El_Comendante Zgłoś #181 Napisano 8 Maja 2014 Cześć Przeglądałem temat ale jakoś nie znalazłem. Jakie światła dzienne polecacie? Zależy mi na tym, żeby zmieściły się w te kratki bez żadnego cięcia i żeby dobrze świeciły. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #182 Napisano 8 Maja 2014 CześćPrzeglądałem temat ale jakoś nie znalazłem. Jakie światła dzienne polecacie? Zależy mi na tym, żeby zmieściły się w te kratki bez żadnego cięcia i żeby dobrze świeciły. Pozdrawiam masz tylko 10 stron = 10-15 min czytania i wszystko bedziesz wiedział. lub : http://forum.vw-passat.pl/threads/100552-Monta%C5%BC-%C5%9Bwiate%C5%82-do-jazdy-dziennej-w-B5-ma%C5%82y-manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #183 Napisano 13 Maja 2014 Panowie, a jakie światła dzienne polecalibyście do 3BG z halogenami, żeby nie zasłaniały wlotów powietrza na intercooler ? Bo z tego co widzę, to większość wstawiając dodatkowe lampy zapycha sobie jakieś 20% wlotu powietrza, przez co Intercooler ma mniejszą sprawność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #184 Napisano 13 Maja 2014 Panowie, a jakie światła dzienne polecalibyście do 3BG z halogenami, żeby nie zasłaniały wlotów powietrza na intercooler ?Bo z tego co widzę, to większość wstawiając dodatkowe lampy zapycha sobie jakieś 20% wlotu powietrza, przez co Intercooler ma mniejszą sprawność. No obojetnie co byś nie wstawił w kratki to zmniejszysz przelot powietrza. Jeżeli nie chcesz nic ograniczyć to wierć otwory w skorupie zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #185 Napisano 14 Maja 2014 witam mam maly problem po wlaczeniu swiatel dziennych slychac jakies warczenie i stukanie z okolic lewej lampy wydaje mi sie ze to silniczek do regulacji wysokosci , dlugosci swiecenia , i moje pytanie co z tym zrobic by nie bylo tego wciaz slychac gdzie moze byc problem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #186 Napisano 14 Maja 2014 No to jest całkiem proste. Zajrzyj do tej lampy, usuń niesprawnośc i gotowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #187 Napisano 4 Września 2014 Cześć , chłopaki mam passata b5 fl z halogenami ale chce zamontować koniecznie NSSC DRL 523 HP. Nigdzie nie mogę znaleźć czy da się zamontować w atrapę z halogenem. Myślę o miejscu gdzie kończy się część zderzaka a zaczyna atrapa ta pierwsza kratka dosłownie nad oczkiem od halogena rozumiem że bez brzeszczota nie da rady ale jestem zdeterminowany wyciąć kratkę . DA RADE ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #188 Napisano 4 Września 2014 Cześć , chłopaki mam passata b5 fl z halogenami ale chce zamontować koniecznie NSSC DRL 523 HP. Nigdzie nie mogę znaleźć czy da się zamontować w atrapę z halogenem. Myślę o miejscu gdzie kończy się część zderzaka a zaczyna atrapa ta pierwsza kratka dosłownie nad oczkiem od halogena rozumiem że bez brzeszczota nie da rady ale jestem zdeterminowany wyciąć kratkę . DA RADE ?? Weźcie przestańcie z tymi lampami do jazdy dziennej z targowiska. Raz, że wygląda to paskudnie (wieśwóz) to dodatkowo jesteście mało widoczni na drodze. Próbujecie porównywać się do nowych modeli Audi gdzie tam diody są fabryczne i świecą 100% lepiej niż te z targowiska za 200-300 zł. Może myślicie, że będziecie zużywać mniej paliwa przez żarówki buhahah. Proponuje wyłączyć w takim razie jeszcze radio, i wentylacje w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #189 Napisano 4 Września 2014 siema jak chcesz miec dobre swiatelka to tylko philips 5 led , elegancko pasuja w kratki z halogenami ,wycinasz tylko jedno zeberko ,ja mialem model bodajze 501 i kasa w bloto-zaczely swirowac ,doloz lepiej 100 i kup philipsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #190 Napisano 4 Września 2014 Weźcie przestańcie z tymi lampami do jazdy dziennej z targowiska. Raz, że wygląda to paskudnie (wieśwóz) to dodatkowo jesteście mało widoczni na drodze. Próbujecie porównywać się do nowych modeli Audi gdzie tam diody są fabryczne i świecą 100% lepiej niż te z targowiska za 200-300 zł. Może myślicie, że będziecie zużywać mniej paliwa przez żarówki buhahah. Proponuje wyłączyć w takim razie jeszcze radio, i wentylacje w aucie. Popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #191 Napisano 4 Września 2014 ja bym Ci polecił lampy Hella z Fabii RS. Tanie nie są ale wstawiasz w miejsce halo i masz ori wyglądające okrągłe ledy.... a widać Cie na nich lepiej niż na mijania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #192 Napisano 2 Kwietnia 2015 Witam. Czy ktoś z Was montował taki patent by z długich zrobić światła do jazdy dziennej chodzi mi o coś takiego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #193 Napisano 2 Kwietnia 2015 Witam. Czy ktoś z Was montował taki patent by z długich zrobić światła do jazdy dziennej chodzi mi o coś takiego ? Nie warto lepiej dołożyć troche i kupić dobre DRL na ledach. Po pierwsze mniejszy pobór prądu. Po drugie przepisy na światłach dziennych musisz mieć wybitą homologacje na kloszu bo inaczej problem w czasie kontroli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #194 Napisano 2 Kwietnia 2015 Nie podobają mnie się dokładane DRL w zderzaku. Zresztą zawsze przy ewentualnej kontroli włączam światła mijania i jest jak fabryka dała. Sadze, że misiek nie powinien być tak bardzo nieprzyjemny i dowodu nie zabierze. Pobór mocy przy tym na pewno mniejszy jak przy włączonych światłach mijania w końcu jest kilka żarówek z tyłu w Passacie. Ludzie jeżdżą na HID-ach, ze złymi żarówkami, żle zamontownymi DRL tzn nie maja zachowanych odległości oraz innymi modami bez homologacji i jakoś się nie boja, a tym bardziej na przegladzie diagności tego nie wyłapują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #195 Napisano 2 Kwietnia 2015 a myśłałeś o drl zamiast ori halogenów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paco432 Zgłoś #196 Napisano 2 Kwietnia 2015 Witam. Czy ktoś z Was montował taki patent by z długich zrobić światła do jazdy dziennej chodzi mi o coś takiego ? Ja mam taki moduł u siebie i jak na razie spełnia swoje zadanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #197 Napisano 2 Kwietnia 2015 Nie warto lepiej dołożyć troche i kupić dobre DRL na ledach. Po pierwsze mniejszy pobór prądu. Po drugie przepisy na światłach dziennych musisz mieć wybitą homologacje na kloszu bo inaczej problem w czasie kontroli. jeden lubi bułeczki a drugi piekarza córeczki :mlask ja do swojego samochodu nie przyczepiłbym żadnych dziennych a już najśmieszniej wygląda jak są podłużne paski wciśnięte w kratki w zderzaku - masakra jeśli już coś takiego realizować to właśnie za pomocą świateł drogowych i ich zmniejszonej intensywności jak to jest realizowane w nowych samochodach a co do kontroli, to mało który misiek jest na tyle ogarnięty że rozpozna że to święcą "długie" na 30% np. i o ile w B5 fl łatwiej jest to zauważyć bo światła mijania są w soczewkch a długie na normalnej żarówce, to w przedlifcie już tak łatwo nie poznasz bo świeci się praktycznie cały klosz, który jest jeszcze do tego z rozpraszającą powierzchnią od środka, i nie widać żarówek poznać można oczywiście po tym że długie są prawie zawsze bliżej do środka pojazdu, a mijania, bardziej po bokach, ale są wyjątki, i tak jak pisałem mało który policjant to rozpozna. A tak w ogóle to przepis który każe nam jeździć cały dzień na światłach jest bzdurny niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #198 Napisano 3 Kwietnia 2015 Michał dobrze mówisz Zamontowałem już ten patent tylko mam jedną wątpliwość, a w zasadzie pytanie czy to wada, a może zaleta jak wy o tym sądzicie? Chodzi o to że po tej modyfikacji świeci mi się kontrolka od świateł długich (świeci słabiej niż normalnie podczas używania świateł długich). Jeden plus to taki ze wiadomo że system działa z drugiej strony mnie ta kontrolka troszkę drażni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #199 Napisano 3 Kwietnia 2015 Chodzi o to że po tej modyfikacji świeci mi się kontrolka od świateł długich (świeci słabiej niż normalnie podczas używania świateł długich). jest napięcie na długich, więc i kontrolka się świeci - mam tak samo żeby się nie świeciła na stałe trzeba wytargać licznik i wmontować układ który zapali ją dopiero przy 13V. Jeden plus to taki ze wiadomo że system działa dokładnie tak chociaż jak jedzie ze mną ktoś kto nie wie jak to działa to mówi mi żebym zgasił długie ja sterownik mam schowany przy bezpiecznikach, zabezpieczony oczywiście oddzielnym bezpiecznikiem, więc jak chce żeby było "tak jak fabryka dała" to wyciągam bezpiecznik i po sprawie" ostatnio na przeglądzie nawet nie wyjmowałem bezpiecznika, diagnosta wjechał na ścieżkę, zapalił światła mijania, błysnął długimi, kierunkami, i nawet się nie zorientował że coś takiego jest w samochodzie :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflex Zgłoś #200 Napisano 3 Kwietnia 2015 a co do kontroli, to mało który misiek jest na tyle ogarnięty że rozpozna że to święcą "długie" na 30% No to mam nadzieję, że się mocno zdziwisz przy najbliższej kontroli. :bezzebow Dla mnie montowanie takich modułów do reflektorów, które nie są zaprojektowane do używania jako oświetlenie dzienne to druciarstwo. Ale jak sam zauważyłeś: jeden lubi bułeczki a drugi piekarza córeczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach