Skocz do zawartości

Taerg

  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Taerg

  • Urodziny 15.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kobyłka

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2013
  1. Czy jest szansa na demontaż reflektorów bez zrzucania grilla i zderzaka? Chciałbym wymontować przynajmniej lewą lampę, która ma problem z powrotem do pozycji neutralnej i podpinając poza miejscem montażu sprawdzić mechanizm regulacji. Czy coś takiego będzie możliwe w ogóle?
  2. Przyglądając się testowi lamp po odpaleniu zauważyłem, że lampa od strony kierowcy bardzo powoli wraca do poziomu po tym jak się obniżyły. Zaglądałem od strony żarnika i nie ma tam co blokować ruchu w górę. Czy można bez demontażu przeczyścić/prześladować ten mechanizm?
  3. Po kilku dniach od wymiany żarników, po zakończeniu testu regulacji światel wyskakuje ASF inoperative... a VCDS pokazuje takie błędy: 00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent 5277959 - Swivel Module Left C1089 07 [137] - Mechanical Failure 9574400 - Bulb for Low Beam Headlamp Right B1218 00 [008] - - Żarówki H7 doświetlają statycznie zakręty, nie działa mi dynamiczne doświetlanie. Co może powodować takie problemy?
  4. Pisząc po raz pierwszy na wstępie witam Wszystkich. Czy zna ktoś nr listew bocznych z pakietu ambiente? Na YT widziałem dokładane świecące taśmy raz na górze a raz na dole listwy bocznej, ale nie wiem jak to powinno wyglądać fabrycznie.
  5. Jak juz od 100 kkm serwisowany poza aso to spytaj czy ma rachunki z warsztatu i kiedy wymienial olej w dsg. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  6. Ja szukam passata cc z 2009-2010 z silnikiem 170 bo podobno w tych latach mial on juz wydluzony imbus w odroznieniu od wersji 140. Nie sadzilem ze po lifcie sa problemy w tych silnikach. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  7. Teoretycznie ogłoszenie dotyczy auta nowego, ale to nowe auto ma już ponad rok. Zastanawiałem się czy gwarancja np. 5 letnia biegnie od zakupu (czyli wygasnie w 2022) czy juz w 2020. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  8. To chyba oczywista oczywistość, że auto stojące przez ponad rok bez ruchu inaczej się zużywa niż auto regularnie używane. Na Twoim miejscu też bym takie pytania zadawał. A jak jest z gwarancją na takie auto? Biegnie od 2015 czy od zakupu? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  9. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  10. Pampy mają trzyliterowe oznaczenia, czyli tutaj BMP. Reszta to CRy Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  11. Jak oglądałem auto z DE i porównałem wpisy w książce z historią z aso to w książce były tylko wpisy z przeglądów, serwisów olejowych, itp, a usterki zgłaszane przez klienta i robione w aso już nie były wbijane do książki. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  12. Dlatego ja pojechałem od razu do aso. To jest minus szukania auta daleko od domu, najlepiej samemu obadać auto z góry i jak nie ma ewidentnych wad to umawiać sie do aso, a np. w Warszawie umówić się np za godzinę czy dwie jest niemożliwe. Dlatego ja szukam auta w promieniu 100 km od domu. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  13. Możesz spróbować skorzystać z firm, które sprawdzą auto w Twoim imieniu. Koszt jest pewnie porównywalny do wizyty w aso ale odpada Ci wyjazd (koszt paliwa i stracony czas). Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  14. Sama zgoda na wizytę w aso nic nie przesądza. Pojechałem do aso z jednym paskiem cc to mechanik mi całą kartkę a4 zapisaną uwagami pokazał, zaczynając od tego że tylko dach nie był lakierowany, dwumas do wymiany i świeżo szpachlowana podłużnica o problemach z elektroniką nie wspominając. Jak masz jechać do aso to sam wejdź na halę i oglądaj razem z mechanikiem, to na bieżąco powie Ci więcej niż napisze na raporcie. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  15. No właśnie gdzie znaleźć oszczędności jeżdżąc benzyną a nie dieslem zakladając w obu obecność dsg. Dwumas pewnie zmęczy się tak samo w obu, bo obsługiwać go będzie elektronika skrzyni. Turbina jest w tdi i tsi więc ryzyka z nią związane są w obu. Rozrząd w tdi jest na pasku, ale jego koszty patrząc na interwał wymiany są znikome. Co innego może uderzyć po kieszeni w tdi czego nie ma tsi? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności