-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wejherowo
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mikromekanikk obserwuje zawartość → 3,2 Sportline 2008r
-
Witam, Sprzedam Passata B6 w wersji Sportline z silnikiem o pojemności 3,2 VR6 FSI 4 motion DSG. Auto kupiłem jako 3 właściciel od nowości z przebiegiem 200 000 km i przez 5 lat zrobiłem 27 000 km. Wyposażenie: Skrzynia automatyczna DSG napęd 4 motion ( dołączany Haldex) ABS Elektryczne szyby wszystkie Poduszka powietrzna kierowcy Wspomaganie kierownicy Bluetooth Czujniki parkowania tylne - dołożone Elektrochromatyczne lusterko wsteczne Gniazdo AUX Isofix Klimatyzacja dwustrefowa Kurtyny powietrzne Oryginalna nawigacja GPS w RDS 510 Podgrzewane przednie siedzenia Przyciemniane tylne szyby oryginalnie Światła do jazdy dziennej - tryb auto Biksenony skrętne oraz doświetlanie zakrętów statyczne Przednie fotele kubełki oryginalne Wielofunkcyjna kierownica CD Elektrycznie ustawiane lusterka Poduszka powietrzna pasażera Alufelgi Czujnik deszczu Czujniki parkowania tylne Elektrycznie ustawiane fotel kierowcy Gniazdo SD Klimatyzacja manualna Podgrzewana przednia szyba Poduszki boczne przednie Regulowane zawieszenie Światła przeciwmgielne Tapicerka welurowa Centralny zamek Immobilizer Radio fabryczne RDS 510 ASR (kontrola trakcji) Czujnik zmierzchu ESP (stabilizacja toru jazdy) Klimatyzacja automatyczna Komputer pokładowy Podgrzewane lusterka boczne Poduszki boczne tylne Tempomat Sprężyny oryginalne niższe o 15 mm zestaw głośnomówiący oryginalny VW czarne obramowanie szyb szyberdach dołożyłem oświetlenie ostrzegawcze czerwone w drzwiach przednich i tylnych oświetlenie strefy nóg z przodu i z tyłu Komplet kół zimowych (oryginalne alufelgi VW 'CORTINA' 6,5JX16H2 ET42) z oponami Dunlop Winter sport 5 205/45/16 komplet kół letnich (oryginalne alufelgi VW CHAMONIX' 6 JX17H2 ET45 do piaskowania i pomalowania) z oponami Laufen 235/45/17. Rocznik 2008 - modelowo 2009. Elementy które należało wymienić ze względu na przebieg lub gdy tylko coś mi stukało, pukało lub mi się wydawało że puka to wymieniłem. Niepotrzebną wymianą była przekładnia kierownicza, którą błędnie wskazano jako powodującą stuki. Okazało się, że po wymianie amortyzatorów przestało stukać. - łożyska McPersona lewe i prawe - tuleje wahacza przednie przód -tuleje wahacza tylne przód - podpora wahliwa silnika - łącznik stabilizatora x2 - mechatronika w skrzyni biegów w tym nowe zawory DVS - wymiana rozrządu - wymiana koła dwumasowego - wymiana świec i cewek - wymiana sond lambda szerokopasmowych - wymiana uszczelek dolotu - czyszczenie zaworów dolotowych z nagaru - wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - wymiana uszczelki odmy - wymiana zaworu EVAP - wymiana oleju w przekładni kątowej przedniej i tylnej - wymiana oleju w sprzęgle HALDEX - wymiana przekładni kierowniczej na regenerowaną w Turbo-Tec. - wymiana gum stabilizatora przedniego - wymiana akumulatora na nowy Centra Plus 95ah - założenie kierownicy multifunkcyjnej obszytej skórą plus bicepsy i ścięcie - wymiana amortyzatorów na nowe przód i tył DCC - wymiana łączników elastycznych wydechu - wymiana zaworów sprzęgła N215 i N216 na nowe - wymiana żarników w lampach bi-ksenonowych - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód – Zimmermann - wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył – ATE - przegląd i nabicie klimatyzacji Na większość wymienionych podzespołów posiadam faktury oraz stare podzespoły. Poza regenerowaną mechatroniką DSG oraz przekładnią kierowniczą reszta była nowa. Ponieważ chciałem aby to auto było jak najbliżej stanu fabrycznemu nie żałowałem pieniędzy na części. Na hamowni wyszło 246 KM wykres do wglądu. Passat bez rdzy i po polerce. Ja zaczynam nowy projekt i muszę pożegnać się z Passerati. Przejażdżki po wpłaceniu pełnej kwoty. Zapraszam do zakupu. tel. kontaktowy 693-701-443
-
DSG, ciśnienie robocze - zawór regulacji ciśnienia
mikromekanikk odpowiedział mikromekanikk → na temat → Diagnostyka - VAG
Dzięki, -
Cześć, Poszukuję w VCDSie grupy opisującej ciśnienie z zaworu regulacji ciśnienia 3 w DSG DQ250. W grupie 065 znalazłem wartości ciśnienia jednak wydaje mi się że są za niskie.
-
Adaptacyjne zawieszenie DCC
mikromekanikk odpowiedział lukaswu → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Cześć, Niedawno mechanik poinformował mnie że tylna sprężyna mi zaczęła się skracać - pękł kawałek na dole i będzie pękała po kawałku. Zawieszenie Sportline amortyzatory adaptacyjne jednak chciałbym go jeszcze trochę obniżyć. Pytanie jakie sprężyny zakupić, wiedząc że w przyszłości założę 18 calowe koła? -
Adaptacyjne zawieszenie DCC
mikromekanikk odpowiedział lukaswu → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Na twoim miejscu skrecilbym koła maks.w prawo i poszukam czy do przednich amortyzatprow dochodzą przewody i to samo sprawdził z tyłu. -
Sondy lambda passat b6 3.2
mikromekanikk odpowiedział Jacek91 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Bezpośrednie wartości z sond uzyskasz kasujac. błędy w bloku silnika nawet jeżeli ich nie masz i przez chwilę będziesz miał rzeczywiste wartości z sond. Po chwili "komputer" dostosuje dawkę paliwa tak aby uzyskać skład stechometryczny. Powodzenia -
mikromekanikk obserwuje zawartość → Bi-xenon skrętny - usterka?
-
benzyna Wibracje silnika 3.2 AXZ
mikromekanikk odpowiedział oczkopl7 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ale nastawnik to prosty mechanizm i rzadko się psuje. Oczkopl7: gdybyś potrzebował porównać sobie wartości z moim autem to śmiało pisz. Ja w sobotę wymieniłem łączniki elastyczne w ukł.wydechowym i poza poprawą brzmienia silnik szybciej wstaje, co baaardzo mnie cieszy. -
benzyna Wibracje silnika 3.2 AXZ
mikromekanikk odpowiedział oczkopl7 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Oczkopl7 jakieś postępy z paskiem? -
benzyna Wibracje silnika 3.2 AXZ
mikromekanikk odpowiedział oczkopl7 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Sprawdziłbym jakie wartości bloków są w zakresie drgań. Również sam bym obejrzał poduszki bo mogą być naderwane, jeżeli będą się rozrywać dalej to drgania powinny się pojawiać odpowiednio wcześniej i trwać dłużej. Koło zamachowe to również prawdopodobna przyczyna. U mojego brata w a4b5 przy uszkodzonej dwu masie drgania drgania pojawiały się od początku i były wyczuwalne w czasie jazdy. Rok temu wymieniałem rozrząd a objawy to "terkotnie" łańcuchów zaraz po odpaleniu, na zimnym silniku, spadanie obrotów na biegu jałowym, wypadanie zapłonów. -
U mnie felgi zimowe 6JX17H2 ET45 Chamonix z dystansami 20mm. @mkpol Pasek prezentuje się ślicznie Jaki masz profil opony u siebie?
-
benzyna Wibracje silnika 3.2 AXZ
mikromekanikk odpowiedział oczkopl7 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wartości bloków z mojego Passerati na biegu jałowym, temp.70% : 208 -2*KW 209 2*KW 90 -25*KW 91 25*KW -
Instalacja świateł ostrzegawczych w drzwiach B6
mikromekanikk odpowiedział wojas → na temat → Poradniki i instrukcje
Dzięki Wolne? -
Instalacja świateł ostrzegawczych w drzwiach B6
mikromekanikk odpowiedział wojas → na temat → Poradniki i instrukcje
Cześć, Dzisiaj połączyłem i zakodowałem oswietlenie w drzwiach przednich. 0000181 zamieniłem na 0000064 i straciłem możliwość otwierania bagażnika (informacja ze przycisk nie zainstalowany) oraz straciłem zasilanie otwierania szyb z tyłu. Po powrocie do 0000181, oswietlenie drzwi przestaje działac ale powraca reszta. Czy możecie mi doradzić jak rozwiązać problem? Dodam że taka sama sytuacja występuje takze po stronie pasażera. -
Czesc,
Czy mógłbyś uaktualnić zdjęcia do instrukcji montażu tylnej rolety?
z góry dziękuję
-
benzyna Piszczenie silnika B6 3.2 V6 AXZ
mikromekanikk odpowiedział HunterPL → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Cześć, W moim pasku po wymianie membrany również zaczęło swiszczec. Początkowo podejrzewałem ze źle krecilem pokrywę zaworów i lewe powietrze się dostaje, jednak po sprawdzeniu podcisnienia w dolocie wyszło że jest 0,6bara, czyli lewizny nie ma.