Skocz do zawartości

kom4r

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kom4r

  • Urodziny 21.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1998
  1. mam dokładnie to samo -51 i ostatnio migał mi wyświetlacz po odpaleniu auta... to może tak musi być? ze ruszając klima na chwile się odłącza? cholera wie...
  2. Czy ktoś mi jest w stanie JEDNOZNACZNIE odpowiedzieć... DLACZEGO przy ruszaniu autem klima się wyłącza ZAWSZE na jakieś 5 sekund? tzn. dokładniej wyłączana jest sprężarka. Czy to jest normalne zjawisko? niejako żeby silnik miał więcej mocy do ruszenia ze skrzyżowania to klima się odłącza??
  3. Wiatrak się kręci, czujnik temperatury wymieniony a sprężarka i tak się wyłącza ruszając ze skrzyżowania... mechanik mi powiedział, że tak ma być, żeby silnik nie był nadmiernie obciążony przy ruszaniu... co o tym sądzicie?
  4. kolego, wstyd się przyznać ale metoda z podanego przez Ciebie linku pomogła klupnąłem toporkiem w puszkę wentylatora i zaczął śmigać jak miło hehe ciekaw jestem tylko na jak długo to pomoże hehe
  5. o fakk... dobra spróbuję najpierw podpiąć na krótko dzięki bardzo za pomoc;)
  6. w sensie obudowę kolumny kierownicy? znowu trza myszkować po passacie ehhhh
  7. no więc wymieniłem czujnik temperatury (miałem podobny problem jak kolega, temperatura czasami mi wskakiwała na -51) ale niestety nie rozwiązało to problemu włączania i wyłączania klimy... dzwoniłem do serwisu klimatyzacji i spec powiedział, że przyczyną jest właśnie nie włączający się wiatrak, że wtedy ciśnienie rośnie i sprężarka się wyłącza... powiedz kolego jak dostać się do szczotek i jak je wymienić? gdzie je kupić? jestem laikiem... czy jest też opcja że bezpiecznik padł? gdzie go znajdę w razie czego? mimo wszystko jeszcze spróbuję podpiąć wentylator na krótko aby potwierdzić samemu sobie że padł...
  8. Dziękuję i proszę się nie kłócić Zatem powiedzcie mi tak ostatecznie... powodem iż przy ruszaniu ze skrzyżowania i wyłączaniu w tym momencie na parę sek. sprężarki będzie czujnik temperatury?? który jest nagle owiewany pędem powietrza? czy niesprawny wentylator? czy jeszcze może być jakaś inna przyczyna...? Bo już głupi jestem Pozdrawiam i miłej niedzieli
  9. no więc właśnie z nim też mam cyrki... czasami mi pokazuje -54 i po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd czujnika temp. zewn. czyli to moze być to? jak go się wymienia? z tego co patrzyłem on jest cały zalany... bez wtyczki....
  10. aaa hehe nie wnikałem nigdy kurcze... to co może być przyczyną, że klima zawsze jak ruszam z miejsca (ze skrzyzowania czy gdziekolwiek) wyłącza się i za dwie sek włącza znowu? tak jest doslownie zawsze jak ruszam autem... pozniej jak juz jade to jade czasami na postoju wlacza/wylacza wlacza/wylacza i tak w kolko sprężarkę...
  11. czyli to, ze wiatrak sie nie wlacza to norma? A skąd pytanie o AVG ?
  12. wiatrak ma zawsze chodzić? jak tylko się włącza klima? bo właśnie przy włączonej klimie patrzyłem a wiatrak stoi... ten koło wiatraka od chłodnicy tak? próbowałem poruszać jego łopatkami ale ruszają się leciutko... jednak zero ruchu... włączałem na econo i znowu na auto i nic. Ani drgnie... to może być przyczyną?
  13. Koledzy, przeczytałem uważnie wszystkie posty. Mam dokładnie taki sam problem z klimą. Temperatura tak jak teraz ok. 10-15 st. stoję na skrzyżowaniu sprężarka pracuje, zapala się zielone, ruszam, sprężarka się wyłacza po czym 3 sek. później z powrotem się włącza! I tak jest ZAWSZE!! o co tu chodzi?! Również podczas postoju zdarza się że sprężarka się na zmianę włącza i wyłącza... nie sądzę żeby wahania temperatury były aż takie żeby były na takim pograniczu żeby co 3 sek sprężarka się musiała włączyć i wyłączyć... co to do cholery może być??
  14. Kolego, czyli w takim razie dwa przekaźniki mam zamontować? Bo jeden dostałem w zestawie... czy o ten właśnie chodzi? Albo inaczej zinterpretuję pytanie... czy ten plus z tej skrzynki może być plusem który puszczę na LED'y czy tylko jako zwarcie lub rozwarcie przekaźnika i dołożyć muszę drugi przekaźnik a plus z akumulatora? czy ten niebieski spokojnie uciągnie? Pozdrawiam:)
  15. Witam serdecznie! Zakupiłem dzisiaj coś takiego: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i1862266927.html . W zestawie jest przekaźnik. Instrukcja wygląda do tego tak: [ATTACH=CONFIG]69045[/ATTACH] i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności