Jump to content

sebkus

  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About sebkus

  • Birthday 12/16/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SY

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

285 profile views
  1. Hejka . Mam pytanko w moim fałerku jest takie lusterko czujniki zmierzchu i inne i mam pytanko kaj zakodować i czy w ogóle jest taka możliwość żeby były długie światła automatyczne tzn. jadę cały czas na długich i jak z naprzeciwka ktoś jedzie to się automatycznie mijania zapalają ?Aaaaa mam bixenony....
  2. Witam potrzebuje membrane zaworu odpowietrzenia silnika "pcv" do passata 3.2 silnik axz
  3. Winowajca znaleziony N75 się przycinał . Psikanie preparatami nic nie daje cza rozebrać wyczyścić i poskładać na sucho.
  4. Rozrusznik ogarnięty. Przed wyjazdem nie zdążę ale chyba skończy sie usunięciem drugiej . Tymczasem po wszystkim zdaje mi sie że wyłączają sie te sondy z kuli za dużego doładowania . Cza logi zrobić . Ale powiem że samemu trochę strach patrzeć na ulice i komp. Sie żelazo teraz szybko rozpędza pendzidło jedne... Może na rejonie BYTOMIA sie znajdzie chętny na drugi fotel ??
  5. Hmmm.... Jest tak po pracy do domu zjeść i na garaż . Czyszczenie mas i + w szczególności zielony nalot na rozruszniku i składanie pomału dokładnie na miedziowy . Już wszystko porobione aku na miejscu komp ready żeby sprawdzić co tam z napięciem kręcę kluczykiem a tu tylko przekaźniki pyk pyk i du...a. Masakra . Po godzinie szukania i qu....cy wyjąłem rozrusznik na blat i na drobny mak czyszczenie smarowanie i składanie. Elektromagnes kaput . Brak słów. dobrze że teraz a nie na wakacjach. Jadę w środę mam nadzieje że dziada ogarnę napisze co i jak chyba z nad morza....
  6. Cieżki temat a wszyscy na urlopach . Ostatnio. Tez podczas jazdy na torque zauwarzyłem niestabilne ładowanie w sobote sie biore za wiązke z ładowania .
  7. Ori bosch i mape sam stroiłem z vagiem korekty ok puki fault nie wyskoczy . Niedawno wróciłem z zakupów z bąblami na paru prostych w deszczu sobie lekko docisłem i nie było błędów .
  8. Pacjent jak w opisie po małym programie wstawione turbo z BEXa i po wymianie sie cyrki zaczeły. Przy powolnym dodawaniu gazu można jechac nic sie nie wyświetli ale przy pedale w podłoge idzie jak rakieta potem przy tak przy 4000rpm takie falowanie jak bym gazu ujmował i dodawał i błędy 16514 16525 16524 . Szczelnośc sprawdzałem nie uchodzi nigdzie. Lambdy obie nowe . Wiązki ? Uwalony sterownik ? Brak masy gdzieś ? Niemam dostępu do schematów elektrycznych a pod maską jest parę kabelków . Pomysły ? Dobra rada mile widziana za tydzień jade do Darłówka i nie chce by coś na trasie spłyneło...
  9. Z skrzynią tylko 1 błąd słabe napięcie aku. Ej moż zbadaj se akumulator połączenia na rozruszniku i alternatorze masy silnika i minus akum. Coś masz z napięciami . Dobra parze na mecz .
  10. Błędy z short to ground to tak jakby ktos na załaczonym zapłonie wszystkie wtyczki poodpinał. Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  11. A bład 16804 to konczący sie kat. Lub jego brak... Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  12. Nie masz zalanego kompa czasem ? Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam . Jestem po wymianie dyszy rozprężnej i osuszacza . Wszystko chłodzi ok ale na LP zamiast się utrzymywać około 2 bary przy przegazowaniu rośnie do prawie 6 potem spada HP trzyma równo koło 15 . Na wolnych jest książkowo . Wentylator działa 1 i 2 stopień się załącza i wyłącza . Chłodnica się nagrzewa ale da się ją dotknąć myślę że ma około 70 c . Dysza HELLA osuszacz NISSENS . Miał ktoś taki przypadek ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy