-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O vampirr
- Urodziny 05.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2000
-
vampirr zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
vampirr obserwuje zawartość → tuning B3 2.0 16V, Nowy Lakier??, prosze o analize błąd 17536 1.8T AWT i oraz 2 innych
-
nie dość, że przy właczonych światłach tylko działają, to jeszcze przy dłuższym przytrzymaniu manetki spryskiwaczy.
-
Jeszcze nie mam naklejki ale też jestem - Praga Północ. wcześniej b3 9a USA, teraz b5fl 1.8T
-
A ja mam pytanie w tym temacie, ale z drugiej strony. Ktoś wie, jaki przekaźnik powinien być wmontowany w instalację do halogenów i świateł przeciwmgłowych w b3?
-
Panowie, ja w swoim Pasku jeżdżę bez gazu i dziś zauważyłem, że ten przewód chwytu ciepłego powietrza też jest odłączony. Czy ma to na coś wpływ, na przykład, na szarpanie silnikiem podczas schodzenia z obrotów na biegu? (ok 1300 - 1000 obr/min) I czy ma faktyczny wpływ na większe spalanie?
-
jaj. błąd, teraz zobaczyłem. użyłem skrótu myślowego. miałem na myśli z większych motorów samochodowych. nie motocykli. przepraszam.
-
Ew przełożyć głowicę z motorów z wtryskiem na kompie. Ponoć pasuje. i nie trzeba wiercić i osłabiać struktury.
-
hehe. Nie pocieszyłeś mnie za bardzo Czyli jednak trzeba przerabiać wtryski. blech. A myślałem, że się bez takiej ingerencji obejdzie. Dzięki za podpowiedź
-
Wy tu o oklejaniu, a ja chcę wiedzieć, czy ktoś z was zna dobrego i nie drogiego lakiernika? Ale nie chcę po otwarciu drzwi czy maski, widzieć, że on kiedyś był w innym kolorze. Ktoś może polecić mi takowego fachowca?
-
Wątek umarł dawno. a ja właśnie kupiłem takiego paska 2.0 16V 136KM w wersji amerykańskiej i zastanawiam się co zrobić, żeby zwiększyć mu elastyczność, trochę moc i ew., jeśli się da, unormować spalanie. Dajcie znać co robicie ze swoimi 9A Pozdrawiam
-
Dzięki Qudlik. To jednak czytałem. Bardziej mi chodziło przeróbki bez zmiany wtryskiwaczy. Aż tak nie chcę ingerować w silnik. Myślałem raczej o zmianie wałków i dołączenie małej turbiny, zmiany filtra. No i z czasem udrożnienie wydechu. Może zadałem złe pytanie. Czy w tym rozmiarze zmian, należy ten komputer co posiada, bo chyba jakiś posiada, regulować? I w jakim zakresie? Czy tylko go dostosować, czy należy zmienić wszystkie mapy? Pytam, bo pod względem tuningu komputerowego, jestem totalnym laikiem. Dzięki za zainteresowanie.
-
Cześć wszyscy. Jestem tu nową osobą. Tak samo jak od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska B3 2.0 16V o mocy 136KM, rok 91. Samochód w wersji amerykańskiej. Prócz skórzanej tapicerki i elektrycznych / podgrzewanych foteli, to chyba wszystko posiada. Podłoga zabezpieczona idealnie, zero rdzy. Tak samo jak blacha. Stan jak na ten rocznik idealny. Mam kilka pytań odnośnie silnika. Jest to wersja 9A, z mechanicznymi wtryskami. Chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć. Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? Jakie usterki występują? I czy faktycznie jest tak bardzo awaryjny jak można tu wyczytać, żeby go unikać? Jak się przedstawia w kosztach utrzymania go? Nie mam zamiaru go gazować. Nie lubię tego. Z góry dziękuję i pozdrawiam