Skocz do zawartości

vampirr

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vampirr

  • Urodziny 05.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. nie dość, że przy właczonych światłach tylko działają, to jeszcze przy dłuższym przytrzymaniu manetki spryskiwaczy.
  2. Jeszcze nie mam naklejki ale też jestem - Praga Północ. wcześniej b3 9a USA, teraz b5fl 1.8T
  3. A ja mam pytanie w tym temacie, ale z drugiej strony. Ktoś wie, jaki przekaźnik powinien być wmontowany w instalację do halogenów i świateł przeciwmgłowych w b3?
  4. Panowie, ja w swoim Pasku jeżdżę bez gazu i dziś zauważyłem, że ten przewód chwytu ciepłego powietrza też jest odłączony. Czy ma to na coś wpływ, na przykład, na szarpanie silnikiem podczas schodzenia z obrotów na biegu? (ok 1300 - 1000 obr/min) I czy ma faktyczny wpływ na większe spalanie?
  5. jaj. błąd, teraz zobaczyłem. użyłem skrótu myślowego. miałem na myśli z większych motorów samochodowych. nie motocykli. przepraszam.
  6. Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury.
  7. hehe. Nie pocieszyłeś mnie za bardzo Czyli jednak trzeba przerabiać wtryski. blech. A myślałem, że się bez takiej ingerencji obejdzie. Dzięki za podpowiedź
  8. vampirr

    Nowy Lakier??

    Wy tu o oklejaniu, a ja chcę wiedzieć, czy ktoś z was zna dobrego i nie drogiego lakiernika? Ale nie chcę po otwarciu drzwi czy maski, widzieć, że on kiedyś był w innym kolorze. Ktoś może polecić mi takowego fachowca?
  9. vampirr

    mocy przybywaj w 9a

    Wątek umarł dawno. a ja właśnie kupiłem takiego paska 2.0 16V 136KM w wersji amerykańskiej i zastanawiam się co zrobić, żeby zwiększyć mu elastyczność, trochę moc i ew., jeśli się da, unormować spalanie. Dajcie znać co robicie ze swoimi 9A Pozdrawiam
  10. Dzięki Qudlik. To jednak czytałem. Bardziej mi chodziło przeróbki bez zmiany wtryskiwaczy. Aż tak nie chcę ingerować w silnik. Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu. Może zadałem złe pytanie. Czy w tym rozmiarze zmian, należy ten komputer co posiada, bo chyba jakiś posiada, regulować? I w jakim zakresie? Czy tylko go dostosować, czy należy zmienić wszystkie mapy? Pytam, bo pod względem tuningu komputerowego, jestem totalnym laikiem. Dzięki za zainteresowanie.
  11. Cześć wszyscy. Jestem tu nową osobą. Tak samo jak od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska B3 2.0 16V o mocy 136KM, rok 91. Samochód w wersji amerykańskiej. Prócz skórzanej tapicerki i elektrycznych / podgrzewanych foteli, to chyba wszystko posiada. Podłoga zabezpieczona idealnie, zero rdzy. Tak samo jak blacha. Stan jak na ten rocznik idealny. Mam kilka pytań odnośnie silnika. Jest to wersja 9A, z mechanicznymi wtryskami. Chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć. Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? Jakie usterki występują? I czy faktycznie jest tak bardzo awaryjny jak można tu wyczytać, żeby go unikać? Jak się przedstawia w kosztach utrzymania go? Nie mam zamiaru go gazować. Nie lubię tego. Z góry dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności