Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

jestem pewien informacji, ale z tego co szukalem to ten silnik szedł tylko na USA,
no to sie akurat myslisz bo byl normalnei w sprzedazy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem że nie jestem pewien ;)

Sorry za OT.

Edytowane przez korexus
ot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taki program sprzedaży aut dla pracowników VW w Polsce i tak np. najtańszego Passata można kupić za 55k. Od ceny końcowej auta odliczane jest 18%. Korzystał ktoś z tego programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.0 FSI (150KM), to silnik benzynowy BEZ TURBO SPRĘŻARKI, nie mylić go z 2.0 TFSI. Jeśli chodzi o dostępność silników, to oczywiście 2.0 FSI EUROPA, 2.0 TFSI głównie stany, ale w europie oczywiście też dostępny. Pali mniej od 2.0 TFSI, myślę, że przy normalnej jeździe spokojni mieści się w 9l. Ja mam silnik 1.6 FSI z tej samej rodziny, i mieści się spokojnie 7-8l w cyklu mieszanym. Na trasie spokojnie 7l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zły 150KM spokojnie uciągnie Passata spalanie... spali swoje (10L na pewno). Jeżeli chodzi o pochodzenie sprawdź VIN, czy nie bił bity a to czy od dziadka czy od młodziaka co za różnica ludzie! Bez przesady nie każdy kupuje samochód od wujka/stryjka i inne pierdoły. Na pewno mniej problemów jest z 2.0FSI niz TFSI z powodu TURBO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy,

 

Mam pytanie kupuje aktualnie Passata 170KM silnik BMR, 2006r grudzień, przebieg 100% oryginalny 107 tys km, co zrobić odrazu po kupnie ?? Czy wymieniac dla bezpieczenstwa ta pompe olejowa ?? Koledzy pomózcie co mam zrobić przy takim przebiegu ?? Czy to jest dobry silnik ten BMR ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest taki program sprzedaży aut dla pracowników VW w Polsce i tak np. najtańszego Passata można kupić za 55k. Od ceny końcowej auta odliczane jest 18%. Korzystał ktoś z tego programu?

Podjerzewam, że nikt, bo nie ma tutaj chyba pracowników VW :) Ale fajna sprawa... dla pracowników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy,

 

Mam pytanie kupuje aktualnie Passata 170KM silnik BMR, 2006r grudzień, przebieg 100% oryginalny 107 tys km, co zrobić odrazu po kupnie ?? Czy wymieniac dla bezpieczenstwa ta pompe olejowa ?? Koledzy pomózcie co mam zrobić przy takim przebiegu ?? Czy to jest dobry silnik ten BMR ??

Jeśli przebieg to 107tys to za ok 10 tys powinieneś wymienić rozrząd,

a jeśli chcesz spać spokojnie to najlepiej wybierz się do porządnego mechanika lub ASO

sprawdzić stan podzespołów samochodu i ewentualnie zmienić szybciej ten rozrząd. Po co wymieniać coś co może być jeszcze sprawne i w dobrym stanie (mowa o pompie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wymienie odrazu, takze to nie problem, tylko nie chce miec takiej przygody jak koledzy z forum ze zapali mi sie kontrolka od oleju i i cos sie tam namiesza... pytam czy nie lepiej jezeli ta pompa kosztuje ok. 800zl nie zmienic jej profilaktycznie poprostu... A poza tym ten rodzaj silnika BMR jest dobry ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to problem popmy oleju dotyczy 140 km. BKP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A poza tym ten rodzaj silnika BMR jest dobry

 

Nie najgorszy, rozrząd masz co 150kkm wymianę...

Skąd pewność, że przebieg pewny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony jako uzywany w salonie AUTO VIVA Volkswagen, ostatni przeglad w ksiazce serwisowej 102 tys wymiana trzeciego wtrysku 1.5 miesiaca temu. A teraz ma 107481 km. Czyli rozrzad przy 150tkm to dobrze wiedziec. Nie wiem tylko co z ta pompa oleju zrobic, czy zerknac na ten zabierak oleju co jest pod miska olejowa czy wymienic ta pompe jedni mowia ze tak drudzy ze nie, a nie chce pozniej miec kosztow silnika i turbiny... Roznie to bywa... Doradzcie mi. Aha i jeszcze jedno pytanko jaki olej tam lac... byl lany 505.01 lac dalej taki ?? Jaka marka oleju najlepiej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
505.01

 

To zły był lany, powinien być 507 (do DPF). Mobil, Castrol, Motul, każdy firmowy będzie dobry.

 

Mam ten sam silnik i podobno tego zabieraka nie zmienili w porównaniu do 140ki.

Ja na razie nie ruszam, chociaż się zastanawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ile dobrze pamiętam to problem popmy oleju dotyczy 140 km. BKP ?

 

Nie, napęd zabieraka pompy oleju jest we wszystkich 2.0TDI montowanych seryjnie w B6/3C taki sam. W pierwszych egzemplarzach montowany był napęd pompy przenoszony przez łańcuch, później został poprawiony poprzez zastosowanie napędu opartego o koła zębate. Posiadam silnik BKP, którego pompa olejowa napędzana jest kołami zębatymi, a nie łańcuchem. Zostaje tylko do sprawdzenia napęd zabieraka pompy oleju, który z biegiem czasu po prostu zdziera się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak go odbiore w czwartek piatek to prosto do serwisu, niech popatrza na ten zabierak czy pompe olejowa cala... Bo z tym nie ma hihi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał karolsosno Zobacz post

Jest taki program sprzedaży aut dla pracowników VW w Polsce i tak np. najtańszego Passata można kupić za 55k. Od ceny końcowej auta odliczane jest 18%. Korzystał ktoś z tego programu?

Podjerzewam, że nikt, bo nie ma tutaj chyba pracowników VW Ale fajna sprawa... dla pracowników.

Ja jestem pracownikiem VOLKSWAGEN Poznań ;) ale czy ktoś poza mną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Ja jestem pracownikiem VOLKSWAGEN Poznań ;) ale czy ktoś poza mną?

no to bomba dawaj jakieś rabaty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jestem pracownikiem VOLKSWAGEN Poznań ale czy ktoś poza mną?
Możesz coś załatwić? :) A zresztą co to za pytanie czy ktoś korzystał? Jakby się miało możliwość to chyba oczywiste, że się korzysta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracuję w fabryce samochodów w Poznaniu gdzie produkowane są T5 oraz Caddy. Jeśli chodzi o kupno części lub nowego samochodu wszystko odbywa się tak jak dla zwykłego Kowalskiego z tą różnica, że dostaje kilkunastoprocentowy rabat.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności