AndrzejP4 Zgłoś #481 Napisano 9 Grudnia 2014 Chodzi o nowe czy używane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmp Zgłoś #482 Napisano 11 Grudnia 2014 Nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #483 Napisano 16 Grudnia 2014 jest ok, aczkolwiek założę jeszcze oryginały dla porównania ponieważ mikro drgania sa na kierownicy (nie pamietam czy wczesniej były sa tak małe) daj znac jak bedzie po wymianie,też chcę kupic lema (strona kierowcy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #484 Napisano 16 Grudnia 2014 Koledzy podeślijcie namiary na kogoś kto ma w ofercie oryginalne poduszki silnika i pod skrzynię. Warszawa lub wysyłka. Z góry dziękuję. Nowe. Tylko i wyłącznie ASO. Oryginał z motoryzacyjnego za połowę czy 3/4 ceny nie jest tym samym produktem mimo tych samych numerów produktu i marki. Dokładniej chodzi o jakość wykonania tego samego produktu.. mogłoby się wydawać, że mimo wszystko jest to, to samo.. a jednak nie do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #485 Napisano 17 Grudnia 2014 Tylko i wyłącznie ASO. Oryginał z motoryzacyjnego za połowę czy 3/4 ceny nie jest tym samym produktem mimo tych samych numerów produktu i marki. Dokładniej chodzi o jakość wykonania tego samego produktu.. mogłoby się wydawać, że mimo wszystko jest to, to samo.. a jednak nie do końca. my sprzedaliśmy kilka razy ostatnio oryginalne poduszki, także klientom którzy przed momentem wymieniali zamienniki i po lemie/corteco oryginały to bajka. Cichutko tak jak powinno być. Także niestety tutaj albo odżałować na nowe albo szukać sposobem firola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #486 Napisano 17 Grudnia 2014 także klientom którzy przed momentem wymieniali zamienniki i po lemie/corteco oryginały to bajka. Potwierdzam. Przerobione na swoim pasku i tak jak pisze Marcin dopiero Avon pomógł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #487 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) wyżej opisanym sposobem znalazłem dwie ori poduszki o wadze 575g. stare miały około 680 czyli oleju nie miały. Środkowa przednia poducha wyregulowana tak że na wyłączonym silniku nie dotyka "ogranicznika" silnik jest dużo lepiej wytłumiony jednak dalej coś mi przenosi drgania na budę więc kilka pytań: -na prawej przedniej poduszce w mojej i w tej co kupiłem była podkładka o grubości około 1 mm pomiędzy poduchą a łapą - ktoś tez tak miał? -jak silnik stoi na poduszkach to lewa przednia jest obciążona mało bo można ją np śrubokrętem przesuwać po mocowaniu do przodu i do tyłu bez większego wysiłku(po poluzowaniu oczywiście). Może tak być? - wydaje mi się że powinny być w miarę równo obciążone.. - silnik się podniósł na poduchach o parę minimetrów i w jest bardzo blisko maski na tyle ze osłona rozrządu zaczyna obcierać o wytłumienie maski i to tez generuje pewnie część drgań. Nie wszystkie bo jak otworzę maskę to jest trochę ciszej ale nie cicho. -tylne poduszki zostawiłem - jak sprawdzić czy nie są uszkodzone? bo mam wrażenie ze mogły się wymęczyć jak przednie siedziały niżej. Kupił bym nowe ale raczej wątpię że będzie lepiej (jak nie będą ori) a nie wiem jak poszukać używki - jak to powinno wyglądać? Może tylne poduchy są ugniecione i silnik patrzy przodem do góry ale nie wydaje mi się bo odległość dolnego kieliszka tylnych poduszek od gumy jest podobna jak od górnej części do gumy a musiała by być większa Edytowane 18 Grudnia 2014 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #488 Napisano 19 Grudnia 2014 -na prawej przedniej poduszce w mojej i w tej co kupiłem była podkładka o grubości około 1 mm pomiędzy poduchą a łapą - ktoś tez tak miał? Miałem tak samo, myślałem że mechanik coś pomieszał przy wcześniejszej wymianie i chyba jej nie dałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilVW Zgłoś #489 Napisano 20 Grudnia 2014 panowie może orientujecie się czy do b5-tki FL pasują poduchy silnika od zwykłej b5-tki ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #490 Napisano 20 Grudnia 2014 Pasuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pgrzebyk Zgłoś #491 Napisano 20 Grudnia 2014 Co do podkładek to też się nad tym zastanawiałem i dałem je na obie poduszki bo tak pokazuje ETKA: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilVW Zgłoś #492 Napisano 20 Grudnia 2014 Dzięki koledzy, przy okazji ostatnie pytanko jakie poduszki pod skrzynie polecacie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pgrzebyk Zgłoś #493 Napisano 20 Grudnia 2014 Pod skrzynię weź LEMY. Kosz zdecydowanie niższy niż ORI a w 100% się sprawdzają. Sam takie założyłem i mogę polecić! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilVW Zgłoś #494 Napisano 20 Grudnia 2014 Dzięki kolego wielkie. padły mi jedne i drugie, teraz jazda to mordęga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #495 Napisano 22 Grudnia 2014 Witam kolegów a więc i ja ostrzegam przed kupnem poduszek Lema kupiłem do swojego paska b5 nie dało sie jeżdzić, było gorzej niż na starych orginalnych które były wylane.Teraz jestem w trakcie reklamacji ,mam nadzieje że odzyskam pieniądze.Jak poduszki to tylko org. z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareklio Zgłoś #496 Napisano 23 Grudnia 2014 Cześć. W moim Passku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem jedną z poduszek bo zauważyłem, że się drążek zmiany biegów mocno przemieszczał po dodaniu / ujęciu gazu. Rzeczywiście lewa poduszka pod silnikiem miała widoczny wyciek (czerwony olej). Wymieniłem na lema i drążek już sie nie przesuwa. Pojawiły się jednak wibracje na całym pojeździe. Wydedukowałem, że może jednak jest jeszcze walnięta prawa poduszka. Po mieciącu męczarni wymieniłem na lema oczywiście i ... nic nie pomogło - wibracje zostały. Po tygodniu albo dwóch wymieniłem poduszki pod skrzynią ( lem a co - stać mnie ) oraz poluretanowy odbojnik pod chłodnicą. Efekt: wibracje pozostały - jedynie nie szarpie pojazdem przy gaszeniu silnika. Morał jest taki, że nawet najlepszy (jak mi się wydawało) zamiennik nie jest w stanie zastąpić oryginalnej hydropodstawy. Resztę poduszek można śmiało lema stosować. Jeszcze tak troszkę pojeżdżę - sprawdzę jak się poduszki będą zachowywały po dłuższym okresie eksploatacji. Jak minie szlak trafi to kupię Avony z serwisu. Pozdrawiam posiadaczy passatów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #497 Napisano 25 Grudnia 2014 Kolego dłuższy czas użytkowania tych poduszek nic nie poprawi jak sie teraz nie ułożyły to już tak pozostnie.Niestety kolego borykam się z tym samym problemem co Ty, czekam na zwrot pieniędzy i też kupię Avony z serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #498 Napisano 25 Grudnia 2014 Mogę tylko potwierdzić że nic się z czasem nie polepszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #499 Napisano 26 Grudnia 2014 Cześć. W moim Passku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem jedną z poduszek bo zauważyłem, że się drążek zmiany biegów mocno przemieszczał po dodaniu / ujęciu gazu. Rzeczywiście lewa poduszka pod silnikiem miała widoczny wyciek (czerwony olej). Wymieniłem na lema i drążek już sie nie przesuwa. Pojawiły się jednak wibracje na całym pojeździe. Wydedukowałem, że może jednak jest jeszcze walnięta prawa poduszka. Po mieciącu męczarni wymieniłem na lema oczywiście i ... nic nie pomogło - wibracje zostały. Po tygodniu albo dwóch wymieniłem poduszki pod skrzynią ( lem a co - stać mnie ) oraz poluretanowy odbojnik pod chłodnicą. Efekt: wibracje pozostały - jedynie nie szarpie pojazdem przy gaszeniu silnika. Morał jest taki, że nawet najlepszy (jak mi się wydawało) zamiennik nie jest w stanie zastąpić oryginalnej hydropodstawy. Resztę poduszek można śmiało lema stosować. Jeszcze tak troszkę pojeżdżę - sprawdzę jak się poduszki będą zachowywały po dłuższym okresie eksploatacji. Jak minie szlak trafi to kupię Avony z serwisu. Pozdrawiam posiadaczy passatów U mnie podobnie z tym że ja wymieniłem wszystkie poduszki na raz bo były urwane. ASO ? wiadomo ta cena. Miałbyć Lem ale zaprzyjaźniony warsztat polecił Febiego i nie żałuje (Twierdzili że LEM i Febi robi tak samo dobre zamienniki ale wiadomo że nie można ich porównać do oryginałów. Zapłaciłem 350 zł za wszystkie gdzie LEM koło 600zł. Różnicy pewnie nie ma z tego co tu czytam. 100% poprawy po wymianie też nie ma są wyraźnie mniejsze wibracje. Największa różnica jest przy zapalaniu i gaszeniu. Pewnie na oryginałach byłaby bajeczka, ale nie wiem czy warto dalej ten temat drążyć. Nie jest na tyle źle żeby pakować kaskę w tak wiekowe auto. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek-u Zgłoś #500 Napisano 27 Grudnia 2014 Generalnie musisz założyć takie: 8D0199379J / 8D0199379AQ - strona lewa (ASO 407.20 zł) 8D0199382M / 8D0199382AP - strona prawa (ASO 511.61) Reasumując koszt nowych ORI bo tylko takie się nadają to jakieś 900 zł. Recz jasna możesz je wyhaczyć za jakieś 700 zł szukając gdzieś na nacie. Koszt używek to jakieś 100 - 150 zł. Sam musisz zdecydować co lepsze ... Witam z opisów i postów ten temat pasuje do mojego paska 97r 1.8T bo tez mam straszny luz na gajdze od biegów i czuć jak silnik się rusza. No i mam pytanko czy ta cena poduszek jest do diesli czy są one do wszystkich modeli uniwersalne. Więc nie wiem co kupić benzyna nie ma takich drgań jak diesel, a czy zamienniki spełnia swoje zadanie myślałem o FEBI. Jeśli można prośić o poradę z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach