Qdlik Zgłoś #501 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam! Jestem tu nowy,ale jezeli moge cos doradzic to najlepiej wyszukac passata sprowadzonego z zachodu,u nas w kraju jak ktos juz sprzedaje takie auto to w 90%zlom .Ja w tamtym roku kupilem b3 z niemiec od naszego handlarza za 1800zl,szukalem pol roku ale warto bylo 92 rok produkcji,1.8 z przebiegiem 222tys km,zero rdzy,bez kolizyjny,jeden wlasciciel no i ksiazka serwisowa do samego konca. A niemiec płakał jak sprzedawał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #502 Napisano 16 Czerwca 2014 ...u nas w kraju jak ktoś już sprzedaje takie auto to w 90% złom. Nie koniecznie. Jeżeli będziesz miał okazję to popytaj kolegów z Warszawy, którzy pamiętają mojego Paska, w jakim był stanie i jak wyposażony, gdy go sprzedawałem. Najlepszym faktem świadczącym o jego wartości i stanie będzie chyba fakt, iż kupujący zapłacił za niego 5000 zł (a miał on wtedy już skończone 20 lat). Oprócz oferty kupca miałem też dwie poważne oferty z Niemiec, więc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #503 Napisano 9 Października 2014 odgrzeje posta..... wbrew pozorom im mniej ich zostało tym łatwiej na czymś oko zawiesić, ja potrzebowałem na szybko auta i za 2000 trafiłem b3 2.0 z pakietem gt i mfa, ładne tapicerki w krate nie pozarte, nie smierdzi w nim starym niemcem... troche przygrurzone hamulce i zawieszenie ale wiadomo 2000zł.... jestem szczerze zadowolony. dostałem od laski w tylny zderzak to "rzeczoznawca" przestukał go miernikiem i sie okazało że jedne drzwi mają ok 160 mikronów reszta w pierwszym malowaniu.... warto poszukać, napewno jestem dwieście razy bardziej zadowolony niz niejeden właściciel omegi b w gazie , lanosa, czy innej primery czy clio a ze starszy od starych gratów o 10 LAT...... naprawde nie widac po nim wieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa006 Zgłoś #504 Napisano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Ja za mojego dałem 1900. Może i jest w nim dużo do zrobienia ale te auta mają klimat i są niezniszczalne! Jeszcze długo mi posłuży I całkowicie nie zgadzam się że B3 to złomy. Są po prostu egzemplarze które spotykają się ze złym traktowaniem i tyle. Poza tym to auta ponad 20 letnie więc nie można od nich wymagać cudownego stanu. Pozdrawiam Edytowane 23 Stycznia 2015 przez kosa006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudłaty94 Zgłoś #505 Napisano 27 Stycznia 2015 Kosa006 całkowicie się z tobą zgadzam. Dużo zależy kto jeździł tym samochodem czy był to papudrak który nie sprzątał w nim i co szło to ładował w samochód jakiś normalny człowiek który dba o wozidło i gdzie oraz jak był naprawiany. Mój paszczur b3 1.9td GL za 1.8tyś miał troche usterek z którymi sie uporałem i śmiga aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #506 Napisano 12 Czerwca 2015 Panowie brat upatrzył sobie paska b3 2,8 VR6 z LPG. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Zawias itp to wiadomo, ale chodzi mi o bolączki b3-e z tym motorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #507 Napisano 14 Czerwca 2015 Jeżeli LPG to tylko sekwencja w tym motorze. I sprawdźcie ciśnienie oleju-częsta przypadłość to za wysokie i siada napinacz łańcucha a potem robi śmietnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudłaty94 Zgłoś #508 Napisano 15 Czerwca 2015 obejrzyj dobrze nadkola, progi i podłoge no i jeszcze wózek żeby nie było że jest przegnity i pęknie bo będzie kaszana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #509 Napisano 15 Czerwca 2015 Ogłoszenie nieaktualne niestety ale może trafi na inne b3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cold Zgłoś #510 Napisano 11 Lutego 2016 Witam. Wczoraj stałem się posiadaczem paska b3 wersja GL 1.8 LPG rocznik 91. Z zewnątrz praktycznie brak rdzy (poza paroma miejscami, ale to dosłownie plamki), podłoga i progi super stan. Jednak w środku potrzebuje dopieszczenia (podsufitka do wymiany, plastik przy regulacji nawiewu, plastik przy licznikach). I tu mam pytanie, jakie części (ze środka) będą pasowały od Passata b4 do b3? Mogę tanim kosztem kupić praktycznie większość elementów ze środka od b4, jednak słabo się na tym znam (to mój pierwszy samochód) i nie wiem czy cokolwiek będzie pasować. Głównie zależy mi na tych plastikach, podsufitce, mieszku od biegów i ewentualnie liczniku z obrotomierzem (mój ma zegarek). Any ideas ? jeśli było, to sorry. Wyszukiwanie nie dało wyników A i jeszcze jedno, w środku mam gniazdko rj-45 wut ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #511 Napisano 11 Lutego 2016 Generalnie B4 jako model poddany liftingowi różni się wyglądem wnętrza od swojego poprzednika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cold Zgłoś #512 Napisano 12 Lutego 2016 Boczki i mieszek pasuje plastik z kolumny między drzwiami pewnie też. Siedzenia też powinny, robię przekładkę małą Najgorzej z podsufitką, bo z b4 mam zniszczoną, i tą swoją też, a ciężko dostać do sedana z szyberdachem . Czy wymiana licznika jest kłopotliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #513 Napisano 12 Lutego 2016 robię przekładkę małą Siedzenia pasują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cold Zgłoś #514 Napisano 14 Lutego 2016 (edytowane) został tykający licznik i centralny który się otwiera i zamyka ( i tak w kółko, pompka potem chodzi co chwilę i aku siada). Wychodzi na to, że to coś z klamkami z przodu (bo zamykać można tylko od pasażera a i tak się otwierają zamykają, klapa czasem się zamyka na amen nawet i trzeba sie bawić w otwieranie w kółko). Czy jakby zrobić centralny na pilota to problem zniknie? ktoś zna się na centralnych i może to potwierdzić lub podpowiedzieć co może być nie tak z tym centralnym? Edytowane 14 Lutego 2016 przez Cold Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #515 Napisano 14 Lutego 2016 To nie temat na takie pytania , poszukaj na forum tematów o centralnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeusExMachina Zgłoś #516 Napisano 19 Czerwca 2016 Panowie jestem nowy i mam do Was pytanie, jeżdżę obecnie golfem dwójką z RPkiem i gazem, i chce się przesiąść na passka z tym samym silnikiem, tylko że ten którego mam na oku ma nalatane 440tys, ryzykowne go brać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #517 Napisano 19 Czerwca 2016 Hmm, wierzysz w przebiegu rzędu 200 tyś w tak starych autach? Większość ma takie albo i większe przeloty. Tutaj powstaje jeszcze pytanie czy to coś zbliżone do oryginału czy w rzeczywistości ma nalatane jeszcze z 100-200 tyś więcej Zależy jak ktoś dbał, bo jak ktoś dba to zrobi kilka razy większy przebieg niż ten co nie dba Czyli jak wszystko hula jak należy to myślę , że spokojnie można brać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeusExMachina Zgłoś #518 Napisano 21 Czerwca 2016 Sławek oczywiście że nie wierzę Dzięki, mimo to poszukam jeszcze bo wolałbym jednak 2e, passat jest dość ciężki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #519 Napisano 21 Czerwca 2016 (edytowane) Ja w swoim 2E mam teraz 258tyś na liczniku, średnio robię 10tyś rocznie bo auto było jako drugie. Jak kupiłem go u niemca w 2006 to miał 155tyś. i wtedy mógł być kręcony o te -100 choć nigdy aż tak w to nie wnikałem. Ważne, że silnik był w bardzo dobrym stanie, karoseria bez rdzy itd dlatego kupiłem. Zmiana licznika w passacie to 5min roboty i można mieć każdy przebieg. Chyba tylko w Polsce jest tak wielka waga przywiązywana do przebiegu auta a nie do stanu... Szukaj ładnego, sprawnego 2E a naprawdę odwdzięczy się. Silnik prosty w naprawie i jak się dba to naprawdę wytrzymały. I jak się uda to na sekwencyjnym gazie, bo ze zwykłym jest zabawa, choć da się dobrze ustawić. Edit: z ciekawości w jakiej kwocie chcesz kupić auto? Bo może udało by się znaleźć b4 z silnikiem 2.0 ADY Edytowane 21 Czerwca 2016 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeusExMachina Zgłoś #520 Napisano 24 Czerwca 2016 szukam czegoś do 4 tysięcy więc wyboru zbyt dużego nie mam, aczkolwiek w moim województwie jest parę b4 godnych uwagi z silnikami agg/ady innych benzyniaków mniejszych niż 2.0 nie biorę pod uwagę, diesle w tych samochodach też mnie nie przekonują, z uwagi na fakt jak te samochody z tymi silnikami w Polsce są używane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach