Jump to content

sebkus

  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

About sebkus

  • Birthday 12/16/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SY

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

269 profile views
  1. Witam jaka cena dwumasu passat b6 3.2 AXZ "022105266AK" ?
  2. sebkus

    Automatyczne światła długie

    Hejka . Mam pytanko w moim fałerku jest takie lusterko czujniki zmierzchu i inne i mam pytanko kaj zakodować i czy w ogóle jest taka możliwość żeby były długie światła automatyczne tzn. jadę cały czas na długich i jak z naprzeciwka ktoś jedzie to się automatycznie mijania zapalają ?Aaaaa mam bixenony....
  3. Witam potrzebuje membrane zaworu odpowietrzenia silnika "pcv" do passata 3.2 silnik axz
  4. sebkus

    Wyłączające się sondy lambda

    Winowajca znaleziony N75 się przycinał . Psikanie preparatami nic nie daje cza rozebrać wyczyścić i poskładać na sucho.
  5. sebkus

    Wyłączające się sondy lambda

    Rozrusznik ogarnięty. Przed wyjazdem nie zdążę ale chyba skończy sie usunięciem drugiej . Tymczasem po wszystkim zdaje mi sie że wyłączają sie te sondy z kuli za dużego doładowania . Cza logi zrobić . Ale powiem że samemu trochę strach patrzeć na ulice i komp. Sie żelazo teraz szybko rozpędza pendzidło jedne... Może na rejonie BYTOMIA sie znajdzie chętny na drugi fotel ??
  6. sebkus

    Wyłączające się sondy lambda

    Hmmm.... Jest tak po pracy do domu zjeść i na garaż . Czyszczenie mas i + w szczególności zielony nalot na rozruszniku i składanie pomału dokładnie na miedziowy . Już wszystko porobione aku na miejscu komp ready żeby sprawdzić co tam z napięciem kręcę kluczykiem a tu tylko przekaźniki pyk pyk i du...a. Masakra . Po godzinie szukania i qu....cy wyjąłem rozrusznik na blat i na drobny mak czyszczenie smarowanie i składanie. Elektromagnes kaput . Brak słów. dobrze że teraz a nie na wakacjach. Jadę w środę mam nadzieje że dziada ogarnę napisze co i jak chyba z nad morza....
  7. sebkus

    Wyłączające się sondy lambda

    Cieżki temat a wszyscy na urlopach . Ostatnio. Tez podczas jazdy na torque zauwarzyłem niestabilne ładowanie w sobote sie biore za wiązke z ładowania .
  8. sebkus

    Wyłączające się sondy lambda

    Ori bosch i mape sam stroiłem z vagiem korekty ok puki fault nie wyskoczy . Niedawno wróciłem z zakupów z bąblami na paru prostych w deszczu sobie lekko docisłem i nie było błędów .
  9. Pacjent jak w opisie po małym programie wstawione turbo z BEXa i po wymianie sie cyrki zaczeły. Przy powolnym dodawaniu gazu można jechac nic sie nie wyświetli ale przy pedale w podłoge idzie jak rakieta potem przy tak przy 4000rpm takie falowanie jak bym gazu ujmował i dodawał i błędy 16514 16525 16524 . Szczelnośc sprawdzałem nie uchodzi nigdzie. Lambdy obie nowe . Wiązki ? Uwalony sterownik ? Brak masy gdzieś ? Niemam dostępu do schematów elektrycznych a pod maską jest parę kabelków . Pomysły ? Dobra rada mile widziana za tydzień jade do Darłówka i nie chce by coś na trasie spłyneło...
  10. sebkus

    Analiza logów B5FL 1.8T AWT + TipTronic

    Z skrzynią tylko 1 błąd słabe napięcie aku. Ej moż zbadaj se akumulator połączenia na rozruszniku i alternatorze masy silnika i minus akum. Coś masz z napięciami . Dobra parze na mecz .
  11. sebkus

    Analiza logów B5FL 1.8T AWT + TipTronic

    Błędy z short to ground to tak jakby ktos na załaczonym zapłonie wszystkie wtyczki poodpinał. Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  12. sebkus

    Analiza logów B5FL 1.8T AWT + TipTronic

    A bład 16804 to konczący sie kat. Lub jego brak... Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  13. sebkus

    Analiza logów B5FL 1.8T AWT + TipTronic

    Nie masz zalanego kompa czasem ? Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  14. sebkus

    Klimatyzacja

    Witam . Jestem po wymianie dyszy rozprężnej i osuszacza . Wszystko chłodzi ok ale na LP zamiast się utrzymywać około 2 bary przy przegazowaniu rośnie do prawie 6 potem spada HP trzyma równo koło 15 . Na wolnych jest książkowo . Wentylator działa 1 i 2 stopień się załącza i wyłącza . Chłodnica się nagrzewa ale da się ją dotknąć myślę że ma około 70 c . Dysza HELLA osuszacz NISSENS . Miał ktoś taki przypadek ?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy