Skocz do zawartości
jedrus

Co Ci sie nie podoba w passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

A mnie irytuje głośne tykanie przekaźnika awaryjnych/kierunkowskazów...

Jest to spory minus dla komfortu na taka klasę auta, nawet te paręnaście lat temu kiedy auto wchodziło do produkcji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie w moim drazni brak kontrolki na liczniku o wlaczonych swiatlach i brak tak zwanego przypominania o niewylaczonych swiatlach (tego pikania jak przy nie zapietych pasach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie nie podobaja skrzypiace klapki od klimatyzacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mnie irytuje głośne tykanie przekaźnika awaryjnych/kierunkowskazów...

Jest to spory minus dla komfortu na taka klasę auta, nawet te paręnaście lat temu kiedy auto wchodziło do produkcji

Mnie też to denerwowało, ale jak sie okazało były różne włączniki od awaryjnych, bo gdy mój padł pojechałem na szrot i kupiłem inny, którego prawie nie słychać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie też to denerwowało, ale jak sie okazało były różne włączniki od awaryjnych, bo gdy mój padł pojechałem na szrot i kupiłem inny, którego prawie nie słychać :)

 

tego dzwieku naszczescie jeszcze nie slyszalem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te włączniki, przełączniki są różne, tzn mają różne numery i trafiają się "ciche" wersje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te włączniki, przełączniki są różne, tzn mają różne numery i trafiają się "ciche" wersje :D

 

A nie chciało by Ci się zajrzeć do swojego jaki numerek ma? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy B5FL:

 

- niebieskie podświetlenie ;)

- brak wyświetlania temperatury powietrza w kabinie - zupełnie bez sensu za to wyświetlana jest w dwóch miejscach temperatura zewnętrzna

- utrudniony (celowo) dostęp do żarówek reflektorów przednich

- niski prześwit

- brak tzw. "modułu skandynawskiego" (automatyczny włącznik świateł) w wersji 'plug and play'. Vectra B miała.

- dłłłłłłuuuuuuuuggggggaaaaaaaaaa skrzynia biegów: EEN + AVB - o niezbyt mocnym dole - powodują, że czwórkę można wrzucić dopiero przy ok. 60 km/h, co w mieście i przy przejeżdżaniu przez wioski bywa nieporęczne bo trzeba pałować auto na trójce.

- brak automatycznego domykania szyb. Vectra B miała.

 

Poza tym same plusy :) , które zdecydowanie przeważają nad minusami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta;) co do wyswietlania temperatury to da się zmienic. Auto domykanie szyb też da się zrobić;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta

Idzie sie przyzwyczaić, ale ja wolę ciepłe barwy. Gdyby tak zamiast niebieskiego był bursztyn, to bardzo ładnie by się on komponował z czerwonym. Ewentualnie zamiast niebieskiego mogłoby być podświetlenie białe + czerwień. Nikt się jednak nie chce podjąć takiego tuningu podświetlenia.

 

co do wyswietlania temperatury to da się zmienic.

A trzeba do tego ASO?

 

Auto domykanie szyb też da się zrobić

Tak - modulik kosztuje 150 PLN więc spasowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tak - modulik kosztuje 150 PLN więc spasowałem.

 

Ja taki moduł kupiłem na alledrogo za 40zł i śmiga super:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, może gość podał mi cenę z montażem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie po przesiadce z hondy civic w wersji type-r/si tj 200km benzyny to trochę ten pasek taki dziadkowóz :) wolno przyspiesza buja i kiwa na boki hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wolno przyspiesza

 

Po dobrym chipie nie poznasz auta :) Ja mam tylko AVB - po chipie 141,4 / 322,3 by Tune-up - a jazda przed i po jest nie do porównania. Jeździłem kiedyś Vectrą 2.5 V6 (170 / 230) i stwierdzam, że aktualnie Pasek ma lepszy wykop niż ona miała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brak tak zwanego przypominania o niewylaczonych swiatlach (tego pikania jak przy nie zapietych pasach)

Oj kolego to coś masz nie tak. Przy wyłączonym silniku i włączonych światłach otwarcie drzwi powinno uruchomić brzęczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niebieskie podswietlenie to dla wielu zaleta co do wyswietlania temperatury to da się zmienic. Auto domykanie szyb też da się zrobić

dokładnie kwestia gustu mi bardzo pasuje takie podświetlanie natomiast modne białe już nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te trzeszczace plastyki, brak grzanej przedniej szyby i jak juz cos stuka w zawieszeniu to zeby to znalezc trzeba pomalu szamana:fuj, w 110 denerwowala mnie masakryczna turbo dziura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brak grzanej przedniej szyby

a nie prawda zawsze możesz sobie wymienic na grzana w aso 1200PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- brak wyświetlania temperatury powietrza w kabinie - zupełnie bez sensu za to wyświetlana jest w dwóch miejscach temperatura zewnętrzna

 

Jesli bardzo chcesz znać temp w aucie to jest na to sposób: Kanał pierwszy trybu diagnostycznego klimatronika pokazuje Ci temp we wnętrzu. Przytrzymaj razem econ z klawiszami zmniejszenia temp i nadmuchu, a następnie wciśnij raz klawisz zwiększenia temp i już jesteś na kanale 01 i masz temp odczytywaną przez czujnik umieszczony za kratką w panelu klimatronika.

 

Natomiast temperatura zewnętrzna pokazywana na klimatroniku przydaje się w czasie jazdy z uruchomionymi wskazówkami nawigacji na fisie - wtedy fis nie wyświetla temperatury i zamiast przełączać na trip computer w fisie, wystarczy zerknąć na klimatronik aby zobaczyć temp zew.

 

- utrudniony (celowo) dostęp do żarówek reflektorów przednich

 

Jeśli uważasz, że tu jest utrudniony, to chyba nie miałeś do czynienia z autami gdzie faktycznie jest utrudniony - tu wyciągasz wlot powietrza co zajmuje parę sekund i masz dojście do lampy jak na dłoni. Przy drugiej ściągasz osłonę zbiorniczka wspomagania i masz jeszcze więcej miejsca. Zmiana żarówki, czy przestawienie wiązki na ruch LHD lub RHD zajmuje mi chwilkę - palcem sięgam do dźwigienki widocznej po zdjęciu osłony reflektora i gotowe. Dla mnie nie jest źle.

Ostatnio u znajomego w maździe 6 przestawiałem mu lampy bo wyjeżdżał na kontynent to zajęło mi to ok pół godziny - żeby zobaczyć czy w ogóle jest dźwigienka do przestawienia osłony musiałem użyć lusterka, gdy zobaczyłem że jest, okazało się że palcami się nie sięgnie bo jest tak daleko w reflektorze. Trzeba było na ślepo grzebać czymś co było na tyle krótkie i cienkie by tam wejść i na tyle długie by sięgnąć do dźwigienki. Oczywiście nie było mowy o podpatrywanie w lusterku bo manewrując ręką skutecznie zasłaniałem sobie widok lusterka, a i miejsca brakowało na rękę i lusterko razem. W pewnym momencie już zwątpiłem czy to w ogóle wykonalne jest.

Także wiadomo 125p to to nie jest, ale w porównaniu do innych aut gdzie zmiana żarówki równa się z demontażem całego przodu lub choćby zderzaka to w pasku nie jest źle.

 

niski prześwit

 

Jeśli masz sprężyny obniżające no to normalne że prześwit będzie mniejszy. Bo na standardowym komfortowym zawieszeniu Pasek jest jak koza i prześwit jak dla mnie ma nie mały. Jeśli jednak masz komfortowe i dalej jest Ci za nisko to zawsze możesz założyć sprężyny na złe drogi - wtedy będzie jak terenówka ;) Co kto lubi lub potrzebuje ;)

 

- brak tzw. "modułu skandynawskiego" (automatyczny włącznik świateł) w wersji 'plug and play'. Vectra B miała.

 

Bo i żadnego modułu Ci nie potrzeba aby światła mijania zapalały się po stacyjce - wystarczy wcisnąć i przekręcić w pozycję świateł pozycyjnych, a następnie pociągnąć do siebie by wyjąć włącznik świateł. Odłączyć wtyczkę od niego i we włączniku odszukać pin o oznaczeniu TFL. Następnie trzeba zrobić zworkę z pinem 58który jest obok i od tej pory same światła mijania zapalają się po włączeniu zapłonu. Prościej chyba się nie da.

Dodatkowo pin ten można wykorzystać do podłączenia drl bez modułu - wystarczy plusowy przewód drl uzbroić w pin i włożyć do wtyczki włącznika świateł i już.

 

 

- brak automatycznego domykania szyb. Vectra B miała.

 

W Twojej vectrze prawdopodobnie ktoś już założył moduł, lub zrobił mod na fabrycznej instalacji, bo oryginalnie trzeba było przytrzymać przycisk zamykania na pilocie. Tak samo zresztą jak w passacie gdy się to aktywuje. Tylko, że w pasku można jeszcze i otworzyć z pilota co również się bardzo przydaje ;)

 

Także chyba nie jest tak źle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności