Skocz do zawartości
Gość pawel5000

Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

rób jak chcesz ale ecu digi I jest bardzo poddatne na modyfikacje . głowica od abf podejdzie ale są słabsze wyniki na hamowni. najlepiej zostaw 9a wstaw wałki abf kolektory z kr i kolektory wydechowe z abf lub z alegro sportowe dotego strymienica i dobrą mape a ja mam blisko gościa który robi mapy. ja się bawie i czekam na hamownie . na oko szacujemy że pokaże 150 do 170 kucy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury

 

Na ile masz wiedzę mechaniczną?? zrobisz coś sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaj. błąd, teraz zobaczyłem. użyłem skrótu myślowego. miałem na myśli z większych motorów samochodowych. nie motocykli.

przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem bardzo zainteresowany kupnem tego egzemplarza ale chciałbym żebyście rzucili okiem i powiedzieli czy coś jest nie tak z tym paskiem.Bo jak dla mnie np jak są skury to powinny być też skurzane boczki no i przełącznik świateł.Czy w b3 były montowane takie same jak w b4??? Proszę o pomoc

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-C26006723.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skury to powinny być też skurzane

skóry, skórzane, wiem że to nie forum polonistów, ale aż w oczy rażą te błędy.

 

Co do paska, to 4 patyki za prawie 22-letnie auto do opłat? Czy to nie jest trochę drogo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki za błędy.Drogo nie drogo jeżeli stan byłby naprawde super i załóżmy że utargowałbym te 500 zł i po opłatach wyniusł by 5000zł to wole zapłacić 5000 za zdrowe b3 niż kupić zajechane b4.

Uwierz że w ostatnich dniach oglądałem dużo b4 w tych pieniądzach i masakra normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w b3 były montowane takie same jak w b4???

Nie, z tego co widać na zdjęciach to wnętrze jest przełożone z B4...nie całe czyli trochę B3 i trochę B4..kratki nawiewów są z B4 ale dolna konsola od schowka do tylnej popielniczki to B3....czyli ktoś zaczął a nie skończył.

Jeśli jest to dobrze zrobione to okey ale np. taki włącznik świateł wymaga trochę ingerencji w instalację.

Czyli np. jedziesz i sprawdzasz czy przy lampach są silniczki i czy działa regulacja lamp.

Obok rygli zamka są diody od alarmu...bankowo nie działają lun ich nawet nie ma wcale.

Brak jest osłonek plastikowych lusterek od wewnętrznej strony...ale to akurat nie problem...korbki też są stare czyli oryginalne.

Duży plus jest za to że dywaniki i listwy wewnętrzne progowe są też pod kolor tapicerki.

Jeśli jest faktycznie ABS to kontrolka od niego był ori obok włącznika świateł a teraz powinna być nad radiem (nie widać czy jest)

ale np. w tym roczniku po dłuższym postoju kontrolka ręcznego jest zintegrowana a tą od ABSu i nie zgaśnie póki pompa hamulcowa nie uzyska sprwaności działania...taki test na sprawdzenie.

Po zegarach widac że jest to model z drugiej połowy 1991 roku.

Braki moga być większe....mało zdjęć...widzę jeszcze że brak jest plastikowej osłony wewnętrznej szyny fotela.

Roleta bagażnika jeśli jest to pewnie zostala stara....pytanie jak wygląda silnik, jak odpala.

Nic tylko jechać obejrzeć i ocenic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zegarach widac że jest to model z drugiej połowy 1991 roku.

Masz na myśli kontrolki kierunkowskazów? Bo u mnie też są w tym miejscu, rocznik `90.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz na myśli kontrolki kierunkowskazów?

Dokładnie....ale teraz to już sam nie wiem czy na pewno w 91 roku była zmiana....może to faktycznie był 90.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem ostatnio Paska B3 GT i jest Git Tylko trzeba kosmetykę dopracować ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych Panów.Mam pytanie dotyczace B3 Vr6 kombi.Czy w latach 91 lub 92 nastapily jakies duze zmiany w zawieszeniach i karoseri?Czy wersje VR6 roznia sie elementami blacharskimi od slabszych wersje?Kilka rzeczy sam znalazlem,ale jakby ktos posiadal zdjęcia porownawcze byloby super.Czym roznia sie samochody przed i po face lifcie?Mozecie mnie odeslac do jakiejs strony,chetnie sie doucze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w latach 91 lub 92 nastapily jakies duze zmiany w zawieszeniach i karoseri?

W B3 zawieszeniu i w nadwoziu nie było żadnych istotnych zmian przez cały okres produkcji tego modelu.

 

Czy wersje VR6 roznia sie elementami blacharskimi od slabszych wersje?

Niczym się nie różnią>

 

Kilka rzeczy sam znalazlem...

A to ciekawe. Możesz podać jakieś konkretne przykłady zmian w modelu B3?

 

Czym roznia sie samochody przed i po face lifcie?

Przeprasza, ale o jakim lifcie piszesz? Bo jedyny chyba "lifting" modelu B3 to było przejście z modelu B3 (produkowany w latach 88'-93') na model B4 (produkowany w latach 93'-96').

Volkswagen reklamował B4 jako samochód skonstruowany od nowa, ale prawda jest raczej taka, że zmiany "dotknęły" blachy zewnętrzne, lampy i zderzaki oraz "kosmetyczne" zmiany wnętrza. Generalnie cała zasadnicza konstrukcja auta pozostała ta sama.

Edytowane przez Grześko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli VR6 w B3 wyszły po 90 roku to żadnych istotnych zmian do końca produkcji nie było.....jedynie co się zmieniło to tylko pod maską...czyli oprzyrządowanie silnika.

A poziom wyposażenia nie można nazwać face liftingiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B3 zawieszeniu i w nadwoziu nie było żadnych istotnych zmian przez cały okres produkcji tego modelu.

 

 

Niczym się nie różnią>

 

 

A to ciekawe. Możesz podać jakieś konkretne przykłady zmian w modelu B3?

 

A na przyklad wahacze i sworzen?To niby zadna zmiana w porownaniu do wczesniejszych modeli z poczatku produkcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A na przyklad wahacze i sworzen?To niby zadna zmiana w porownaniu do wczesniejszych modeli z poczatku produkcji?

Owszem, żadna to zmiana, bo były to zmiany dokonywane na bieżąco w okresie produkcji, wynikające z badań modernizacyjnych.

Ewentualnie (o czym wyżej wspomniał lebow) były to zmiany nieistotne albo zmiany zależne od wersji np. silnikowej, wyposażeniowej lub rynku, na które było przeznaczone auto. Inaczej był wyposażany i wykańczany Passat na rynek kanadyjski czy amerykański, a inaczej go wyposażano na inne konkretne kraje np. europejskie. Ale były to części cały czas pasujące i możliwe do zamontowania w każdym egzemplarzu przez cały czas produkcji modelu.

Nie chcesz chyba powiedzieć, że zmiany np. półośki różnej grubości i długości (w zależności od rodzaju silnika lub skrzyni biegów) to zmiany tzw. "liftingowe"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grześko,moje pytanie dotyczyło tylko i wyłącznie wersji z silnikiem AAA.To,że następuje zmiana komponentów zawieszenia jest dla mnie dość istotna z jednego powodu,muszę wiedzieć jaką część kupić.Wiem,zaraz napiszecie,żeby ja wyjąć i dobrać taką samą.Niestety sytuacja wygląda tak,że nie jestem wstanie tego zrobić.Z różnych przyczyn.Dlatego prosiłem o konkretne przykłady,a nie odsyłania do wersji Mexico/Canada/USA.Tak samo moglibyśmy pisać ze wersje RHD różnią się deską rozdzielczą.

Cieszę się,że wyjaśniłeś mi jedną rzecz.Nie było wersji FL w B3.Tego nie wiedziałem i bardzo dziękuje za ową informację.Jeżeli napiszecie coś więcej o różnicach VR6 w porównaniu do innych wersji będę wdzięczny.Nie chodzi mi o różnice w liczniku,ale np. o dodatkowe wygłuszenia maski,tudzież inne rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To,że następuje zmiana komponentów zawieszenia jest dla mnie dość istotna z jednego powodu,muszę wiedzieć jaką część kupić.Wiem,zaraz napiszecie,żeby ja wyjąć i dobrać taką samą.Niestety sytuacja wygląda tak,że nie jestem wstanie tego zrobić.Z różnych przyczyn.

napisz w odpowiednim temacie związanym tematycznie z Twoją potrzebą a ja Ci podam numer części, żaden problem. do tego dokładny rok produkcji i dobierzemy.

 

Cieszę się,że wyjaśniłeś mi jedną rzecz.Nie było wersji FL w B3.

FL w B3 nie było ale jego następca B4 może być uznawany jako B3 FL, ponieważ jak wyżej koledzy pisali w 94 czy tam 93 dokonano faceliftingu b3, zmieniając pas przedni, wnętrze itp.. można o tym poczytać w necie.

 

.Jeżeli napiszecie coś więcej o różnicach VR6 w porównaniu do innych wersji będę wdzięczny.

Co Cię dokładnie interesuje? Dodatkowe wygłuszenie maski to prawdopodobnie tylko diesle miały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o różnice w karoseriach.Czy zderzaki,błotniki,atrapy maski są identyczne,czy różnią się jakimiś szczegółami.Chodzi o różnice miedzy latami 88 a 92.Tylko i wyłącznie wersji kombi z silnikiem AAA.Jakie są różnice w zawieszeniach.Nie chodzi o silnik i przeniesienie napędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o różnice w karoseriach.Czy zderzaki,błotniki,atrapy maski są identyczne,czy różnią się jakimiś szczegółami.

nie ma różnicy w karoseriach. karoseria jest ta sama czy to silnik 1.6 72 kunie czy AAA. Jedyna różnica jest taka że CL miał czarne zderzaki nielakierowane, GL miał lakierowane w kolor nadwozia a GT miał pakiet GT czyli czarne plastiki dookoła auta i czarne zderzaki (Wyłączając wersje specjalną GT Edition One). Maski są wszędzie takie same, atrapy też,, różnica w zderzaku to tylko taka że na USA wychodził bez miejsca na rejestrację.

Jakie są różnice w zawieszeniach.

różnice w zawieszeniu są takie że niektóre podzespoły różnią się numerem ale i tak jest to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o różnice w karoseriach. Czy zderzaki, błotniki, atrapy maski są identyczne, czy różnią się jakimiś szczegółami.

Niezależnie od wersji silnikowej, były identyczne.

Jedynie wersje na USA, Kanadę i Japonię miały troszkę inny zderzak przedni (bez miejsca/przetłoczenia na przednią tablicę rejestracyjną) i inną blendę/maskownicę na tylną klapę/drzwi (z miejscem na mniejszą tylną tablicę rejestracyjną).

Wersja na USA miała inne przednie reflektory (szkła symetryczne i bez żarówek pozycyjnych) i przednie światła pozycyjne w przednich kierunkowskazach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności