Skocz do zawartości

lysko

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.4 TSI 160KM (CTHD)
  • Rok produkcji
    2013
  1. Witam! Czy mogę liczyć na poradę w poniższej sprawie? Chodzi o duże ilości oleju w dolocie powietrza. - Przy jednej z napraw okazało się, że w dolocie jest dużo oleju. Wg mechanika oleju było "ze dwie szklanki". - Widać, że olej wyrzucany jest na zewnątrz instalacji przy obudowie filtra powietrza. - Ok. 1 miesiąc temu był wymieniany olej. Obecnie (mimo tych wycieków do dolotu) stan oleju wg odczytu na bagnecie jest w bardzo wysokim górnym poziomie. Nie sprawdzałem tego zaraz po wymianie oleju. - Podono na turbo są luzy. Sprawdzone przez mechanika organoleptycznie na dotyk. - Samochód nie dymi na biało. Nie wydaje mi się, aby brał olej w nadmiarze. Wg mechaników są 3 opcje, ale na 100% nie wiadomo która: podczas wymiany oleju został on przelany lub jest niesprawna odma lub turbo do regenracji. Co byście radzili? Jak stwierdzić skąd konkretnie idzie olej? Czy dokładne wymycie dolotu i ponowne testy pomogą namierzyć problem bardziej dokładnie? Przed ew. naprawami chciałbym wiedzieć z większą pewnością za co się zabierać. Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności