Skocz do zawartości
wojtasw

Wymiana poduszek silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o nowe czy używane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ok, aczkolwiek założę jeszcze oryginały dla porównania ponieważ mikro drgania sa na kierownicy (nie pamietam czy wczesniej były sa tak małe)

daj znac jak bedzie po wymianie,

też chcę kupic lema (strona kierowcy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy podeślijcie namiary na kogoś kto ma w ofercie oryginalne poduszki silnika i pod skrzynię. Warszawa lub wysyłka. Z góry dziękuję.

 

Nowe.

 

Tylko i wyłącznie ASO. Oryginał z motoryzacyjnego za połowę czy 3/4 ceny nie jest tym samym produktem mimo tych samych numerów produktu i marki. Dokładniej chodzi o jakość wykonania tego samego produktu.. mogłoby się wydawać, że mimo wszystko jest to, to samo.. a jednak nie do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko i wyłącznie ASO. Oryginał z motoryzacyjnego za połowę czy 3/4 ceny nie jest tym samym produktem mimo tych samych numerów produktu i marki. Dokładniej chodzi o jakość wykonania tego samego produktu.. mogłoby się wydawać, że mimo wszystko jest to, to samo.. a jednak nie do końca.

 

 

my sprzedaliśmy kilka razy ostatnio oryginalne poduszki, także klientom którzy przed momentem wymieniali zamienniki i po lemie/corteco oryginały to bajka. Cichutko tak jak powinno być. Także niestety tutaj albo odżałować na nowe albo szukać sposobem firola.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
także klientom którzy przed momentem wymieniali zamienniki i po lemie/corteco oryginały to bajka.

 

Potwierdzam. Przerobione na swoim pasku i tak jak pisze Marcin dopiero Avon pomógł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyżej opisanym sposobem znalazłem dwie ori poduszki o wadze 575g.

stare miały około 680 czyli oleju nie miały.

Środkowa przednia poducha wyregulowana tak że na wyłączonym silniku nie dotyka "ogranicznika"

silnik jest dużo lepiej wytłumiony jednak dalej coś mi przenosi drgania na budę więc kilka pytań:

-na prawej przedniej poduszce w mojej i w tej co kupiłem była podkładka o grubości około 1 mm pomiędzy poduchą a łapą - ktoś tez tak miał?

-jak silnik stoi na poduszkach to lewa przednia jest obciążona mało bo można ją np śrubokrętem przesuwać po mocowaniu do przodu i do tyłu bez większego wysiłku(po poluzowaniu oczywiście). Może tak być? - wydaje mi się że powinny być w miarę równo obciążone..

- silnik się podniósł na poduchach o parę minimetrów i w jest bardzo blisko maski na tyle ze osłona rozrządu zaczyna obcierać o wytłumienie maski i to tez generuje pewnie część drgań. Nie wszystkie bo jak otworzę maskę to jest trochę ciszej ale nie cicho.

-tylne poduszki zostawiłem - jak sprawdzić czy nie są uszkodzone? bo mam wrażenie ze mogły się wymęczyć jak przednie siedziały niżej. Kupił bym nowe ale raczej wątpię że będzie lepiej (jak nie będą ori) a nie wiem jak poszukać używki - jak to powinno wyglądać?

Może tylne poduchy są ugniecione i silnik patrzy przodem do góry ale nie wydaje mi się bo odległość dolnego kieliszka tylnych poduszek od gumy jest podobna jak od górnej części do gumy a musiała by być większa

Edytowane przez 1robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-na prawej przedniej poduszce w mojej i w tej co kupiłem była podkładka o grubości około 1 mm pomiędzy poduchą a łapą - ktoś tez tak miał?

Miałem tak samo, myślałem że mechanik coś pomieszał przy wcześniejszej wymianie i chyba jej nie dałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie może orientujecie się czy do b5-tki FL pasują poduchy silnika od zwykłej b5-tki ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do podkładek to też się nad tym zastanawiałem i dałem je na obie poduszki bo tak pokazuje ETKA:

 

poduszki.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy, przy okazji ostatnie pytanko jakie poduszki pod skrzynie polecacie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod skrzynię weź LEMY. Kosz zdecydowanie niższy niż ORI a w 100% się sprawdzają. Sam takie założyłem i mogę polecić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego wielkie. padły mi jedne i drugie, teraz jazda to mordęga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów a więc i ja ostrzegam przed kupnem poduszek Lema kupiłem do swojego paska b5 nie dało sie jeżdzić, było gorzej niż na starych orginalnych które były wylane.Teraz jestem w trakcie reklamacji ,mam nadzieje że odzyskam pieniądze.Jak poduszki to tylko org. z ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. W moim Passku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem jedną z poduszek bo zauważyłem, że się drążek zmiany biegów mocno przemieszczał po dodaniu / ujęciu gazu. Rzeczywiście lewa poduszka pod silnikiem miała widoczny wyciek (czerwony olej). Wymieniłem na lema i drążek już sie nie przesuwa. Pojawiły się jednak wibracje na całym pojeździe. Wydedukowałem, że może jednak jest jeszcze walnięta prawa poduszka. Po mieciącu męczarni wymieniłem na lema oczywiście i ... nic nie pomogło - wibracje zostały. Po tygodniu albo dwóch wymieniłem poduszki pod skrzynią ( lem a co - stać mnie :) ) oraz poluretanowy odbojnik pod chłodnicą. Efekt: wibracje pozostały - jedynie nie szarpie pojazdem przy gaszeniu silnika. Morał jest taki, że nawet najlepszy (jak mi się wydawało) zamiennik nie jest w stanie zastąpić oryginalnej hydropodstawy. Resztę poduszek można śmiało lema stosować. Jeszcze tak troszkę pojeżdżę - sprawdzę jak się poduszki będą zachowywały po dłuższym okresie eksploatacji. Jak minie szlak trafi to kupię Avony z serwisu. Pozdrawiam posiadaczy passatów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego dłuższy czas użytkowania tych poduszek nic nie poprawi jak sie teraz nie ułożyły to już tak pozostnie.Niestety kolego borykam się z tym samym problemem co Ty, czekam na zwrot pieniędzy i też kupię Avony z serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę tylko potwierdzić że nic się z czasem nie polepszy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć. W moim Passku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem jedną z poduszek bo zauważyłem, że się drążek zmiany biegów mocno przemieszczał po dodaniu / ujęciu gazu. Rzeczywiście lewa poduszka pod silnikiem miała widoczny wyciek (czerwony olej). Wymieniłem na lema i drążek już sie nie przesuwa. Pojawiły się jednak wibracje na całym pojeździe. Wydedukowałem, że może jednak jest jeszcze walnięta prawa poduszka. Po mieciącu męczarni wymieniłem na lema oczywiście i ... nic nie pomogło - wibracje zostały. Po tygodniu albo dwóch wymieniłem poduszki pod skrzynią ( lem a co - stać mnie :) ) oraz poluretanowy odbojnik pod chłodnicą. Efekt: wibracje pozostały - jedynie nie szarpie pojazdem przy gaszeniu silnika. Morał jest taki, że nawet najlepszy (jak mi się wydawało) zamiennik nie jest w stanie zastąpić oryginalnej hydropodstawy. Resztę poduszek można śmiało lema stosować. Jeszcze tak troszkę pojeżdżę - sprawdzę jak się poduszki będą zachowywały po dłuższym okresie eksploatacji. Jak minie szlak trafi to kupię Avony z serwisu. Pozdrawiam posiadaczy passatów

 

U mnie podobnie z tym że ja wymieniłem wszystkie poduszki na raz bo były urwane. ASO ? wiadomo ta cena. Miałbyć Lem ale zaprzyjaźniony warsztat polecił Febiego i nie żałuje (Twierdzili że LEM i Febi robi tak samo dobre zamienniki ale wiadomo że nie można ich porównać do oryginałów. Zapłaciłem 350 zł za wszystkie gdzie LEM koło 600zł. Różnicy pewnie nie ma z tego co tu czytam. 100% poprawy po wymianie też nie ma są wyraźnie mniejsze wibracje. Największa różnica jest przy zapalaniu i gaszeniu. Pewnie na oryginałach byłaby bajeczka, ale nie wiem czy warto dalej ten temat drążyć. Nie jest na tyle źle żeby pakować kaskę w tak wiekowe auto. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie musisz założyć takie:

 

8D0199379J / 8D0199379AQ - strona lewa (ASO 407.20 zł)

8D0199382M / 8D0199382AP - strona prawa (ASO 511.61)

 

Reasumując koszt nowych ORI bo tylko takie się nadają to jakieś 900 zł. Recz jasna możesz je wyhaczyć za jakieś 700 zł szukając gdzieś na nacie. Koszt używek to jakieś 100 - 150 zł. Sam musisz zdecydować co lepsze ... :)

 

Witam z opisów i postów ten temat pasuje do mojego paska 97r 1.8T bo tez mam straszny luz na gajdze od biegów i czuć jak silnik się rusza. No i mam pytanko czy ta cena poduszek jest do diesli czy są one do wszystkich modeli uniwersalne. Więc nie wiem co kupić benzyna nie ma takich drgań jak diesel, a czy zamienniki spełnia swoje zadanie myślałem o FEBI.

 

Jeśli można prośić o poradę z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności