Skocz do zawartości
jedrus

Co Ci sie nie podoba w passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Przytrzymaj razem econ z klawiszami zmniejszenia temp i nadmuchu, a następnie wciśnij raz klawisz zwiększenia temp i już jesteś na kanale 01 i masz temp odczytywaną przez czujnik umieszczony za kratką w panelu klimatronika.

 

Dobrze wiedzieć ;) A jest opcja żeby ta temperatura widniała cały czas ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Bynajmniej nigdy nie spotkałem się z tym. Może jakby jakiś kumaty elektronik posiedział nad tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo to bardziej przydatne niż podwójna temperatura zewnętrzna :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także wiadomo 125p to to nie jest, ale w porównaniu do innych aut gdzie zmiana żarówki równa się z demontażem całego przodu lub choćby zderzaka to w pasku nie jest źle.

 

 

To akurat zły przykład, w DF-ie trzeba wymontować osłony przy atrapie a później odkręcić lampy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz sprężyny obniżające no to normalne że prześwit będzie mniejszy. Bo na standardowym komfortowym zawieszeniu Pasek jest jak koza i prześwit jak dla mnie ma nie mały. Jeśli jednak masz komfortowe i dalej jest Ci za nisko to zawsze możesz założyć sprężyny na złe drogi - wtedy będzie jak terenówka Co kto lubi lub potrzebuje

 

Prześwit najbardziej obniża chyba osłona pod silnikiem. Jadąc po normalnej drodze nie ma problemu, ale np. w głębszym śniegu albo na jakiejś polnej drodze z muldami już może się pojawić kłopot. Zresztą ogólnie osobówki mają teraz małe prześwity. Koncerny zdają się nam mówić: "chcesz mieć wyżej, kup sobie (odpowiednio droższego) SUVa".

 

Bo i żadnego modułu Ci nie potrzeba aby światła mijania zapalały się po stacyjce - wystarczy wcisnąć i przekręcić w pozycję świateł pozycyjnych, a następnie pociągnąć do siebie by wyjąć włącznik świateł. Odłączyć wtyczkę od niego i we włączniku odszukać pin o oznaczeniu TFL. Następnie trzeba zrobić zworkę z pinem 58który jest obok i od tej pory same światła mijania zapalają się po włączeniu zapłonu. Prościej chyba się nie da.

 

A to ciekawa rzecz. Może kiedyś odważę się to przećwiczyć.

 

Dzięki za wskazówki! Wygląda na to, że Passat nie ma przed Tobą tajemnic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najbardziej wpienia mnie jakość wykonania podszybia w tylnej klapie.. no co rude bierze w tym miejscu, to poezja :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To akurat zły przykład, w DF-ie trzeba wymontować osłony przy atrapie a później odkręcić lampy ;)

 

A to przepraszam - kanta nie dane było mi mieć, ale wydawać by się mogło, że tam prosto było bo miejsca co nie miara:rolleyes: A akurat awatar kolegi Obywatel z ładnym noskiem kancika jakoś tak mnie naprowadził.

 

---------- Dodano o 14:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:24 ----------

 

Prześwit najbardziej obniża chyba osłona pod silnikiem. Jadąc po normalnej drodze nie ma problemu, ale np. w głębszym śniegu albo na jakiejś polnej drodze z muldami już może się pojawić kłopot. Zresztą ogólnie osobówki mają teraz małe prześwity. Koncerny zdają się nam mówić: "chcesz mieć wyżej, kup sobie (odpowiednio droższego) SUVa".

 

Największy problem to otwory w osłonie, które zbierają śnieg. Śnieg się wpycha wszędzie między silnik i osłonę i wypycha osłonę ku dołowi zmniejszając jeszcze prześwit, lub uszkadzając osłonę. Najlepiej te otwory zaślepić czymś na zimę.

Według mni auta są coraz niższe bo o wygląd chodzi. Nie wiem czemu ale niższe auto wygląda korzystniej dla większości ogółu.

 

 

A to ciekawa rzecz. Może kiedyś odważę się to przećwiczyć.

 

Dzięki za wskazówki! Wygląda na to, że Passat nie ma przed Tobą tajemnic.

 

Nie ma za co ;) Trochę już paska poznałem przez te 6 lat jak go mam. A, że sam lubię sobie naprawiać swoje auta i dokładać różne zabawki to miałem sporo okazji na to ;)

 

---------- Dodano o 14:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:42 ----------

 

najbardziej wpienia mnie jakość wykonania podszybia w tylnej klapie.. no co rude bierze w tym miejscu, to poezja

 

Najlepiej było by zmienić na poliftową - one są już dużo bardziej trwałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej było by zmienić na poliftową - one są już dużo bardziej trwałe.

 

za dużo z tym zabawy, wolałbym auto zmienić na poliftowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś tam pisał o trzeszczących plastikach...hmm, może i racja, ale to trochę chyba także kwestia czasu, jakości dróg, ilości przejechanych kilometrów czy ilości demontaży danego elementu...

 

p.s. fajne auto by pewnie wyszło z połączenia Passata B5 z Avensisem II...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brudna tylna szyba...

Jak w większości aut.

...urwany uchwyt od schowka...

Nic nie jest wieczne i po prostu trzeba to naprawić.

...światła świecą za nisko

Światła zawsze świecą tak jak są ustawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak komputera pokładowego a dokładniej średniego spalania w moim B6 uważam za jedną z większych porażek, nie aby mi to było potrzebne do szczęścia, ale w aucie tak naszpikowanym elektroniką w wersji comfortline pytam gdzie ten komfort jak nie wiem ile spalam? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwila roboty i spalanie się pokaże :)

 

Mi brakuje elektrycznych szyb z tyłu :nerwus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi brakuje elektrycznych szyb z tyłu

 

Mam podobnie - niestety VW zawsze straszne skąpi wyposażenia poza topowymi wersjami.

 

Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach.

 

Jeśli piszesz o b5 to łap rozwiązanie:

http://forum.vw-passat.pl/threads/43317-Mo%C5%BCna-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-tryb-czasowy-wycieraczek-z-omini%C4%99ciem-czujnika-deszczu?p=698589&viewfull=1#post698589

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

michal_tmi, dzięki za podpowiedź. gdzieś już czytalem o tych przekaźnikach. Problem w tym, że po zmianie przekaźnika zupełnie wyłączyłbym czujnik deszczu, a tego bym nie chciał. Przydałoby się po prostu jeszcze jedno położenie przełącznika wycieraczek - koszt dla koncernu byłby raczej pomijalny. No ale cóż, segment D cec***ą jednak pewnego rodzaju kompromisy - na szczęście nie tak gówniane jak w segmentach niższych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chwila roboty i spalanie się pokaże

 

Jak chwila roboty, możesz zdradzić patent.

 

Czytając forum wywnioskowałem, że musiałbym zmieniać zegary, manetkę jakiś sterownik itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie wpienia brak trybu wycieraczek na przekaźniku czasowym. Czujnik deszczu nie zawsze się sprawdza i potrafi byc na dłuższą metę bardzo irytujący; jest nadwrażliwy - czasami włącza wycieraczki irytująco często, kiedy jest to totalnie zbędne. Na dłuższą metę męczaca jest też nieregularność interwałów pomiedzy uruchomieniami wycieraczek. Krótko mówiąc - czasami bardzo brakuje mi trybu czasowego jak w starszych autach.

 

Miałem podobnie w A4 i to tylko kwestia czujnika ;) Kupiłem nowy i czujnik pracuje teraz wzorowo ;) poprzedni chodził jak chciał, potrafił nawet w słoneczną pogodę odpalić wycieraczki na maxa... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drażni mnie pomysł zamontowania akumulatora w podszybiu. Raz że co pół roku trzeba go wywlekać aby przepchnąć otwory spustowe wody a druga rzecz że przy wkładaniu lub wyciąganiu akumulatora nie sposób nie zaczepić nim o plastikowe podszybie. W lecie pół biedy bo plastik jest jeszcze w miarę elastyczny ale w zimie w czasie mrozu to tragedia. Tej zimy niestety kratka pod szybą kapitulowała i odłamał się jej kawałek na długości ok 3-4 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raz że co pół roku trzeba go wywlekać aby przepchnąć otwory spustowe

usuń kolego te wkłady w otworach i po problemie ;)

nic czyścić nie trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co nie lubie w swoim passacie?

skrzypienia plastikow i wszechobecnej nudy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności