposób są one montowane? Chodzi mi o tą długą listwę nad drzwiami. Pytałem w serwisie o nity do nich ale powiedzieli mi że nie ma takiej części. Czy są tam jakieś spinki może czy zwykłe nity? Auto to sedan, b5 FL. Czekam na info.
  9. lukasz_osinski

    Ciekawostki licznikowe

    Zgadza się. Tak napisałem (zresztą nie tylko ja takiego "określenia" używam) ale wtajemniczeni wiedzą o co chodzi;) Kabel KKL, taki jak na tej aukcji, więc nie dedykowany. Commanderem odczytałem pin immo (da się też dopasować kluczyki - zakodować immo). Kluczyki zakodowałem VAG-COMem (tutaj mój post).
  10. lukasz_osinski

    Ciekawostki licznikowe

    Vagiem KKL też można się połączyć z licznikiem, wczytywać, zmieniać eeprom itd;) Mój kabelek zadziałał akurat z VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 na laptopie z win 7 64bit;) Bez problemu połączyłem się w moim aucie po k-line z licznikiem, odczytałem i zgrałem eeprom, zrobiłem korektę spalania (korektę przebiegu też się da ale mi nie potrzeba;)), odczytałem pin immo i zakodowałem kluczyki Także się da;)
  11. lukasz_osinski

    Ciekawostki licznikowe

    Kolego opis zmiany (korekty) spalania masz podany tutaj: Instrukcja jak skorygować spalanie 3BG. Ja robiłem u mnie w Passacie z 2002 roku z silnikiem AVB i 1/2 Fis i działa:) W pierwszym załączniku widać że już była delikatna korekta robiona, jest tam wartość 5D hex więc 93 dec, standardowo jest 100 dec jeśli się nie mylę. Wylicz sobie mniej więcej błąd spalania wg instrukcji powyżej i wstaw otrzymaną wartość
  12. Znalazłem coś takiego: "Przez klapę bagażnika też się da tak jak przez drzwi.Tylko musisz mieć dwa kluczyki. – włożyć do klapy mechanicznie pasujący kluczyk; – włączyć zapłon; – zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na klapie) i nacisnąć przycisk na kluczyku; – po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku; – czynność dopasowywania jest zakończona" Spróbuj z przyciskiem zamykania na pilocie bo coś sobie przypominam że tak u siebie kodowałem:)
  13. Podjąłem się tego bo odnalazłem takie informacje że powinno zadziałać z radiem Alpine. Więc jak najbardziej sprawdziłem. Ale z tego co piszesz rzeczywiście wynika, że w Alpine jest inaczej to rozwiązane. No trudno będzie trzeba coś pokombinować, ewentualnie zostanie bez sterowania;) he he Ale dla ciebie pochwała za fajnego manuala:) Pozdrawiam.
  14. Witam. Jestem już po przeróbce sterowania. Niestety z radiem Alpine CDE-112Ri nie działa. Może ktoś się orientuje czy wystarczy inne rezystory wlutować, żeby uruchomić sterowanie? Czy w jakiś inny sposób trzeba przerobić?
  15. Czekamy kolego na opisik;) Sterowanie z kierownicy czeka na ponowne odpalenie;) he he
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności