Skocz do zawartości

wojas

  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O wojas

  • Urodziny 02.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prawdopodobnie ma, bo przy podstawowym fotelu (sterowanie elektryczne samego oparcia fotela kierowcy, bez pamięci itp) w dużej kostce są z tego co pamiętam tylko 2 przewody grube. Sprawdź czy pod fotelem kierowcy jest zainstalowany czarny przekaźnik od grzanych foteli - jak jest to będziesz miał pewność, że są grzane.
  2. Mała aktualizacja. Oto wspomniane "zapinki" dołów tapicerek drzwi z B7. Koszt w ASO 2-3zł za szt. Na drzwi przednie potrzebne po dwa, na tylne po jednej. Kod 3AA868243A I kolejna ciekawostka przy okazji boczków B7. Jeśli ktoś ma przy rączkach (tak jak ja w moich obecnie widocznych na fotkach) plastikowe obręcze, a chciałby mieć takie srebrne, aluminiowe jak w wersji highline to nie trzeba zmieniać całych rączek, ani tym bardziej boczków. Da się dokupić same pierścienie aluminiowe w cenie ok 35zł za rączkę.
  3. Witam Jako, że autor chyba już zapomniał o temacie to ja dokończę instrukcję odnośnie przednich boczków. Tylnych na razie nie zakładałem u siebie ponieważ nie mam takich z roletami. Więc na początek chciałbym zdementować informację, że wystarczy wymienić wewnętrzną blachę i wszystko będzie p&p. Prawie wszystkie dziury na zatrzaski oraz miejsce montażu nitonakrętki znajdują się na wewnętrznym poszyciu drzwi, a nie na obszarze metalowej osłony. Zatrzaski mają identyczne rozmieszczenie jak w boczkach b6 więc nie trzeba nic rzeźbić, jedynie jeden zatrzask zewnętrzny nie zapina się (choć jest w tym samym miejscu) ponieważ dziura w drzwiach jest za głęboko i do niego nie dochodzi - zaznaczony na niebiesko na poniższym foto. Ja zamontowałem boczki na zatrzaskach zaznaczonych na czerwono - trzymają się bardzo dobrze i nic nie lata ani nie odstaje. Tapicerki od b7 maja też na dole po dwie owalne dziury(większe niż w b6), które służą do przypięcia ich specjalnymi, obrotowymi zapinkami. W b6 w tym miejscu mamy zwykłe wkręty. Możemy albo zakupić owe zapinki z b7 w ASO lub pozostać przy wkrętach, dodając jedynie podkładkę, która będzie to trzymać. Różnicę między dziurami widać na dole na fotkach z porównaniem poczków. A tu porównanie boczków od strony wewnętrznej(najpierw b6, potem b7) Jedyna modyfikacja drzwi, którą wykonałem to instalacja jednej nitonakrętki w każdych drzwiach, która będzie stanowić punkt montażu rączki tapicerki. W tym celu demontujemy rączkę, zakładamy tapicerkę na drzwi i zaznaczamy miejsce markerem. Następnie wiercimy w tym miejscu dziurę pod nitonakrętkę (M6). Należy robić to ostrożnie aby wiertło nie wpadło nam do środka i nic nie uszkodziło. Wykonujemy to dla obu drzwi. Zakładamy nitonakrętki Tapicerkę pasażera możemy już zakładać, a u kierowcy musimy przerzucić panel z przyciskami do otwierania wlewu paliwa i bagażnika z boczka b6. Jest z tym trochę zabawy więc należy uważać aby nic nie uszkodzić przy rozklejaniu. Ja skleiłem to klejem na gorąco. Następnie możemy zakładać tapicerkę kierowcy i robota skończona. Na razie na tyle zostawiłem fabryczne - w sumie tragedii nie ma ale pewnie będę się rozglądać za tylnymi z roletami od b7.
  4. Jestem swiezo po instalacji kamery w b6 i b7(w odstepie dwoch tygodni), kodowanie modulu zmienialem aby raz usunac hak, a w drugim przypadku aby hak dodac... Bledow kalibracji i jakichkolwiek innych brak. Linie wyswietlaja sie na dobrze. Kupowalem zestawy z jednego auta bo ktos z forum mnie wlasnie ostrzegal przed kupowaniem osobno - u mnie na szczescie wszystko zagadalo odrazu. Sterowniki mialem z 2010 i z 2013r.
  5. Witam Jako, że w "warsztacie" nie ma jeszcze manuala jak założyć kamerę cofania w wersji high(z ruchomymi liniami prowadzącymi) to postanowiłem pstryknąć kilka fotek w trakcie montażu i opisać jak to wygląda - może komuś się przyda. Wbrew pozorom mod ten jest stosunkowo prosty, jak już koledzy tutaj wcześniej wspomnieli najwięcej problemów stanowi przeprowadzenie przewodów do tylnej klapy w kombi (w sedanie jest ponoć znacznie łatwiej). Kamerę instalowałem zarówno w B6 jak i w B7 i proces ten jest dokładnie taki sam. Etap 1 - zbieranie gratów. Potrzebujemy: kamery zintegrowanej z "klamką" tylnej klapy - 3C9827566A modułu kamery - 3C9907441 elementu mocującego moduł (styropian) - 3C0971502B dwóch plastikowych nakrętek, do przykręcenia elementu mocującego - 441863987A B41 wiązki przewodów od RNS do modułu kamery oraz przewodu łączącego moduł kamery z kamerą nie znam numery VW, wykorzystałem dedykowaną wiążkę firmy kufatec (dostępne na portalach aukcyjnych za ok 280zł) Teraz kilka istotnych uwag!!! Warto kupować zestawy tj. moduł + kamera wymontowane z jednego auta, takiego samego do jakiego będzie to montowane czyli np. instalujemy w passacie kombi to kupujemy moduł wyciągnięty z passata kombi - jest to istatne jeżeli chcemy uniknąć uciążliwej i trudnej do wykonania samemu kalibracji. Warto też zwrócić uwagę, że moduł kamery ma taki sam numer dla różnych modeli aut grupy VW więc musimy najpierw dowiedzieć się od handlarza z jakiego auta pochodzi jeżeli chcemy uniknąć wspomnianej już kalibracji. Tak samo nowe moduły je też trzeba będzie kalibrować. Bardzo często na portalach aukcyjnych sprzedawane są całe zestawy wraz z wiązką, należy jednak uważać bo (jak sam doświadczyłem) bardzo rzadko w takim zestawie znajduje się wiązka do radia, a ta dodawana to jedynie okablowanie klapy(z którego ja zresztą nie korzystałem) Etap 2 Instalacja przewodu RNS<->moduł kamery Odpinamy minusową klemę z akumulatora (bo będziemy operować przy elektryce pojazdu). Zaczynamy od wykręcenia radia, następnie demontujemy dolną osłonę tunelu środkowego po stronie pasażera. W ten sposób mamy możliwość przełożenia przewodów: Następnie należy przylutować trzy luźne przewody z wiązki. Dwa z nich (są ze sobą skręcone) to can high i can low, a trzeci to plus z radia. Choć wszystkie kable z wiązki produkcji Kufatec są szare, to mają na opisy nadrukowane na izolacji. Kable lutujemy następująco: Kabel przeciągamy pod wykładziną po stronie pasażera, następnie demontujemy plastikowe listwy przy progu (montowane na wcisk, wystarczy pociągnąć do góry)i ciągniemy go do tyłu wzdłuż znajdujących się już tam przewodów: Aby przeciągnąć kabel dalej musimy zdemontować tylną, prawą tapicerkę w bagażniku. Aby to zrobić należy odkręcić trzy chromowane oczka (dla B7 odkręcamy dwa oraz odkręcamy śrubę pod przyciskiem do składania kanapy), odczepić mały tapicerowany boczek tylnej kanapy (przykręcony śruba rozmiar 10), a następnie odpiąć zatrzaski. Dzięki temu uzyskujemy dostęp do miejsca, w którym umiejscowiony będzie moduł. Dociągamy przewody w miejsce, w którym podłączony będzie moduł oraz wpinamy przewód masowy. Przykręcamy styropianowy montaż modułu i następnie wkładamy moduł Etap 3 - Instalacja kamery w klapie oraz przeciąganie przewodów Jak już wspomniałem na wstępie, najmniej przyjemny etap tego moda to przeciągnięcie przewodów do tylnej klapy. Problem potęgują zarobione już przewody firmy kufatec... Przeciągnąć musimy dwużyłowy przewód z zasilaniem kamery oraz koncentryczny kabel z wizją. O ile pierwszy można przeciąć i po przełożeniu go zlutować o tyle drugiego nie powinno się ciąć i lutować. Aby przełożyć przewody zmuszony byłem odczepić od karoserii gumowy peszel, w którym umieszczone są kable idące do klapy. Operacja nie jest prosta bo wymaga demontażu (a przynajmniej mocnego opuszczenia tylnej części) podsufitki aby dostać się do zatrzasków . Po odczepieniu peszla oraz poluzowaniu nieco przewodów dochodzących do niego przełożenie nowych kabli jest nieco prostsze(choć dalej nie proste). Jak wspomniałem chwilę wcześniej szczególnie ciężko przełożyć kabel wizyjny kamery, możemy jedynie zdemontować szarą obudowę co znacznie zmniejszy końcówkę: Wszystkim niedoświadczonym w takich operacjach polecam użyć jakiegoś sztywnego, cienkiego druta do przeciągania przewodów (np rozprostowanego wieszaka z pralni chemicznej). Po zakończeniu walki z przeciąganiem przewodów instalujemy w miejsce starej "klamki" kamerę. W tym celu należy odkręcić dwie śruby(rozmiar 10), którymi jest przymocowana oraz wypiąć wtyczkę z przewodami(sygnał otwierania klapy). Po podmianie "klamki" podłączamy do nowej przewód służący do otwierania klapy, oraz nasze dociągnięte w bólach przewody: zasilający oraz wizyjny. Nie pomylcie kabla zasilającego kamerę oraz tego przekazującego sygnał o otwarciu klapy bo mają takie same końcówki. W B6 na klamkę i światła założyć trzeba jeszcze dodatkową metalową osłonę, w B7 takiej nie ma: Możemy założyć RNS oraz podpiąć akumulator bo zaczynamy fazę kodowania i testowania. ETAP 4 Kodowanie, testowanie Przy pomocy VCDS należy dodać nowy moduł Back Up Camera do listy instalacyjnej CAN Gateway oraz w module asystenta parkowania zaznaczyć, że posiadamy kamerę cofania. W przypadku kiedy mamy zamontowany oryginalny hak, również musimy zakodować to w sterowniku kamery (czasem jest to zakodowane w kupionym module kamery i jeśli nie posiadamy haka należy tą opcje wyłączyć. Wybaczcie, że nie pisze dokładnych operacji ale zakładam, że każdy kto porwie się na taki mod doskonale wie gdzie tego szukać. Jeżeli zakupiony moduł faktycznie pochodził z auta takiego jak nasze, kalibracja nie będzie raczej potrzebna (przerabiałem to zarówno w b6 i b7). Kasujemy wszystkie ewentualne błędy po czym prawidłowo działający moduł kamery nie powinien wyrzucać już żadnych błędów. Po zakodowaniu wystarczy wrzucić wsteczny bieg, jeśli wszystko działa ujrzymy obraz z kamery wraz z liniami prowadzącymi, które będą wskazywać tor jazdy pojazdu w zależności od skrętu kierownicy: Kamera będzie też ułatwiała wykonywanie "kopert": ETAP 5 Składanie pojazdu Jeżeli wszystko zadziałało to możemy śmiało poskładać wszystkie zdemontowane plastiki i cieszyć się kamerą cofania. Instrukcję można przerzucić do działu warsztat aby tu nie zaginęła.
  6. A nie wymieniasz przypadkiem foteli w B6 na takie z B7? Tam się różnią wtyczki od poduszek i trzeba obciąć kabel i dolutować starą wtyczkę(można też kupić gniazdo w ASO i założyć w instalacji auta tak aby nie przerabiać foteli). Kolory są inne ale można znaleźć opis który z którym zlutować. Ja robiłem to raz 2 lata temu i niestety już nie pamiętam kolorów. Podgrzewanie nie ma nic do rzeczy, wtedy masz po prostu więcej przewodów w dużej 10cio pinowej wtyczce. EDIT: Tu masz parowanie kolorów: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3459940-GTI-Rabbit-Seat-Swap-What-needs-to-be-done-Answers-inside
  7. Nowszy jest nr2 (trzy pokretla). Poza roznica wizualna jedyna roznica polega na wystepowaniu polowek stopni, czasem jest tez szerszy zakres temp do ustawienia (zalezy chyba od kodowania panelu). Nr1 byl montowany w ostatnich rocznikach b6 i w pierwszych b7.
  8. No nic, odpuściłem sobie walkę bo nie udało mi się "zgasić" pozycji w głównym reflektorze przy działających DRL. Inna sprawa, że wnerwiał mnie komunikat o niesprawności DRLów przy odpalaniu auta. Dla osób chcących podłączyć DRL bez rezystorów i ciągnięcia pod maską jakichkolwiek przewodów i którym nie przeszkadza brak przeciwmgłowych(pewnie głównie posiadacze fabrycznych ksenonów) proponuję takie rozwiązanie jakie zastosowałem: a. odczepiamy przewody przeciwmgłowych z Bordnetz(wyżej kolega ukiloki napisał które), łączymy je i dolutowujemy kabel-przedłużenie (ja żeby nie ucinać oryginalnych pinów wykorzystałem pasujące konektory i zabezpieczyłem koszulkami termokurczliwymi), b. dokładamy dodatkowy bezpiecznik w puszcze C (napięcie po zapłonie) i wyprowadzmy ok 30cm przewodu, c. dolutowyjemy się przewodem (ok 30cm) do przewodu od któregoś ze świateł postojowych(np. A7 w bordnetz), d. podczepiamy nowy przewód do najbliższego punktu masy - też ok 30cm, e. instalujemy standardowy przekaźnik samochodowy z gniazdem, ja miałem jedno wolne miejsce w puszcze przekaźników, która znajduje się za otwieranym schowkiem nad lewym kolanem kierowcy więc wszystko wygląda jak fabryczne, f. łączymy przewody do przekaźnika: 86 i 85 to sterowanie czyli podłączamy masę i przewód od światła postojowego(pkt.c i d), 30 to wejściowy +, czyli podłączamy kabel dołożony do puszki C (pkt.b), 87a podłączamy połączone przewody od przeciwmgłowych, 87 zostawiamy niepodłączone. Plusy tego rowiązania: Wszystkie podłączenia robimy w rejonie Bordnetz i puszki bezpieczników C więc nie ma za dużo "ciągnięcia druta", światła działają automatycznie jak powinny, nie wyświetlają żadnych błędów, nie trzeba prowadzić żadnych przewodów do samych lamp, nie ma żadnych rezystorów, przy estetycznym wykonaniu nie odbiega od fabrycznej instalacji. Minusy: Tracimy funkcję przeciwmgielnych i doświetlania nimi zakrętów(więc to raczej rozwiązanie dla ksenonowców), nie ma funkcji przygaszania/gaszenia DRL kiedy włączamy kierunkowskazy, nie gasną światła po zaciągnięciu ręcznego(choć ja akurat nie jestem zwolennikiem tego rozwiązania). Jutro postaram się wrzucić fotki instalacji EDIT ------------------------------------------------------------ Wrzucam fotki... w sumie po złożeniu to niewiele widać tej instalacji. Widoczny jest tylko nowy bezpiecznik (ja wrzuciłem w gniazdo nr 6 skrzynki C) oraz dołożony przekaźnik, który również wrzuciłem w wolne miejsce, jak widać ładnie mi podszedł do wolnego miejsca w fabrycznej skrzynce przekaźników. Nowych kabli łącznie jest góra z metr, w dodatku nie widać ich bo podczepiłem je do istniejących wiązek i zabezpieczyłem taśmą parcianą. Mam jeszcze jedno spostrzeżenie co do DRL Skody po dwóch dniach używania... Mają niestety dosyć ciepłą barwę w porównaniu z innymi światłami ledowymi widocznymi na ulicach, co średnio pasuje do barwy świateł ksenonowych (choć niby razem nigdy się nie świecą). Nie wiecie czy skoda robi te DRLe tylko w jednej barwie?
  9. Witam kolegów. I ja pokusiłem się o instalacje skodowskich DRL zgodnie z instrukcją kolegi ukiloki gdyż zależy mi na tym aby nie używać rezystorów oraz na przygaszaniu lub całkowitym gaszeniu lampy przy włączonym kierunku. Zaznaczę, że mam taki sam sterownik 3C8937049S oraz fabryczne ksenony. Wszystko niby pięknie działa ale mam jeden problem, z którym nie mogę się uporać. Przy odpalonych DRL świecą mi się też postojówki i nie wiem ja się ich pozbyć. Jedyne co przychodzi mi do głowy to odłączyć je i używać DRL jako postojówek jednak tego chciałbym uniknąć. Zależy mi aby DRL działały wyłącznie w pozycji 0 (nie mam czujnika zmierzchu i trybu AUTO) i ewentualnie wyłączały się przy włączonym kierunku. Dodatkowa kwestia to chwilowa informacja o defekcie DRL zaraz po odpaleniu auta (bez stałego błędy spalonej żarówki) ale jest to pewnie wynik braku rezystora. Może ma ktoś jakieś pomysły jak pozbyć się świecących postojówek przy włączonych DRL? Ostatecznie podłączę je na osobnym obwodzie z tym, że wtedy nie będą gasnąć/przygasać przy włączonym kierunkowskazie. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
  10. Sporym problemem będzie tylny zderzak, a konkretnie wycięcie odpowiedniej dziury. Zderzak od B7 ma inna konstrukcję i dziurę wycina się w poziomym, nielakierowanym plastiku, przez co jest w ogóle nie widoczna dopóki nie zajrzy się pod auto. Do moderatorów> Proponuję też wrzucić opis do działu z instrukcjami, tu zaginie a może jeszcze komuś się przyda
  11. Ja mam identyczny zestaw jak Blop ale jak miałbym wybrać jeden z dwóch pokazanych to wybrałbym niebieski bo ma chyba bardziej zróżnicowane narzędzia.
  12. Za to mogę polecić chińskie footwell'e. Kilka dni temu montowałem je w B7 i poza 5krotną różnicą w cenie względem tych z ASO, które montowałem w B6 nie zaobserwowałem szczególnie wielkich różnic, nawet żaróweczki w zestawie są. Jedynie warto dodatkowo zakupić dwa zestawy wtyczek aby dało się demontować fotele - bo chińczyki tego nie przewidzieli
  13. Witam Jako, że przebrnąłem przez instalację haka elektrycznego w B7 opiszę po krótce co i jak - może się komuś przyda w przyszłości. Na początek WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla Tomka (grabotg), który w ostatnim tygodniu kilkukrotnie wspierał mnie telefonicznie! Więc na początek. Potrzebujemy: 1. Hak 2. Moduł haka 3. Przycisk zwalniania zaczepu haka 4. Wiązki od modułu do A) haka (czarna wtyczka), B) samochodu (czerwona), C) przycisku (niebieska) Ja nabyłem wraz z hakiem dorabiane wiązki do przycisku i do samochodu, tylko ta do haka była oryginalna więc nie sugerujcie się kolorami kabli z fotek bo nie będą takie jak w oryginale. Łopatologicznie wygląda to tak (kolorów w opisie użyłem oryginalnych): Wiązka B czyli ta podłączona do auta (czerwona wtyczka 12 pin): Pin2 - niebiesko-czarny 0,5(kolor i grubość kabla) - Skrzynka bezpieczników C (ta w aucie po stronie kierowcy) miejsce 4 czyli 12V po zapłonie (ja się musiałem dolutować do obecnego już tam przewodu) Pin3 - czarno-czerwony - 0,5 - BCM J519 wtyczka C(beżowa, pierwsza po prawej) pin 17 - Sygnał światła od stopu - dolutowałem się do obecnego już kabla Pin7 - pomarańczowo-zielony 0,35 - BCM J519 wtyczka C pin 15 - CAN - dolutowałem się do obecnego już kabla Pin8 - pomarańczowo-brązowy 0,35 - BCM J519 wtyczka C pin 16 - CAN - dolutowałem się do obecnego już kabla Pin9 - fioletowo-czerwony 2,5 - Skrzynka bezpieczników B (w komorze silnika) ja aby było prościej wpiąłem się w wolne miejsce skrzynki C Pin10 - brązowy 1,0 - punkt masy nieopodal miejsca montażu modułu haka Pin11 - szaro-żółty 1,5 - Skrzynka bezpieczników C miejsce 25 - stałe 12V Pin12 - biało-czerwony 1,5 - Skrzynka bezpieczników C miejsce 23 - stałe 12V Wiązka C czyli ta podłączona do przycisku (niebieska wtyczka 12 pin): Pin4 - czarno-zielony 0,35 - wtyczka przycisku pin 4 Pin5 - biało-czerwony 0,35 - wtyczka przycisku pin 2 Pin6 - brązowo-biały 0,35 - wtyczka przycisku pin 1 Pin10 - czerwono czarny 2,5 - Skrzynka bezpieczników C miejsce 37 - stałe 12V Pin11 - brązowo-czarny 0,35 - wtyczka przycisku pin 3 Wiązki do haka nie będę opisywać bo w większości przypadków kupuje się ją z hakiem więc jest gotowa. Przy podłączaniu się do skrzynki bezpieczników proponuję odkręcić skrzynkę bezpieczników a następnie wymontować schowek/szufladkę z lewej strony kierownicy i przez ten otwór majstrować przy poluzowanej skrzynce - inaczej raczej bez cyrkowych akrobacji się nie obejdzie Następnie wpinamy się do BCM J519 do wtyczki C(beżowej) do pinów 15,16 CANem i do 17 światło stop. Następnie ciągniemy wiązkę w lewym progu aż do bagażnika. Po zdjęciu lewego boczka bagażnika montujemy moduł, korzystając z przygotowanych dziur (potrzebne będą dwie śruby z nakrętką) i wpinamy wtyczki niebieską i czerwoną. W boczku wycinamy dziurę na przycisk i go montujemy (oryginalnie przycisk jest montowany po prawej stronie ale ja nie jestem fetyszystą oryginalności i aby nie generować sobie pracy założyłem go po tej samej stronie co moduł. Ostatni etap to montaż haka. W tym celu musimy zdjąć tylny zderzak (trzeba zdjąć tylne lampy i odkręcić trochę śrub), i zdemontować tylną belkę, w której miejsce trafi hak, należy go wsunąć w dwa przygotowane otwory(foto poniżej) i przykręcić dwoma śrubami z każdej ze stron(po lewej stronie trzeba dodatkowo opuścić osłonę termiczną tłumika, która zasłania otwory), następnie wyciągamy okrągłą zaślepkę po lewej i puszczamy tamtędy naszą wiązkę do wnętrza - oryginalne wiązki mają gumowe uszczelnienia pasujące na ten otwór - widać to na drugim foto poniżej. Wpinamy wiązkę haka do modułu i możemy wszystko składać. W dolnej dokładce zderzaka musimy wyciąć otwór na hak, jest tam oznaczony ślad jak należy to zrobić więc nie trzeba kupować nowej dokładki. Ostatni etap to kodowanie. W tym celu wchodzimy przy pomocy VCDS do CAN Gateway i w liście instalacji zaznaczamy Trailer. Po przyjęciu kodowania cieszymy się działającym hakiem elektrycznym. [video=youtube_share;QUYet0dOnsM]
  14. Witam kolegów! I ja również będę na dniach instalował hak elektryczny w B7 kombi stąd mam do Was kilka pytań. Graty oryginalne kupione na allegro: Moduł Hella 7N0 907 383 Hak Westfalia 3AA 803 880 Wiązki od modułu do haka i do pstryczka mam kompletne. Moje pytania tyczą się wiązki od modułu do auta i samego podłączenia. Na końcu mam następujące przewody, widać też że było coś lutowane i namieszane jest więc z kolorami: Byłbym zobowiązany gdyby ktoś kto już to przerabiał rozszerzył i ewentualnie poprawił już posiadane przeze mnie informacje: Przewód 1: Inny pin i uszczelka na końcu świadczy, że należy go podłączyć do + w skrzynce bezpieczników w komorze silnika - w jakie konkretnie miejsce? Przewód 2: Podłączenie do skrzynki bezpieczników w pojeździe, w którym miejscu? Przewód 3: Do złącza diagnostycznego - w jakie miejsce i jaki rodzaj pinu będę potrzebować? Przewód 4: Podłączenie do skrzynki bezpieczników w pojeździe, w którym miejscu? Przewód 5: Podłączenie do skrzynki bezpieczników w pojeździe, w którym miejscu? Przewód 6: światło stopu - w które miejsce w Bordnetz i jaki rodzaj pin? Przewódy 7 i 8: CAN - Bordnetz wtyczka G pin 7 i 8 - jaki rodzaj pinów potrzebuje? Wszystkie wtyczki bordnetz mają taki sam rodzaj pinów? Trochę też mnie zastanawia ta rzeźba z lutowaniem kabli zasilania na końcu(nie wiem czy ktoś to na sztukę do sprzedaży tak polutował czy w aucie tak to latało), dlatego jeżeli ktoś dysponuje schematem podłączenia przewodów do wtyczki modułu to byłbym zobowiązany za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności