Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem dowiedzieć sie coś na temat silników montowanych w B6 2.0 TDI 110KM. Może ktos przyblizy jak spisują się te silniki?
Ja mam taki silnik. Auto śmiga już prawie 2 lata i jak narazie spisuje się bardzo dobrze. Trochę boli mnie skrzynia 5tka, poza tym jest OK. W porównaniu z 1,9 105KM auto jest o niebo bardziej dynamiczne, o kulturze pracy nie wspomnę. Praca silnika (dźwięk, kultura itp) identyczna jak w standardowych 140 konnych CRach. Jak chcesz wiedzieć coś więcej - pisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie chyba nie przesiadal z Avensisa bezawaryjnego na passata 1,6- bedziesz plakal a nie jechal.

a spalanie w miescie bedzie na poziomie 13 litrow benzyny.

wiem bo w golfie mi palil 11 litrow a tutaj buda sporo ciezsza.

ja bym zostal przy toyotce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaka cena orientacyjna dla passata 2.0 140km diesel z przebiegiem 100tys?

 

Rozpiętość tak szeroka jak szeroka rozpiętość rocznika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozpiętość tak szeroka jak szeroka rozpiętość rocznika...

 

Zapomniałem dopisać. Rocznik 2007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapomniałem dopisać. Rocznik 2007

 

Z takim przebiegiem i z tym silnikiem to chyba żart jakiś.

To jest 5 letni samochód czyli musiałby rocznie robić do 20 tys km. Troche mało prawdopodbne. Ale poszukaj w necie to będziesz wiedzieć.

Mój jest zakup w 2007 i ma zdecydowanie więcej niż 100 tys. a kupiony w kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z takim przebiegiem i z tym silnikiem to chyba żart jakiś.

To jest 5 letni samochód czyli musiałby rocznie robić do 20 tys km. Troche mało prawdopodbne. Ale poszukaj w necie to będziesz wiedzieć.

Mój jest zakup w 2007 i ma zdecydowanie więcej niż 100 tys. a kupiony w kraju.

 

Uwielbiam takie gdybanie. To że Twój ma ponad 100 kkm jeszcze o niczym nie świadczy. Mój Passat jest z 2008 r. i gdy kupowałem go w lipcu miał 66000 km. Kupiony w Polsce, poleasingowy, z udokumentowanym przebiegiem potwierdzonym w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie zamierzam prowadzić dysputy czy możliwe jest kupienie takiego auta z takim przebiegiem.

 

 

Z takim przebiegiem i z tym silnikiem to chyba żart jakiś.

 

Każdy ma swoje zdanie na ten temat.

To że Twój ma ponad 100 kkm jeszcze o niczym nie świadczy

 

Trafne spostrzeżenie.

 

Odpowiedzi proszę na PW

Edytowane przez korexus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam zamiar kupić passata B6 2005 60.000km od dealara z Niemiec.Silnik 1.6 102 km.

Cena 9000E.

 

Moim zdaniem cena bardzo wysok jak za paska trenda z 2005 roku i silnikiem 1.6 który moim zdaniem jest stanowczo za słaby do tego samochodu. Jak chcesz silnik benzynowy to szukaj już 2.0 tfsi :lol bo to jedzie :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem cena bardzo wysok jak za paska trenda z 2005 roku i silnikiem 1.6 który moim zdaniem jest stanowczo za słaby do tego samochodu. Jak chcesz silnik benzynowy to szukaj już 2.0 tfsi :lol bo to jedzie :lol

 

Dla mnie może być b.słaby.Nie przekraczam prędkości podanej na znakach.

Chodzi mi o to czy taki samochód będzie bardziej awaryjny ze względu na rocznik początku produkcji ?

I mniej awaryjny ze względu na sprawdzony silnik?

 

Czy ktoś ma taki samochód na forum ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MączeK

Panowie poszukuje B6 do 35tys, pytanie co wybrać:

 

1. 2.0 TDI w lepszej wersji wyposażenia

2. 1.9 TDI 105km ze względu na mniejszą awaryjność?

 

Bać się czy nie bać tego 2.0 tdi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bać się,tylko poszukać zadbanego egzemplarza z jawną historią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post.

 

Chciałbym się Was poradzić w jednej kwestii. Zamierzam zmienić auto. Dotychczas jeździłem Borą 110KM TDi i przy przebiegu 400tys km zapadła decyzja o wymianie. Wybór padł na Paska w granicach 2007-2009 oczywiście TDi. Zamierzam wydać jakieś 45-50 tyś PLN. Możecie coś polecić? Common Rail czy może lepiej nie? Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post.

 

Chciałbym się Was poradzić w jednej kwestii. Zamierzam zmienić auto. Dotychczas jeździłem Borą 110KM TDi i przy przebiegu 400tys km zapadła decyzja o wymianie. Wybór padł na Paska w granicach 2007-2009 oczywiście TDi. Zamierzam wydać jakieś 45-50 tyś PLN. Możecie coś polecić? Common Rail czy może lepiej nie? Dziękuję za odpowiedź.

zdecydowanie common rail mniej awaryjny i kultura pracy wyraznie slyszalnie cichsza

 

w tej kwocie kupisz spokojnie interesujace Cie auto. Z bogatym wyposazeniem- mysle, że skoro jezdziles autem z przebiegiem 400 tkm to nie straszny bedzie przebieg typu 200tkm A takie przebiegi ma wiekszosc aut.

Z ta kasa nawet wersje Highline kupisz.

 

Warunek zakupu- pelna historia w ASO i czujnik lakieru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Borę kupiłem jak miała 220 tys i smieszyło mnie wtedy i śmieszy do dziś jak ktoś sprowadza 10-cio letnie auto które ma nieco ponad sto na liczniku. Przebieg 200 tysi mnie nie wzrusza. Słyszałem tylko plotki, że VW przewidział tą jednostkę właśnie na taki przebieg (czyli ok 200tys km) Prawda to?

Zastanawiam się jeszcze czy wszystkie wady z początków produkcji tego silnika zostały uisunięte. Słyszało się o pękających głowicach, usterkach wtrysków, awariach pomp oleju i innych rzeczsch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest prawda ze te auta sa obliczone na 200 tkm

bo miesiac temy wszyscy otwieralismy oczy na passata ze szczecina 2010rok, salon PL przebieg 550 i rozl o pare tysi tygodniowo.

 

Ja sam sprzedawalem mojego poprzedniego 4 latka z przebiegiem 270.

 

Prawda jest to ze jesli auto ma nalatane 200tkm i bylo serwisowane to co sie mial o popsuc to si epopsulo i ty pojezdzisz raczej bezawaryjnie.

 

Ale nie ma totalnie żadnych regół.

ja mam 200tkm i ostatnio mi padla gruszka za 500zł i to raczej wszsytko a inny ma 43 tys i peknieta glowice.

nie wiesz co kupujasz i nikt nie wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawda jest to ze jesli auto ma nalatane 200tkm i bylo serwisowane to co sie mial o popsuc to si epopsulo i ty pojezdzisz raczej bezawaryjnie.

Święta prawda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że nie na pewno. Era silników TDI 131 KM już się niestety skończyła. Nowe jednostki nijak się maja do tych starych. Przykre. Mam dwóch znajomych, oboje pracują w Wolfsburgu, oboje są silnikowcami i oboje powiedzieli mi jedno:jak masz kupić nowszy 2.0 to zostań przy tym co masz. No i tak teraz mam dylemat. Motor ma nakręcone 4 paki, ale wg. VAG-a ciśnienie doładowania w normie, wtryski w normie, inne parametry w normie. Tylko ciśnienia sprężania nie robiłem, bo brakło czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tym, że nie na pewno. Era silników TDI 131 KM już się niestety skończyła. Nowe jednostki nijak się maja do tych starych. Przykre. Mam dwóch znajomych, oboje pracują w Wolfsburgu, oboje są silnikowcami i oboje powiedzieli mi jedno:jak masz kupić nowszy 2.0 to zostań przy tym co masz. No i tak teraz mam dylemat. Motor ma nakręcone 4 paki, ale wg. VAG-a ciśnienie doładowania w normie, wtryski w normie, inne parametry w normie. Tylko ciśnienia sprężania nie robiłem, bo brakło czasu.

 

nie mowie ze nowe auta sa bezawaryjne- bo to bzdura, dzisiaj nawet tacy liderzy jak toyota i subaru sa awaryjne. porsche 911 jest podobno nieawaryjne, ale czy widzial ktos porsche 911 z przebiegiem 250tkm???????

 

jak tez wytlumaczysz fakt pokazywanego miesiac temu passata 2010 z przebiegiem 550tkm....

wszystko sie psuje. i te 130 i nowe dwu litrowki.

bylem ostatnio w chorwacji moim 3 letniem autem z przebiegiem 200tkm a pod domem zostawilem superba z silnikiem 130. I nie zastanawialem sie czy dojade czy jednak nie bedzie rozszadniej pojechac superbem.

juz gdzies to pisalem ze nie bedziemy cale zycie jezdzic mercedesami 123.

 

roznica jest taka ze jak na trasie padnie dwulitrowka to tylko laweta a 130 jeszcze sam podlubiesz i pojedziesz.

Poza tym z wiekiem taka 130 tez zaczyna sie robic skrabonka. A czesci do b6 wcale nie sa drogie.

wiec jesli masz do wyboru 3 letnia dwulitrówke lub 13 letnią 130, to ktore auto sie bedzie wiecej psuło???

W 130 bedziesz mail zawsze wytlumaczenie ze to juz stare auto i ze mialo prawo.

 

najwazniejsze to jezdzic tym co nam si epodoba i w czym sie dobrze czujemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A części do b6 wcale nie sa drogie.
zależy co nazywasz częściami ? przedwcześnie padające turbiny, pękające głowice, czy awarie związane z napędem pompy olejowej ?

 

roznica jest taka ze jak na trasie padnie dwulitrowka to tylko laweta a 130 jeszcze sam podłubiesz i pojedziesz
wyżej opisane mankamenty to raczej rzadkość w 1.9, natomiast w 2.0 to norma. Nawet na portalach niemieckich psy wieszają na tych motorach. Tak będzie niestety jak długo inżynierom bedą się wtrącać ekonomiści.

Druga sprawa to rdza. W kumpla dwulitrówce B6 z 2006 roku rudy wpieprza maskę, tylną klapę i punktowo przy rynienkach. Co to jest rudy w B5 ?

Widzę, że posiadasz B6 z silnikiem CR. Być może mankamenty o których wspomniałem zostały wyeliminowane w tych silnikach i tymm roczniku. Nie każdego jednak stać na taki rocznik. A 2007 to już totolotek. Nie bezpodstawnie napisano tyle złego o tych silnikach i co najważniejsze bezkarnie, więc skoro VW nie reaguje to coś jest na rzeczy.I nie mówię tu o publikacjach na forach takich jak to, bo to bzdura dla koncernu, ale o artykułach sygnowanych przez czasopisma motoryzacyjne. Ja w każdym bądź razie mam poważny dylemat.

 

---------- Dodano o 13:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:25 ----------

 

co jest tu nie tak : http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=1740&cHash=d84a2f880cec377ca26252b8a19ae94e

 

http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=578&cHash=6ff247712bf8c293fc0c125df5c66a08

 

http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=1833&cHash=2034ea81c693aa128e2d0069ba7ae7a2

 

o ofertach polskich sprzedawców (komisy etc nawet nie chcę się zastanawia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz w pelni racje- wiem o tym ze te silniki sie psuja. nie twierdze inaczej.

co do rdzy to moj z 2007 roku rdzewial na dachu

i ten 2009 rdzewial na masce i to mocno.

wiem o tym.

i to nie jest tajemnica.

ale zadalem sobie pytanie czy chce jezdzic passatem 3BG czy b6

kumpel tez juz jezdzi 2 lata tym z roku 2008 ale nie CR tylko stary na pompkach i zero problemow, naprawde totalnie zero a przebieg ma 160tkm.

jeden woli nowa bude drugi nie ma na to parcia a woli jezdzic bezpiecznie do celu (bez pomocy lawety)

wybor jest twoj i niestety ten wybor mialo wielu na forum, ja tez mialem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności