Skocz do zawartości
Gość droozd

Światła do jazdy dziennej

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za linki :) coś trzeba będzie wybrać. Najbardziej kusi mnie hella, ta z tradycyjną żarówką 6W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

A ja zapytam z innej strony. Może nieuważnie czytałem, ale nigdzie nie mogłem znaleźć opisu możliwości aktywacji światel dziennych za pomocą VAGa. Czy jest taka możliwość? chodzi mi o 3BG 2005r. Podobno są to światła mijania i nic więcej i zaświecają się po uruchomieniu silnika. Jak to aktywować w module komfortu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest taka możliwość? chodzi mi o 3BG 2005r. Podobno są to światła mijania i nic więcej i zaświecają się po uruchomieniu silnika. Jak to aktywować w module komfortu?

Komputerem nieda sie tego aktywowac, jedynie mozna zmostkowac pin TFL z pinem 56 ale wtedy swieca sie tylko swiatla mijania zaraz po wlaczeniu stacyjki, mialem tak podlaczone jak kupilem auto.

Mozesz o tym poczytac tu:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29390&highlight=tfl&page=2

Edytowane przez Hudzior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem.

Dzięki Hudzior.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.

A ja zapytam z innej strony. Może nieuważnie czytałem, ale nigdzie nie mogłem znaleźć opisu możliwości aktywacji światel dziennych za pomocą VAGa. Czy jest taka możliwość? chodzi mi o 3BG 2005r. Podobno są to światła mijania i nic więcej i zaświecają się po uruchomieniu silnika. Jak to aktywować w module komfortu?

Albo zrobić tak: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=690506&postcount=96

To jest chyba najlepszym rozwiązaniem, jeśli nie chcemy psuć sobie wyglądu auta dodatkowymi lampkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego nie chcę robić, bo to by nie bardzo wyglądało. nie ma to jak oryginał. wygląda tak i tak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko kupować z homologacją bo dowód zabiorą!czyli nie kupować pasków z diodami tyko diody oprawione w plastikowym kloszu!widziałem jedne i drugie w paskach i powiem,ze te bez atestu to wiocha i bym ich nie zamontował,a te z homologacją nawet nieźle świecą! z atestem świecą na biało a bez często się spotkałem,że na niebiesko(ksenon wiejski).polecam z atestem po co potem władza ma się czepiać!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie muszą posiadać certyfikaty i homologacje takie światełka :638: Co powiecie na to

http://www.allegro.pl/item913902478_swiatla_dzienne_do_dziennej_jazdy_led_auto_slim.html ??

Edytowane przez mateuszhg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie muszą posiadać certyfikaty i homologacje takie światełka :638: Co powiecie na to

http://www.allegro.pl/item913902478_swiatla_dzienne_do_dziennej_jazdy_led_auto_slim.html ??

Te co przedstawiłeś są Ok.Poczytaj jak chcesz to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Światła_do_jazdy_dziennej Miłej lektury ;) Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z ich żywotnością bo jak się przepali dioda to raczej to już do wywalenia i tez rozważam drugi wariant http://allegro.pl/item896101061_swiatla_jazdy_dziennej_hella_nowe.html

 

http://allegro.pl/item903361712_swiatla_do_jazdy_dziennej_hella_dzienne_bytom.html

Edytowane przez mateuszhg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos ma jakies sprawdzone i wzglednie niedrogie swiatla do jazdy dziennej w cenie +/- 100-130zl? Znajomy szuka, ale chcialby aby byly mocne tj. widoczne w dzien. Znajac zycie ( przynajmniej z mojego doswiadczenia z latarkami itd. ) pewnie musialy by byc na mocnych fluxach albo cree, ale moze i zwykle daja rade. Ja poki co zostaje przy ori rozwiazaniu, zarowki raz na rok-dwa mozna wymienic i nic sie nie stanie, choc jesli by sie sprawdzily to czemu nie ;] Generalnie licze na opinie uzytkownikow, a nie "ze te wygladaja ok". Oczywiscie homologacja to podstawa ( jesli sie wogole trafi za te pieniadze ) O_o

 

PS. przegladac Allegro i sklepy internetowe potrafie, ale to wszystko barachlo wyglada prawie identycznie. Czy ktos wymienial w w chinskich ledowych lampach diody na jakies konkretniejsze? mam kilka latarek na ledach z roznymi mocami do 3W, niektore potrafia zaswiecic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe jak z ich żywotnością bo jak się przepali dioda to raczej to już do wywalenia i tez rozważam drugi wariant http://allegro.pl/item896101061_swiatla_jazdy_dziennej_hella_nowe.html

 

http://allegro.pl/item903361712_swiatla_do_jazdy_dziennej_hella_dzienne_bytom.html

 

Wybór należy zawsze do Ciebie.Co do LED'ów-są wytrzymałe ;)

 

---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

 

Ktos ma jakies sprawdzone i wzglednie niedrogie swiatla do jazdy dziennej w cenie +/- 100-130zl? Znajomy szuka, ale chcialby aby byly mocne tj. widoczne w dzien. Znajac zycie ( przynajmniej z mojego doswiadczenia z latarkami itd. ) pewnie musialy by byc na mocnych fluxach albo cree, ale moze i zwykle daja rade. Ja poki co zostaje przy ori rozwiazaniu, zarowki raz na rok-dwa mozna wymienic i nic sie nie stanie, choc jesli by sie sprawdzily to czemu nie ;] Generalnie licze na opinie uzytkownikow, a nie "ze te wygladaja ok". Oczywiscie homologacja to podstawa ( jesli sie wogole trafi za te pieniadze ) O_o

 

PS. przegladac Allegro i sklepy internetowe potrafie, ale to wszystko barachlo wyglada prawie identycznie. Czy ktos wymienial w w chinskich ledowych lampach diody na jakies konkretniejsze? mam kilka latarek na ledach z roznymi mocami do 3W, niektore potrafia zaswiecic.

 

Opisywałem już te co mam założone u siebie.Są naprawdę dobre i nic się z nimi nie dzieje,śmigają już prawie rok i wszystko OK.Co do ceny-cięzko będzie kupić gotowy zestaw w tej cenie,jak już to raczej bez automatu wł/wyłączającego.Owszem są,ale same światła nie spełniają określonych warunków.

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam już takich ledów drugi rok. 3 razy utarczki z policja zakończone bezkasowo.

Najwiekszym niebezpieczeństwem jest to, że inni kierowcy oraz policjanci !!, ogłupieni przepisami zawracają uwagę wyłącznie na światła mijania. Jak ich nie ma, to nie masz świateł. Musze się sporo natłumaczyć, że te małe światła ledowe spełniają wszelkie normy świateł dziennych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Używam już takich ledów drugi rok. 3 razy utarczki z policja zakończone bezkasowo.

Najwiekszym niebezpieczeństwem jest to, że inni kierowcy oraz policjanci !!, ogłupieni przepisami zawracają uwagę wyłącznie na światła mijania. Jak ich nie ma, to nie masz świateł. Musze się sporo natłumaczyć, że te małe światła ledowe spełniają wszelkie normy świateł dziennych.

 

Prawda jest taka że nawet niektórzy policjanci o tym nie wiedzą :D Masz homologowane światła do jazdy dziennej=nie musisz mieć załączonych żadnych innych...Oczywiście zgodnie z warunkami na drodze i o określonej widoczności-trudno żeby z nimi w nocy jeździć ;) Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że z odpowiednimi literkami i cyferkami na szkle oraz odpowiednio podłączone..

Metodologia jest taka, że w Łodzi i na trasie używam dziennych - jeśli warunki odpowiednie. W obcych miastach włączam mijania, aby nie tracić czasu na dyskusje z policjantem i ew. dojazdami do sadu.

Natomiast na trasie bez przerwy dziękuje i wyjaśniam, że dzienne się świecą.

Kiedyś, jakiś facio jechał za mną od Torunia i przed Łodzią nie wytrzymał. Stwierdził, że ponad 20 razy słyszał moje wyjaśnienie i żebym wreszcie włączył te cholerne światła, bo on ma dość. :-)

Edytowane przez WW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, że z odpowiednimi literkami i cyferkami na szkle oraz odpowiednio podłączone..

Metodologia jest taka, że w Łodzi i na trasie używam dziennych - jeśli warunki odpowiednie. W obcych miastach włączam mijania, aby nie tracić czasu na dyskusje z policjantem i ew. dojazdami do sadu.

Natomiast na trasie bez przerwy dziękuje i wyjaśniam, że dzienne się świecą.

Kiedyś, jakiś facio jechał za mną od Torunia i przed Łodzią nie wytrzymał. Stwierdził, że ponad 20 razy słyszał moje wyjaśnienie i żebym wreszcie włączył te cholerne światła, bo on ma dość. :-)

 

Co poniektórym możesz tłumaczyć a i tak wiedzą swoje,to jest najlepsze :D Na CB juz nie raz się dowiedziałem że mam światła wyłączone ;) to też często muszę wyjaśniać o co biega...Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co poniektórym możesz tłumaczyć a i tak wiedzą swoje,to jest najlepsze Na CB juz nie raz się dowiedziałem że mam światła wyłączone to też często muszę wyjaśniać o co biega...Pzdr.

 

 

 

mam to samo, a niekiedy nawet twierdzą że na halogenach jadę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam to samo, a niekiedy nawet twierdzą że na halogenach jadę:)

I weź tu ludziom przemów do rozumu ;) Dużo ludzi jeszcze chyba nie wie co to światła dzienne...

P.S.Jak Ci się sprawują? :)

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam pytanko trochę z innej beczki.

Mam w tym momencie dzienne, okrągłe Wesem, sprawdzają się. Problem mój polega na tym, że po wymianie reflektorów głównych na Depo, nie mam świateł przeciwmgłowych. No a globalne ocieplenie idzie, mgły i śnieżyce trafiają się coraz częściej ;)

Myślałem o reflektorach dodatkowych od Octavii 3 - zawierają światło przeciwmgłowe i dzienne. O takie: http://allegro.pl/item920478902_halogen_halogeny_skoda_octavia_iii_nowe_oryginalne.html

Problemem jednak może być montaż tego w kratce, która jest trochę innego kształtu. I tu moje pytanie: Czy jeśli zamontuję te halogeny odwrócone "do góry nogami", to policja i diagnosta może się czepiać? I czy nie spowoduje to pogorszenia właściwości światła przeciwmgłowego?

 

Pozdrawiam.

halogen_lewy_octaviaiii_4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, a ja mam pytanko trochę z innej beczki.

Mam w tym momencie dzienne, okrągłe Wesem, sprawdzają się. Problem mój polega na tym, że po wymianie reflektorów głównych na Depo, nie mam świateł przeciwmgłowych. No a globalne ocieplenie idzie, mgły i śnieżyce trafiają się coraz częściej ;)

Myślałem o reflektorach dodatkowych od Octavii 3 - zawierają światło przeciwmgłowe i dzienne. O takie: http://allegro.pl/item920478902_halogen_halogeny_skoda_octavia_iii_nowe_oryginalne.html

Problemem jednak może być montaż tego w kratce, która jest trochę innego kształtu. I tu moje pytanie: Czy jeśli zamontuję te halogeny odwrócone "do góry nogami", to policja i diagnosta może się czepiać? I czy nie spowoduje to pogorszenia właściwości światła przeciwmgłowego?

 

Pozdrawiam.

Odwrotnie będzie je ciężko zamontować,poza tym jest to niezgodne...Ale możesz poszukać halogenów z 3B,były w wersjach US i chyba Kanada z tego co pamiętam ;) A z 3BG też idzie urzeźbić ;) Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności