Skocz do zawartości

slayer

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slayer

  • Urodziny 22.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, dzięki za info. Niepokoją mnie tylko te podwyższone obroty o których pisałeś. Nie zauważyłem tego. Dlatego nie wiem czy wiązać to z wypalaniem DPF... Będę obserwował.
  2. Podczas wypalania DPF-u powinna chyba zaświecić się kontrolka? Jak się zatrzymuję i wrzucę P obroty nie są podniesione...
  3. Od pewnego czasu w moim B7 włączają się wentylatory chłodnicy. Chodzą na pełnych obrotach. Zauważyłem że najczęściej włączają się po przejechaniu krótkiego odcinka do pracy (10 km) i w temperaturaturach zbliżonych do zera. Spotkał sie ktoś z takim problemem?
  4. Potrzebuję numer blendy rolety bagażnika w Pasku B7 kombi.
  5. Na początku zdejmujesz osłonę nad nogami pasażera (2 plastikowe śrubki). Później demontujesz schowek. Jest przykręcony 7 śrubkami torx. Wentylator wyciąga się przez zwolnienie zaczepu i przekręcenie w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara. Problem rozwiązałem przez wymianę na nowy zamiennik z allegro http://allegro.pl/vw-golf-v-jetta-iii-passat-b6-wentylator-dmuchawa-i4999379554.html
  6. Mam ten sam problem co kolega cubus00. Jakieś pomysły?
  7. Szukam sprawdzonej osoby, która wgra polskie menu i zrobi aktualizację mapy w RNS 510. Przydałby się również zestaw głośnomówiący. Najchętniej w Warszawie ale mogę gdzieś podjechać.
  8. Udało się. Montaż banalnie prosty. Zderzak trzeba zakładać ''od góry''. Najpierw wchodzi w mocowania pod reflektorem, później w ślizg błotnika.
  9. Mam problem z montażem zderzaka po wymianie pompki. Prawa strona jest wysunięta do przodu. Lewej nie ruszałem. Śrubkami trafiam w otwory ale coś pręży i nie pozwala docisnąć zderzaka do końca. Wiecie o co chodzi?
  10. U siebie dokręciłem z siłą 200Nm bo tak było napisane w instrukcji piasty FAG. 200 Nm + 180 stopni to IMO jakies nieporozumienie. Nie dokręcaj już mocniej bo zerwiesz gwint.
  11. slayer

    Korozja drzwi

    To ja dostałem taką propozycję. Nie skorzystałem choć to opłacalne. Jestem zbyt uczciwy...
  12. Nie wiem skąd wysnułeś takie wnioski. Nie pisałem o ubezpieczeniu na wypadek rdzy tylko o ochronie zniżek. Mogę naprawiać auto z AC raz w roku nie tracąc przy tym swojej 60% zniżki. Naprawa z AC według serwisanta miałaby polegać na samodzielnym uszkodzeniu zardzewiałych elementów nadwozia i oddaniu auta do ASO. Stacja wstawia nowe graty, maluje i obie strony są zadowolone.
  13. Pracownik jednego z warszawskich ASO doradzał mi naprawę z mojego AC. Szczególnie dlatego że mam ochronę zniżek :hehe
  14. Jeśli nie ma się właściwych narzędzi to po co zabierać się za naprawę? Obrobione gniazdo i problem gotowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności