derton Zgłoś #721 Napisano 26 Sierpnia 2013 Przytrzymaj razem econ z klawiszami zmniejszenia temp i nadmuchu, a następnie wciśnij raz klawisz zwiększenia temp i już jesteś na kanale 01 i masz temp odczytywaną przez czujnik umieszczony za kratką w panelu klimatronika. Dobrze wiedzieć A jest opcja żeby ta temperatura widniała cały czas ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #722 Napisano 26 Sierpnia 2013 Nie. Bynajmniej nigdy nie spotkałem się z tym. Może jakby jakiś kumaty elektronik posiedział nad tym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derton Zgłoś #723 Napisano 26 Sierpnia 2013 Szkoda bo to bardziej przydatne niż podwójna temperatura zewnętrzna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #724 Napisano 26 Sierpnia 2013 Także wiadomo 125p to to nie jest, ale w porównaniu do innych aut gdzie zmiana żarówki równa się z demontażem całego przodu lub choćby zderzaka to w pasku nie jest źle. To akurat zły przykład, w DF-ie trzeba wymontować osłony przy atrapie a później odkręcić lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #725 Napisano 26 Sierpnia 2013 Jeśli masz sprężyny obniżające no to normalne że prześwit będzie mniejszy. Bo na standardowym komfortowym zawieszeniu Pasek jest jak koza i prześwit jak dla mnie ma nie mały. Jeśli jednak masz komfortowe i dalej jest Ci za nisko to zawsze możesz założyć sprężyny na złe drogi - wtedy będzie jak terenówka Co kto lubi lub potrzebuje Prześwit najbardziej obniża chyba osłona pod silnikiem. Jadąc po normalnej drodze nie ma problemu, ale np. w głębszym śniegu albo na jakiejś polnej drodze z muldami już może się pojawić kłopot. Zresztą ogólnie osobówki mają teraz małe prześwity. Koncerny zdają się nam mówić: "chcesz mieć wyżej, kup sobie (odpowiednio droższego) SUVa". Bo i żadnego modułu Ci nie potrzeba aby światła mijania zapalały się po stacyjce - wystarczy wcisnąć i przekręcić w pozycję świateł pozycyjnych, a następnie pociągnąć do siebie by wyjąć włącznik świateł. Odłączyć wtyczkę od niego i we włączniku odszukać pin o oznaczeniu TFL. Następnie trzeba zrobić zworkę z pinem 58który jest obok i od tej pory same światła mijania zapalają się po włączeniu zapłonu. Prościej chyba się nie da. A to ciekawa rzecz. Może kiedyś odważę się to przećwiczyć. Dzięki za wskazówki! Wygląda na to, że Passat nie ma przed Tobą tajemnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #726 Napisano 27 Sierpnia 2013 najbardziej wpienia mnie jakość wykonania podszybia w tylnej klapie.. no co rude bierze w tym miejscu, to poezja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #727 Napisano 27 Sierpnia 2013 To akurat zły przykład, w DF-ie trzeba wymontować osłony przy atrapie a później odkręcić lampy A to przepraszam - kanta nie dane było mi mieć, ale wydawać by się mogło, że tam prosto było bo miejsca co nie miara:rolleyes: A akurat awatar kolegi Obywatel z ładnym noskiem kancika jakoś tak mnie naprowadził. ---------- Dodano o 14:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:24 ---------- Prześwit najbardziej obniża chyba osłona pod silnikiem. Jadąc po normalnej drodze nie ma problemu, ale np. w głębszym śniegu albo na jakiejś polnej drodze z muldami już może się pojawić kłopot. Zresztą ogólnie osobówki mają teraz małe prześwity. Koncerny zdają się nam mówić: "chcesz mieć wyżej, kup sobie (odpowiednio droższego) SUVa". Największy problem to otwory w osłonie, które zbierają śnieg. Śnieg się wpycha wszędzie między silnik i osłonę i wypycha osłonę ku dołowi zmniejszając jeszcze prześwit, lub uszkadzając osłonę. Najlepiej te otwory zaślepić czymś na zimę. Według mni auta są coraz niższe bo o wygląd chodzi. Nie wiem czemu ale niższe auto wygląda korzystniej dla większości ogółu. A to ciekawa rzecz. Może kiedyś odważę się to przećwiczyć. Dzięki za wskazówki! Wygląda na to, że Passat nie ma przed Tobą tajemnic. Nie ma za co Trochę już paska poznałem przez te 6 lat jak go mam. A, że sam lubię sobie naprawiać swoje auta i dokładać różne zabawki to miałem sporo okazji na to ---------- Dodano o 14:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:42 ---------- najbardziej wpienia mnie jakość wykonania podszybia w tylnej klapie.. no co rude bierze w tym miejscu, to poezja Najlepiej było by zmienić na poliftową - one są już dużo bardziej trwałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #728 Napisano 28 Sierpnia 2013 Najlepiej było by zmienić na poliftową - one są już dużo bardziej trwałe. za dużo z tym zabawy, wolałbym auto zmienić na poliftowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #729 Napisano 28 Sierpnia 2013 ktoś tam pisał o trzeszczących plastikach...hmm, może i racja, ale to trochę chyba także kwestia czasu, jakości dróg, ilości przejechanych kilometrów czy ilości demontaży danego elementu... p.s. fajne auto by pewnie wyszło z połączenia Passata B5 z Avensisem II... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #730 Napisano 6 Stycznia 2015 brudna tylna szyba... Jak w większości aut. ...urwany uchwyt od schowka... Nic nie jest wieczne i po prostu trzeba to naprawić. ...światła świecą za nisko Światła zawsze świecą tak jak są ustawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #731 Napisano 9 Stycznia 2015 Brak komputera pokładowego a dokładniej średniego spalania w moim B6 uważam za jedną z większych porażek, nie aby mi to było potrzebne do szczęścia, ale w aucie tak naszpikowanym elektroniką w wersji comfortline pytam gdzie ten komfort jak nie wiem ile spalam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotreeeek17 Zgłoś #732 Napisano 9 Stycznia 2015 Chwila roboty i spalanie się pokaże Mi brakuje elektrycznych szyb z tyłu :nerwus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #733 Napisano 9 Stycznia 2015 Mi brakuje elektrycznych szyb z tyłu Mam podobnie - niestety VW zawsze straszne skąpi wyposażenia poza topowymi wersjami. Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #734 Napisano 9 Stycznia 2015 Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach. Jeśli piszesz o b5 to łap rozwiązanie: http://forum.vw-passat.pl/threads/43317-Mo%C5%BCna-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-tryb-czasowy-wycieraczek-z-omini%C4%99ciem-czujnika-deszczu?p=698589&viewfull=1#post698589 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #735 Napisano 9 Stycznia 2015 michal_tmi, dzięki za podpowiedź. gdzieś już czytalem o tych przekaźnikach. Problem w tym, że po zmianie przekaźnika zupełnie wyłączyłbym czujnik deszczu, a tego bym nie chciał. Przydałoby się po prostu jeszcze jedno położenie przełącznika wycieraczek - koszt dla koncernu byłby raczej pomijalny. No ale cóż, segment D cec***ą jednak pewnego rodzaju kompromisy - na szczęście nie tak gówniane jak w segmentach niższych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #736 Napisano 10 Stycznia 2015 Chwila roboty i spalanie się pokaże Jak chwila roboty, możesz zdradzić patent. Czytając forum wywnioskowałem, że musiałbym zmieniać zegary, manetkę jakiś sterownik itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #737 Napisano 11 Stycznia 2015 Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach. Miałem podobnie w A4 i to tylko kwestia czujnika Kupiłem nowy i czujnik pracuje teraz wzorowo poprzedni chodził jak chciał, potrafił nawet w słoneczną pogodę odpalić wycieraczki na maxa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #738 Napisano 11 Stycznia 2015 Drażni mnie pomysł zamontowania akumulatora w podszybiu. Raz że co pół roku trzeba go wywlekać aby przepchnąć otwory spustowe wody a druga rzecz że przy wkładaniu lub wyciąganiu akumulatora nie sposób nie zaczepić nim o plastikowe podszybie. W lecie pół biedy bo plastik jest jeszcze w miarę elastyczny ale w zimie w czasie mrozu to tragedia. Tej zimy niestety kratka pod szybą kapitulowała i odłamał się jej kawałek na długości ok 3-4 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #739 Napisano 11 Stycznia 2015 Raz że co pół roku trzeba go wywlekać aby przepchnąć otwory spustowe usuń kolego te wkłady w otworach i po problemie nic czyścić nie trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #740 Napisano 19 Stycznia 2015 co nie lubie w swoim passacie? skrzypienia plastikow i wszechobecnej nudy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach