Skocz do zawartości
Gość droozd

Światła do jazdy dziennej

Rekomendowane odpowiedzi

Odwrotnie będzie je ciężko zamontować,poza tym jest to niezgodne...

Ale czy strumień światła przeciwmgłowego jest symetryczny w pionie, czy jednak będzie świecić inaczej?

 

Ale możesz poszukać halogenów z 3B,były w wersjach US

Tylko że nie chcę rezygnować z dziennych, i też nie chcę robić z auta choinki. Dlatego pomyślałem o dziennych + p. mg. w jednej lampie.

Poza tym ztcp te halogeny z US zasłonią wlot do intercoolera, czego też chciałbym uniknąć

Edytowane przez Roddy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale czy strumień światła przeciwmgłowego jest symetryczny w pionie, czy jednak będzie świecić inaczej?

 

 

Tylko że nie chcę rezygnować z dziennych, i też nie chcę robić z auta choinki. Dlatego pomyślałem o dziennych + p. mg. w jednej lampie.

Poza tym ztcp te halogeny z US zasłonią wlot do intercoolera, czego też chciałbym uniknąć

Nie miałęm okazji testować tych halogenów więc nie chcę Cię wprowadzić w błąd.A co do halogenów z 3BG-dasz je razem z kratkami i będzie OK.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk, z całym szacunkiem, ale te halogeny z 3BG mnie nie interesują! I tak musiałbym przerobić zderzak (3BG ma inne kratki niż 3B), a i tak nie spełniałyby podstawowego założenia - światła przeciwmgłowego i dziennego w jednej lampie. Jak mam rzeźbić w zderzaku, to już wolę pod te halogeny z Octavii 3.

Chyba, że znasz inne lampy łączące funkcję p. mg. i drl, a które łatwiej byłoby wpasować w kratkę 3B, to daj info proszę.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest octavia 3, tylko octavia 2 fl. Co do tych halogenów, to mają funkcję światła dziennego, to znaczy światła do jazdy dziennej są po bokach, na zewnętrznej stronie tego klosza. To są takie małe banieczki, te żarówki. Włącza się to jak się włączy silnik i przełącznik od świateł jest w pozycji zero, jak włączysz postoje lub mijania, to te gasną. Halogeny są od wewnątrz. Nawet superb 2 do niedawna nie miał dziennych, ma je teraz tak samo jak octavia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest octavia 3, tylko octavia 2 fl. Co do tych halogenów, to mają funkcję światła dziennego, to znaczy światła do jazdy dziennej są po bokach, na zewnętrznej stronie tego klosza. To są takie małe banieczki, te żarówki. Włącza się to jak się włączy silnik i przełącznik od świateł jest w pozycji zero, jak włączysz postoje lub mijania, to te gasną. Halogeny są od wewnątrz. Nawet superb 2 do niedawna nie miał dziennych, ma je teraz tak samo jak octavia.

 

99% tych świateł się tak załącza ;) Dodam jeszcze że zaniedługo wszystkie nowe samochody wyprodukowane będą musiały obowiązkowo być wyposażone w światła do jazdy dziennej.Pzdr.

 

---------- Post added at 06:19 ---------- Previous post was at 06:18 ----------

 

Patryk, z całym szacunkiem, ale te halogeny z 3BG mnie nie interesują! I tak musiałbym przerobić zderzak (3BG ma inne kratki niż 3B), a i tak nie spełniałyby podstawowego założenia - światła przeciwmgłowego i dziennego w jednej lampie. Jak mam rzeźbić w zderzaku, to już wolę pod te halogeny z Octavii 3.

Chyba, że znasz inne lampy łączące funkcję p. mg. i drl, a które łatwiej byłoby wpasować w kratkę 3B, to daj info proszę.

Pozdr.

 

Zawsze możesz pojeździć po tzw.szrotach i znaleźć coś dla siebie ;) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Zakupiłem dzisiaj coś takiego: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i1862266927.html . W zestawie jest przekaźnik. Instrukcja wygląda do tego tak: [ATTACH=CONFIG]69045[/ATTACH] i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz w takim razie zamontować dodatkowy przekaźnik .W skrzynce na komputer Ecu znajdziesz kabelek bodajże niebieski który idzie od alternatora na kontrolkę ,użyjesz go jako sygnał dla przekaźnika który włączy plus po stacyjce po uruchomieniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie!

Zakupiłem dzisiaj coś takiego: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i1862266927.html . W zestawie jest przekaźnik. Instrukcja wygląda do tego tak: i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu...

 

Kolego pochwal się fotkami jak zamontujesz światła, ciekaw jestem jak będą wyglądać na aucie. Będziesz robił dziury w kratkach pod światła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego pochwal się fotkami jak zamontujesz światła, ciekaw jestem jak będą wyglądać na aucie. Będziesz robił dziury w kratkach pod światła?

Mam takie zamontowane.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/53606-LED-jako-światła-do-jazdy-dziennej-postojówki-LED/page18?p=1141584&viewfull=1#post1141584

 

A zamiast dłubania dziur nie lepiej kupić ori kratki pod halogeny? :)

 

P.S. Na stronie mojego pasiora masz dokładniejszą fotkę.

Pozdro.

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.... i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu...

 

Kolego zobacz to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/61f5873508eb6525.html

Plus po zapłonie - to niebieski przewód na T10B PIN1 w skrzynce komputera w czarnej kostce.

 

Co do drugiej części pytania - automat (który kupiłeś razem ze światłami) przy własciwym jego połaczeniu powinien rozłaczyć światła dzienne (działa na zasadzie przekaźnika i odcina napięcie na światła dzienne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, czyli w takim razie dwa przekaźniki mam zamontować? Bo jeden dostałem w zestawie... czy o ten właśnie chodzi? :)

 

Albo inaczej zinterpretuję pytanie... czy ten plus z tej skrzynki może być plusem który puszczę na LED'y czy tylko jako zwarcie lub rozwarcie przekaźnika i dołożyć muszę drugi przekaźnik a plus z akumulatora? czy ten niebieski spokojnie uciągnie? Pozdrawiam:)

Edytowane przez kom4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, czyli w takim razie dwa przekaźniki mam zamontować? Bo jeden dostałem w zestawie... czy o ten właśnie chodzi? :)

 

Albo inaczej zinterpretuję pytanie... czy ten plus z tej skrzynki może być plusem który puszczę na LED'y czy tylko jako zwarcie lub rozwarcie przekaźnika i dołożyć muszę drugi przekaźnik a plus z akumulatora? czy ten niebieski spokojnie uciągnie? Pozdrawiam:)

 

Z reguły plus po zapłonie służy do uruchomienia świateł dziennych. Nie wiem jaki jest Twój automat, ale w 99 % dołączony do zestwu automat jest też przekaźnikiem (i plus po zapłonie służy do załączenia cewki) a prąd zasilający światła dzienne ciągnięty jest z innego styku.

Trzeba dokładnie obejrzeć schemat instalacyjny. Według mnie nie powinieneś dokładać przekaźników.

Edytowane przez Wojciechpop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie zamontowane.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/53606-LED-jako-światła-do-jazdy-dziennej-postojówki-LED/page18?p=1141584&viewfull=1#post1141584

 

A zamiast dłubania dziur nie lepiej kupić ori kratki pod halogeny? :)

 

P.S. Na stronie mojego pasiora masz dokładniejszą fotkę.

Pozdro.

 

Ty masz FL-a, do niego są ori kratki pod halogeny, do przed-lifta takowych nie ma. Dlatego ciekawi mnie montaż okrągłych DRL w przed lifcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty masz FL-a, do niego są ori kratki pod halogeny, do przed-lifta takowych nie ma. Dlatego ciekawi mnie montaż okrągłych DRL w przed lifcie.

Faktycznie, nie spojrzałem na opis. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy do B5 FL ktoś wie gdzie dostać coś dokładnie takiego jak w tym pasku?

 

http://i78.photobucket.com/albums/j87/Imprezasti25/Passat_3BG_TFL-7.jpg

 

Pieknie to wygląda i estetycznie, a do tego jak widać jest to mocne i wyraziste światło.

 

---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:54 ----------

 

Ok, znalazłem na allegro, tylko cena dość wysoka.

 

http://www.moto.allegro.pl/item550341544_swiatlo_dzienne_28_led_vw_golf_polo_passat_bora.html

 

No i jak się wam wydaje, do kratek w b5 3bg bez halogenów zamontuje się to bezproblemowo?

 

Mam pytanko. Możesz powiedzieć co to za lampki i gdzie można je dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko. Możesz powiedzieć co to za lampki i gdzie można je dostać?

 

To są chyba NSSC 523hp, pełno na alledrogo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jestem posiadaczem passata B5FL z fabrycznymi halogenami i ostatnio chciałem sobie je zdemontować i założyć światła do jazdy dziennej. Powiedziano mi, że muszę wyłączyć w komputerze za pomocą VAG'a halogeny, ponieważ jeśli tego nie zrobię to będzie mi się wyświetlał błąd. Czy to prawda ? Jeśli tak, to jak to wyłączyć VAG'iem ? Ma ktoś może jakiś mini poradnik :) ? Czy może to nie prawda i po zamianie halogenów na światła do jazdy dziennej nie będzie żadnych "błędów".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U ciebie nie trzeba nic wyłączać VAG'iem, te sugestie dotyczą bardziej użytkowników B6 gdzie już jest moduł centralnej elektryki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To są chyba NSSC 523hp, pełno na alledrogo

to raczej nie są 523, to są lampy od audi rs6 lub s6, chcialem takowe ale cena kosmiczna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega powyzej napisal, możesz śmiało odpinać, a w vagu i tak się niczego nie dogrzebiesz ;), w 3BG halogeny nie idą przez zaden sterownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności