Methinks Zgłoś #701 Napisano 18 Sierpnia 2013 A mnie irytuje głośne tykanie przekaźnika awaryjnych/kierunkowskazów... Jest to spory minus dla komfortu na taka klasę auta, nawet te paręnaście lat temu kiedy auto wchodziło do produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #702 Napisano 18 Sierpnia 2013 mnie w moim drazni brak kontrolki na liczniku o wlaczonych swiatlach i brak tak zwanego przypominania o niewylaczonych swiatlach (tego pikania jak przy nie zapietych pasach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_gda24 Zgłoś #703 Napisano 19 Sierpnia 2013 mi sie nie podobaja skrzypiace klapki od klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majstersztikt Zgłoś #704 Napisano 19 Sierpnia 2013 A mnie irytuje głośne tykanie przekaźnika awaryjnych/kierunkowskazów...Jest to spory minus dla komfortu na taka klasę auta, nawet te paręnaście lat temu kiedy auto wchodziło do produkcji Mnie też to denerwowało, ale jak sie okazało były różne włączniki od awaryjnych, bo gdy mój padł pojechałem na szrot i kupiłem inny, którego prawie nie słychać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_gda24 Zgłoś #705 Napisano 19 Sierpnia 2013 Mnie też to denerwowało, ale jak sie okazało były różne włączniki od awaryjnych, bo gdy mój padł pojechałem na szrot i kupiłem inny, którego prawie nie słychać tego dzwieku naszczescie jeszcze nie slyszalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majstersztikt Zgłoś #706 Napisano 19 Sierpnia 2013 Te włączniki, przełączniki są różne, tzn mają różne numery i trafiają się "ciche" wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Methinks Zgłoś #707 Napisano 19 Sierpnia 2013 Te włączniki, przełączniki są różne, tzn mają różne numery i trafiają się "ciche" wersje A nie chciało by Ci się zajrzeć do swojego jaki numerek ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #708 Napisano 19 Sierpnia 2013 Dotyczy B5FL: - niebieskie podświetlenie - brak wyświetlania temperatury powietrza w kabinie - zupełnie bez sensu za to wyświetlana jest w dwóch miejscach temperatura zewnętrzna - utrudniony (celowo) dostęp do żarówek reflektorów przednich - niski prześwit - brak tzw. "modułu skandynawskiego" (automatyczny włącznik świateł) w wersji 'plug and play'. Vectra B miała. - dłłłłłłuuuuuuuuggggggaaaaaaaaaa skrzynia biegów: EEN + AVB - o niezbyt mocnym dole - powodują, że czwórkę można wrzucić dopiero przy ok. 60 km/h, co w mieście i przy przejeżdżaniu przez wioski bywa nieporęczne bo trzeba pałować auto na trójce. - brak automatycznego domykania szyb. Vectra B miała. Poza tym same plusy , które zdecydowanie przeważają nad minusami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #709 Napisano 20 Sierpnia 2013 Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta;) co do wyswietlania temperatury to da się zmienic. Auto domykanie szyb też da się zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #710 Napisano 20 Sierpnia 2013 Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta Idzie sie przyzwyczaić, ale ja wolę ciepłe barwy. Gdyby tak zamiast niebieskiego był bursztyn, to bardzo ładnie by się on komponował z czerwonym. Ewentualnie zamiast niebieskiego mogłoby być podświetlenie białe + czerwień. Nikt się jednak nie chce podjąć takiego tuningu podświetlenia. co do wyswietlania temperatury to da się zmienic. A trzeba do tego ASO? Auto domykanie szyb też da się zrobić Tak - modulik kosztuje 150 PLN więc spasowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #711 Napisano 20 Sierpnia 2013 Tak - modulik kosztuje 150 PLN więc spasowałem. Ja taki moduł kupiłem na alledrogo za 40zł i śmiga super:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #712 Napisano 20 Sierpnia 2013 Nie wiem, może gość podał mi cenę z montażem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #713 Napisano 20 Sierpnia 2013 Jak dla mnie po przesiadce z hondy civic w wersji type-r/si tj 200km benzyny to trochę ten pasek taki dziadkowóz wolno przyspiesza buja i kiwa na boki hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #714 Napisano 20 Sierpnia 2013 wolno przyspiesza Po dobrym chipie nie poznasz auta Ja mam tylko AVB - po chipie 141,4 / 322,3 by Tune-up - a jazda przed i po jest nie do porównania. Jeździłem kiedyś Vectrą 2.5 V6 (170 / 230) i stwierdzam, że aktualnie Pasek ma lepszy wykop niż ona miała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #715 Napisano 20 Sierpnia 2013 brak tak zwanego przypominania o niewylaczonych swiatlach (tego pikania jak przy nie zapietych pasach) Oj kolego to coś masz nie tak. Przy wyłączonym silniku i włączonych światłach otwarcie drzwi powinno uruchomić brzęczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #716 Napisano 21 Sierpnia 2013 Domykanie szyb w B5 zarówno przed jak i po FL mając kabelek KKL można aktywować w kilka sekund: http://forum.vw-passat.pl/threads/1128-Domykanie-szyb-z-pilota-(Modul-Komfortu)/page32?highlight=domykanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #717 Napisano 24 Sierpnia 2013 Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta co do wyswietlania temperatury to da się zmienic. Auto domykanie szyb też da się zrobić dokładnie kwestia gustu mi bardzo pasuje takie podświetlanie natomiast modne białe już nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #718 Napisano 26 Sierpnia 2013 Te trzeszczace plastyki, brak grzanej przedniej szyby i jak juz cos stuka w zawieszeniu to zeby to znalezc trzeba pomalu szamana:fuj, w 110 denerwowala mnie masakryczna turbo dziura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #719 Napisano 26 Sierpnia 2013 brak grzanej przedniej szyby a nie prawda zawsze możesz sobie wymienic na grzana w aso 1200PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #720 Napisano 26 Sierpnia 2013 - brak wyświetlania temperatury powietrza w kabinie - zupełnie bez sensu za to wyświetlana jest w dwóch miejscach temperatura zewnętrzna Jesli bardzo chcesz znać temp w aucie to jest na to sposób: Kanał pierwszy trybu diagnostycznego klimatronika pokazuje Ci temp we wnętrzu. Przytrzymaj razem econ z klawiszami zmniejszenia temp i nadmuchu, a następnie wciśnij raz klawisz zwiększenia temp i już jesteś na kanale 01 i masz temp odczytywaną przez czujnik umieszczony za kratką w panelu klimatronika. Natomiast temperatura zewnętrzna pokazywana na klimatroniku przydaje się w czasie jazdy z uruchomionymi wskazówkami nawigacji na fisie - wtedy fis nie wyświetla temperatury i zamiast przełączać na trip computer w fisie, wystarczy zerknąć na klimatronik aby zobaczyć temp zew. - utrudniony (celowo) dostęp do żarówek reflektorów przednich Jeśli uważasz, że tu jest utrudniony, to chyba nie miałeś do czynienia z autami gdzie faktycznie jest utrudniony - tu wyciągasz wlot powietrza co zajmuje parę sekund i masz dojście do lampy jak na dłoni. Przy drugiej ściągasz osłonę zbiorniczka wspomagania i masz jeszcze więcej miejsca. Zmiana żarówki, czy przestawienie wiązki na ruch LHD lub RHD zajmuje mi chwilkę - palcem sięgam do dźwigienki widocznej po zdjęciu osłony reflektora i gotowe. Dla mnie nie jest źle. Ostatnio u znajomego w maździe 6 przestawiałem mu lampy bo wyjeżdżał na kontynent to zajęło mi to ok pół godziny - żeby zobaczyć czy w ogóle jest dźwigienka do przestawienia osłony musiałem użyć lusterka, gdy zobaczyłem że jest, okazało się że palcami się nie sięgnie bo jest tak daleko w reflektorze. Trzeba było na ślepo grzebać czymś co było na tyle krótkie i cienkie by tam wejść i na tyle długie by sięgnąć do dźwigienki. Oczywiście nie było mowy o podpatrywanie w lusterku bo manewrując ręką skutecznie zasłaniałem sobie widok lusterka, a i miejsca brakowało na rękę i lusterko razem. W pewnym momencie już zwątpiłem czy to w ogóle wykonalne jest. Także wiadomo 125p to to nie jest, ale w porównaniu do innych aut gdzie zmiana żarówki równa się z demontażem całego przodu lub choćby zderzaka to w pasku nie jest źle. niski prześwit Jeśli masz sprężyny obniżające no to normalne że prześwit będzie mniejszy. Bo na standardowym komfortowym zawieszeniu Pasek jest jak koza i prześwit jak dla mnie ma nie mały. Jeśli jednak masz komfortowe i dalej jest Ci za nisko to zawsze możesz założyć sprężyny na złe drogi - wtedy będzie jak terenówka Co kto lubi lub potrzebuje - brak tzw. "modułu skandynawskiego" (automatyczny włącznik świateł) w wersji 'plug and play'. Vectra B miała. Bo i żadnego modułu Ci nie potrzeba aby światła mijania zapalały się po stacyjce - wystarczy wcisnąć i przekręcić w pozycję świateł pozycyjnych, a następnie pociągnąć do siebie by wyjąć włącznik świateł. Odłączyć wtyczkę od niego i we włączniku odszukać pin o oznaczeniu TFL. Następnie trzeba zrobić zworkę z pinem 58który jest obok i od tej pory same światła mijania zapalają się po włączeniu zapłonu. Prościej chyba się nie da. Dodatkowo pin ten można wykorzystać do podłączenia drl bez modułu - wystarczy plusowy przewód drl uzbroić w pin i włożyć do wtyczki włącznika świateł i już. - brak automatycznego domykania szyb. Vectra B miała. W Twojej vectrze prawdopodobnie ktoś już założył moduł, lub zrobił mod na fabrycznej instalacji, bo oryginalnie trzeba było przytrzymać przycisk zamykania na pilocie. Tak samo zresztą jak w passacie gdy się to aktywuje. Tylko, że w pasku można jeszcze i otworzyć z pilota co również się bardzo przydaje Także chyba nie jest tak źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach