Skocz do zawartości

koval

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O koval

  • Urodziny 28.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. koval

    AWX - Check Engine

    Witam. Auto: Passat B5 FL 130 KM (AVF) Również mam poważny problem z kontrolką check engine i towarzyszącym mu komunikatem „Abgas Werkstatt”. Opiszę swój problem od początku wystąpienia powyższych rzeczy. Jadąc na wakacje autostradą w 2014 roku na lewy pas wyjechał mi bus przez co musiałem dość ostro przyhamować. Po przejechaniu 10-20 km po zdarzeniu na desce zaświeciły się kontrolki takie jak: - check engine - kontrolka ABS - kontrolka ESP Zatrzymałem się. Zgasiłem silnik, chwilę poczekałem, odpaliłem i kontrolki od ABS i ESP zgasły. Pozostał tylko check engine i abgas do dnia dzisiejszego. Na początku jeszcze miałem takie problemy, że jak na postoju ponaciskałem pedał hamulca to dodatkowo pojawiały się kontrolki od ABS i ESP. Wyczytałem, że to prawdopodobnie uszkodzony czujnik stopu i go wymieniłem. Teraz już aż tak częstego problemu z kontrolkami ABS i ESP nie ma, ale potrafią się zaświecić. Jako, że check engine i abgas pozostał to zaprowadziłem samochód do mechanika. Po przeskanowaniu komputerem stwierdził, że to zawór EGR, czyli albo czyścimy albo wymieniamy na nowy. Oczywiście nie bawiłem się w czyszczenie tylko wymieniłem na nowy. Niestety to nic nie dało i check engine i abgas nadał pozostały… Kolejną próbą naprawy był przepływomierz, ponieważ auto trochę straciło na mocy, ale raczej nie wpadało w tryb awaryjny. Przepływomierz został wymieniony i auto może jest teraz bardziej czule na gaz na 1 i 2 biegu, jednak na 3 do 6 przyspiesza stopniowo bez względu na to jak wciśnie się pedał gazu (w zakrecie od 1000 do 2000 obrotów). Przepływomierz oryginalny BOSCHA do silników AWX, AVF 130 konnych, czyli taki jak powinien być. Cały czas zostaje problem check engine i abgas. Sam na własną rękę przeskanowałem auto okrojonym programem i poniżej zamieszczam skany błędów. Żeby zawęzić krąg podejrzanych wypiszę co zostało już przy aucie wymienione: - Nowy zawór EGR - Czujnik stopu (kupiony w ASO) - Nowy przepływomierz - To może mniej istotne, ale turbina została zregenerowana. http://oi63.tinypic.com/zv37u0.jpg http://oi64.tinypic.com/15n1wlc.jpg Może macie jakiś nowy, trafny pomysł co to może być ? EDIT: Witam ponownie. Problem został rozwiązany, kod błędu 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded w moim przypadku oznaczał padnięty zawór N18 (zawór sterowania EGR).
  2. piter2005, czyżbyś miał ten sam problem co ja ostatnio ? Poniżej wrzucam film z tym co się dzieje na panelu klimatronika. Po 20 sekundach "napisy" wracają do normy lecz nie ma w ogóle podmuchu ciepłego/ zimnego jakiegokolwiek powietrza - nawiew nie działa.
  3. Też właśnie słyszałem, że te głośniczki fajnie grają tyle, że ze wzmacniaczem ;/ myślę, że dokupiłbym jakoś w lato razem z dodatkowym audio na tył tyle, że jeśli chodzi o wzmacniacze to nie mam pojęcia jaki wybrać, ale na razie skupiam się na głośnikach na przód i radiu. Meczy mnie ciągłe nagrywanie muzyki na cd..., a drzwi nie są wygłuszone.
  4. Akurat radia 2-dinowe, te które podałem nie służą do oglądania filmów chodzi mi głównie o wygląd, a w paskach fajnie to wygląda. Co do pioneera faktycznie macie racje. Oferuję o wiele więcej niż sony w tej samej bądź niższej cenie i praktycznie jestem zdecydowany na kupno PIONEER'a FHX700BT. Dodatkowo ma on jeszcze bluetooth co bardzo przydaję się podczas jazdy do rozmów - nie jestem zwolennikiem słuchawek bluetooth. Co natomiast myślicie o głośnikach ? Myślałem o hertz DSK-165.
  5. Witam. Ja też planuję zmienić fabryczne audio w b5 FL na coś lepszego. Póki co planuję wymianę radia i głośników z przodu. Jakie głośniki sprawdzone polecacie do kwoty 300-400 zł na przód ? No i jakie radio wybrać ? 2 din, 1 din ? budżet na radio, tak do 800-900 zł. Jeśli chodzi o radio to zastanawiam się nad trzema modelami sony: 1. http://allegro.pl/sony-wx-gt90bt-2din-cd-usb-aux-bluetooth-krakow-i5012722010.html 2. http://allegro.pl/sony-xav-65-radio-samochodowe-2din-z-dvd-usb-4x55w-i4929506447.html 3. http://allegro.pl/sony-xsp-n1b-2-din-cd-usb-bluetooth-smartfon-hit-i5040386124.html W przyszłości także planuję dokupić głośniki na tył oraz poprowadzić kable, ponieważ nie ma ich tam w ogóle. Z góry dzięki za pomoc przy wyborze
  6. jaki tam jest teraz numer błędu to szczerze nie wiem, bo po odebraniu auta od mechanika zrobiłem nim około 100 kilometrów i znów wyskoczył ten błąd. Auto od jakiś 3 tygodni nie jeździło i stoi w garażu. Jak za tydzień wrócę z delegacji to ponownie przejadę się do mechanika i będziemy kombinować dalej... Zapomniałem jeszcze dodać, że wszystko zaczęło się na autostradzie od czujnika stopu podczas, gdy musiałem gwałtowniej zwolnić ze 130 do 90, bo gość busem zaczął wyprzedzać nie patrząc w lewe lusterko... - objawiało się to tym, że jednocześnie paliły się dwie kontrolki ( ESP i ABS ), ale światło stopu cały czas działało. Później dopiero pojawił się błąd z checkiem, czujnik został wymieniony i przez jakiś czas było dobrze, a teraz od czasu do czasu wyskakuję albo wtedy kiedy 4 razy jeden po drugim przycisnę mocniej pedał hamulca. Cewki zapłonowe i sonda odpada, a więc zostaję czujnik temperatury. Z tego co patrzyłem to było najczęstszą przyczyną u forumowiczów vw.
  7. Witam. Ja mam podobny problem w passacie FL 2003 1,9 TDI 130 KM. Kod błędu związany ze złą jakością spalin. Problemu z mocą nie było, poza tym, że raz jak to powiedział mechanik turbina się "zacinała" i dlatego nie miał mocy. Po tej naprawie moc wróciła i później już z nią kłopotu nie było, ale kontrolka engine (ABGAS WERKSTAT) cały czas się świeciła. Mechanik doszedł do wioski, że to wina EGR'a - został wymieniony ( faktycznie był cały zasyfiony, a z czyszczeniem nie chciałem ryzykować ). Po wymianie EGR'u błąd wyskakiwał nadal i stwierdziłem, że pojadę do innego mechanika. Tam z kolei powiedzieli mi, że przez ten cały EGR, z którego był wyciek oleju zasyfił cały środek silnika i, że turbina mi się powoli rozsypuję - została przeprowadzona regeneracja, gdyż prędzej czy później i tak to chciałem zrobić. Oczywiście po całej operacji regeneracji turbiny i wyczyszczenia tego co było zasyfione olejem auto nabrało jeszcze więcej mocy i ma równe obroty. Problem z kontrolką engine występuje nadal. Z tego co wyczytałem na forum to pozostają jeszcze takie rzeczy do zrobienia bądź sprawdzenia, czy to faktycznie to: - sonda lambda - Zbyt uboga mieszanka w 1 - szym cylindrze - cewki zapłonowe - czujnik temperatury - uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej - jeden z przewodów podciśnienia się rozłączyl Co według z Was będzie najbardziej prawdopodobne ?
  8. ma ktoś może namiary na chromowane listwy (dolne) boczne ? Chodzi mi o link do allegro lub czegoś podobnego. Mam w chwili obecnej paska z listwami chromowanymi tylko przy szybach, a chciałbym zamontować też listwy boczne - tak jak na tym zdjęciu: http://i179.photobucket.com/albums/w284/Jayson13f/DSC01391.jpg to jest chyba odpicowana wersja highline, a ja mam trendline ;/ z góry dzięki za pomoc
  9. Witam. Jestem posiadaczem passata B5FL z fabrycznymi halogenami i ostatnio chciałem sobie je zdemontować i założyć światła do jazdy dziennej. Powiedziano mi, że muszę wyłączyć w komputerze za pomocą VAG'a halogeny, ponieważ jeśli tego nie zrobię to będzie mi się wyświetlał błąd. Czy to prawda ? Jeśli tak, to jak to wyłączyć VAG'iem ? Ma ktoś może jakiś mini poradnik ? Czy może to nie prawda i po zamianie halogenów na światła do jazdy dziennej nie będzie żadnych "błędów".
  10. Witam. Również mam problem z ustaleniem koloru lakieru nadwozia, tak więc bardzo prosiłbym o pomoc po numerze VIN: WVWZZZ3BZ4P100708 z góry dziękuję za pomoc
  11. Mam pytanie odnośnie tych emulatorów zmieniarek. Czy ktoś ma coś takiego u siebie w pasku ? Czy jakość dźwięku jest przyzwoita, czy może lepiej zainwestować w standardową oryginalną zmieniarkę ? http://allegro.pl/nowa-zmieniarka-mp3-usb-audi-seat-skoda-vw-4gb-sd-i3096054304.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności