Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pewnie pisze w złym dziale ale potrzebuje na szybko opinie czy warto co sądzicie mam VIN może ktoś sprawdzi i pomoże mi w wyborze. Wersja jest bogata i super ale przebieg mnie przeraża czy słusznie nie wiem niegdy nie kupowałem auta przebiegiem powyżej 200tys.

Wszystkie opinie mile widziane dziękuję z góry.

http://allegro.pl/passat-170ps-4motion-pano-xenon-led-skory-dsg-full-i6796624247.html

 

VIN wvwzzz3czce111022

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śliczny, jak to z ogłoszenia od handlarza z okolic niemieckiej granicy :) Przebieg jest dość niski,jeśli autentyczny oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gubin :D

Auto z 2011 roku od handlarza z gubina 211kkm miało jakieś 3 lata temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Pewnie pisze w złym dziale ale potrzebuje na szybko opinie czy warto co sądzicie mam VIN może ktoś sprawdzi i pomoże mi w wyborze. Wersja jest bogata i super ale przebieg mnie przeraża czy słusznie nie wiem niegdy nie kupowałem auta przebiegiem powyżej 200tys.

Wszystkie opinie mile widziane dziękuję z góry.

http://allegro.pl/passat-170ps-4motion-pano-xenon-led-skory-dsg-full-i6796624247.html

 

VIN wvwzzz3czce111022

 

Chcesz kupic auto za 50 tys a zal Ci kilkudziesieciu slotych zeby sprawdzic u kolegów z forum profesjonalnie vin i historie ?

Zdjęcia po retuszu, pytanie czy nie ma wałka na vat. Cena jak na te wyposazenie i rocznik niska, przebieg po prostu realny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcesz kupic auto za 50 tys a zal Ci kilkudziesieciu slotych zeby sprawdzic u kolegów z forum profesjonalnie vin i historie ?

Zdjęcia po retuszu, pytanie czy nie ma wałka na vat. Cena jak na te wyposazenie i rocznik niska, przebieg po prostu realny.

 

No właśnie nie chce oszczędzać tylko do kogo tutaj się zwrócić o to sprawdzenie bo mój ojciec jedzie jutro oglądać to auto i może się wpakować w VAT a o co dokładnie chodzi ? Podobno ma być spisana umowa kupna sprzedaży nie faktura. Czyli właściwie właścicielem jest niemiec bo blachy są niemieckie a umowa na być w pl spisana. Na co trzeba uważać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do kolegi arkady375

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przypomnę że porady w sprawie zakupu auta to nie ten wątek!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisz do kolegi arkady375

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

Podobno kolega arkady375 już nie sprawdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zajrzyj do filtra pompy wysokiego ciśnienia. Jak tam jest czysto to już będzie czysto.

mkpol proszę Cie o podpowiedź, czy powinno się odkręcić elektrozawór i sprawdzić obecność / brak opiłków ? Dziś byłem u mechanika, wspomniałem mu o elektrozaworze przy pompie CR, ten jednak odparł, że w tym miejscu - jako wpływie paliwa, opiłków nie będzie, jednak ich brak o niczym nie świadczy. Jeśli już to należy dobrać się do filtra paliwa pompy. Czy coś pokręciłem, podkreślam, że jestem zielony w temacie układu wtryskowego. Proszę Cię o podpowiedź. Zależy mi na rzetelnym sprawdzeniu układu wtryskowego / po zakupie będzie za późno :(

Edytowane przez codexim10
zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panu mechanikowi najwyraźniej pomyliły się pompy jakie są w silnikach PD i CR. Jak najbardziej sprawdzenie filtra w pompie wysokiego ciśnienia (tak jak napisałem) da miarodajne info o jej stanie.

20160404_162131.jpg

20160404_162126.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam zamiar kupić VW CC 2013r czy Silnik: 2.0TDI 170KM przebieg 124 tys. km

Skrzynia biegów: automatyczna Rok produkcji: 2013 model 2014 to dobry wybór czy szukać czegoś innego

Dzięki za porady pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybór bardzo dobry a wszystko zależy od stanu konkretnego egzemplarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy szukać z silnikiem 140 km który będzie lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepszy 170, bo szybciej jedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lepszy 170, bo szybciej jedzie...

hmm ciekawa odpowiedź napisze wprost doczytałem ze wcześniejsze modele tego silnika były wadliwe (napęd pompy oleju) ale nie udało mi się ustalić czy ten problem występuje w tym roczniku(2013) i silniku cr nie chce się wpakować na minę dlatego pytam na forum aby się dowiedzieć czegoś konkretnego

Dziękuję Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam passata cc z 2009-2010 z silnikiem 170 bo podobno w tych latach mial on juz wydluzony imbus w odroznieniu od wersji 140. Nie sadzilem ze po lifcie sa problemy w tych silnikach.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam modelowo 10r CBAB ale na wszystkich częściach bita data 10.09r. Nie wiem czy mam dłuższy imbus. Ktoś rozbierał silnik z 3.10r i miał już dłuższy. W październiku 09r było przejście na dłuższy imbus. Najlepiej szukać z początku 10r niż z początku 09r. W serwisie nie wiedzą jaki mam bo to miesiąc przechodzenia. Mam w tej chwili 107 przebiegu i jak skończę Berlingo to Pasek pójdzie do rozbiórki i się okaże co i jak. Ogólnie późniejsze CR o innym kodzie silnika miały jeszcze zawór egr zintegrowany z chłodnicą spalin z tyłu na bloku jak 1.6 TDI, tragedia rozwiązanie dlatego CBAB lub CBBB od 10r z jakimś małym przebiegiem i EGRem z przodu silnika (wymiana naście minut) byłby chyba fajnym rozwiązaniem. Z moim nic się nie dzieje, miałem mu rozrząd zrobić przy 100 ale czasu brak, od jakiegoś czasu wisi kropla oleju na obudowie elektroniki zaworu EGR ale jeszcze chodzi. Kolega ma B6 CBAB 4x4 z 10r z Czech, brał z nalotem 160 km. i miał zawór nowy już zamontowany, w książce też było to odnotowane. Oczywiście o napęd na 4 koła też trzeba dbać, są dostępne filtry i różne oleje do odpowiedniej części choć serwis twierdzi że filtra fabrycznego się nie wymienia. Im więcej rzeczy tym więcej dbania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm ciekawa odpowiedź napisze wprost doczytałem ze wcześniejsze modele tego silnika były wadliwe (napęd pompy oleju) ale nie udało mi się ustalić czy ten problem występuje w tym roczniku(2013) i silniku cr nie chce się wpakować na minę dlatego pytam na forum aby się dowiedzieć czegoś konkretnego

Dziękuję Pozdrawiam

W tych rocznikach nie masz się czego obawiać. W tym przypadku różnica tylko w osiągach, nie w awaryjności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi będę teraz spokojniejszy I mądżejszy

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam modelowo 10r CBAB .... miałem mu rozrząd zrobić przy 100 ale czasu brak ...

 

powiedz mi dlaczego po 100tys masz zamiar robić rozrząd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności