Skocz do zawartości
Gość pawel5000

Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem taki silniczek w B3 (1.8 AAM 75KM), całkiem nieźle sobie radzi do prędkości 120-130km/h. Krótka skrzynia pozwala na niezłe przyspieszenie. Mój był w Pb, spalanie przy oszczędnej jeździe 7.5-8litrów (cykl mieszany), więc w LPG może całkiem niezły wynik wyjść :) Jeśli preferujesz jazdę raczej oszczędną i prędkości 90-100km/h to w zupełności ten silnik wystarczy.

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale AAM już nie bardzo

wujek miał 1Y 68 KM i jakoś dawał sobie radę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętajcie panowie , że czasami się wyprzedza , albo auto śmiga z pełnym obciążeniem ;)

 

Wiadomo, że wyprzedzanie autem które jest wyposażone w silnik 75KM inaczej się planuje jak autem, które ma pod machą 150KM :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętajcie panowie , że czasami się wyprzedza , albo auto śmiga z pełnym obciążeniem

jeżeli to do mnie odpowiadasz to wujek zawsze z pełnym zbiornikiem jeździł i przynajmniej dwie osoby na pokładzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki Qudlik. To jednak czytałem. Bardziej mi chodziło przeróbki bez zmiany wtryskiwaczy. Aż tak nie chcę ingerować w silnik.

Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu.

Może zadałem złe pytanie.

Czy w tym rozmiarze zmian, należy ten komputer co posiada, bo chyba jakiś posiada, regulować? I w jakim zakresie? Czy tylko go dostosować, czy należy zmienić wszystkie mapy?

Pytam, bo pod względem tuningu komputerowego, jestem totalnym laikiem.

Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wujek miał 1Y 68 KM i jakoś dawał sobie radę...

Dieslem inaczej się jedzie i zależy co dla kogo oznacza "daje radę" :wmorde

 

Ja nikomu nie bronię, przecież można kupić 1.6 72 KM; po co panowie macie takie "mocne" auta po 90 KM :-D

Edytowane przez The_Saint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zależy co dla kogo oznacza "daje radę"

To że rzadko kto go na trasie wyprzedzał i nałapał tyle punktów karnych że prawie prawko stracił.. mogę was umówić staniecie na kreskę. :P

po co panowie macie takie "mocne" auta po 90 KM

Bo jak kupowałem auto to patrzyłem na stan techniczny i na to że ani grama rudej nie było i że podłoga była zdrowa i bez harmonijek. Dwa to to że wtedy patrzyłem na to żeby ubezpieczenie było jak najtańsze. 3. Jak zaczynałem przygodę z passatem to nie wiedziałem co to vr. Gdyby mnie było stać i miałbym czas to już dawno robiłbym swapa. A i jeszcze jedno, mnie też rzadko kto wyprzedza, pomimo że mam TYLKO 90 KM. Coś przejąłem po wujku, za dużo z nim jeździłem... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to żeś sie wytłumaczył,zdrówka życze wujkowi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś ma doświadczenie? Ujdzie 75 koni, przy pełnym zbiorniku paliwa, gaz 70-80 litrów oraz 2-3 osoby w autku?
Bardzo ładną sztukę właśnie mam okazję kupienic

Faktycznie przyzwoicie się prezentuje.

Jeśli to będzie Twoje pierwsze auto to spokojnie wystarczy, posłuży Ci długie lata.

75HP w 1.8 to bardzo elastyczne połączenie.

Miałem 1,4 w 75 koniach i dopiero powyżej 3,5 tys/obr ładnie ciągnał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile Nm ma ten 75 KM?

ja jeździłem 1.9 TD mającym 75 KM i 150 Nm i robiłem trasy po 300 km, rocznie przejeżdżając 30.000 km i byłem zadowolony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile Nm ma ten 75 KM?

wg pewnej książki 140.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze żeby się dobrze sprawował...

masz LPG w tym 2.0 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć wszyscy.

Jestem tu nową osobą. Tak samo jak od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska B3 2.0 16V o mocy 136KM, rok 91.

Samochód w wersji amerykańskiej. Prócz skórzanej tapicerki i elektrycznych / podgrzewanych foteli, to chyba wszystko posiada.

Podłoga zabezpieczona idealnie, zero rdzy. Tak samo jak blacha. Stan jak na ten rocznik idealny.

Mam kilka pytań odnośnie silnika. Jest to wersja 9A, z mechanicznymi wtryskami. Chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć.

Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? Jakie usterki występują? I czy faktycznie jest tak bardzo awaryjny jak można tu wyczytać, żeby go unikać? Jak się przedstawia w kosztach utrzymania go?

Nie mam zamiaru go gazować. Nie lubię tego.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

z tym silnikiem nic nie zrobisz do puki nie wyrzucisz wtrysku mechanicznego ,zobacz u mnie

usterki takie jak we wszystkich passatach, nie masz gazu nie masz problemu

koszty standardowe ,jeśli będziesz miał ciężka nogę to może olej pić no i lubi wtedy pb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym silnikiem nic nie zrobisz do puki nie wyrzucisz wtrysku mechanicznego ,zobacz u mnie

usterki takie jak we wszystkich passatach, nie masz gazu nie masz problemu

koszty standardowe ,jeśli będziesz miał ciężka nogę to może olej pić no i lubi wtedy pb

 

hehe. Nie pocieszyłeś mnie za bardzo :(

Czyli jednak trzeba przerabiać wtryski. blech. A myślałem, że się bez takiej ingerencji obejdzie.

Dzięki za podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu.

 

Włożenie dgi przy tym co tu napisałeś to bajka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek ma racje wrzucaj digi i będzi bajka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności