nogman Zgłoś #281 Napisano 11 Lipca 2010 Jaki napinacz i gdzie on jest? Da rade to sprawdzic bez kanalu czy nie. DZieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #282 Napisano 11 Lipca 2010 Jaki napinacz i gdzie on jest? Da rade to sprawdzic bez kanalu czy nie.DZieki napinacz jest obok sprężarki i[Abez kanału da się ale będzie troche gimnastyki [TTACH]33132[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #283 Napisano 11 Lipca 2010 Dzieki wielkie za podpowiedz. Bede musial podjechac do warsztatu. Mam nadzieje ze sie nie mylisz z tym 1K0820803Q i pasuje do mnie. CZy dobrze mysle ze jezeli tu by bylo lozysko od sprzegla to by piszczalo naewt na wylaczonej klimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebkus Zgłoś #284 Napisano 17 Lipca 2010 (edytowane) Posiadam wentylator 80 W i dziś po pobycie 5-cio godzinnym nad woda przychodze do auta a tam temp na fisie 41,5 i silnik po 5 h miał 90 stopni :debil :doh.... włączyłem klime (w went. wymieniałem szczotki i chodzi ok na 2 biegi) i po chwili wszedł na 2-ójke ale na lo miało sie wszystko ciężko schłodzić oczywiście kilimatronic po chwili zamyka automatycznie obieg wew. bez błędów klima sprawna , teraz moje pytanie wiem że są układy wentylatorów 300W 360W i do W8 bodajże 500W ale chodzi mi o to czy ktoś miał wcześniej 80W i zmienił na 300W??? Nie umie sie dokopać do tego czy różnice są w samym wentylatorze czy również są inne oporniki wstępne czy też już zamontowane sterowniki dla wzmocnionego układu chłodzenia? Jak zmienie na 3-setke czy czasem coś nie popłynie . Swoją drogą jak z ciekawości dzwigłem maske to sie nie mogłem nadziwić jak w energociepłowni:fajny ps.ktoś skumał aluzje ?? czy again "guru help" Edytowane 17 Lipca 2010 przez sebkus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #285 Napisano 21 Lipca 2010 Witam koledzy climatronik chłodzi do temperatury zewnętrznej 22-23 stpnie a przy wyższej zaczyna dmuchać ciepłe powietrze może ktoś wie jaka może być przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #286 Napisano 21 Lipca 2010 Całe mnóstwo od braku gazu po uszkodzoną sprężarkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #287 Napisano 21 Lipca 2010 Witam koledzy climatronik chłodzi do temperatury zewnętrznej 22-23 stpnie a przy wyższej zaczyna dmuchać ciepłe powietrze może ktoś wie jaka może być przyczyna. zrób samodiagnozę jesli to klimatronic jeśli zwykła to podepnij VAG i zbadaj błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #288 Napisano 22 Lipca 2010 Witam koledzy klimatronik chłodzi do temperatury zewnętrznej 22-23 stpnie a przy wyższej zaczyna dmuchać ciepłe powietrze może ktoś wie jaka może być przyczyna. Klimatronik nie pokazuje błędów i VAG też bez błędów,czy może to być czujnik temperatury w kabinie albo czujnik parownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #289 Napisano 22 Lipca 2010 Witam koledzy klimatronik chłodzi do temperatury zewnętrznej 22-23 stpnie a przy wyższej zaczyna dmuchać ciepłe powietrze może ktoś wie jaka może być przyczyna. Klimatronik nie pokazuje błędów i VAG też bez błędów,czy może to być czujnik temperatury w kabinie albo czujnik parownika. jesli nie ma błędów to może mało czynnika w układzie lub kompresor nie daje rady już lub pasek za słabo naciągnięty (co objawia się po piskiwaniem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #290 Napisano 22 Lipca 2010 Mi piszczy tylko gdy dziala klima dzis stwierdzili ze to kompresor. Takie mam pytanie czy te wszysklie kompresory jakie byly i sa wkladane(2001-2007) roznia sie czyms czy tylko numerem. Czy maja jakies rozne wydajnosci a moze mocowania. Czy moze wystarczy kupis inna i zmienic wtyczke i bedzie ok. Co a tym myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #291 Napisano 22 Lipca 2010 to tylko chyba nr się różni by móc rozpoznać rocznikowo i modelowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #292 Napisano 22 Lipca 2010 Jak jest tu ktos kto czesto komopresory wymienia niech sie wypowie czy mocowanie jest takie samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosma Zgłoś #293 Napisano 22 Lipca 2010 nogman tu masz numery sprężarek jakie pasują do Twojego auta 8D0260808 oraz 8D0260805 z różnymi końcówkami literowymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #294 Napisano 22 Lipca 2010 Kolego Rafał serdeczne dzięki za pomoc z tego co piszesz to raczej myślę chyba to będzie pompa bo raczej nie brak czynnika dopiero dobijałem.pasek nie piszczy naciągnięty. Mialem nadzieje że to może coś mniej kosztownego. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #295 Napisano 23 Lipca 2010 Czy zmieniajac compresor klimy trzeba tez zmieniac osuszacz (ta aluminiowa puszke)? Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #296 Napisano 23 Lipca 2010 Witaj kolego jeśli masz zatarty kompresor to tak musisz wymienić osuszacz i wypłukać instalacje bo na pewno pozostały drobinki z zatartej pompy które będą miały wpływ na żywotność nowego kompresora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #297 Napisano 23 Lipca 2010 Kompresor jeszcze nie jest zatarty bo pompuje tylko juz piszczy(wiem ze napewno to nie napinacz) i stawia duzy opor dla silnika i pali mi dwa razy tyle co bez klimy? To chyba nie musze wymieniac osuszacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojti_2006 Zgłoś #298 Napisano 23 Lipca 2010 witam panow serdecznie jestem nowy na forum i mam nadzieje ze dobrze trafilem mam vw passat 19 tdi 101 km 2004 i maly problem z klima dzis podswietlenie padlo i nie pokazuje temperatury zewnetrznej dmuchawa reaguje ale nie chlodzi prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosma Zgłoś #299 Napisano 23 Lipca 2010 Kompresor jeszcze nie jest zatarty bo pompuje tylko juz piszczy(wiem ze napewno to nie napinacz) i stawia duzy opor dla silnika i pali mi dwa razy tyle co bez klimy? To chyba nie musze wymieniac osuszacza? wymieniasz tylko kompresor wraz ponownym nabiciem klimy i wpuszczeniem oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #300 Napisano 26 Lipca 2010 No wlasnie tez mi sie tak wydawalo a kolo sie upiera ze jezeli juz piszczy to znaczy ze opilki lozyska dostaly sie do sysytemu i trzeba osuszacz wymieniac i czyscic klime. Prawda to z tymi opilkami czy mnie na gania na kasa. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach