Skocz do zawartości

cyceeek

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cyceeek

  • Urodziny 04.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nysa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Siema, mam taki problem z hamulcami w Passacie 3BG z 2001 sedan 1,9 TDI. W zasadzie to chyba z ABS. Jestem świeżo po wymianie kompletu tarcz i klocków (przód i tył) - przed wymianą też ta usterka występowała. Problem polega na tym, że gdy hamuję delikatnie mam bardzo często problem z załączaniem się ABS i szarpnięciem auta (wpada pedał i coś z przodu auta tarabani) oczywiście żadna kontrolka nie świeci. Czasem auto hamuje normalnie. Co ciekawe czujniki na kołach pokazują te same prędkości na każdym kole. Niestety test jest przy małej prędkości, a to często się dzieje powyżej tej prędkości "testującej". Przy próbach hamowaniach z małej prędkości 20-30 km problem nie występuje lub bardzo ciężko go wyłapać. Wymieniłem sterownik ABS (używany) - nie pomogło, sadze ze takiego szczęścia bym nie miał, że drugi sterownik z taka sama wadą. Błąd który się pokazuje sporadycznie to: "18261 - CAN-BUs niezrozumiała informacją z komputera sterującego ABS". Gdy odłączyłem sterownik ABS kontrolki na desce się zapaliły, auto hamowało normalnie nie było żadnych problemów prócz braku abs i esp - tylko tak jeździć to niebezpiecznie. Jakie dalej kroki podjąć? Wymieniać po jednym czujniku ABS od razu z koronkę - może trafie na też zepsuty? Nie wiem co jeszcze mogę zrobić ktoś miał taki problem? Czy sterownik silnika ma coś do ABS? Dzięki za pomoc i ewentualne wskazówki jak odzyskać sprawne hamulce.
  2. Michał dobrze mówisz Zamontowałem już ten patent tylko mam jedną wątpliwość, a w zasadzie pytanie czy to wada, a może zaleta jak wy o tym sądzicie? Chodzi o to że po tej modyfikacji świeci mi się kontrolka od świateł długich (świeci słabiej niż normalnie podczas używania świateł długich). Jeden plus to taki ze wiadomo że system działa z drugiej strony mnie ta kontrolka troszkę drażni
  3. Nie podobają mnie się dokładane DRL w zderzaku. Zresztą zawsze przy ewentualnej kontroli włączam światła mijania i jest jak fabryka dała. Sadze, że misiek nie powinien być tak bardzo nieprzyjemny i dowodu nie zabierze. Pobór mocy przy tym na pewno mniejszy jak przy włączonych światłach mijania w końcu jest kilka żarówek z tyłu w Passacie. Ludzie jeżdżą na HID-ach, ze złymi żarówkami, żle zamontownymi DRL tzn nie maja zachowanych odległości oraz innymi modami bez homologacji i jakoś się nie boja, a tym bardziej na przegladzie diagności tego nie wyłapują
  4. Witam. Czy ktoś z Was montował taki patent by z długich zrobić światła do jazdy dziennej chodzi mi o coś takiego ?
  5. Zobaczymy, w chwili obecnej nic się nie dzieje wiec to zostanie, jak zacznę czuć że się coś zaczyna padać to się zmniejszy tych NM i pomyśli o nowym mocniejszym sprzęgle Pozdrawiam.
  6. Widzę że dyskusja o momencie ostra Ja tak nie piłuje auta, aby na 4 - 100 i but w podłogę chociaż nie powiem, że tak nie bywało bo od czasu do czasu auto trzeba przegonić by turbo się nie zastało. Ja zazwyczaj preferuje styl jazdy dziadkowy. Do wyprzedzania to ładnie na 5 odchodzi z 90 wiec po co redukować i zazwyczaj spokojnie zdążę się wyrobić - bywa gorzej jak się do innego auta przesiądę bo wtedy nie czuje że to auto jedzie <lol>
  7. Widzę, że opinie są różne na temat mojego auta. Zapytam jeszcze inaczej ile oryginalne sprzęgło maksymalnie jest w stanie znieść tych NM ?
  8. Czyli co lepiej go przyciąć z 400NM, tylko do ilu? Jaka bezpieczna wartość dla AVF ?
  9. Morał mam z tego taki jeździć, cieszyć się i nie wciskać gazu w podłogę za często. Zresztą za chwile auto na letnie 17' wiec tym bardziej trzeba jeździć powoli by nadarzać dziury omijać Pozdrawiam.
  10. Tak to tylko jak mnie ktoś zdenerwuje, sporadycznie, a tak to spokojna jazda w końcu Passat to nie auto wyścigowe. Moc przydaje się w trasie wyprzedzanie to bajka. Zresztą tyle tych niutonów musiało się z czegoś wsiąść wiec to znaczy że silnik w dobrej kondycji czy tuner taki dobry ze wycisnął wszystko co się da z tego auta?
  11. Styl jazdy ma znacznie, czy jest bez znaczenia?
  12. Duży moment ma na coś jeszcze wpływ czy najwięcej po dupie sprzęgło dostaje? Moje sprzęgło mam wrażenie w bardzo dobrym stanie nie czuje by się ślizgało, nie dochodzą jakieś niepokojące dźwięki.
  13. Raczej tak odkąd kupiłem auto (sprowadzone z NL) to nic nie robiłem, a to już ze dwa lata będzie. Kolega mi tylko troszkę poprawił program który był i pojechałem auto zmierzyć z ciekawości ile mam pod noga i chyba jest ok.
  14. Witam, powiedzcie mnie co sądzicie o tej modyfikacji - czy można na tym bezpiecznie jeździć bez większej szkody dla silnika?
  15. Witam, świruje mnie jeden czujnik ABS z tyłu w moim Passacie B5 FL 1,9 TDI AVF sedan (nr VIN: WVWZZZ3BZ2P226815). Nie pamiętam tylko czy prawa czy lewa strona jak można to prosiłbym nr czujnika ABS na tył prawego i lewego. Dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności