kamil vw Zgłoś #441 Napisano 6 Grudnia 2012 rób jak chcesz ale ecu digi I jest bardzo poddatne na modyfikacje . głowica od abf podejdzie ale są słabsze wyniki na hamowni. najlepiej zostaw 9a wstaw wałki abf kolektory z kr i kolektory wydechowe z abf lub z alegro sportowe dotego strymienica i dobrą mape a ja mam blisko gościa który robi mapy. ja się bawie i czekam na hamownie . na oko szacujemy że pokaże 150 do 170 kucy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #442 Napisano 6 Grudnia 2012 Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury Na ile masz wiedzę mechaniczną?? zrobisz coś sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vampirr Zgłoś #443 Napisano 7 Grudnia 2012 jaj. błąd, teraz zobaczyłem. użyłem skrótu myślowego. miałem na myśli z większych motorów samochodowych. nie motocykli. przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierzkoks Zgłoś #444 Napisano 31 Grudnia 2012 Witam.Jestem bardzo zainteresowany kupnem tego egzemplarza ale chciałbym żebyście rzucili okiem i powiedzieli czy coś jest nie tak z tym paskiem.Bo jak dla mnie np jak są skury to powinny być też skurzane boczki no i przełącznik świateł.Czy w b3 były montowane takie same jak w b4??? Proszę o pomoc http://otomoto.pl/volkswagen-passat-C26006723.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #445 Napisano 31 Grudnia 2012 skury to powinny być też skurzane skóry, skórzane, wiem że to nie forum polonistów, ale aż w oczy rażą te błędy. Co do paska, to 4 patyki za prawie 22-letnie auto do opłat? Czy to nie jest trochę drogo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierzkoks Zgłoś #446 Napisano 31 Grudnia 2012 Sorki za błędy.Drogo nie drogo jeżeli stan byłby naprawde super i załóżmy że utargowałbym te 500 zł i po opłatach wyniusł by 5000zł to wole zapłacić 5000 za zdrowe b3 niż kupić zajechane b4. Uwierz że w ostatnich dniach oglądałem dużo b4 w tych pieniądzach i masakra normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #447 Napisano 31 Grudnia 2012 Czy w b3 były montowane takie same jak w b4??? Nie, z tego co widać na zdjęciach to wnętrze jest przełożone z B4...nie całe czyli trochę B3 i trochę B4..kratki nawiewów są z B4 ale dolna konsola od schowka do tylnej popielniczki to B3....czyli ktoś zaczął a nie skończył. Jeśli jest to dobrze zrobione to okey ale np. taki włącznik świateł wymaga trochę ingerencji w instalację. Czyli np. jedziesz i sprawdzasz czy przy lampach są silniczki i czy działa regulacja lamp. Obok rygli zamka są diody od alarmu...bankowo nie działają lun ich nawet nie ma wcale. Brak jest osłonek plastikowych lusterek od wewnętrznej strony...ale to akurat nie problem...korbki też są stare czyli oryginalne. Duży plus jest za to że dywaniki i listwy wewnętrzne progowe są też pod kolor tapicerki. Jeśli jest faktycznie ABS to kontrolka od niego był ori obok włącznika świateł a teraz powinna być nad radiem (nie widać czy jest) ale np. w tym roczniku po dłuższym postoju kontrolka ręcznego jest zintegrowana a tą od ABSu i nie zgaśnie póki pompa hamulcowa nie uzyska sprwaności działania...taki test na sprawdzenie. Po zegarach widac że jest to model z drugiej połowy 1991 roku. Braki moga być większe....mało zdjęć...widzę jeszcze że brak jest plastikowej osłony wewnętrznej szyny fotela. Roleta bagażnika jeśli jest to pewnie zostala stara....pytanie jak wygląda silnik, jak odpala. Nic tylko jechać obejrzeć i ocenic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #448 Napisano 1 Stycznia 2013 Po zegarach widac że jest to model z drugiej połowy 1991 roku. Masz na myśli kontrolki kierunkowskazów? Bo u mnie też są w tym miejscu, rocznik `90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #449 Napisano 2 Stycznia 2013 Masz na myśli kontrolki kierunkowskazów? Dokładnie....ale teraz to już sam nie wiem czy na pewno w 91 roku była zmiana....może to faktycznie był 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudi_pika Zgłoś #450 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam kupiłem ostatnio Paska B3 GT i jest Git Tylko trzeba kosmetykę dopracować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #451 Napisano 9 Lutego 2013 Witam szanownych Panów.Mam pytanie dotyczace B3 Vr6 kombi.Czy w latach 91 lub 92 nastapily jakies duze zmiany w zawieszeniach i karoseri?Czy wersje VR6 roznia sie elementami blacharskimi od slabszych wersje?Kilka rzeczy sam znalazlem,ale jakby ktos posiadal zdjęcia porownawcze byloby super.Czym roznia sie samochody przed i po face lifcie?Mozecie mnie odeslac do jakiejs strony,chetnie sie doucze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #452 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) Czy w latach 91 lub 92 nastapily jakies duze zmiany w zawieszeniach i karoseri? W B3 zawieszeniu i w nadwoziu nie było żadnych istotnych zmian przez cały okres produkcji tego modelu. Czy wersje VR6 roznia sie elementami blacharskimi od slabszych wersje? Niczym się nie różnią> Kilka rzeczy sam znalazlem... A to ciekawe. Możesz podać jakieś konkretne przykłady zmian w modelu B3? Czym roznia sie samochody przed i po face lifcie? Przeprasza, ale o jakim lifcie piszesz? Bo jedyny chyba "lifting" modelu B3 to było przejście z modelu B3 (produkowany w latach 88'-93') na model B4 (produkowany w latach 93'-96'). Volkswagen reklamował B4 jako samochód skonstruowany od nowa, ale prawda jest raczej taka, że zmiany "dotknęły" blachy zewnętrzne, lampy i zderzaki oraz "kosmetyczne" zmiany wnętrza. Generalnie cała zasadnicza konstrukcja auta pozostała ta sama. Edytowane 9 Lutego 2013 przez Grześko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #453 Napisano 9 Lutego 2013 Jeśli VR6 w B3 wyszły po 90 roku to żadnych istotnych zmian do końca produkcji nie było.....jedynie co się zmieniło to tylko pod maską...czyli oprzyrządowanie silnika. A poziom wyposażenia nie można nazwać face liftingiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #454 Napisano 9 Lutego 2013 W B3 zawieszeniu i w nadwoziu nie było żadnych istotnych zmian przez cały okres produkcji tego modelu. Niczym się nie różnią> A to ciekawe. Możesz podać jakieś konkretne przykłady zmian w modelu B3? A na przyklad wahacze i sworzen?To niby zadna zmiana w porownaniu do wczesniejszych modeli z poczatku produkcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #455 Napisano 9 Lutego 2013 A na przyklad wahacze i sworzen?To niby zadna zmiana w porownaniu do wczesniejszych modeli z poczatku produkcji? Owszem, żadna to zmiana, bo były to zmiany dokonywane na bieżąco w okresie produkcji, wynikające z badań modernizacyjnych. Ewentualnie (o czym wyżej wspomniał lebow) były to zmiany nieistotne albo zmiany zależne od wersji np. silnikowej, wyposażeniowej lub rynku, na które było przeznaczone auto. Inaczej był wyposażany i wykańczany Passat na rynek kanadyjski czy amerykański, a inaczej go wyposażano na inne konkretne kraje np. europejskie. Ale były to części cały czas pasujące i możliwe do zamontowania w każdym egzemplarzu przez cały czas produkcji modelu. Nie chcesz chyba powiedzieć, że zmiany np. półośki różnej grubości i długości (w zależności od rodzaju silnika lub skrzyni biegów) to zmiany tzw. "liftingowe"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #456 Napisano 9 Lutego 2013 Grześko,moje pytanie dotyczyło tylko i wyłącznie wersji z silnikiem AAA.To,że następuje zmiana komponentów zawieszenia jest dla mnie dość istotna z jednego powodu,muszę wiedzieć jaką część kupić.Wiem,zaraz napiszecie,żeby ja wyjąć i dobrać taką samą.Niestety sytuacja wygląda tak,że nie jestem wstanie tego zrobić.Z różnych przyczyn.Dlatego prosiłem o konkretne przykłady,a nie odsyłania do wersji Mexico/Canada/USA.Tak samo moglibyśmy pisać ze wersje RHD różnią się deską rozdzielczą. Cieszę się,że wyjaśniłeś mi jedną rzecz.Nie było wersji FL w B3.Tego nie wiedziałem i bardzo dziękuje za ową informację.Jeżeli napiszecie coś więcej o różnicach VR6 w porównaniu do innych wersji będę wdzięczny.Nie chodzi mi o różnice w liczniku,ale np. o dodatkowe wygłuszenia maski,tudzież inne rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #457 Napisano 9 Lutego 2013 To,że następuje zmiana komponentów zawieszenia jest dla mnie dość istotna z jednego powodu,muszę wiedzieć jaką część kupić.Wiem,zaraz napiszecie,żeby ja wyjąć i dobrać taką samą.Niestety sytuacja wygląda tak,że nie jestem wstanie tego zrobić.Z różnych przyczyn. napisz w odpowiednim temacie związanym tematycznie z Twoją potrzebą a ja Ci podam numer części, żaden problem. do tego dokładny rok produkcji i dobierzemy. Cieszę się,że wyjaśniłeś mi jedną rzecz.Nie było wersji FL w B3. FL w B3 nie było ale jego następca B4 może być uznawany jako B3 FL, ponieważ jak wyżej koledzy pisali w 94 czy tam 93 dokonano faceliftingu b3, zmieniając pas przedni, wnętrze itp.. można o tym poczytać w necie. .Jeżeli napiszecie coś więcej o różnicach VR6 w porównaniu do innych wersji będę wdzięczny. Co Cię dokładnie interesuje? Dodatkowe wygłuszenie maski to prawdopodobnie tylko diesle miały... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #458 Napisano 9 Lutego 2013 Chodzi mi o różnice w karoseriach.Czy zderzaki,błotniki,atrapy maski są identyczne,czy różnią się jakimiś szczegółami.Chodzi o różnice miedzy latami 88 a 92.Tylko i wyłącznie wersji kombi z silnikiem AAA.Jakie są różnice w zawieszeniach.Nie chodzi o silnik i przeniesienie napędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #459 Napisano 9 Lutego 2013 Chodzi mi o różnice w karoseriach.Czy zderzaki,błotniki,atrapy maski są identyczne,czy różnią się jakimiś szczegółami. nie ma różnicy w karoseriach. karoseria jest ta sama czy to silnik 1.6 72 kunie czy AAA. Jedyna różnica jest taka że CL miał czarne zderzaki nielakierowane, GL miał lakierowane w kolor nadwozia a GT miał pakiet GT czyli czarne plastiki dookoła auta i czarne zderzaki (Wyłączając wersje specjalną GT Edition One). Maski są wszędzie takie same, atrapy też,, różnica w zderzaku to tylko taka że na USA wychodził bez miejsca na rejestrację. Jakie są różnice w zawieszeniach. różnice w zawieszeniu są takie że niektóre podzespoły różnią się numerem ale i tak jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #460 Napisano 9 Lutego 2013 Chodzi mi o różnice w karoseriach. Czy zderzaki, błotniki, atrapy maski są identyczne, czy różnią się jakimiś szczegółami. Niezależnie od wersji silnikowej, były identyczne. Jedynie wersje na USA, Kanadę i Japonię miały troszkę inny zderzak przedni (bez miejsca/przetłoczenia na przednią tablicę rejestracyjną) i inną blendę/maskownicę na tylną klapę/drzwi (z miejscem na mniejszą tylną tablicę rejestracyjną). Wersja na USA miała inne przednie reflektory (szkła symetryczne i bez żarówek pozycyjnych) i przednie światła pozycyjne w przednich kierunkowskazach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach