Skocz do zawartości

kamil vw

  • Liczba zawartości

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamil vw

  • Urodziny 09.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RADOM - HUTA

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1993

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i faktycznie kolego nie ma 10,5 V tylko we wszystkich 4,9 V wie ktoś gdzie szukać przyczyny tego kiepskiego zasilania
  2. zgadza się wszystko pasi przynajmniej u mnie
  3. tak pasuje ja przekładałem z econem ale econ działał jako of tak jak w b3 jeśli mowa o samym panelu bo cały sterownik nie pasuje
  4. czujniki oki są ale jutro rano sprawdzę jakie napięcie idzie na nie bo tego nie sprawdzałem i kolega podjedzie z vagiem zobaczymy co to za błąd się pojawił i dam znać . Zastanawia mnie też kość w skrzynkę którą wpiąłem bo w instalacji z b 3 była pompa elektryczna z abs i było 5 kabli a w tej Z B4 serwoi 3 kable dwa piny mniej niż w starej pompie ,może tu coś nie tak ale kolorystyka się pokrywała w tych trzech pinach
  5. pojeździłem trochę i przy około 90 km/h zapalił się abs nareszcie jakiś objaw lecz nie mam jak zdiagnozować co to za błąd w b3 po kodach wiem jak a w pompie abs/eds b4 wie ktoś jak można samemu to ogarnąć bez vaga
  6. wszystko sprawdzałem całą wiązkę przejścia kabli są . czujniki całe ale objaw na moje oko jest taki że coś nie daje sygnału na awaryjne hamowanie i nie załącza pompy bo gdy dam sztuczny sygnał na przekaźnik to pompa załącza się i podbija z drganiem pedał hamulca
  7. Witam panowie chciałem się podpiąć pod temat lecz z problemem takim że do mojej b3 założyłem abs /eds z b4 kompletną wiązkę pompę komp i wszystko oki odpowietrzyłem hamulce, działają super , sprzęgło gitara pojechałem na vaga wyszło multum błędów ale oki pokasowane próba jazdy i tu problem brak abs ale kontrolka i vag nie pokazuje błędu żadnych tak jakby było wszystko w porządku lecz nic nie działa czy może ktoś pomóc w tej sprawie ?
  8. kamil vw

    Pogaduchy opolskie

    witajcie koledzy z forum jestem obecnie w Kędzierzynie Koźlu i chętnie spotkałbym się z kimś kto posiada b3 b4 pogadać o głupotach zobaczyć czyjeś mody jeśli jest ktoś chętny zapraszam
  9. i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ?
  10. przejścia na przekaźnik są ,ale co lepsze to po odłączeniu wtyczki presostatu i przekręceniu zapłonu to załącza się kompresor odpalam auto i kompresor jest cały czas włączony i nie da się go wyłączyć ale komputer nie pokazuje żadnego błędu gdy wtyczkę znowu połączę z presostatem to się wyłącza kompresor i pokazuje błąd czujnika 3224. Następnie na podłączonej wtyczce gdy załączę zapłon to na sekundę załapuje elektromagnes na kompresorze i rozłącza się i wyskakuje błąd ten sam
  11. ok jutro sprawdzę a co z tym pinem3/12 bo widzę że też wraca do sterownika i znalazłem coś takiego ale za bardzo nie kumam sceniczny wentylator (V 7). Zmiana dla Magnetycznego sprzęgła (J 253) Ta zmiana (107) dostarczona moc z Parownicy jest Włącznikiem temperaturowym (E 33). Obwód elektryczny jest połączony z drogą Sprężarki Ciśnienie Zmiana (F 129) zamknąć obwód do Climatronic blok sterujący. To uniemożliwia działanie Sprężarki podczas gdy jest niewystarczający środek obniżający temperaturę ciała. Prąd termiczny
  12. spoko ale ja napisałem dla bezpieczeństwa i luźniejszej pracy tyle nabiłem i nie chodzi tu kto ile nabił i czy wytrzymuje tylko jest problem którego nikt nie miał i chcę go jakoś rozwiązać
  13. sprawdzałem miernikiem jest przejście przez czujnik czyli wentylek puszcza i z tego co wiem to jeżeli czujnik jest niesprawny to z pinu 3/27 nie będzie sygnału na pin 3/2 a przejście jest po drugie wsadzałem czujnik ze sprawnego paska z klimą i to samo również przekładałem bezpieczniki i sterownik i nadal błąd 3224:rozpacz::rozpacz ---------- Dodano o 18:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:28 ---------- nabite jest 1000gram i 8 barów a zakres klimy pracuje prawdopodobnie od 2 barów a wchodzi 1250 gram więc nabite jest 1000 gram bezpiecznie dla starej sprężarki i układu
  14. wiem pin 3/27 daje sygnał na czujnik ciśnienia jeżeli czujnik jest sprawny to sygnał wraca pinem 3/2 do komputera (sterownika) i sterownik powinien dać sygnał na przekaźnik żeby załączyć wiatraki i kompresor ale w tym momencie robi się klapa bo nie ma sygnału a sterownik pokazuje błąd 3224 (czujnik ciśnienia klimatyzacji) ponadto bezpieczniki i przekaźniki są sprawne sprawdzane pod maszyną specjalną do przekaźników ( sory ale nie wiem jak ona się nazywa) a sterowniki zakładałem trzy i to samo :ocochodzi:ocochodzi:ocochodzi
  15. przekaźnik sprawny sterownik daje stgnał na czujnik ciśnienia i wraca do komputera ale dalej nie daje sygnału na przekaźnik ten srebrny koło płynu chłodzącego (srebrny przekaźnik od załączenia kompresora)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności