Skocz do zawartości

fredbest

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fredbest

  • Urodziny 16.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    fryderyk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    64-234

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. założony nowa vacu bosch z intercarsu (byc moze to zbieg okolicznosci?) na cieplym musze krecic kilka sekund, zimny pali od strzała. Odpalanie jak sie rozgrzal i dlugo musialem krecic jak traktorem... http://vaglog.pl/log_198473.html gr 13; 18; 23 start zimny: http://vaglog.pl/log_198474.html zimny nr 2 http://vaglog.pl/log_198475.html Katastrofa z tym autem...
  2. jest ok, aczkolwiek założę jeszcze oryginały dla porównania ponieważ mikro drgania sa na kierownicy (nie pamietam czy wczesniej były sa tak małe)
  3. wygląda tak jakby 2cm sie spawającemu flansza przesunęła.
  4. zakup z tej aukcji niestety ****. nie pasuje łącznik za grodzią, jest źle wspawany i nie idzie połączyć ze środkową częścią tłumika.
  5. jaka pompka? cos na bialo zaczal dymic po wymianie trubo.
  6. ja zamowilem wlasnie z tej aukcji. dzieki za podpowiedzi. http://allegro.pl/zamiennik-katalizator-audi-a4-a6-vw-passat-superb-i4792205582.html?source=mlt
  7. założone, jest ok, nie tarabani budą jak to nie którzy pisali. to w odp do dariusz198012
  8. Zrobiłem kompletne logi. "magistry" od turbiny twierdza ze nic nie zepsuli. Napisałem nowy watek z logami http://forum.vw-passat.pl/threads/143269-Prosz%EA-o-analiz%EA-Komplet-log%F3w-1-9-avf-nowe-turbo?p=2177985#post2177985
  9. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu, ponieważ auto po czyszczeniu turbiny nie jedzie lepiej a jest znacznie głośniejsze. To są najnowsze i mam nadzieje że pełne. BS http://vaglog.pl/log_195868.html gr 000 http://vaglog.pl/log_195869.html gr 003 http://vaglog.pl/log_195870.html gr 011 Statyczne http://vaglog.pl/log_195865.html gr 013 http://vaglog.pl/log_195864.html gr 007 http://vaglog.pl/log_195863.html gr 004 http://vaglog.pl/log_195862.html gr 003 http://vaglog.pl/log_195861.html gr 001 http://vaglog.pl/log_195860.html gr 000 http://vaglog.pl/log_195867.html gr 023 http://vaglog.pl/log_195866.html gr 018 Dynamiczne http://vaglog.pl/log_195859.html gr 011 http://vaglog.pl/log_195858.html gr 008, 011 http://vaglog.pl/log_195857.html gr 004 http://vaglog.pl/log_195856.html gr 003, 011 http://vaglog.pl/log_195855.html gr 003 010 http://vaglog.pl/log_195854.html gr 003, 008, 011 http://vaglog.pl/log_195853.html gr 001 http://vaglog.pl/log_195852.html gr 000
  10. Wymieniona kolejna vacu boscha, teraz z hamulcami jest dobrze i oby tak zostało. A z turbiną, po wymianie "gwizd", to raczej dźwięk piszczący, jakby się coś zacierało, w przedziale obrotów 1500-2200. Również z dołu nie jest bardzo żywy, tzn na jedynce czy dwójce ciężko aby załączył się esp, najlepiej ciągnie na trójce. Do grzybka egr dochodzi wężyk, to jest z zaworu n18? Nie ma ciśnienia na tym wężyku, to pewnie tez ma jakiś wpływ na układ podciśnienia?.
  11. w regum w skorzewie komplet ok 560zł
  12. płyn wymieniony miesiac wczesniej, tragedia zaczela sie po wymianie na vacum bosha i wymienione zostały wezyki podcisnienia, oraz turbina. Pedał twardy i nie schodzi w dół, szczególnie teraz rano pierwszy km, twardy jak głaz, po przejechaniu km ożywił sie. Gwizd jakby sie coś zacierało, ocierało, chodziło bez smarowania (nie wiem czy jakis klucz gdzies wpadł, czy zjebali mi turbine, czego się zaczynam bać)
  13. Tak był zaślepiony, od godziny nie jest. Jest "gwizd" przy 2 tys obrotów, hamulec twardy, ogólnie śmiercio-wóz... Wężyki wymieniane, może rzeczywiście źle cosik, do tego vacu używana. Nie ma tutaj mądrego co to zrobi raz a porządnie, przecież ja zbankrutuje jak co miesiac bede wymieniał trubo, vacu, poduszki, serwa, srerwa, itd itp. Wróżbitowie maciejowie większość których spotkałem (gdzie są ludzie dobrzy w swoim fachu? za granicą większość już...?)
  14. Zrobiłem dynamiczne przed chwila, każda grupa osobno, wynika z nich że nie ma poważnych objawów? Zająć się uszczelnieniem dolotów, ewentualnie ta nowa vacu? (pedał hamulca przy cofaniu twardy, po ostrym hamowaniu również) http://vaglog.pl/log_195677.html http://vaglog.pl/log_195678.html http://vaglog.pl/log_195679.html http://vaglog.pl/log_195680.html http://vaglog.pl/log_195681.html http://vaglog.pl/log_195682.html
  15. Cos wiecej z tych logów widać?Vacu wymieniona na boscha a hamulec dalej robi się twardy. Przejechałem teraz 100km, na wyzszych biegach jakby slabiej ciagnie tak okolice 3tys obrotow.( od czwórki w wzwyż)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności