Hiv Zgłoś #121 Napisano 5 Października 2013 Poruszają się na pewno. Ale pracują całkiem inaczej niż w cc i ich prace widać dopiero przy szybszej jeździe. Czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #122 Napisano 7 Października 2013 Normalne. Jadąc zrób gwałtowny ruch kierownicą w lewo/prawo i obserwuj.Światła powinny o ułamek sekundy wcześniej skręcać niż auto. Kąty skrętów lamp też nie są zbyt imponujące.Gdzieś wcześniej o tym pisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #123 Napisano 8 Października 2013 Ja tam nie wiem jak u was, ale ja wyraźnie widzę ruch wiązki świateł już przy 40km/h... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiv Zgłoś #124 Napisano 9 Października 2013 Ja tam nie wiem jak u was, ale ja wyraźnie widzę ruch wiązki świateł już przy 40km/h... Właśnie. A w CC widać go już przy nawe 20 czy 10km/h! Czy te dwa modele mają inny rodzaj świateł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_mel Zgłoś #125 Napisano 16 Października 2013 Tak lampy maja różne, w CC skręca sama soczewka a w B6 z całą plastikową maskownicą, pewnie zakres ruchu soczewki w CC jest większy z racji gabarytu stad widać bardziej ruch W B6 w teorii lampy też skręcają od 10km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulo Zgłoś #126 Napisano 3 Listopada 2013 Witam, mam problem z AFS a mianowicie miga mi zaroweczka na desce rozdzielczej , po podlaczeniu VCDSa pokazuje blad poziomowania xenonu lewy przod. Pytanie jest to napewno czujnik czy moze sterownik sie posypal badz co innego? Dodam ze po wlaczeniu swiatel poziomuje tylko w dol nie podnosi ani w boki nie idzie, mam bi-xenon skretny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #127 Napisano 3 Listopada 2013 Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #128 Napisano 30 Grudnia 2013 Witam, Dołączam do grona osób których dopadł komunikat "AFS inoperative! ...." i problem z xenonami. ale po kolei: Wczoraj wsiadam do auta, wkładam kluczyk w stacyjkę i nagle gong, zaczęła migać kontrolka przepalonej żarówki i komunikat "AFS inoperative! ....", wyszedłem z auta i nic niepokojącego nie zauważyłem, lampy świecą, kręcąc kierownicą w prawo-lewo zapalają się dodatkowe żarówki doświetlania zakrętów. Myśląc że jest wszystko OK wsiadam i w drogę. Dopiero wieczorem gdy wracałem od rodzinki, odpalam auto znowu komunikat "AFS inoperative! ...." i zauważyłem że moje xenony nie reagują, to znaczy zawsze podczas odpalania auta wykonywały taki "taniec" tym razem nic takiego nie nastąpiło, lampa prawa jak i lewa stoją w bezruchu co gorsza mają położenie skierowane w dół. Podsumowując: - za każdym razem odpalając auto gong, komunikat "AFS inoperative! ...." - brak samopoziomowania się lamp, (podczas jazdy oświetlają drogę 10m do przodu) - doświetlanie zakrętów działa prawidłowo - lampy działają ( świecą długie, krótkie) odczyt błędu z VDSA Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357.lbl Control Module Part Number: 5M0 907 357 HW: 5M0 907 357 Component and/or Version: AFS-Steuergeraet X016 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: 7L6941329 AFS-Lst.-Modul l X017 7L6941330 AFS-Lst.-Modul r X017 VCID: F1ED51F7948D 1 Fault Found: 02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right 014 - Defective - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 203 Mileage: 300099 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.29 Time: 13:44:13 Skoro to jest lampa prawa to podejrzewam, że padł mi moduł o numerze 7L6941330 , czy wymiana jego załatwi sprawę, czy może szukać innych (posiadam kabelek) przyczyn niesprawnych Xenonów? Sugerując się postem #89 kolegi rideman wnioskuję że to właśnie leży problem w tym module. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #129 Napisano 30 Grudnia 2013 Cześć! Miałem to samo. winnym okazał się silniczek ustalający położenie lewo-prawo. Wymiana silniczka (koszt 100 zł) rozwiązała problem. Pozdrawiam, A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #130 Napisano 30 Grudnia 2013 o taki silniczek chodzi? http://automarkt.bazarek.pl/opis/1598606/vw-passat-b6-silniczek-regulacji-dynamic-xenon.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #131 Napisano 30 Grudnia 2013 pewnie o ten, u mnie wymiana nie pomogła , dalej mam błąd, tylko lewej lampy;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #132 Napisano 30 Grudnia 2013 Tak, chodzi o taki silniczek, tylko trzeba uważać z zakupem, bo jest jeszcze jakaś zależność rocznikowa. Po 2008 roku coś tam poprawili w tych lampach i chyba silniczek się różni. Tak mi tłumaczył magik, u którego to wymieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #133 Napisano 30 Grudnia 2013 a jest różnica w silniczku pomiędzy lewą a prawą lampą? la.bouche możesz opisać dokładnie jakie miałeś objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #134 Napisano 30 Grudnia 2013 a jest różnica w silniczku pomiędzy lewą a prawą lampą?la.bouche możesz opisać dokładnie jakie miałeś objawy? jest w mocowaniu napewno, ten plastik w ktory wchodzi silncizek jest inaczej mocowany, ale sam silniczek można bez probelmu przłożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadziaor Zgłoś #135 Napisano 30 Grudnia 2013 Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem? Podpinam się pod pytanie. U mnie jest podobnie z tym że podczas skręcania w prawo przy pewnym położeniu kierownicy (w połowie obrotu)opada mi przysłona w prawej lampie potem się podnosi. Jak skręcam w lewo nic się nie dzieje , czasem tylko jak kierownica odbijała powoli z prawego zakrętu opadała wtedy lewa przysłona i zapalała się kontrolka żarówki bez komunikatu. Po wyłączeniu i włączniu świateł drogowych kontrolka gasła. Lampy normalnie przechodzą test przy odpalaniu. Wymieniałem dzisiaj chłodnice bo się rozszczelniła ale lamp nie ruszałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #136 Napisano 31 Grudnia 2013 Witam ponownie, Jak pech to pech, poprzednia usterka z xenonem w dalszym ciągu nierozwiązana, do tego wszystkiego dzisiaj padł mi chyba palnik w prawym reflektorze D1S - pali się barwą fioletową. Nie wiem czy może mieć to ze sobą jakieś powiązanie czy to po prostu przypadek i w dalszym ciągu muszę wymienić sterownik moduł skrętu 7L6941330 plus zakupić nowe palniki D1S Najgorsze w tym wszystkim jest to że bardzo mało jest używanych sterowników 7L6941330 na rynku. Lampę będę wyciągał z auta po nowym roku, więc jeśli macie jakieś uwagi od czego zacząć i co w pierwszej kolejności sprawdzić to bardzo proszę o wskazówki. Dodam jeszcze że obie lampy cały czas skierowane są w dół i się nie poruszają. W nocy widoczność 8-10m W VCDS dalej występuje jeden błąd: w 02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right 014 - Defective - MIL ON Pozdrawiam i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #137 Napisano 1 Stycznia 2014 .........na zbyciu.......... regulamin forum przeczytaj ........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartex28 Zgłoś #138 Napisano 1 Stycznia 2014 a u mnie błędu nie ma działają prawidłowo, ale widzę że na nierównościach drży albo żarnik, albo soczewka. czy ktoś się z czymś takim spotkał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #139 Napisano 3 Stycznia 2014 Witam, No nareszcie lampki zaczęły działać, problemem okazał się być silniczek http://automarkt.bazarek.pl/opis/159...mic-xenon.html Należy zwrócić uwagę na jego ustawienie podczas wyjmowania do ze swojego uszkodzonego reflektora, ponieważ później może być problem z prawidłową pracą lampy. Ja tego nie zrobiłem i po zamontowaniu "nowego" sprawnego lampy w dalszym ciągu nie chodziły prawidłowo (opuszczone na dół- grak "tańca") dopiero poluzowanie śrubki przyniosło spodziewane efekty, lampy zaczęły działać (wykonały test samopoziomowania-"taniec") Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie jak prawidłowo ustawić ten silniczek, aby po zmontowaniu i założeniu zderzaka zapomnieć o temacie i już do niego nie wracać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #140 Napisano 1 Lutego 2014 Panowie, a czy ktoś z was miał następujący problem, jadać na prostym odcinku załączam światła długie drogowe bi kenon, następnie pokonując łuk w lewa stronę bi ksenon gaśnie na światła mijania i wyskakuje kontrolka spalonej żarówki, wyłączam manetkę z długich na mijania i działa z powrotem na drogowe i działa aż nie pokonam zakrętu w lewo, dotyczy to tylko skrętu w lewo !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach