The_Saint Zgłoś #461 Napisano 9 Lutego 2013 Dodatkowe wygłuszenie maski to prawdopodobnie tylko diesle miały... Wydaje mi się że jeszcze vr-ki miały, ja np swoją brałem właśnie z tej wersji silnikowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #462 Napisano 9 Lutego 2013 Wydaje mi się że jeszcze vr-ki miały, ja np swoją brałem właśnie z tej wersji silnikowej. dlatego napisałem że prawdopodobnie. no to mamy vrki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #463 Napisano 10 Lutego 2013 I jak Szanowni Panowie widza od swiezaka tez mozna sie czegos dowiedziec.Dziekuje bardzo za przydatne informacje.Jestem dluznikiem.Ciesze sie ze sa osoby na forum,ktore potrafia rozwiac watpliwosci.Wraca mi wiara w czlowieka .Dziekuje bardzo i pozdrawiam.A tak na marginesie to w VRkach podobno byly jeszcze podwojne uszczelki w drzwiach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #464 Napisano 10 Lutego 2013 A tak na marginesie to w VRkach podobno byly jeszcze podwojne uszczelki w drzwiach To prawda, ma dodatkowe uszczelki drzwiowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #465 Napisano 10 Lutego 2013 A tak na marginesie to w VRkach podobno byly jeszcze podwojne uszczelki w drzwiach To prawda, ma dodatkowe uszczelki drzwiowe. Ale trzeba zaznaczyć, że te dodatkowe uszczelki drzwiowe były montowane nie tylko w VR-kach, bo ja np. miałem wersję GL z przeznaczeniem na Kanadę i też miałem podwójne uszczelki w drzwiach:manga. Tu właśnie widać wspomnianą dodatkową uszczelkę (w dolnym prawym rogu zdjęcia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DrgKarol Zgłoś #466 Napisano 20 Marca 2013 Witam Panowie mam pytanko bo średnio mogę znaleźć odpowiedzi Chciałbym zakupić o tego passacika http://allegro.pl/passat-b3-vr6-gt-exclusive-jedyny-i3116546336.html cena troszkę z kosmosu ale wydaje się na niezły okaz więc może warto :mniam jednak chciałbym zdjąć te dolne plastyki czy po ich zdjęciu zostaną jakieś ślady których nie da się kosmetycznie usunąć ? bo kurcze jakoś nie pasuje mi to koncepcji , i jak w ogóle to jest mocowane ? Dziękuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #467 Napisano 20 Marca 2013 czy po ich zdjęciu zostaną jakieś ślady których nie da się kosmetycznie usunąć ? Tak. i jak w ogóle to jest mocowane ? Klej, spinki, zatrzaski, nity. A tak apropo to sprofanujesz klasyka, to już jak Ci tak bardzo nie leży to walniesz je np. w matowy lakier. Na marginesie to bardzo ładny okaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #468 Napisano 20 Marca 2013 Na marginesie to bardzo ładny okaz. No bardzo ciekawy. Gdybym miał teraz kupić b3 i dysponował taką kwotą to bym pewnie zrobił sobie wycieczkę przynajmniej przetestować a i nie wiem czy bym nie kupił.. Trochę dużo ale... chciałbym zdjąć te dolne plastyki nie rób tego nigdy w życiu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DrgKarol Zgłoś #469 Napisano 21 Marca 2013 Bardzo mocno mnie interesuje po rozmowie ze sprzedającym można wnioskować że auto było traktowane jak klasyk Dobrze macie racje ma być klasyk i orginał więc i listwy zostają najwyżej pójdą w kolor ,no ale muszę wpierw je zobaczyć i kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #470 Napisano 22 Marca 2013 ale muszę wpierw je zobaczyć I tak najładniejszy widok czeka Cię po otwarciu maski . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moris1001 Zgłoś #471 Napisano 21 Kwietnia 2013 Odgrzewam temat, oglądałem teraz fajnego passata b3 na wypasie z silnikiem 2.0e ale po odkręceniu wlewu oleju zaczał lekko przygasać. Jak myslicie? Głowica do remontu czy wystarczy jakiś uszczelniacz silników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #472 Napisano 21 Kwietnia 2013 silnikiem 2.0e ale po odkręceniu wlewu oleju zaczał lekko przygasać Jeśli 8v to jak najbardziej normalne zjawisko. Jeśli chcesz ocenić stan tego silnika po wyglądzie to musisz kulnąć się pod silnik, jeśli jest sucha blacha (taki półksiężyc) zasłaniająca obudowę sprzęgła i nie ma kropli oleju na bloku silnika przy kole wału to silnik jeszcze miliona nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #473 Napisano 21 Kwietnia 2013 Jeśli 8v to jak najbardziej normalne zjawisko.Jeśli chcesz ocenić stan tego silnika po wyglądzie to musisz kulnąć się pod silnik, jeśli jest sucha blacha (taki półksiężyc) zasłaniająca obudowę sprzęgła i nie ma kropli oleju na bloku silnika przy kole wału to silnik jeszcze miliona nie ma To mój nie ma ale ojca juz tak :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moris1001 Zgłoś #474 Napisano 21 Kwietnia 2013 lebow, na prawde to jest normalne? On jest właśnie 8-zaworowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #475 Napisano 21 Kwietnia 2013 na prawde to jest normalne? Tak. Silnik dostaje zbyt dużo lewego powietrza i zaczyna kuleć. Odkręć korek a potem zaciśnij palcami waż gumowy między membraną odmy a gumową rurą dolotu i silnik znów zacznie równo pracować, ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #476 Napisano 17 Czerwca 2013 Chłopaki, dzisiaj znalazłem takiego passata b3 w ogłoszeniu..... i aż mnie zaciekawiło skąd ten właściciel wykrzesił 160 kuców. Mógłby mi ktoś naświetlić temat? LINK http://tablica.pl/oferta/passat-b3-g60-160km-stan-bdb-CID5-ID31MRh.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #477 Napisano 17 Czerwca 2013 http://pl.wikipedia.org/wiki/G60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #478 Napisano 17 Czerwca 2013 były w oryginale takie silniki...nawet Golf II miał takowe... silnik posiada sprężarkę ślimakową mechaniczną... Golfy II były jeszcze mocniejsze, miały nawet po 211 KM... swoją drogą ciekawe jak ten silnik jeździ na LPG... Poszukaj na youtube filmików z nazwami G60...posłuchaj jak to chodzi... np. Corrado G60... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #479 Napisano 17 Czerwca 2013 Jest przynajmniej pare powodów dlaczego to auto jest na "wysokim poziomie" jak napisał ogłoszeniodawca : -gaz -wlot na masce -bad look -pojedyncza chrom wycieraczka -hak -fela co gniecie suty i wiele,wiele innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedorena7 Zgłoś #480 Napisano 25 Lipca 2013 Ogólnie polecacie to autko? Właśnie zastanawiam się nad kupnem i nie wiem... chodzą plotki, że psują sie skrzynie biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach