kamil vw
-
Liczba zawartości
121 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamil vw
- Urodziny 09.06.1986
Informacje osobiste
-
Imię
kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
RADOM - HUTA
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 136KM (9A)
-
Rok produkcji
1993
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
i faktycznie kolego nie ma 10,5 V tylko we wszystkich 4,9 V wie ktoś gdzie szukać przyczyny tego kiepskiego zasilania
-
zgadza się wszystko pasi przynajmniej u mnie
-
tak pasuje ja przekładałem z econem ale econ działał jako of tak jak w b3 jeśli mowa o samym panelu bo cały sterownik nie pasuje
-
czujniki oki są ale jutro rano sprawdzę jakie napięcie idzie na nie bo tego nie sprawdzałem i kolega podjedzie z vagiem zobaczymy co to za błąd się pojawił i dam znać . Zastanawia mnie też kość w skrzynkę którą wpiąłem bo w instalacji z b 3 była pompa elektryczna z abs i było 5 kabli a w tej Z B4 serwoi 3 kable dwa piny mniej niż w starej pompie ,może tu coś nie tak ale kolorystyka się pokrywała w tych trzech pinach
-
pojeździłem trochę i przy około 90 km/h zapalił się abs nareszcie jakiś objaw lecz nie mam jak zdiagnozować co to za błąd w b3 po kodach wiem jak a w pompie abs/eds b4 wie ktoś jak można samemu to ogarnąć bez vaga
-
wszystko sprawdzałem całą wiązkę przejścia kabli są . czujniki całe ale objaw na moje oko jest taki że coś nie daje sygnału na awaryjne hamowanie i nie załącza pompy bo gdy dam sztuczny sygnał na przekaźnik to pompa załącza się i podbija z drganiem pedał hamulca
-
Witam panowie chciałem się podpiąć pod temat lecz z problemem takim że do mojej b3 założyłem abs /eds z b4 kompletną wiązkę pompę komp i wszystko oki odpowietrzyłem hamulce, działają super , sprzęgło gitara pojechałem na vaga wyszło multum błędów ale oki pokasowane próba jazdy i tu problem brak abs ale kontrolka i vag nie pokazuje błędu żadnych tak jakby było wszystko w porządku lecz nic nie działa czy może ktoś pomóc w tej sprawie ?
-
witajcie koledzy z forum jestem obecnie w Kędzierzynie Koźlu i chętnie spotkałbym się z kimś kto posiada b3 b4 pogadać o głupotach zobaczyć czyjeś mody jeśli jest ktoś chętny zapraszam
-
i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ?
-
przejścia na przekaźnik są ,ale co lepsze to po odłączeniu wtyczki presostatu i przekręceniu zapłonu to załącza się kompresor odpalam auto i kompresor jest cały czas włączony i nie da się go wyłączyć ale komputer nie pokazuje żadnego błędu gdy wtyczkę znowu połączę z presostatem to się wyłącza kompresor i pokazuje błąd czujnika 3224. Następnie na podłączonej wtyczce gdy załączę zapłon to na sekundę załapuje elektromagnes na kompresorze i rozłącza się i wyskakuje błąd ten sam
-
ok jutro sprawdzę a co z tym pinem3/12 bo widzę że też wraca do sterownika i znalazłem coś takiego ale za bardzo nie kumam sceniczny wentylator (V 7). Zmiana dla Magnetycznego sprzęgła (J 253) Ta zmiana (107) dostarczona moc z Parownicy jest Włącznikiem temperaturowym (E 33). Obwód elektryczny jest połączony z drogą Sprężarki Ciśnienie Zmiana (F 129) zamknąć obwód do Climatronic blok sterujący. To uniemożliwia działanie Sprężarki podczas gdy jest niewystarczający środek obniżający temperaturę ciała. Prąd termiczny
-
spoko ale ja napisałem dla bezpieczeństwa i luźniejszej pracy tyle nabiłem i nie chodzi tu kto ile nabił i czy wytrzymuje tylko jest problem którego nikt nie miał i chcę go jakoś rozwiązać
-
sprawdzałem miernikiem jest przejście przez czujnik czyli wentylek puszcza i z tego co wiem to jeżeli czujnik jest niesprawny to z pinu 3/27 nie będzie sygnału na pin 3/2 a przejście jest po drugie wsadzałem czujnik ze sprawnego paska z klimą i to samo również przekładałem bezpieczniki i sterownik i nadal błąd 3224:rozpacz::rozpacz ---------- Dodano o 18:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:28 ---------- nabite jest 1000gram i 8 barów a zakres klimy pracuje prawdopodobnie od 2 barów a wchodzi 1250 gram więc nabite jest 1000 gram bezpiecznie dla starej sprężarki i układu
-
wiem pin 3/27 daje sygnał na czujnik ciśnienia jeżeli czujnik jest sprawny to sygnał wraca pinem 3/2 do komputera (sterownika) i sterownik powinien dać sygnał na przekaźnik żeby załączyć wiatraki i kompresor ale w tym momencie robi się klapa bo nie ma sygnału a sterownik pokazuje błąd 3224 (czujnik ciśnienia klimatyzacji) ponadto bezpieczniki i przekaźniki są sprawne sprawdzane pod maszyną specjalną do przekaźników ( sory ale nie wiem jak ona się nazywa) a sterowniki zakładałem trzy i to samo :ocochodzi:ocochodzi:ocochodzi
-
przekaźnik sprawny sterownik daje stgnał na czujnik ciśnienia i wraca do komputera ale dalej nie daje sygnału na przekaźnik ten srebrny koło płynu chłodzącego (srebrny przekaźnik od załączenia kompresora)