Syjfek Zgłoś #381 Napisano 18 Sierpnia 2019 Ma może ktoś jakiś poradnik(najlepiej ze zdjęciami) jak się dostać do silniczka v158 i v159 żeby wymienić/zregenerować potencjometr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #382 Napisano 30 Września 2019 Cześć czlopaki chce zrobić reset. Lecz mam taki panel I nie mogę wcisnąć nawiewu na siebie bo jest na pokrętło. Jak na takim panelu zrobić reset Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #383 Napisano 30 Września 2019 18 minut temu, bartek1080 napisał: mam taki panel Masz manualną klimatyzację. Nie zrobisz żadnego resetu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #384 Napisano 30 Września 2019 Dokładnie, brak jest automatycznego sterowania siłą nawiewu, co charakteryzuje climatronic 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #385 Napisano 30 Września 2019 (edytowane) ok, to teraz co moze być nie tak jeśli oba przewody od nagrzewnicy są gorące, a w aucie brak ciepłego nadmuchu? gdzie szukać problemu? która klapa odpowiada za nawiew ciepło zimno, i od której strony sie do niej dobierać? passat cc 2.0T Edytowane 30 Września 2019 przez bartek1080 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #386 Napisano 30 Września 2019 bez względu na typ panelu, podejrzewam że masz klapkę temperatury sterowaną silniczkiem i w tym silniczku nawala potencjometr. Robi się tak samo jak w climatroniku tylko że silniczek musisz sam odszukać gdzie jest zamontowany. Podejrzewam ze w touranie jest jest ta sama klima i możesz poszukać informacji na temat climatic w touranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #387 Napisano 1 Października 2019 a podpowiecie gdzie która to klapa od ciepło zimno? od której strony do niej dojść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #388 Napisano 1 Października 2019 Reset w tym panelu tylko i wyłącznie po przez vcds-a a silniczek nazywa się v68 i stawiam że jest ukryty tak jakby za popielniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #389 Napisano 2 Października 2019 @bartek1080 Położenie silniczka powinno być jak dla Climatronic - strona kierowcy (numer 3 na rysunku): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #390 Napisano 14 Października 2019 Problem rozwiązany, uszkodzony zaczep kostki w panelu nawiewu, jedna z kostek ciągle się wypinała. Przy okazji rozebralem połowę auta. dzięki wielkie chłopaki za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Briksu Zgłoś #391 Napisano 18 Listopada 2020 Witam nie wiem dlaczego mój post został usunięty , ale dodam go jeszcze raz .. posiadam passata b6 kombi 2006r i dzisiaj po teście klimatyzacji wyskoczyły mi takie błędy ( zdj ) , dodam również że zza deski rozdzielczej wydobywają się dziwne dźwięki jakby stukanie czy coś .. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #392 Napisano 10 Maja 2021 (edytowane) Odgrzeje temat: Mam błąd silniczka v158 - nie leci z lewej strony zimne powietrze. Wg panelu 71 00h - czyli wskazuje na potencjometr/silniczek klapy v158. Co oznacza 00h, ponieważ nie leci zimne powietrze w ogóle. Wcześniej wydawało mi się, że z prawej strony leci zimne/ciepłe tylko z lewej jest problem. Obecnie w czasie coraz lepszej pogody, wychodzi, że z prawej bez różnicy co ustawie leci conajwyżej letnie powietrze. Robiłem adaptacje z panelu nie pomogło. Na VCDS coś tam widziałem w klapach wartości 103:0:0:0 (lewa strona) oraz 225:225:225:225 (prawa) nie pamiętam już, w której grupie sprawdzałem. V158 - będę wymieniał jak dostanę się do mechanika (terminy oO), co z prawą stroną. Powinienem jakąś adaptacja zrobić? Innych błędów nie mam na vds. Dodam, że czynnik był nabijany w tamtym sezonie. Edytowane 10 Maja 2021 przez disciples Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkrider138 Zgłoś #393 Napisano 10 Maja 2021 Ostatnio dużo na ten temat czytałem masz ten sam błąd co ja 71i 00h to oznacza ze padl ci silnik v158 a raczej jego potencjometr na forum jest jak to wymienic mi zajelo to jakies 3 godziny nie trzeba zdejmować deski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #394 Napisano 10 Maja 2021 (edytowane) Dzięki, a czy to normalne, że przy włączonej AC mam tylko ciepłe powietrze zarówno z lewej i z prawej strony. Skoro jest podział na 2 strefy, to z prawej nie powinno lecieć zimne? 0 błędów na VCDS odnośnie silnika v159, wg pomiarów silniczek pracuje w pełnym zakresie. Edytowane 11 Maja 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkrider138 Zgłoś #395 Napisano 11 Maja 2021 Ja mam problem odwrotny u mnie klima słabo grzeje także do normalności brakuje ale jak dam na najzimniejsze to chłodzi porządnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galuss Zgłoś #396 Napisano 28 Maja 2021 Witam, po autodiagnostyce pojawił się na lewym wyświetlaczu błąd 71 i teraz moje pytanie czy to jest awaria silniczka v71 bo gdzieś natrafilem na opis , że to jest błąd od klapy 68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #397 Napisano 28 Maja 2021 4 godziny temu, galuss napisał: Witam, po autodiagnostyce pojawił się na lewym wyświetlaczu błąd 71 i teraz moje pytanie czy to jest awaria silniczka v71 nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galuss Zgłoś #398 Napisano 29 Maja 2021 ok,dzięki czyli jest to błąd od klapy temperatury 68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krissi 78 Zgłoś #399 Napisano 30 Maja 2021 Witam. Dzisiaj z braku zajęcia przeskanowałem sobie autko i tu takie błędy: 9474417 - Silnik nastawczy klapy rozdziału powietrza z przodu B1091 71 [008] - Nastawnik zablokowany Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 5 Wew.licznik błędów: 200 Przebieg: 255256 km Data: 2021.05.18 Czas: 17:01:39 9484401 - Silnik nastawczy klapy pośredniej wentylacji B10B8 71 [008] - Nastawnik zablokowany Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 200 Przebieg: 255284 km Data: 2021.05.19 Czas: 16:41:20 Teraz gdzie znaleźć owe nastawniki w aucie? Szukałem na necie i nic nie mogłem znaleźć jakiegoś schematu, opisu. Ktoś pomoże w rozwiązaniu tego problemu? Dzięki z góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #400 Napisano 30 Maja 2021 @krissi 78 zrób adaptację klap: na pracującym silniku naciśnij i przytrzymaj na panelu klimatronika klawisze A/C i nawiew na środek. Jak ruszy test klap, możesz puścić. Potem skasuj błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach