macieks-c Zgłoś #421 Napisano 26 Listopada 2012 Miałem taki silniczek w B3 (1.8 AAM 75KM), całkiem nieźle sobie radzi do prędkości 120-130km/h. Krótka skrzynia pozwala na niezłe przyspieszenie. Mój był w Pb, spalanie przy oszczędnej jeździe 7.5-8litrów (cykl mieszany), więc w LPG może całkiem niezły wynik wyjść Jeśli preferujesz jazdę raczej oszczędną i prędkości 90-100km/h to w zupełności ten silnik wystarczy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #422 Napisano 26 Listopada 2012 Ale AAM już nie bardzo wujek miał 1Y 68 KM i jakoś dawał sobie radę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #423 Napisano 26 Listopada 2012 Pamiętajcie panowie , że czasami się wyprzedza , albo auto śmiga z pełnym obciążeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #424 Napisano 26 Listopada 2012 Pamiętajcie panowie , że czasami się wyprzedza , albo auto śmiga z pełnym obciążeniem Wiadomo, że wyprzedzanie autem które jest wyposażone w silnik 75KM inaczej się planuje jak autem, które ma pod machą 150KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #425 Napisano 26 Listopada 2012 Pamiętajcie panowie , że czasami się wyprzedza , albo auto śmiga z pełnym obciążeniem jeżeli to do mnie odpowiadasz to wujek zawsze z pełnym zbiornikiem jeździł i przynajmniej dwie osoby na pokładzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vampirr Zgłoś #426 Napisano 27 Listopada 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/116946-Digifant-w-9A-zbieranie-gatow-montaz-krok-po-kroku Dzięki Qudlik. To jednak czytałem. Bardziej mi chodziło przeróbki bez zmiany wtryskiwaczy. Aż tak nie chcę ingerować w silnik. Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu. Może zadałem złe pytanie. Czy w tym rozmiarze zmian, należy ten komputer co posiada, bo chyba jakiś posiada, regulować? I w jakim zakresie? Czy tylko go dostosować, czy należy zmienić wszystkie mapy? Pytam, bo pod względem tuningu komputerowego, jestem totalnym laikiem. Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #427 Napisano 27 Listopada 2012 (edytowane) wujek miał 1Y 68 KM i jakoś dawał sobie radę... Dieslem inaczej się jedzie i zależy co dla kogo oznacza "daje radę" Ja nikomu nie bronię, przecież można kupić 1.6 72 KM; po co panowie macie takie "mocne" auta po 90 KM Edytowane 27 Listopada 2012 przez The_Saint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #428 Napisano 27 Listopada 2012 zależy co dla kogo oznacza "daje radę" To że rzadko kto go na trasie wyprzedzał i nałapał tyle punktów karnych że prawie prawko stracił.. mogę was umówić staniecie na kreskę. po co panowie macie takie "mocne" auta po 90 KM Bo jak kupowałem auto to patrzyłem na stan techniczny i na to że ani grama rudej nie było i że podłoga była zdrowa i bez harmonijek. Dwa to to że wtedy patrzyłem na to żeby ubezpieczenie było jak najtańsze. 3. Jak zaczynałem przygodę z passatem to nie wiedziałem co to vr. Gdyby mnie było stać i miałbym czas to już dawno robiłbym swapa. A i jeszcze jedno, mnie też rzadko kto wyprzedza, pomimo że mam TYLKO 90 KM. Coś przejąłem po wujku, za dużo z nim jeździłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #429 Napisano 27 Listopada 2012 No to żeś sie wytłumaczył,zdrówka życze wujkowi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #430 Napisano 27 Listopada 2012 Ktoś ma doświadczenie? Ujdzie 75 koni, przy pełnym zbiorniku paliwa, gaz 70-80 litrów oraz 2-3 osoby w autku? Bardzo ładną sztukę właśnie mam okazję kupienic Faktycznie przyzwoicie się prezentuje. Jeśli to będzie Twoje pierwsze auto to spokojnie wystarczy, posłuży Ci długie lata. 75HP w 1.8 to bardzo elastyczne połączenie. Miałem 1,4 w 75 koniach i dopiero powyżej 3,5 tys/obr ładnie ciągnał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #431 Napisano 28 Listopada 2012 Ile Nm ma ten 75 KM? ja jeździłem 1.9 TD mającym 75 KM i 150 Nm i robiłem trasy po 300 km, rocznie przejeżdżając 30.000 km i byłem zadowolony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #432 Napisano 28 Listopada 2012 Ile Nm ma ten 75 KM? wg pewnej książki 140. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #433 Napisano 28 Listopada 2012 wg pewnej książki 140. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b3/kombi/silnik-benzynowy-1.8-75km tu też tyle podają A ABS ma całe 5Nm więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #434 Napisano 29 Listopada 2012 Niepotrzebnie sześć lat temu pchałem się w dwa litry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #435 Napisano 29 Listopada 2012 najważniejsze żeby się dobrze sprawował... masz LPG w tym 2.0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #436 Napisano 30 Listopada 2012 Cześć wszyscy.Jestem tu nową osobą. Tak samo jak od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska B3 2.0 16V o mocy 136KM, rok 91. Samochód w wersji amerykańskiej. Prócz skórzanej tapicerki i elektrycznych / podgrzewanych foteli, to chyba wszystko posiada. Podłoga zabezpieczona idealnie, zero rdzy. Tak samo jak blacha. Stan jak na ten rocznik idealny. Mam kilka pytań odnośnie silnika. Jest to wersja 9A, z mechanicznymi wtryskami. Chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć. Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? Jakie usterki występują? I czy faktycznie jest tak bardzo awaryjny jak można tu wyczytać, żeby go unikać? Jak się przedstawia w kosztach utrzymania go? Nie mam zamiaru go gazować. Nie lubię tego. Z góry dziękuję i pozdrawiam z tym silnikiem nic nie zrobisz do puki nie wyrzucisz wtrysku mechanicznego ,zobacz u mnie usterki takie jak we wszystkich passatach, nie masz gazu nie masz problemu koszty standardowe ,jeśli będziesz miał ciężka nogę to może olej pić no i lubi wtedy pb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vampirr Zgłoś #437 Napisano 30 Listopada 2012 z tym silnikiem nic nie zrobisz do puki nie wyrzucisz wtrysku mechanicznego ,zobacz u mnie usterki takie jak we wszystkich passatach, nie masz gazu nie masz problemu koszty standardowe ,jeśli będziesz miał ciężka nogę to może olej pić no i lubi wtedy pb hehe. Nie pocieszyłeś mnie za bardzo Czyli jednak trzeba przerabiać wtryski. blech. A myślałem, że się bez takiej ingerencji obejdzie. Dzięki za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #438 Napisano 5 Grudnia 2012 Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu. Włożenie dgi przy tym co tu napisałeś to bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #439 Napisano 5 Grudnia 2012 Jacek ma racje wrzucaj digi i będzi bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vampirr Zgłoś #440 Napisano 6 Grudnia 2012 Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach