Skocz do zawartości

HunterPL

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk Mazowiecki

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Przychodzę do Was z nietypowym problemem. Otóż ostatnio wymieniałem gumową membranę w separatorze oleju pod pokrywą silnika. Aby tam się dostać, trzeba było rozebrać pół auta Gdyby ktoś miał problemy z falującymi obrotami, gdy auto samo wchodzi na obroty i słychać lewe powietrze jak wychodzi to prawdopodobnie jest to gumowa membrana w separatorze oleju (może też wyrzucać błąd czujnika ciśnienia paliwa przy okazji i regulację obrotów biegu jałowego). Przy wymianie tej membrany wymieniłem uszczelkę pokrywy silnika, świece i nic poza tym. Auto złożone i okazało się, że strasznie piszczy... Przed rozłożeniem tego nie było. Błąd czujnika ciśnienia paliwa znikł, falujące obroty też, ogólnie problem został rozwiązany jeden, pojawił się drugi. Wrzucam filmy na YT, żeby pokazać jak to wygląda. Mój mechanik nie ma pojęcia co to może być. Raczej to nie jest wina pasków, bo to wydobywa się bardziej ze strony lewej silnika. Macie pomysł co może być przyczyną? https://youtu.be/5TVXFJDo6Ls https://youtu.be/rUxcmCmCaUE Dodam, że przy dodawaniu gazu dźwięk na chwilę ustępuje, jak odejmę nogę z gazu to ponownie wraca. Edit: po odłączeniu tego przewodu ten dźwięk ustępuje... https://youtu.be/qtSAOLls5AE
  2. Negocjować to zamierzałem również i bez tak drogiego przeglądu Jak wiadomo, każdy daje na początku wyższą cenę, aby potem z niej zejść i dać komfort kupującemu, że utargował swoje, a my zadowoleni, że osiągnęliśmy cenę na jakiej nam zależało Trochę przykre jest to, że w zdecydowanej większości warsztatów są takie same wytyczne i punkty do sprawdzenia tylko cena różni się drastycznie Szukam ew. jakiegoś sprawdzonego przez kogoś serwisu niezależnego, który zrobi mi to do ok. 400 zł. EDIT: Ktoś z Was był w VAG serwisie na Tarnogiejskiej? Albo w Auto Luboń? Jakieś opinie?
  3. Witajcie. Poszukuję jakiegoś sprawdzonego serwisu we Wrocławiu i okolicach w celu diagnostyki i przejrzenia auta przed zakupem. Chciałbym zakupić Passka B6 3.2 VR6 FSI. Dzwoniłem do ASO Centrum i Motorpolu i ceny jakie usłyszałem zwaliły mnie z nóg...(660 zł Motorpol, 1200!!! Centrum(600 zł roboczo-godzina?!). Szukam kogoś kto przejrzy auto podobnie jak ASO(podpięcie pod komputer, mechanika, blacharka-lakier itp.), tylko, że do kwoty ok. 400 zł(w Warszawie i Lublinie ASO za taką usługę życzy sobie 300-350 zł). Ktoś może coś polecić?
  4. Czy jest jakiś dekoder darmowy(prócz tych płatnych typu AutoDNA, vin info itp. etc.) który rozszyfruje mi samo wyposażenie po VINie? Nie oszukujmy się, ale oni muszą skądś brać te informacje. Jak ktoś pomoże to przy najbliższej okazji stawiam dobre piwo P.S. dodam, że wszystkie strony, które znalazłem na forum i forum vw clubu są nieaktualne.
  5. Tak, tak, wiem, że odkopuję temat tak stary jak grobowce w Egipcie(już sobie nagrodę przyznałem;), ale szukajka forumowa podpowiedziała mi między innymi ten temat, więc żeby nie zakładać nowego piszę tutaj. Czy jest jakiś dekoder darmowy(prócz tych płatnych typu AutoDNA, vin info itp. etc.) który rozszyfruje mi samo wyposażenie po VINie? Jak ktoś pomoże to przy najbliższej okazji stawiam dobre piwo P.S. dodam, że wszystkie strony, które znalazłem na forum i forum vw clubu są nieaktualne.
  6. Patrz, szukałem w galerii Passata i w szukajcie na lpg forum mi nie pokazało. Zwracam honor. Dziękuję za link i nadzieję.
  7. No i niestety po zdekodowaniu VINu okazało się, że kod silnika to AXZ i nie ma możliwości zamontowania do tego silnika gazu. Jednostka napędowa to 3.2 VR6 FSI. Info podaję ku przestrodze. Dzwoniłem do kilkunastu gazowników i niestety każdy mi odmówił łącznie z energy gas polska(zresztą oni rzucili koszt gazowania takiej jednostki ok. 7-10 tyś zł O.o) z siedzibą na Ostrobramskiej w WaWie. Zatem szukam nadal, nie wiem czy nie będę się skłaniał również ku jednostce 2 litrowej z serii TFSI, bo to się lepiej ponoć gazuje... Powiem tak, od tygodnia całe dnie siedziałem na tym temacie i przeczytałem wszystkie strony i szczerze to uważam, że ten temat wprowadza tak niesamowity chaos, że wyciągnięcie z niego sensownych informacji jest bardzo bardzo trudne. Chyba nikt nie przewidział, że on się tak rozwinie. Uważam, że powinien być on przede wszystkim podzielony na wersję z silnikami diesla(przeważają posty o tej tematyce zdecydowanie) i wersję z silnikami benzynowymi. Dodatkowo ilość OT z którą się tutaj spotkałem przerosła moje oczekiwania, włącznie z postami z pytaniami o konkretne ogłoszenia, gdzie jest do tego odpowiedni dział + dyskusje nie wnoszące nic do tematu trwające kilka ładnych stron
  8. Mkpol - odpowiedź krótka, treściwa i konkretna. Dziękuję. Co do instalacji LPG, jeszcze jedno drobne pytanie. Rocznie robię ok. 30/40 kkm. Chciałbym go zasilić gazem, jeżeli silnik będzie zdrowy, wiem, że bezpośredni wtrysk jest beznadziejny do gazu(znajomy gazownik mówił, że mi osobiście nie poleca tego silnika do gazu). Aczkolwiek widziałem na forum, że koledzy montują STAGA 400 i Zenit Direct Pro i są zadowoleni, niestety każdy do mniejszej jednostki niż 3l. Czy ktoś ma może 3.2 lub 3.6 w gazie i jest zadowolony? Od razu zaznaczam, że auto pozostanie w moich rękach ok. 3-4 lata. Koszt założenia instalacji zwróci mi się w półtora roku lub dwa lata. Moje pytanie dotyczy tego czy silnik nie jest kapryśny i czy nie było z autkiem problemów po takim zabiegu? Co do zakładania gazu w takich autach i mówieniu, że to profanacja proszę sobie darować. Jak gazowałem Hyundaia Coupe 2.0 też każdy krzyczał, że Coupeta i gaz to profanacja, potem oni krzyczeli na stacji, a ja nie ;)(średnio wychodzi mi koszt przejechania 350 km ok. 70 zł
  9. Witajcie. Mam możliwość kupna VW Passata w wersji highline krajowego z udokumentowanym przebiegiem w naprawdę atrakcyjnej cenie. Passat ten to model z 2006 roku silnik 3.2 v6 i ponad 300 tyś na liczniku. Słyszałem, że nie warto brać wersji poniżej 3 litrów benzyna, ponieważ są one kłopotliwe, stąd moje zapytanie dotyczące jednostki 3.2l. Warto się nad nim zastanowić czy lepiej odpuścić, bo przebieg spory, aczkolwiek uważam, że realny(przynajmniej nie było tak, że jak przejeżdżał przez granicę to stracił 200 kk przebiegu). Z góry dzięki za odpowiedzi. Btw. Szukajka forumowa nie widzi zbyt krótkich słowo-kluczy typy 3.2 v6 itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności