cysiokysio Zgłoś #401 Napisano 26 Lipca 2011 Pytałem w kilku sklepach o te części, ale są jakieś problemy bo nie wiedzą dokładnie jakie, mój numer VIN się nie dekoduje itp. zmień sklepy, po roczniku i wersji silnika powinni ci wszystko dobrać bez problemu. Warto to remontować? jeżeli ruda go nie zrzera a dodatkowo masz bajery z wersji USA to pewnie że warto.Najlepiej to z tą listą podjedź do jakiegoś mniejszego warsztatu ( nie do ASO lub jakiejś sieciówy typu Norauto) i tam zapytaj się ile wezmą za robotę plus części. Sądzę że ze 2000 to będzie max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #402 Napisano 27 Lipca 2011 Takie coś dostałem z serwisu i wycenili strasznie drogo (około 5000 same części Nie wiem czy auto z USA różni się od europejskiego, ale ta cena co podali to jakiś koszmar. Z najdroższych rzeczy to np. maglownica używka w dobrym stanie (np. z B4 - nowsza) ok 300 zł, amory pewnie coś koło 500 zł, rozrząd - nie wiem co wchodzi w jego skład w 2,0, ale pewnie 100-300 zł (niech mnie ktoś poprawi), reszta to jakieś grosze, no może opócz świec kabli kopułki i palca, bo ten zestaw też pewnie koło 200 kosztuje. Jeśli sam nie ogarniasz mechaniki, to musisz doliczyć sporo za robociznę, bo trochę tego jest. Moim zdaniem, jeśli nie masz sentymentu do tego auta, to nie warto tego robić nawet za "normalne" ceny części, chyba że buda jest idealna blacharsko, to można jeszcze na jakiś czas zreanimować trupa. Bądź jednak pewien, że to czubek góry lodowej, przy takich dużych remontach zawsze coś wychodzi dodatkowo. A wkrótce będą do zrobienia pewnie hamulce itd. neverending story... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raventes Zgłoś #403 Napisano 8 Sierpnia 2011 Najlepiej części dobierać po VINie samochodu, wtedy nie ma mowy o jakiejkolwiek pomyłce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #404 Napisano 7 Lutego 2012 Witam troche inny temat ale mam do sprzedania Passata tutaj macie fotki i wszystko o nim http://tablica.pl/oferta/volkswagen-passat-20e-115km-super-stan-okazja-IDDVbX.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #405 Napisano 7 Lutego 2012 Witam troche inny temat ale mam do sprzedania Passata tutaj macie fotki i wszystko o nim http://tablica.pl/oferta/volkswagen-...ja-IDDVbX.html Nie ten dział na dole strony głównej masz dział Giełda i tam było swoje ogłoszenie zamieścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #406 Napisano 7 Lutego 2012 Nie ten dział na dole strony głównej masz dział Giełda i tam było swoje ogłoszenie zamieścić.nie ten dział i widać,że kolega nie czyta forum http://forum.vw-passat.pl/threads/115148-Kupie-B3-B4-kombi-benzyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #407 Napisano 7 Lutego 2012 No to się przynajmniej dogadacie bo obaj z LTM:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekm841 Zgłoś #408 Napisano 10 Lutego 2012 tanie i dobre samochody,łatwo dostępne części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #409 Napisano 10 Lutego 2012 tanie i dobre samochody,łatwo dostępne części ale to tak w formie puenty do tematu?? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #410 Napisano 10 Lutego 2012 ale to tak w formie puenty do tematu?? Gość maił dziś faze ze 20 wątków odkopał to i tu napisał dożo tanio dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #411 Napisano 10 Lutego 2012 Gość maił dziś faze ze 20 wątków odkopał zauważyłem i oczy ze zdumienia przecierałem :padaka Expert! i tu napisał dożo tanio dobre moim skromnym zdaniem to co napisał marekm841 wie każdy użytkownik tego działu jak i Passata b3/b4 :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #412 Napisano 10 Lutego 2012 moim skromnym zdaniem to co napisał marekm841 wie każdy użytkownik tego działu jak i Passata b3/b4 szkoda tylko że w niektórych tematach pisze takie bzdury ten Ekspert od nastawników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #413 Napisano 10 Lutego 2012 szkoda tylko że w niektórych tematach pisze takie bzdury ten Ekspert od nastawników Expert mówi Expert wie ale fakt po niektórych wypowiedziach oko bieleje zobaczymy może jutro zaatakuje dział b5 dobra kończymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #414 Napisano 14 Lipca 2012 Wyda sie smieszne ale zobacz czy masz kola przykrecone heh...ja kupilem paska i przy wymianie opon okazalo sie ze jedno kolo trzyma sie tylko na 2 srubach i 2 sa urwane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vampirr Zgłoś #415 Napisano 25 Listopada 2012 Cześć wszyscy. Jestem tu nową osobą. Tak samo jak od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska B3 2.0 16V o mocy 136KM, rok 91. Samochód w wersji amerykańskiej. Prócz skórzanej tapicerki i elektrycznych / podgrzewanych foteli, to chyba wszystko posiada. Podłoga zabezpieczona idealnie, zero rdzy. Tak samo jak blacha. Stan jak na ten rocznik idealny. Mam kilka pytań odnośnie silnika. Jest to wersja 9A, z mechanicznymi wtryskami. Chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć. Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? Jakie usterki występują? I czy faktycznie jest tak bardzo awaryjny jak można tu wyczytać, żeby go unikać? Jak się przedstawia w kosztach utrzymania go? Nie mam zamiaru go gazować. Nie lubię tego. Z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #416 Napisano 25 Listopada 2012 Czy ma jakiś komputer, czy można coś z nim zrobić? http://forum.vw-passat.pl/threads/116946-Digifant-w-9A-zbieranie-gatow-montaz-krok-po-kroku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wacex Zgłoś #417 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) Witam, Koledzy jak sądzicie - czy warto kupic B4 Variant 1.8 AAM (75 KM) i zagazowac (1 lub 2 generacja, zbiornik 90 litrow), czy lepiej szukac wiekszy silnik (1.8 ABS). Bardzo ładną sztukę właśnie mam okazję kupienic, tylko ten silnik - obawiam się że za słaby na taką budę albo znów z teko powodu aby nie było astronomicznego spalania. Zdjęcie tutaj http://foto2.inbox.lv/swac/26-11-2012/ Ktoś ma doświadczenie? Ujdzie 75 koni, przy pełnym zbiorniku paliwa, gaz 70-80 litrów oraz 2-3 osoby w autku? Preferuję jazdę możliwie oszczędną - zatem prędkośc max 90-100km/h. Edytowane 26 Listopada 2012 przez wacex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #418 Napisano 26 Listopada 2012 Za mały silnik, będziesz się potykał o własne nogi. Do tego spalanie będzie duże, żeby to jechało trzeba deptać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #419 Napisano 26 Listopada 2012 Zdrowy ABS sobie świetnie radzi z tą budą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #420 Napisano 26 Listopada 2012 Zdrowy ABS sobie świetnie radzi z tą budą Ale AAM już nie bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach