Skocz do zawartości
Gość pawel5000

Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem tu nowy,ale jezeli moge cos doradzic to najlepiej wyszukac passata sprowadzonego z zachodu,u nas w kraju jak ktos juz sprzedaje takie auto to w 90%zlom .Ja w tamtym roku kupilem b3 z niemiec od naszego handlarza za 1800zl,szukalem pol roku ale warto bylo 92 rok produkcji,1.8 z przebiegiem 222tys km,zero rdzy,bez kolizyjny,jeden wlasciciel no i ksiazka serwisowa do samego konca.

A niemiec płakał jak sprzedawał... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...u nas w kraju jak ktoś już sprzedaje takie auto to w 90% złom.

Nie koniecznie.

Jeżeli będziesz miał okazję to popytaj kolegów z Warszawy, którzy pamiętają mojego Paska, w jakim był stanie i jak wyposażony, gdy go sprzedawałem.

Najlepszym faktem świadczącym o jego wartości i stanie będzie chyba fakt, iż kupujący zapłacił za niego 5000 zł (a miał on wtedy już skończone 20 lat).

Oprócz oferty kupca miałem też dwie poważne oferty z Niemiec, więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje posta..... wbrew pozorom im mniej ich zostało tym łatwiej na czymś oko zawiesić, ja potrzebowałem na szybko auta i za 2000 trafiłem b3 2.0 z pakietem gt i mfa, ładne tapicerki w krate nie pozarte, nie smierdzi w nim starym niemcem...

 

 

troche przygrurzone hamulce i zawieszenie ale wiadomo 2000zł.... jestem szczerze zadowolony. dostałem od laski w tylny zderzak to "rzeczoznawca" przestukał go miernikiem i sie okazało że jedne drzwi mają ok 160 mikronów reszta w pierwszym malowaniu....

 

 

warto poszukać, napewno jestem dwieście razy bardziej zadowolony niz niejeden właściciel omegi b w gazie , lanosa, czy innej primery czy clio a ze starszy od starych gratów o 10 LAT...... naprawde nie widac po nim wieku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za mojego dałem 1900. Może i jest w nim dużo do zrobienia ale te auta mają klimat i są niezniszczalne! :)

 

Jeszcze długo mi posłuży :)

 

I całkowicie nie zgadzam się że B3 to złomy. Są po prostu egzemplarze które spotykają się ze złym traktowaniem i tyle. Poza tym to auta ponad 20 letnie więc nie można od nich wymagać cudownego stanu.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kosa006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosa006 całkowicie się z tobą zgadzam. Dużo zależy kto jeździł tym samochodem czy był to papudrak który nie sprzątał w nim i co szło to ładował w samochód jakiś normalny człowiek który dba o wozidło i gdzie oraz jak był naprawiany.

Mój paszczur b3 1.9td GL za 1.8tyś miał troche usterek z którymi sie uporałem i śmiga aż miło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie brat upatrzył sobie paska b3 2,8 VR6 z LPG. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Zawias itp to wiadomo, ale chodzi mi o bolączki b3-e z tym motorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli LPG to tylko sekwencja w tym motorze. I sprawdźcie ciśnienie oleju-częsta przypadłość to za wysokie i siada napinacz łańcucha a potem robi śmietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj dobrze nadkola, progi i podłoge no i jeszcze wózek żeby nie było że jest przegnity i pęknie bo będzie kaszana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie nieaktualne niestety ale może trafi na inne b3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj stałem się posiadaczem paska b3 wersja GL 1.8 LPG rocznik 91. Z zewnątrz praktycznie brak rdzy (poza paroma miejscami, ale to dosłownie plamki), podłoga i progi super stan. Jednak w środku potrzebuje dopieszczenia (podsufitka do wymiany, plastik przy regulacji nawiewu, plastik przy licznikach). I tu mam pytanie, jakie części (ze środka) będą pasowały od Passata b4 do b3? Mogę tanim kosztem kupić praktycznie większość elementów ze środka od b4, jednak słabo się na tym znam (to mój pierwszy samochód) i nie wiem czy cokolwiek będzie pasować. Głównie zależy mi na tych plastikach, podsufitce, mieszku od biegów i ewentualnie liczniku z obrotomierzem (mój ma zegarek). Any ideas ? :) jeśli było, to sorry. Wyszukiwanie nie dało wyników :/

A i jeszcze jedno, w środku mam gniazdko rj-45 wut ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie B4 jako model poddany liftingowi różni się wyglądem wnętrza od swojego poprzednika ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boczki i mieszek pasuje :D plastik z kolumny między drzwiami pewnie też. Siedzenia też powinny, robię przekładkę małą :D Najgorzej z podsufitką, bo z b4 mam zniszczoną, i tą swoją też, a ciężko dostać do sedana z szyberdachem :/. Czy wymiana licznika jest kłopotliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) został tykający licznik i centralny który się otwiera i zamyka ( i tak w kółko, pompka potem chodzi co chwilę i aku siada). Wychodzi na to, że to coś z klamkami z przodu (bo zamykać można tylko od pasażera a i tak się otwierają zamykają, klapa czasem się zamyka na amen nawet i trzeba sie bawić w otwieranie w kółko). Czy jakby zrobić centralny na pilota to problem zniknie? ktoś zna się na centralnych i może to potwierdzić lub podpowiedzieć co może być nie tak z tym centralnym? Edytowane przez Cold

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem nowy i mam do Was pytanie, jeżdżę obecnie golfem dwójką z RPkiem i gazem, i chce się przesiąść na passka z tym samym silnikiem, tylko że ten którego mam na oku ma nalatane 440tys, ryzykowne go brać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wierzysz w przebiegu rzędu 200 tyś w tak starych autach? ;)

Większość ma takie albo i większe przeloty. Tutaj powstaje jeszcze pytanie czy to coś zbliżone do oryginału czy w rzeczywistości ma nalatane jeszcze z 100-200 tyś więcej :D

Zależy jak ktoś dbał, bo jak ktoś dba to zrobi kilka razy większy przebieg niż ten co nie dba ;) Czyli jak wszystko hula jak należy to myślę , że spokojnie można brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sławek oczywiście że nie wierzę :)

 

Dzięki, mimo to poszukam jeszcze bo wolałbym jednak 2e, passat jest dość ciężki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim 2E mam teraz 258tyś na liczniku, średnio robię 10tyś rocznie bo auto było jako drugie. Jak kupiłem go u niemca w 2006 to miał 155tyś. i wtedy mógł być kręcony o te -100 ;) choć nigdy aż tak w to nie wnikałem. Ważne, że silnik był w bardzo dobrym stanie, karoseria bez rdzy itd dlatego kupiłem. Zmiana licznika w passacie to 5min roboty i można mieć każdy przebieg. Chyba tylko w Polsce jest tak wielka waga przywiązywana do przebiegu auta a nie do stanu... Szukaj ładnego, sprawnego 2E a naprawdę odwdzięczy się. Silnik prosty w naprawie i jak się dba to naprawdę wytrzymały. I jak się uda to na sekwencyjnym gazie, bo ze zwykłym jest zabawa, choć da się dobrze ustawić.

 

Edit: z ciekawości w jakiej kwocie chcesz kupić auto? Bo może udało by się znaleźć b4 z silnikiem 2.0 ADY

Edytowane przez viper1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam czegoś do 4 tysięcy więc wyboru zbyt dużego nie mam, aczkolwiek w moim województwie jest parę b4 godnych uwagi z silnikami agg/ady innych benzyniaków mniejszych niż 2.0 nie biorę pod uwagę, diesle w tych samochodach też mnie nie przekonują, z uwagi na fakt jak te samochody z tymi silnikami w Polsce są używane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności