piotrek24dm Zgłoś #421 Napisano 14 Maja 2016 Hmm a jak sprawdzić tą uszczelkę pod głowicą? Bo po silniku nie leci. a w zbiorniku nie ma mazi oleju. A oleju na bagnecie nie przybywa. Test na co2 jest nie miarodajny. Przejedz sie tak powyzej 140-160 km/h i zobacz czy weze sa twarde i czy plynu nie wyrzucilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek189 Zgłoś #422 Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) Myślę, jeszcze czy to nie przypadkiem po prostu było wlane płynu na max. A leci może skąd indziej. Bo nie ma możliwości aby skapało z tego odpowietrznika np koło 100 ml płynu bo tam skapuje tylko to co jest nad zakrętką. Tylko pytaniem jest gdzie szukać wycieku bo nie mogę go znaleźć.. Czy te wymieniane uszczelki z chłodniczki oleju może mieć z tym coś wspólnego? Edytowane 14 Maja 2016 przez Slawek189 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #423 Napisano 14 Maja 2016 Przejedz się tak powyżej 3000 obr. kawałek, zostaw auto na noc. Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #424 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała. U mnie takie objawy były przy wycieku płynu z chłodnicy [ubywało płynu w układzie i powstawało większe ciśnienie] w Passacie. Natomiast w Fordzie uszkodzenie uszczelki pod głowicą na jednym cyl., i dodatkowo biały dym z wydechu po dolaniu wody i pusty zbiorniczek. Także mniejsza moc silnika i tendencja do zgaszenia go na wolnych obrotach. Edytowane 30 Maja 2016 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl Zgłoś #425 Napisano 5 Lutego 2017 Witam. Mam wyciek płynu chłodniczego z prawej strony przy samym przodzie jak jest chłodnica i pytanie czy to z chłodnicy leje czy możliwe jest też że z jakiegoś węża.Wyciekło go bardzo dużo bo w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto a po dolaniu litry nie zrobiło ani śladu w zbiorniczku tylko odrazu zrobiła się plama pod autem. I mam pytanie też odnośnie czy po dolewaniu płynu ujadę kilkanaście kilometrów na warsztat ? Dodam że to passat b5 fl 2002 rok 1.9 tdi 130 km AVF Prosiłbym o w miarę szybką i dobrą odpowiedź. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #426 Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) Witam,od jakiegoś czasu zauważyłem opryskane elementy przy silniku.Maska rownież jest oblana jakby na wysokości tego miejsca gdzie najwięcej płynu widać.Oczywiście przy każdym takim wyrzucie ubywa płynu ze zbiorniczka.Skąd może strzelać tym płynem? Zdjcie poniżej.Płyn wylatuje chyba z dołu z tego otworu obok bagnetu po lewej jak widać. Passat B5 1,8 adr Edytowane 21 Lutego 2017 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #427 Napisano 21 Lutego 2017 A nie ze zborniczka wyrownawczego? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #428 Napisano 21 Lutego 2017 przetrzyj przewody do sucha, przejedz się zagrzej auto porządnie, i od razu po postoju maska do góry i patrz z latarką gdzie wyrzuca płyn. Możesz mieć lekko uszkodzony przewód, a po zgaszeniu silnika jak zatrzymuje się pompa wody wzrasta temperatura płynu i wraz nią ciśnienie i wtedy może dopiero wywalać płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #429 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) Zbiorniczek suchy,wyrzuca wg mnie w góre bo maska ma plame i płyn sie odbija od niej.Widać to po rozprysku.Jaki wąż? Tam cieżko zauważyć bo przeszkadzają te rury plastikowe czarne. Z czego może w tym miejscu wywalać płyn? Edytowane 21 Lutego 2017 przez caparzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #430 Napisano 20 Grudnia 2017 Witam. Pozwolę sobie odgrzać kotleta.W moim 1.8t od jakiegoś czasu ubywa płyn chłodniczy. Dzisiaj namierzyłem jeden wyciek na łączeniu zbiorniczka wyrównawczego z gumowym wężem. Szukam numeru części pokazanych na obrazku oznaczonych numerem 1 i 51. Bedę wdzięczny za pomoc. AWT.bmp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg40 Zgłoś #431 Napisano 24 Grudnia 2017 (edytowane) Może ktoś mi podpowie, mi ucieka z takiego króćca - za termostatem - chyba jest to zasilanie nagrzewnicy. Czy tę rurkę wyciąga się z bloku, jak to jest uszczelnione ? Dzięki z góry za każdą podpowiedż. Edytowane 24 Grudnia 2017 przez greg40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewo92 Zgłoś #432 Napisano 30 Grudnia 2017 Witam nie wiem czy ktos ma podobnie ale u mnie to wyglada tak. Jak samochod postoi plyn znika ze zbiorniczka calkowicie. Jak odpalam pali sie kontrolka temperatury. Pojezdze chwile i poziom w zbiorniczku zaczyna sie uzupelniac. Ale dla swojego spokoju odkrecam korek od zbiorniczka i plyn sie cofa raz mniej raz wiecej,czasem wraca sie nawet caly zbiorniczek ma ktos pomysl? Dodam ze wymienilem termostat,zbiorniczek oraz korek. Byl tez u mechanika ktory powiedzial ze to nie uszczelka pod glowica bo plyn chlodniczy zmienial byl kolor. Po jego zabiegach plyn trzymal sie ze 2tyg w zbiorniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Egon1916 Zgłoś #433 Napisano 11 Kwietnia 2018 Witam u mnie płyn wyciekał zaworem bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym. Po zmianie zbiorniczka na nowy zauważyłem następny wyciek tym razem z tych dwóch węży widocznych na zdjęciu. Teraz pytanie czy węże poszły się kochać czy opaski nie trzymają. Miał ktoś wyciek z tego miejsca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki1996 Zgłoś #434 Napisano 8 Września 2018 Witam Wszystkich jestem tu nowy także proszę o wyrozumiałość jakoś czas temu kupiłem passata b5 z 2003 roku w automacie od czterech dni po dłuższym postoju samochodu leci mi jakiś płyn jest to prawdopodobnie płyn chłodniczy jest różowy i trochę gęsty dodatkowo zeszło mi trochę oleju dodam że samochód co 10 tyś miał wymieniane oleje i filtry wie ktoś co to może być bo do mechanika mam jakieś 150km i zastanawiam się czy mogę jeździć normalnie bo wizyta na kanale będzie dopiero za 3 tyg. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xevires Zgłoś #435 Napisano 14 Listopada 2018 Witam , panowie mam problem uciekam mi płyn chłodniczy ale cieknie w nietypowym miejscu (przynajmniej dla mnie ) a mianowicie za miską olejową dokładnie . Spytacie skąd wiem ze to płyn chłodniczy a no bo w zbiorniczku co dolewam to ubywa a jak spada już poniżej minimum to zapala się kontrolka. Teraz nadszedł czas na moje pytanie skąd to może cieknąć ? Jest to passat B5 1.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bogus1995 Zgłoś #436 Napisano 14 Listopada 2018 Z tylu silnika jest czujnik temperatury cieczy może to z niego się leje bynajmniej u mnie tak było jakis baran źle wsadził i uszczelka zaczla przypuszczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xevires Zgłoś #437 Napisano 14 Listopada 2018 OK a powiedz mi jeszcze jaki koszt jest tego i jak można to sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bogus1995 Zgłoś #438 Napisano 14 Listopada 2018 Ja kupowałem czujnik wraz z uszczelka 30 zl A sprawdzić to najlepiej wejść do kanału poświęcić latarką czy z tego miejsca kapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Logic223 Zgłoś #439 Napisano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów! Otóż ostatnimi czasy zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego w coraz większych ilościach, jeszcze parę miesięcy temu z 250ml na 5tyś km teraz 250ml na 30km. Pompa wody sucha, nagrzewnica szczelna, króćce przy silniku całe, chłodnica cała, termostat sprawny, silnik się nie grzeje, na korku oleju nie ma masła, olej czysty, korek wlewu oleju też. Szyby nie parują, z wydechu nie dymi, więc nie jest to raczej UPG. Jedna dziwna sprawa to że ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym było, teraz nie ma go w ogóle. Trochę płynu chłodniczego zaobserwowałem na skrzyni biegów, ale źródła nie widzę. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Włosy już z głowy sobie rwę i nie mam pojęcia co to, a nie chciałbym też żeby okazało się, że to jednak nie ta nieszczęsna uszczelka pod głowicą. EDIT. Dzisiaj wracając z pracy po 15km nie miałem całego płynu, w czym może leżeć problem? EDIT. zrobiony test na UPG i test wyszedł pozytywnie w sensie płyn reakcyjny nie zmienił koloru ? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Logic223 Update Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #440 Napisano 14 Kwietnia 2019 Ciśnienie w zbiorniku nadal się pojawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach