Skocz do zawartości

kamilVW

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamilVW

  • Urodziny 25.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    K a m
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Więc i ja opisze swój problem: Passat b5 fl AVB 101km. Podczas jazdy mniej wiecej 2.800 obr silnik wskoczył nagle na 5,500 obr. lecz dał się zgasić bez problemów. Miałem już problemy z przeładowaniem i trybem awaryjnym. Przebieg ori 234000 tys. Przed wymianą ( regenerowaną ) oleju na 15 tys km nie dolewałem wogóle. A teraz dolewam 100ml mniej więcej na 1tys km. Co o tym sądzicie?
  2. Dzięki kolego wielkie. padły mi jedne i drugie, teraz jazda to mordęga.
  3. Dzięki koledzy, przy okazji ostatnie pytanko jakie poduszki pod skrzynie polecacie ???
  4. panowie może orientujecie się czy do b5-tki FL pasują poduchy silnika od zwykłej b5-tki ???
  5. Witam, czy ktoś podrzuciłby program do kabelka dostałem zwykły lecz brak programu ;/
  6. Panowie mam zamiar nabyć kabelek i program do passata b5 fl 2002 r jaki zestaw polecacie ??????
  7. Panowie mam zamiar nabyć kabelek i program do passata b5 fl 2002 r jaki zestaw polecacie ???
  8. Witam kolegów, mam problem po wymianie poduszek silnika w moim passacie. Fakt wymieniłem na niemieckie poduszki lecz nie oryginalne i mam denerwujące drgania w przedziale 1400-1600 obrotów. Cena nowych ori jest trochę spora. Zastanawiam się nad kupnem ori lecz używanych w dobry stanie. I teraz mam do was pytanie czy od benzynowych motorów też owe poduszki będą pasowały ? Tak się składa że mam do nich dostęp za free
  9. to teraz masz silnik na parę dobrych lat. Pewnie uszczelnienia kijowe dawali że tyle oleju w wydech pchało. a chociaż coś z kasy zwrócili czy nic ???? Tak to jest z regenerowaniem turbawek właśnie ...
  10. ile dałeś za odmę ? ? wiem wiem bawię się trochę w te silniki i odma wszystkiego nie załatwi. Gdzie robiłeś silnik i jak się sprawuje??? Mi na 1500 km mniej więcej 100 ml oleju wciągnie gdzie większość ląduje w IC. Nie dymi mi wcale czy to na ciepłym czy zimnym. Dokładnie tam też robiłem turbawkę
  11. Widzę świat jest mały Regenerowałem ją w naszym mieście. Silnik chodzi idealnie jak od samego początku, ma buta pali za strzała w największe mrozy tylko problem z dolewkami. Zauważyłem że sporo oliwy jest w odmie gdy wsadzę w nią palca mogę śmiało stwierdzić iż w jakimś stopniu olej spływa mi po palcu, a koszt nowej odmy jest zaskakujący. Denerwujący jest fakt iż, po wymianie turbo muszę dolewać oleju gdzie wcześniej na bagnet spoglądałem raz na 3ms.
  12. Witam Panowie. Moje przygody z olejem silnikowy zaczęły się gdy podczas jazdy ( ostro przyciskałem w gaz ) i silnik wskoczył nagle na 5 tyś obrotów i powrócił na obroty biegu jałowego. Z tył wozu nic po prostu nic nie było widać. Po sprawdzeniu bagnetu nie było w ogóle oleju. Zabrałem się odrazu za demontrz turbiny ponieważ rozleciała się w mak. Odebrałem zregenerowana wszystko wyczyściłem poskładałem i od tamtej pory zaczął się problem z ubytkiem oleju. Wcześniej na 15 tkm nic zupełnie nic nie dolewałem i ZAZNACZĘ że passaciora mam od nowości i mam nalatane 230 tys. Jak myślicie czy to wina turbo że olej ubywa czy coś stało się po zassaniu oleju do układu dolotowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności