Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam prośbę czy jest możliwość sprawdzenia czy mój moduł komfortu będzie obsługiwal 4x elektryczne szyby jak zrobię screena z vag-com'a sterownika nr 46? Jeśli tak to będę wdzięczny i załączam fotkę. pozdraVWiam dafota.3.g761314900012j.png.sm46.png&th=3560

Niestety nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli zostaje mi tylko wymiana modułu? jakieś przekodowanie wchodzi w grę? a jaki był by odpowiedni? czy poprostu szukać takiego co obsługuje 4x szyby, lusterka, centralny i alarm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli zostaje mi tylko wymiana modułu? jakieś przekodowanie wchodzi w grę? a jaki był by odpowiedni? czy poprostu szukać takiego co obsługuje 4x szyby, lusterka, centralny i alarm :)

Możesz spróbować przekodować,może czasem przyjmie,ale wg. Etki obsługuje tylko 2 szyby,jeśli nie zadziała to wtedy na pewno wymiana.Masz do wyboru 1J0959799AH lub AJ.No i jak będziesz kupował blachy z silnikami to muszą być z od lipca 1999 do czerwca 2000.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alo witam, przejrzałem cały wątek od pierwszego posta i nie znalazłem odpowiedzi, otóż proszę mi powiedzieć, czy moduł 1J0959799Q obsłuży scizora z pilotem

bardzo byłbym wdzięczny za jednoznaczną odpowiedź

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
alo witam, przejrzałem cały wątek od pierwszego posta i nie znalazłem odpowiedzi, otóż proszę mi powiedzieć, czy moduł 1J0959799Q obsłuży scizora z pilotem

bardzo byłbym wdzięczny za jednoznaczną odpowiedź

pozdr

Nie obsłuży.Nie ma możliwości sterowania falami radiowymi.Moduły z postu 785 obsłużą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie przeglądając temat zauważyłem że moduły mają dwa gniazda w module i na allegro tak samo, a jak ostatnio zaglądałem do swojego z tego co pamiętam miał trzy, z czego to wynika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie przeglądając temat zauważyłem że moduły mają dwa gniazda w module i na allegro tak samo, a jak ostatnio zaglądałem do swojego z tego co pamiętam miał trzy, z czego to wynika?

Z funkcji modułu.Pewnie masz z tyłu szyby na korby.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie a mam pytanie mój moduł jak podłącze vaga wyświetla się nr 1J1959801B. Z samochodem dostałem dwa trzy kluczyki dwa takie jajka. Tylko żaden pilot nie działa. Stąd moje pytanie czy mój moduł obsługuje fale radiowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak podłącze vaga wyświetla się nr 1J1959801B

 

Po tym numerze Etka pokazuje, że to numer silniczka podnoszenia szyb

 

Moduł komfortu z opcją na Fale radiowe:

3B0959796K

3B0959796P

3B0959796M

3B0959796L

3B0959796Q

3B0959796N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mozecie mi sprawdzic co obsluguje moj modul komfortu:

1co 959 799B kodowanie 00259 najbardziej chodzi mi o alarm a jeszcze dokladniej o obsluge syreny alarmowej h12 czy h8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W aucie mam problem z centralnym zamkiem.

Otwieranie przy pomocy pilota otwiera i zamyka tylko parę przednich drzwi, niekiedy któreś tylne drzwi), natomiast otwieranie i zamykanie za pomocą kluczyka i przycisków w drzwiach kierowcy działa bezproblemowo. Ponadto nie działa również otwieranie klapy bagażnika z pilota.

 

 

Czy w tym przypadku mogę jednoznacznie stwierdzić że uszkodzeniu uległ moduł komfortu ? (kodowanie na 100% jest poprawne) czy takie objawy mogą również występować przy problemach z instalacją elektryczną i zamkami w drzwiach (sterowanie z panelu i zamka drzwi kierowcy funkcjonuje bezproblemowo) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jest ktos z rzeszowa lub okolic i moglby za pomoca vdc zrobic domykanie szyb z pilota, nie dysponuje kompem z com a przez adapter nie pojdzie

dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

mam pytanie:czy da się aktywować dźwięk kontrolek np. rezerwy paliwa za pomocą vag-a?

(kontrolki mi się zapalają a nie ma dźwięków,cisza), dodam ze kiedyś były sygnały pojawiające się z kontrolkami.

jeśli ktoś wie jak to aktywować to proszę o pomoc

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

mam pytanie:czy da się aktywować dźwięk kontrolek np. rezerwy paliwa za pomocą vag-a?

(kontrolki mi się zapalają a nie ma dźwięków,cisza), dodam ze kiedyś były sygnały pojawiające się z kontrolkami.

jeśli ktoś wie jak to aktywować to proszę o pomoc

 

 

 

Dźwięk rezerwy oraz sygnalizacji o nie wyłączeniu świateł są na stałe zaimplementowane w liczniku.

 

Jeśli piszesz że wcześniej miałeś dźwięki to wg mnie wina lezy po stronie Buzzera (głośniczka) w liczniku.

 

jeśli chcesz sprawdzić VAGiem czy dźwięki się pojawią to zrób tak:

 

zapłon włączony silnik wyłączony

[17] Instruments

 

poczekaj aż Fejs się połączy z licznikiem

 

jeśli uzyskasz dostęp

 

[03] Outputs test

 

Jeśli twój licznik to obsługuje wyskoczy Ci okienko na którym naciskasz NEXT

i po kolei testujesz poszczególne Lampki i wskaźniki

tzn Obrotomierz wychyla się do max tak samo prędkościomierz i inne wskaźniki analogowe

po tym zapalają się poszczególne lampki kontrolne.

Klikasz NEXT aż przejdziesz poszczególne testy aż do ostatnich dwóch.

Ostatnie 2 testy dotyczą właśnie sygnalizacji dźwiękowej z licznika

tj.

CHIME - piszczący odgłos np braku paliwa czy płynu spryskiwacza

BUZZER - nie pamiętam od czego to jest ale taki dzwięk też występuje. ;)

 

Jeśli będziesz miał te testy w trakcie wykonywania a nie będziesz słyszał dźwięków z licznika to będzie wiadomo że głośniczek jest uszkodzony (spalony lub zimny lut)

 

Mogłem pomylić nazwy dźwięków bo piszę z pamięci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robiłem test Vag-iem i jak jest test wyjść i jest pozycja gong to milczy jak głupi nic nie słychać.to może być wina tego głośniczka?jeśli tak to można go wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robiłem test Vag-iem i jak jest test wyjść i jest pozycja gong to milczy jak głupi nic nie słychać.to może być wina tego głośniczka?jeśli tak to można go wymienić?

Tak.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie mogę kupić taki buzzer?? bo jak pytam w sklepach moto to oczy robią i mówią ze nie ma tego osobno!

jak on jest mocowany w liczniku? lutowany? wie ktoś? wymieniał go ktoś z Was???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie mogę kupić taki buzzer?? bo jak pytam w sklepach moto to oczy robią i mówią ze nie ma tego osobno!

jak on jest mocowany w liczniku? lutowany? wie ktoś? wymieniał go ktoś z Was???

 

Buzzer kupisz w każdym dobrym sklepie z częściami elektronicznymi.

 

Tutaj masz katalog Buzzerów wiem że firma z moich okolic ale będziesz miał porównanie.

http://www.katalog.micros.com.pl/buzzer.php

 

Na wszelki wypadek sprawdź czy u Ciebie jest Buzzer czy głośniczek !

buzer posiada wbudowany generator i po podaniu napięcia piszczy

buzer zazwyczaj jest jedno dźwiękowy a w pasku są 2 dzwięki.

 

Głośnik potrzebuje sygnału z zewnetrznego generatora który jest na płycie licznika.

 

wiec tutaj już musisz pytać tych co siedzą w elektronice.

 

Teoretycznie nie wystepuje jako część zamienna, a praktycznie nikt nie wymieni zegarów bo koszt duży. Wiec taniej i łatwiej jest kupić nowy buzer i go zmienic.

 

Buzer w liczniku jest lutowany. Skoro wcześniej ci działał a teraz nie to może tylko wina zimnych lutów które trzeba poprawić.

 

Co do wymiany ciężko mi powiedzieć jak to dokładnie wygląda w 3b lub 3bg

Ja taki wymieniałem ale Audi 80 b4 a tam buzer był jako osobny moduł Mini Check przykręcony na 3 śrubki. Wiec wymiana była banalna i nie trzeba było rozbierać zegarów na części pierwsze.

 

Zapewne będzie trzeba trochę rozebrać zegary żeby się dostać do tego buzerka.

jak to dokładnie wygląda to nie wiem.

Ale tutaj masz zdjęcie płyty licznika od strony wskazówek i wyświetlaczy i nie widać tutaj buzera wiec wnioskuję ze znajduje się on na płycie czołowej ale od tyłu

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41435&page=4

 

tutaj masz zdjęcie płyty licznika ale z Seata

http://kys.fm.interii.pl/seat_licznik/IMAGE_00018.jpg

buzer to czarny okrągły element w prawym górnym rogu

W Pasku może wyglądać podobnie. ale sądząc po zdjęciu będzie raczej montowany na tylniej części płyty licznika czyli z jego wymianą nie powinno być kłopotu. zapewne będzie trzeba zdjąć tylko tylnią obudowę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebekgolf

Witam, może nie mam passata ale mam inne wozidło tej grupy. Otóż mam problem. Kupiłem sobie anglika i do pełni szczęścia potrzebuję jeszcze zamienić działanie drzwi. Obecnie jest tak że główne to drzwi prawy przód ( one mają pełne sterowanie wszystkim innym itd) i trzeba by to zamienić z lewymi przednimi. Mój moduł komfortu ma już magistralę CAN. Otóż czy da się to jakoś programowo załatwić (mam na myśli tutaj podmianę ID sterowników w drzwiach przednich)? Myślałem nad przełożeniem instalacji drzwi i płytek drukowanych z mikroprocesorami ale niestety płytki nie są symetryczne więc nie da się ich bez "grubej rzeźby" przełożyć.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja to mam problem.Mam paska limuzyne 101km 2001r.Centralny działa ale tylko z kluczyka,dioda w drzwiach nie świeci,oświetlenie w drzwiach-te lampki na dole świecą,tylną klapę otworzę tylko z kluczyka.VAG wykazał błędy w tylnej klapie-zwarcie do masy.Rozebrałem wszystko i sprawdziłem-mikrostyki ok.moduł komfortu suchy i żadnych utlenień jedyna rzecz jaka mi pozostała to w dzwiach kierowcy jest blokada kluczem otwarcia klapy bagażnika i klapki paliwa i ta blokada nie działa-czy to może pokazywać bład.Ktoś ma schemat centralnego i modułłu?to proszę na email [email protected] Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności